طراحی نمای ساختمان

 

 

 

قبل از شروع طراحی نمای ساختمان چه می دانید ؟

 

 

Exterior Design - What to Know Before You Start

 

 

طراحی بیرونی بسیار مهم: این چیزی است که مردم ابتدا می بینند و این چیزی است که تأثیر ماندگاری را ایجاد می کند.

 

برخی از سوالات متداول که ما دریافت می کنیم مربوط به طراحی بیرونی است.

چگونه می توان نمای بیرونی خانه خود را به روز و تعدیل کرد؟

هنگام طراحی نمای بیرونی خانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

چگونه می توان نمای بیرونی خوبی را طراحی کرد؟

بنابراین شما چگونه نمای بیرونی یک خانه را طراحی می کنید و برای اینکه آن را درست کنید باید به چه نکاتی توجه کنید؟

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

 

در اینجا افکار ما در مورد 5 نکته مهم هنگام طراحی نمای بیرونی خانه شما آورده شده است :

 

  1. اهداف پروژه شما
  2. سایت شما ، موقعیت جغرافیایی و آب و هوا
  3. کدهای محلی
  4. نقشه های طبقه شما
  5. اصول بنیادی معماری

 

حال به شرح کامل این 5 نکته می پردازیم :

 

 

1. اهداف پروژه شما

 

 

 

 

اول از همه ، اهداف پروژه خود را بشناسید!

 

اگر اهداف پروژه خود را مشخص نکرده اید ، ابتدا این کار را انجام دهید. تعیین اهداف پروژه به شما کمک می کند تا راه را برای همه تصمیمات آینده ، از جمله تصمیمات مربوط به طراحی بیرونی ، هموار کنید. می دانم که ما این را در پست های خود می گوییم ، اما این مهم است و تصمیمات آینده شما را آسان تر می کند.

 

سپس ، از اهداف پروژه خود برای شکل دهی و تعریف استراتژی طراحی بیرونی خود استفاده کنید
اهداف دارای اشکال و اندازه های مختلفی هستند. آنها می توانند به سبک طراحی ، زیبایی ، بودجه ، عملکرد ، پایداری ، قابلیت ساخت و برنامه و نامگذاری چند دسته محبوب مربوط شوند. در اینجا برخی از اهداف پروژه و نحوه تعیین آنها برای استراتژی طراحی بیرونی شما آورده شده است :

 

هدف پروژه 1: فرض کنید شما هدف پروژه ای را دارید که بخواهید یک کابین ساده مدرن در جنگل قرار گرفته باشد.

 

هدف این پروژه نشانگر بزرگی از ظاهر بیرونی است. این نشان می دهد که یک طراحی مدرن (فکر کنید: سبک) ، یک ساختار ساده ساده (فکر کنید: انبوه و جزئیات) ، و حضور محجوب در چشم انداز جنگلی بیشتر (فکر کنید: طرح ، اندازه و مصالح بیرونی).

 

بر اساس این تفکیک ، می توانید ببینید که چگونه اهداف پروژه برای تعیین طراحی بیرونی شما شروع می شود:

 

  • طراحی مدرن: می توانید ویژگی های طراحی مدرن را در طراحی بیرونی خود بگنجانید.
  • ساختار ساده ساده: می توانید به ارتفاع سازه خود ، سطح سقف و جزئیات آن فکر کنید. ممکن است بخواهید تزئینات را از بین ببرید و کارهای تر و تمیز را حذف کنید یا رد پا را ساده کنید تا از زیر و بم جلوگیری کنید.
  • کابین در جنگل قرار گرفته است: ممکن است بخواهید به فونداسیون های کم ضربه فکر کنید ، شاید اسکله ها. همچنین ممکن است بخواهید مواد و پالت رنگی را انتخاب کنید که با درختان ترکیب شود.

 

 

هدف پروژه 2: فرض کنید شما همچنین هدف پروژه ای را دارید که می خواهید خارج از شبکه باشید.

 

هدف این پروژه نشانگر بزرگی از نحوه عملکرد نمای بیرونی است. این نشان می دهد که شما طرحی می خواهید که از نظر مصرف انرژی کم باشد و استفاده از سیستم های فعال برای گرمایش ، سرمایش ، آب و برق را به حداقل برساند. این بدان معناست که شما می خواهید استراتژی های طراحی خورشیدی غیرفعال ، ویژگی های حرارتی دیوارها ، سقف و کف و الزامات مربوط به سیستم های مختلف مورد استفاده را در نظر بگیرید. آیا شما نیاز به طراحی سقف خود برای قرار دادن پنل های خورشیدی دارید؟ اگر چنین است ، این امر نیاز به جهت گیری و گام خورشیدی خاصی دارد. در مورد جمع آوری آب باران چطور؟ این امر بر طراحی بیرونی نیز تأثیر می گذارد.

 

 

هدف پروژه 3: فرض کنید شما یک هدف پروژه در مورد ماندن هزینه ساختمان زیر 150،000 دلار دارید.

 

هدف این پروژه یک شاخص بزرگ از هزینه ، مواد ، سطح پیچیدگی و میزان کار در سایت است. برای به حداقل رساندن هزینه ها ، ممکن است برخی از کارها را خودتان انجام دهید تا بتوانید پیش سازه ای را طوری طراحی کنید که ساخت آن با روش های معمول ساخت و اندازه مواد آسان باشد. شما همچنین می توانید با اجتناب از کارهای سنگین فونداسیون و اجتناب از برداشتن درختان بزرگ با قرار دادن دقیق کابین برای جلوگیری از آنها ، میزان کار سایت را تا حد ممکن محدود کنید.

 

 

با اهداف رقابتی پروژه چه باید کرد؟


هر هدفی می تواند به طرق مختلف و درجات مختلف بر طراحی بیرونی پروژه شما تأثیر بگذارد. اغلب اوقات ما اهداف رقابتی داریم که از ما می خواهد تصمیمات سختی بگیریم و اهداف خود را در اولویت قرار دهیم. به عنوان مثال ، اهداف زیبایی شناسی و عملکرد غالباً با اهداف بودجه ای رقابت می کنند ، بنابراین درک اینکه اهداف پروژه شما در مقایسه با یکدیگر چگونه قرار می گیرند مهم است ، به طوری که می توانید به راحتی بتوانید تعیین کنید که کدام هدف باید در شرایط مختلف بر دیگری مقدم باشد. گاهی اوقات بسته به شرایط ، قوانین را زیر پا می گذارید ، و این هم خوب است!

 

 

2. سایت شما ، موقعیت جغرافیایی و آب و هوا

 


سایت شما


بسیاری از ویژگی های سایت وجود دارد که می تواند بر طراحی بیرونی شما تأثیر بگذارد. توپوگرافی و دسترسی به سایت نقش مهمی در تعیین محل ساختمان ، محل پارک در محل و نوع فونداسیون دارد. جهت گیری و پوشش گیاهی خورشید نیز بر نحوه نشستن و چگونگی جهت گیری و چیدمان پلان شما تأثیر می گذارد. برداشتن درختان گران است ، همانطور که گذاشتن خطوط طولانی آب و برق زیرزمینی که اتصالات متصل به آنها در خانه ناخوشایند است و در صورت امکان مخفی می شود. در نهایت ، نماها ، حریم خصوصی و امنیت بر طراحی بیرونی شما تأثیر می گذارد. پنجره ها کجا هستند ، چقدر بزرگ هستند و چگونه می توانید نمای خاصی را نمایش داده یا برجسته کنید.

 

با درک ظرافت های سایت خود ، بهتر می توانید خانه و نمای بیرونی آن را طراحی کنید تا در آن جا داده شود ، آن را تقویت کرده و با آن ادغام شود.

 

 

 

 

موقعیت جغرافیایی و آب و هوا


شرایط جوی محلی شما و عوامل محیطی نشان دهنده معیارهای عملکرد برای نمای بیرونی خانه شما است. اگر سایت شما در آب و هوای گرم و مرطوب با باران بسیار کم در مقابل آب و هوای سرد قرار گیرد ، ویژگی های طراحی متفاوت است. در یک مورد ، ممکن است شما دارای برجستگی های بزرگ و پنجره های قابل کار باشید در حالی که در مورد دیگر ، ممکن است دیوارهای عایق ضخیم و دهانه های کوچکتر داشته باشید. به طور مشابه ، زندگی در منطقه جنگلی که مستعد آتش سوزی است به این معناست که برخی از الزامات طراحی مانند اجتناب از مصالح ساختمانی و روشهای ساخت و ساز رعایت می شود. زندگی در امتداد ساحل با بادهای شدید طوفان به این معنی است که دیگران از بستن کراوات خودداری کرده و از سرازیری های زیاد اجتناب می کنند تا ارتفاع سقف را به حداقل برسانند.

 

به همین دلیل است که تجزیه و تحلیل کامل سایت که شامل تحقیق در مورد شرایط آب و هوایی است ، مهم است. باد غالب از کدام طرف است؟ آیا نسیم تابستانی خوبی از جنوب غرب می آید؟ آیا مکان شما در تابستان باران شدید می بارد؟ و رطوبت و نوسانات دما چطور؟ هنگام طراحی خانه خود می خواهید همه شرایط آب و هوایی و آب و هوایی را درک کنید.

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

 

منبع مفید:

 

ساخت مجموعه بهترین شیوه های آمریکا توسط دفتر بهره وری انرژی و انرژی های تجدیدپذیر

 

 

یکی از منسجم ترین منابعی که تا به امروز پیدا کرده ایم. این مجموعه ای از راهنماها و مطالعات موردی است که راه حل های واقعی را برای بهبود عملکرد و کیفیت انرژی خانه ها در 5 منطقه مهم آب و هوایی ایالات متحده نشان می دهد. فقط به وب سایت بروید ، منطقه آب و هوایی خود را پیدا کنید و روی منابع کلیک کنید. موارد مورد علاقه ما بهترین راهنمای تمرین هستند. آنها کمی فنی هستند ، اما ما راهنمایی ها و ملاحظات را دوست داریم ، به ویژه فصل 5 ، که ملاحظات طراحی را برای آن آب و هوای خاص ارائه می دهد.

 

 

3. کدهای محلی

 

 

کدهای محلی ، دستورالعمل های منطقه بندی ، محدودیت های اعمال و دستورالعمل های HOA همه می توانند به طور بالقوه بر طراحی بیرونی خانه شما تأثیر بگذارند. کدها ارزش عایق و عملکرد انرژی را تعیین می کنند (که به طور بالقوه بر اندازه پنجره ها و ضخامت دیوار تأثیر می گذارد).

 

کدهای پهنه بندی ممکن است ظاهر بیرونی و ظاهری آن را تجویز کند ، انبوه خانه شما ، ارتفاع ، سطح سقف ، ایوانها و غیره. به همین ترتیب ، محدودیت های اعمال و دستورالعمل های HOA همچنین ممکن است دستورالعمل های طراحی خاصی مانند اندازه را نشان دهد و استفاده از مواد

 

ارزش وقت گذاشتن برای تأیید کدهای محلی خود را دارد. ممکن است متوجه شوید که محدود به یک پالت رنگ خاص ، انتخاب روکش هستید یا حتی مجبورید طرح خود را به یک هیئت بازبینی معماری ارائه دهید ، جایی که همسایگان و اعضای جامعه می توانند در آن شرکت کنند.

 

 

4. طرح طبقه شما


تصمیمات طراحی زیادی وجود دارد که باید در طول پروژه انجام شود. و مهم است که به یاد داشته باشید که همه آنها به هم وابسته و مرتبط هستند. طرح کف بر روی نمای بیرونی تأثیر می گذارد و طراحی بیرونی بر طرح کف تأثیر می گذارد. ما اغلب خود را در حال مشاهده چیزی در نمای بیرونی (به شکل مدل سه بعدی یا ارتفاعات دو بعدی) می بینیم و سپس به طبقه پایین می رویم و به عقب برمی گردیم. یا از پلان طبقه به نمای بیرونی و عقب اطمینان حاصل کنید که هنوز کار می کند و ظاهر درستی دارد.

 

نکته کلیدی در طراحی بیرونی این است که به یاد داشته باشید که آن را همزمان با طرح کف طراحی کنید ، نه بعد از آن.


فرایند طراحی تکراری است. بین نقشه های طراحی ، رفت و برگشت زیادی را شامل می شود و تا زمانی که طرح نهایی به دست نیاید ، به هر تصمیمی که می گیرید واکنش نشان می دهد.

 

برخی از سبک های طراحی دارای ویژگی های خاصی هستند که باعث می شود آنها کار کنند.

 

خانه های سنتی با سقف های شیروانی یا لبه دار در قسمت پای خود دارای "حواشی" هستند تا جذابیت چند خط سقف ، خوابگاه ، ایوان و حیاط های نمایش داده شده را کاهش دهد. هنگام طراحی نقشه کف ، باید به این دست اندازها توجه شود. نمی توانید تصور کنید که یک طرح مستطیلی به شما شخصیت و جذابیت خطوط سقف سنتی را می بخشد. در عین حال ، یک خانه مدرن با سقف مسطح یا مجموعه ای از سقف های شیب دار ممکن است استراتژی سازمانی کاملاً متفاوتی با طرح طبقه داشته باشد تا به ظاهری که سقف های مسطح یا حجم های متفاوت ایجاد می کند کمک کند.

 

 

 

 

یکی از بزرگترین تفاوت های معمار/طراح مجرب و شخصی با طراح اولین بار یا DIYer در نحوه طراحی آنها است. یک طراح مجرب به صورت سه بعدی فکر می کند. هنگامی که شروع به کار از طریق نقشه های طبقه می کنیم ، همچنین به این فکر می کنیم که تصمیمات ما چگونه بر ارتفاعات ، مقیاس ، انبوه و خطوط سقف خانه تأثیر می گذارد. از سوی دیگر ، یک طراح برای اولین بار ، ابتدا بر روی نقشه کف تمرکز می کند و سپس نمای بیرونی را از آن استخراج می کند (بیرون آوردن دیوارها درست همانطور که فضاها را به هم پیوند داده اند) یا آنها ارتفاعی ایجاد می کنند و سعی می کنند طرح طبقه را با آن متناسب کنید سعی کنید این کار را نکنید.

 

همیشه به یاد داشته باشید که آنها را با هم طراحی کنید.

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

 

5. اصول بنیادی معماری


طراحی خوب فقط درست به نظر می رسد این احساس "حق" ناشی از پاسخ ناخودآگاه به اصول طراحی خوب در حال استفاده است. اغلب گفته می شود که طراحی خوب ، وقتی خوب انجام شود ، نامرئی است. و تنها زمانی که این کار ضعیف انجام شود متوجه می شویم.

 

نوار کناری: پادکست جالبی به نام 99٪ نامرئی در مورد کار معماران ، طراحان و برنامه ریزان شهری وجود دارد که کار آنها عمدتا مورد توجه قرار نمی گیرد. نمایش ها فریبنده هستند و موضوعات پیچیده را با زبانی قابل دسترسی و عاری از اصطلاحات فنی مورد بررسی قرار می دهند. آنها آموزشی ، روشنگر و بیشتر از همه سرگرم کننده هستند. برای لذت بردن از نمایش ها لازم نیست طراح یا معمار باشید و نکته این است.


آنچه ما سعی می کنیم بگوییم این است که طراحی خوب غالباً مورد توجه قرار نمی گیرد زیرا درک آن بسیار آسان است و فقط طبیعی و راه حل بدیهی است - همانطور که دیتر رامز در 10 اصل طراحی خوب به آن اشاره کرده است.

در مورد معماری ، اصول اساسی جرم ، تعادل ، مقیاس ، تناسب و ریتم به شکل دادن ساختمانها و ایجاد حس زیبایی و "درست بودن" کمک می کند.

 

 

 

 

در اینجا نگاهی اجمالی به هر یک از این اصول داریم:

 

  • توده کردن - ماساژ را می توان تکه ها یا شکل هایی دانست که شامل یک خانه می شوند. فکر کنید: اجزای سازنده کودکان. گاهی اوقات یک خانه از یک جعبه بزرگ ساخته می شود ، و گاهی اوقات چند جعبه با اندازه های مختلف.

 

  • تعادل - تعادل رابطه بصری بین قسمت های یک خانه (چیدمان ، اندازه ، شکل اجزای مختلف خانه) است وقتی تعادل وجود داشته باشد ، بین عناصر متضاد حالت تعادل خاصی وجود دارد. این لزوماً به معنای تقارن نیست. تعادل می تواند به طرق دیگر وجود داشته باشد که از نظر بصری خوشایند باشد مانند کنتراست در اندازه ، شکل و پیچیدگی که همچنان به ترکیب یا نمای بیرونی خانه اجازه می دهد تا پایدار و متعادل به نظر برسد.

 

  • مقیاس - مقیاس به اندازه نسبی چیزی در مقایسه با چیز دیگری یا استاندارد مرجع اشاره دارد. به ویژه در نمای بیرونی خانه ، مقیاس اغلب به چگونگی اندازه یک خانه در مقایسه با خانه های اطراف یا به اندازه قطعه اشاره دارد. هنگام طراحی فضاها ، یک استاندارد مرجع مهم که همیشه باید به آن توجه داشت ، اندازه بدن انسان است.

 

  • تناسب - تناسب با مقیاس و تعادل ارتباط تنگاتنگی دارد. اما یک قدم جلوتر می رود و یک ماژول یا ویژگی اندازه گیری را اختصاص می دهد. در حالی که مقیاس به مقایسه یک شی با شی دیگر اشاره می کند ، نسبت تعیین می کند که اندازه "مناسب" شی دوم یا نسبت آن چقدر باید باشد. به نسبت طلایی یا قانون یک سوم فکر کنید. اما با استفاده از نسبت ها یا ماژول های خاص برای اندازه گیری اجسام ، گفته می شود که این باعث ایجاد احساس هماهنگی و نظم می شود.

 

  • ریتم - ریتم را می توان به عنوان استفاده مکرر از گروهی از عناصر ، حداقل سه مورد ، برای ایجاد الگوی قابل تشخیص در نظر گرفت. پنجره های تکراری ، متریال متناوب و پیشرفت فرم ها (برای مثال بزرگترین تا کوچکترین) همه نمونه هایی از ریتم هستند.

 

هنگامی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد ، این اصول کلی طراحی پایه و اساس بهترین طرح های معماری را ایجاد می کند و به ایجاد هماهنگی و بی زمانی کمک می کند. ما در مورد نحوه استفاده از این اصول در این پست بحث نمی کنیم ، اما هنگام طراحی خانه خود به این اصول کلی توجه کنید.

 

 

=====================================================

 

مطالعه بیشتر:

 

آنچه نباید ساخته شود: باید و نباید از طراحی بیرونی

 

 

What Not To Build: Do's and Don'ts of Exterior Home Design - book cover

 

برای صاحب خانه معمولی ، تشخیص خطاهای طراحی ممکن است بصری باشد. اکثر مردم می توانند اظهار کنند که چیزی را دوست ندارند ، اگرچه ممکن است نتوانند دقیقاً در مورد طراحی مورد پسندشان اظهار نظر کنند. علاوه بر این ، مردم معمولاً برای توضیح علت اینکه چرا فکر می کنند کاری به خوبی انجام شده است ، مشکل دارند. این کتاب به شما اطلاعات و زبان می دهد تا به بیان نظرات شما کمک کند. این خانه های واقعی با مشکلات واقعی و راه حل هایی برای بهتر شدن آنها را بررسی می کند. [/fusion_text]

 

=====================================================

 

 

ما در اینجا موارد زیادی را به سمت شما پرتاب کردیم ، اما می خواستیم این پست را با به اشتراک گذاشتن مراحل انجام شده در هنگام توسعه طراحی بیرونی به پایان برسانیم. با خیال راحت از یک روش مشابه برای طراحی خود استفاده کنید.
 

 

فرآیند طراحی ما

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید


پیش طراحی-فرایند طراحی معمول ما با یک مرحله "کشف" از پیش طراحی آغاز می شود که منجر به طراحی مفهومی می شود. در فرآیند پیش طراحی ، ما با مشتری ، سایت و الزامات پروژه آشنا می شویم. ما برای اطلاع از سایت ، کدها ، زمینه و شرایط موجود ، تجزیه و تحلیل سایت را انجام می دهیم. ما همچنین یک پرسشنامه مشتری انجام می دهیم و یک پروژه مختصر می نویسیم که برنامه و اهداف پروژه را مشخص می کند.

 

طراحی مفهومی - پس از اتمام این کار ، ما در نهایت اطلاعات کافی را برای شروع فرایند طراحی احساس می کنیم. ما با نمودارهای انبوه و مطالعات برنامه ریزی فضا شروع می کنیم. اینجاست که ما در مورد احساس بلوک های فضا در سایت و چگونگی هماهنگی انبوه سازی با سبک معماری ای که قصد داریم به آن برسیم ، شروع می کنیم. این مطالعات اولیه خود را به طرح های مفهومی اولیه تبدیل می کند که ما توسعه می دهیم و با مشتریان خود به اشتراک می گذاریم. سپس آنها را به یک مفهوم طراحی دلخواه محدود می کنیم. ما این فرایند پیش طراحی و طراحی مفهومی را در پست های مختلف پشت طرح مفهومی (مانند اینجا ، اینجا و اینجا) به اشتراک گذاشته ایم ، بنابراین در اینجا به آن جزئیات نمی پردازیم.

 

توسعه طراحی - برای پروژه هایی که ما فراتر از طراحی مفهومی به کار خود ادامه می دهیم ، گام بعدی ما توسعه پروژه با جزئیات بیشتر در مرحله توسعه طراحی است. اینجاست که ما مفروضات اولیه خود را بیرون می کشیم و شروع به تعریف سیستم ها ، مجموعه ها ، مواد و تکمیل می کنیم.

 

اولین اکتشافات ما در مرحله توسعه طراحی بر توسعه طراحی بیرونی تمرکز دارد. ما بر زیبایی ، پالت مواد بیرونی ، تنظیمات پنجره/درب و طراحی سقف تمرکز می کنیم. همانطور که در طراحی بیرونی کار می کنیم ، سبک معماری (یا ویژگی های آن) را در نظر می گیریم و تصاویر الهام بخش از پروژه هایی را که ما و مشتریان ما دوست داریم مرور می کنیم. ما همچنین الزامات عایق بندی دیوارها ، سقف و کف (حداقل برای اطلاع از ضخامت مجموعه های مختلف) و استراتژی های ضد آب را تأیید می کنیم. و از آنجا که ما در مورد اصول بنیادی معماری آموزش دیدیم ، این ایده ها در حال حاضر در ما و تفکر طراحی ما ریشه دوانده اند.

 

به طور معمول ، فرایند طراحی بیرونی شامل کار از طریق مدلهای مطالعه سه بعدی ، ارتفاعات بیرونی ، پلانهای طبقه و بخشهای دیوار است. این به ما کمک می کند تا اثرات تصمیمات طراحی خود را هنگام تصمیم گیری درک کنیم. به عنوان مثال ، هنگام کار در اندازه ها و محل قرارگیری پنجره ها ، باید تأثیر آن را بر روی نمای بیرونی ، پلان طبقه و قسمت دیوار در نظر بگیریم. آیا ارتفاع طاقچه و سر خوب است؟ آیا پنجره مرکز دیوار است؟ کجا در صفحه دیوار قرار می گیرد تا جزئیات مورد نظر خود را به ما بدهد؟) همان ارتفاع و شیب سقف و زیبایی. همه آنها مرتبط هستند.

 

طراحی بیرونی با این تصمیمات طراحی بزرگتر شروع می شود. در نهایت به جزئیاتی مانند طراحی نرده ، ضد آب ، زهکشی ، بالکن های بیرونی ، مقایسه پنجره ها ، تحقیقات محصول و مشخصات می پردازد. موارد زیادی در طراحی بیرونی وجود دارد ، بنابراین فریب چیز دیگری را نخورید.

 

فرایند طراحی دقیق ما سخت است ، اما در بیشتر موارد ، همه این قسمتهای متحرک را شامل می شود. بسیاری از "تفکر" ، آزمایش و خطا ، تحقیق و مطالعه گزینه ها وجود دارد. بهترین راه حل طراحی به ندرت اولین چیزی است که به ذهن می آید. بلکه ترکیبی از تمام اطلاعات آموخته شده تا به امروز ، تکرار طرح های قبلی ، فکر کردن در مورد چیزها به شیوه ای دیگر و ترس از آزمایش نیست. ما در کتاب الکترونیکی خود به برخی از این استراتژی های خلاقانه می پردازیم: چگونه تفکر خلاق خود را تقویت کنیم. در صورت تمایل به خلاقیت بیشتر ، آن را بررسی کنید.

 

 

نتیجه


ایجاد یک طراحی خارجی عالی آسان نیست. چیزهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و حتی ایده ها و گزینه های بیشتری برای کشف آن وجود دارد. با پیروی از این دستورالعمل ها و ملاحظات ، یک قدم به یک طراحی خارجی عالی نزدیک می شوید. و اگر مشکل دارید یا پروژه جدیدی دارید که می خواهید از آن کمک بگیرید ، با ما تماس بگیرید. ما دوست داریم در مورد پروژه شما بیشتر بدانیم و به شما کمک کنیم!

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

منبع :

 

http://yr-architecture.com/exterior-design-what-to-know-before-you-start