ویلای پاکستانی

 

Patriata Resort Valley توسط CG Developments


اموال 6 دقیقه خواندن

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 


در این پست:


- درباره پروژه
– موقعیت دره استراحتگاه پاتریاتا
– ویژگی های دره ریزورت پاتریاتا
- امکانات و تسهیلات
- گزینه های سرمایه گذاری
- به روز رسانی های توسعه
- درباره توسعه دهنده

 

 

Patriata Resort Valley in New Murree

 

 

Patriata Resorts Private Limited و CG Developments خانه ای عالی برای تعطیلات در پاکستان در قلب New Murree را برای شما به ارمغان می آورد. Patriata Resort Valley توسط CG Developments یک پروژه خیره کننده با تمرکز بر اقامتگاه ها، ویلاها و کلبه های لوکس، در یک جامعه سرپوشیده، با تمام ویژگی های مدرنی است که برای اقامت خود می خواهید، خواه دائمی باشد یا فقط برای یک تعطیلات یک ماهه. بیایید تمام آنچه را که باید در مورد سرمایه گذاری در دره تفریحی پاتریاتا بدانید را در زیر کشف کنیم:

 

درباره PATRIATA RESORT VALLEY

 

Patriata Resort Valley با هدف ارائه خانه های تابستانی مجلل و رونق گردشگری در منطقه است. در کنار سبک زندگی مدرن، زیبایی منظره تپه های اطراف، هوای خنک و فضای آرام از بهترین ویژگی های پروژه است. همه اینها بیشتر توسط امکانات مدرن ارائه شده هم برای ساکنان و هم برای مسافران پشتیبانی می شود و سرمایه گذاری در دره ریزورت پاتریاتا را به یک چشم انداز جذاب تبدیل می کند.

 

هدف توسعه دهندگان محافظت از زیبایی طبیعی پاتریاتا نیز بوده و با استفاده از مواد و روش های طبیعی برای ساخت، اطمینان حاصل شود که ردپای کربن آن ها حداقل است.

 

 

گروه معماری مشاور

 

 

محل پروژه

 

Location of Patriata Resort Valley

 

 

پاتریاتا به عنوان یکی از محبوب‌ترین ایستگاه‌های تپه در پاکستان، در ارتفاع 7500 فوتی (2286 متری) از سطح دریا قرار دارد. همچنین یکی از بهترین مقاصد برای سفر در پاکستان در فصل زمستان است. محبوب ترین جاذبه اینجا تله کابین پاتریاتا است که یکی از دیدنی ترین تله کابین های پاکستان است. سواری در این آسانسور ۷ کیلومتری، منظره ای پرنده از جنگل های افسانه ای دیار در تپه های موری به شما می دهد.

 

موقعیت Patriata Resort Valley این پروژه مسکونی را در میان تپه‌های سرسبز و سرسبز قرار می‌دهد که منطقه به آن مشهور است، و می‌توانید در حدود 30 دقیقه از مرکز موری و در حدود 80 دقیقه از اسلام‌آباد از طریق بزرگراه Murree به آن برسید. مناطق نزدیک نیز شامل Nathia Gali، Bhurban، Ayubia، و بسیاری دیگر از مقاصد گردشگری نزدیک به پایتخت هستند که سفرهای یک روزه عالی را از اسلام آباد انجام می دهند.

 

 

ویژگی های دره PATRIATA RESORT

 

Modern Infrastructure at Patriata Resort Valley
زیرساخت های مدرن در دره استراحتگاه پاتریاتا [اعتبار: وب سایت رسمی CG Developments]

 

 

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

در کنار سبک زندگی مجلل، در اینجا برخی از ویژگی های برتر دره استراحتگاه پاتریاتا وجود دارد که آن را شایسته توجه شما می کند:

 

  • خواص حرارت مرکزی
  • دیوارهای عایق و شیشه های سکوریت شده
  • یک سیستم امنیتی با تکنولوژی بالا
  • مناظر پانوراما شگفت انگیز
  • هوای زمستانی باشکوه همراه با بارش برف
  • مسجد مرکزی برای جامعه
  • اتصالات ابزار

 


امکانات و تسهیلات در PATRIATA RESORT VALLEY


برخی از بهترین امکانات در دره ریزورت پاتریاتا که زندگی لوکس را تضمین می کند عبارتند از:

 

  • استخرهای سرپوشیده
  • یک پاساژ خرید پر رونق
  • رستوران ها و کافه های ناهار خوری عالی
  • امکانات اسب سواری
  • مسیرهای پیاده روی و پیاده روی

 

همچنین می توانید در طول اقامت خود از آسانسورهای نزدیک به توسعه نهایت استفاده را ببرید. در اینجا برخی دیگر از امکانات این پروژه به تفصیل آورده شده است:

 

 

هتل و استراحتگاه اسپا


طرح اصلی این پروژه شامل یک هتل آبگرم و همچنین یک استراحتگاه است که استانداردهای بین‌المللی مهمان‌نوازی را ارائه می‌کند، با سوئیت‌های مجلل کنار استخر و کلبه‌هایی برای اقامت مهمانان در طول شب.

 

 

پارک ها و دریاچه ها


توسعه مسکن توسط تپه های دیدنی احاطه شده است، اما زیبایی های بیشتری را در محدوده خود ارائه می دهد، با چندین پارک زیبا و همچنین دریاچه هایی که برای حفظ ارتباط شما با طبیعت در میان تمدن طراحی شده اند.

 

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

Parks and Lake planned for Patriata Resort Valley
Patriata Resort Valley چندین پارک و دریاچه خواهد داشت [اعتبار: وب سایت رسمی CG Developments]

 

 

منطقه تجاری اختصاصی


هر تعطیلاتی نیاز به درمان خرده‌فروشی دارد و اگر تعطیلات خود را در Patriata Resort Valley بگذرانید، می‌توانید آن را در یک قدمی درب منزل خود دریافت کنید. دهلیز هوای آزاد مانند یک بازار راه اندازی می شود و تمام نیازهای خرید شما را در کنار سواحل یک دریاچه زیبا برآورده می کند. تعدادی رستوران، گزینه های سرگرمی و فروشگاه های عمومی نیز در این منطقه راه اندازی خواهد شد.

 

 

مرکز اجتماعی کاملاً مجهز


زندگی در یک جامعه سرپوشیده به معنای به دست آوردن فرصت های زیادی برای معاشرت با همسایگان است و این با یک مرکز اجتماعی مدرن که میزبان رویدادهای عمومی، جلسات و همچنین یک باشگاه ورزشی پیشرفته برای ملاقات است، بیشتر سرگرم کننده است. تمام اهداف تناسب اندام شما، حتی زمانی که در تعطیلات در موری هیلز هستید.

 

 

گزینه های سرمایه گذاری در PATRIATA RESORT VALLEY

 

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

 

Properties for sale at Patriata Resort Valley

 

ایده آل برای سرمایه گذارانی که خواهان اجاره تعطیلات با بازده بالا هستند یا برای کسانی که می خواهند در پاتریاتا به دور از شلوغی زندگی شهری زندگی کنند، این پروژه توسط CG Developments طیف وسیعی از گزینه ها را از نظر ملک ارائه می دهد.

 

سرمایه گذاری در Patriata Resort Valley به معنای انتخاب یکی از سه نوع سازه است. اقامتگاه ها، ویلاها یا کلبه ها. صرف نظر از اینکه کدام نوع را انتخاب می کنید، هر یک از این خانه ها یک ساختار مستقل هستند که حریم خصوصی کاملی را ارائه می دهند و با استفاده از عناصر طبیعی برای کاهش اثرات زیست محیطی پروژه ساخته شده اند. در اینجا یک مرور سریع از املاک برای فروش در Patriata Resort Valley آورده شده است.

 

مشاوره رایگان  ؛  کلیک کنید...

 

 

لژها


این اقامتگاه ها در 7 قطعه مارلا، با مساحت 1500 فوت مربع، با دو اتاق خواب با حمام اختصاصی و پلان طبقه باز که دارای یک سالن استراحت، یک منطقه ناهار خوری و یک آشپزخانه است، در دسترس هستند.

 

 

کلبه ها


می توانید یک کلبه در دره ریزورت پاتریاتا برای هر دو اندازه 10 مارلا و همچنین 1 کانال بخرید. کلبه 10 مارلا در 2000 فوت مربع فضا پراکنده شده است، با دو اتاق خواب با حمام متصل، و همچنین آشپزخانه، اتاق غذاخوری، سالن استراحت، حمام کوچک سوم و یک فضای پارکینگ اختصاصی در خارج از کلبه.

 

کلبه 1 کانال یک سازه مجلل است که بیش از 3000 فوت مربع ساخته شده است، شامل یک اتاق خواب اصلی با حمام اختصاصی، دو اتاق خواب کوچکتر با حمام اختصاصی، یک محله خدمتکار با حمام اختصاصی، و همچنین یک حمام کوچکتر در قسمت نشیمن مرکزی. آشپزخانه به اتاق ناهار خوری و سالن استراحت وصل می شود که به یک استخر آب گرم سرپوشیده نیز منتهی می شود. این کلبه دارای پارکینگ اختصاصی در جلو نیز می باشد.

 

ویلاها
این اجتماع خانه تعطیلات، ویلاهای 2 و 3 کانالی را برای فروش ارائه می دهد، اما این املاک لوکس پلان طبقه اختصاصی ندارند. آنها برای سرمایه گذارانی ایده آل هستند که می خواهند خانه رویایی خود را در تپه ها با طراحی کاملاً سفارشی طراحی کنند.

 

 

گروه معماری مشاور

 

 

به روز رسانی های توسعه برای دره PATRIATA RESORT

 

پس از راه اندازی این پروژه در نمایشگاه املاک پاکستان، که توسط Zameen.com در دبی در دسامبر 2019 برگزار شد، توسعه دهندگان در ژانویه 2020 اعلام کردند که اکنون رزرو برای همه علاقه مندان باز است.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

درباره توسعه دهنده


گروه مشاوران (CG) در سال 1987 برای ارائه طیف وسیعی از برنامه ریزی شهری، طراحی معماری، مدیریت پروژه، اسناد زمین و املاک و خدمات مهندسی تأسیس شد و از 30 سال گذشته تاکنون همه اینها را انجام داده است. CG Developments زیر چتر CG، به عنوان یک سازمان متخصص در طراحی پروژه های نوآورانه، مطابق با استانداردهای بین المللی، فعالیت می کند. تیمی از معماران باتجربه از پروژه خود حمایت می کنند زیرا هدف آنها ارائه زندگی لوکس در پاکستان است.

 

اگر می خواهید از آخرین اخبار این پروژه مطلع شوید، این صفحه را نشانک کنید. در عین حال به خواندن وبلاگ ضمین ادامه دهید. برای تمام سوالات خود یک ایمیل به آدرس blog@zameen.com ارسال کنید.

 

*[اعتبارات تصویر جلد: وب سایت رسمی CG Developments]

 

 

SI


SI روح خلاقی است که استعداد نوشتن دارد. آرامش برای او به معنای دیدن دنیا، خواندن هر آنچه در دستش است و گذراندن وقت با خانواده اش است.

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید  ؛