روف گاردن ROOFTOP GARDEN

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

 

پاسخ سوالات متداول باغ پشت بام را دریافت کنید
By Amber Freda

 

جهت مشاوره رایگان در مورد روف گاردن یا طراحی روف گاردن ساختمان خود با گروه معماری مشاور تماس بگیرید

 

آیا فکر می کنید پشت بام خود را به یک باغ تبدیل کنید؟

باغبانی پشت بام چالش ها و هشدارهای منحصر به فرد خود را دارد که ممکن است حتی باتجربه ترین باغبانان را شگفت زده کند. قبل از ورود به پروژه ، این سالات متداول را بخوانید.

 

آیا می توانم باغی در پشت بام خود داشته باشم؟


بله ، همه چیز ممکن است. اول ، مهم است که تفاوت بین یک باغ بام و یک بام سبز را بدانید. سقف سبز را می توان روی هر سقف حتی سقفی مورب انجام داد. یک سقف سبز معمولاً از سینی های پلاستیکی یا فلزی کم عمق تشکیل شده است که پر از sedums ، علف ها یا گل های وحشی چند ساله است. نصب آن سبک و آسان است. روف گاردن معمولاً از گیاهان بزرگتر تشکیل می شود که با ترکیبی از گیاهان همیشه سبز ، گل ها ، بوته ها و علف ها پر شده است. روف گاردن ممکن است شامل وسایل فضای باز باشد و می توان آن را به عنوان یک اتاق بیرون در نظر گرفت. یک روف گاردن به دلیل سنگینی مواد و نحوه استفاده از فضا ، معمولاً در سطح سقف عمدتاً مسطح وجود دارد.

 

Rooftop Garden Planters, Weight Restrictions
Amber Freda Home & Garden Design
New York, NY

این باغ پشت بام طبقه قبل از جنگ دارای محدودیت وزن 35 پوند بر فوت فوت مربع بود. ما با استفاده از خاک گلدان سبک و قرار دادن ته کاذب در داخل کاشت ها ، محدودیت های وزنی را برای کاهش حجم کل خاک طراحی کردیم. عکس از: طراحی خانه و باغ Amber Freda.

 

برای انتخاب باغ های سقف ، لیست انتخاب گروه معماری مشاور را دریافت کنید

اساسی ترین نیاز این است که شما بدانید سقف شما چند پوند در فوت مربع می تواند نگه دارد ، بنابراین می توانید تعیین کنید که از نظر کف سازی ، کاشت ، وسایل و اثاثیه و غیره چه وزنی را تحمل می کند. یک معمار ، توسعه دهنده یا مدیر ساختمان ممکن است بتواند به شما بگوید که بار تحمل کننده وزن برای سقف چیست. اگر این اطلاعات در دسترس نباشد ، ممکن است به خدمات مهندس و / یا یک پیمانکار سقف سازی نیاز داشته باشید که بتواند کاوشگری را برای تعیین این اطلاعات انجام دهد.

 

 Ipe Roof Deck, Ipe Planters
Amber Freda Home & Garden Design
New York, NY

برای این عرشه سقف در نزدیکی پارک گرامرسی در منهتن ، ما خطوط روشنایی کم ولتاژ و خطوط آبیاری قطره ای را در زیر عرشه و تا داخل گلدان ها قبل از اینکه تمام پیچ ها به طور کامل در تخته های عرشه سوراخ شوند ، اجرا کردیم تا به آنها کمک کند تا نامرئی شوند. عکس از: طراحی خانه و باغ Amber Freda.

 

چگونه می توان وزن را پایین نگه داشت؟


گلدان های ساخته شده از چوب ، فایبرگلاس و فلزات از قبل ساخته شده معمولاً بسیار سبک وزن هستند. گیاهان سفارشی حجیم تر هستند و می توان آنها را با ته کاذب در آنها طراحی کرد تا به کاهش کل خاک مورد نیاز برای پر کردن آنها کمک کند. تا جایی که کف سازی می شود ، ضخیم چوبی یا چینی معمولاً وزن کمتری نسبت به سنگ یا بتن دارد.

 

چه خدماتی برای باغ پشت بام مورد نیاز است؟


شیر آب در فضای باز برای بام باغ ضروری است. سیستم آبیاری قطره ای خودکار معمولاً با هزینه ای در حدود 1000 تا 2000 دلار قابل نصب است و باعث صرفه جویی در وقت می شود و همچنین به افزایش طول عمر و سلامت گیاهان کمک می کند. معمولاً با كاهش بسیار نیاز به كاشت های جایگزین در طول سال اول هزینه خود را پرداخت می كند. اگر قصد نصب روشنایی منظره با ولتاژ پایین را دارید ، داشتن یک پریز برق مفید است.

 

Roof Garden Nyc, Roof Garden Manhattan
Amber Freda Home & Garden Design
New York, NY

این روف گاردن در وسط محله چلسی منهتن دارای عرشه سبک آلومینیومی ، کاشت های ipe ، آلاچیق ipe و فلزی و نیمکت های ipe با فضای داخلی در زیر صندلی ها است. عکس از: طراحی خانه و باغ آمبر فردا.

 

چند نکته مهم در مورد ایمنی باغ های پشت بام چیست؟


ارتفاع نرده باید مطابق با قوانین محلی باشد. شما همچنین می خواهید قوانین محلی خود را در مورد مواد قابل اشتعال بررسی کنید. NYC فقط اجازه می دهد 20٪ از سطح سقف کل ساختمان را با کفپوش چوبی بپوشانید. چترها نگران کننده ایمنی هستند. نسخه های مختلفی وجود دارد که از نظر نفوذ پذیری باد درجه بندی می شوند ، زیرا آنها دارای دریچه های اضافی هستند که در سایبان ها تعبیه شده اند و اجازه می دهند هوا عبور کند بدون اینکه کل چیز را مانند بادبان بلند کند. چترهایی با پایه های بسیار سنگین نیز وجود دارند ، مانند چترهای Tuuci ، 500 پوند و خطر بسیار کمی دارند که هرگز از پشت بام منفجر شوند.

 

چگونه می توان از منظرهای خوب و بد استفاده کرد؟


ما معمولاً با استفاده از کاشت هایی مانند گیاهان همیشه سبز یا حصارکشی ، از مناظر غیر جذاب پشت بام ، ساختمان یا دیوارهای همسایه جلوگیری می کنیم. ما سعی می کنیم با استفاده از کاشت های کمتر در آن مناطق ، چشم اندازهای جذاب تری را باز نگه داریم.

 

Rooftop Planters, Drip Irrigation
Amber Freda Home & Garden Design
New York, NY

تمام گیاهان کاشت در این تراس پشت بام در Upper East Side منهتن حاوی خطوط آبیاری قطره ای هستند که روی یک تایمر اتوماتیک برای نگهداری بدون تنش و روشنایی ولتاژ پایین برای محیط شب تنظیم شده اند. عکس از: طراحی خانه و باغ Amber Freda.

 

چه نوع گیاهانی برای پشت بام ها مناسب ترند؟


باغبانی در بالای یک سقف را می توان به باغبانی در بالای کوه تشبیه کرد. ما تمایل داریم گیاهانی را انتخاب کنیم که سنگین تر از سنگین باشند تا از اینكه در بادهای شدید دمیده نشویم جلوگیری كنیم. به همین دلیل بیشتر گیاهان همیشه سبز و همچنین درختان چند ساقه و گریان به خوبی کار می کنند. ما همچنین سعی می کنیم از گیاهانی که دارای برگهای بزرگ هستند ، مانند گوش فیلها ، که به راحتی توسط باد خرد می شوند ، اجتناب کنیم. سرانجام ، ما توصیه می کنیم تعداد کل ساعات نور خورشید را که روزانه فضا دریافت می کند اندازه گیری کنید تا به شما کمک کند تا تعیین کنید آیا باید از گیاهان برای آفتاب کامل تا نیمه استفاده کنید یا بیشتر سایه.

 

Roof Terrace, Bamboo Planters
Amber Freda Home & Garden Design
New York, NY

بامبو در این تراس پشت بام واقع در Upper West Side منهتن کاشته شد زیرا می تواند شرایط مختلف از آفتاب کامل تا سایه کامل را تحمل کند ، در ظروف واقعا خوب عمل می کند و در برابر دیوار فلزی سیاه به نظر می رسد که یکدستی دارد عکس از: طراحی خانه و باغ آمبر فردا.

 

چه ویژگی هایی را می توان در باغ پشت بام قرار داد؟


قوانین بسیار ویژه ای برای کد آتش سوزی برای هر شهر وجود دارد که باید به دنبال چاله های آتش نشانی و کوره ها باشید. در نیویورک ، تنها خطوط مجاز سوخت الکتریکی ، ذغالی یا گاز اختصاصی هستند. مخازن پروپان اکیداً ممنوع است. ما معمولاً ترکیبی از نور پردازی دیوار ولتاژ بالا و نور منظره ولتاژ پایین را در گلدان ها برای تأثیر بیشتر محیط در نظر می گیریم. برای سایه ، بسته به زیبایی و بودجه مشتری ، احتمالاً چتر ، بادبان سایه بان ، سایبان یا آلاچیق پیشنهاد می کنیم. جکوزی معمولاً مجاز است به شرطی که برای آن سقف خاص خیلی سنگین نباشد. سخت ترین کار با جکوزی معمولاً رساندن آن به پشت بام است - ممکن است به جرثقیل احتیاج داشته باشید که ممکن است گران هم باشد.

 

 Harlem Roof Deck, Skyline Views
Amber Freda Home & Garden Design
New York, NY

برای این عرشه بام هارلم ، ما با کاشت کم بیدهای متنوع ، صنوبرهای آلبرتا و ارس های تورولوزا ، مناظر عالی چشم انداز شهر را باز نگه داشتیم. عکس از: طراحی خانه و باغ Amber Freda.

 

امبر فردا به دلیل تخصص طراحی منظر در سراسر NYC شناخته شده است. شرکت او ، Amber Freda Home & Garden Design ، طراحی و نصب باغ های بام ، تراس ، حیاط خانه ، پاسیو و عرشه را ارائه می دهد.

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

 

منبع :

 

https://www.gardendesign.com/rooftop/guide.html