اهمیت نمای تجاری صنعتی

 

 

اهمیت نمای بیرونی ساختمان برای تأسیسات تجاری و صنعتی

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

modern exterior

 

 

هنگامی که به کسب و کار خود فکر می کنید، اغلب عملیات روزانه، کارمندان، امور مالی و تاکتیک های بازاریابی خود را در نظر می گیرید. با این حال، آنچه ممکن است به ذهنتان خطور نکند، نمای بیرونی ساختمان شما است. این عامل کوچک می تواند تأثیر قابل توجهی بر موفقیت شرکت شما داشته باشد.

 

برای کشف اهمیت نمای بیرونی ساختمان و چگونگی استفاده از آن به نفع خود، ادامه مطلب را بخوانید.

 

 

می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند


اگر ساختمان شما طراحی جذابی ارائه دهد، توجه مردم را به خود جلب می کند - بیشتر از یک فضای بی مزه و قدیمی. می توانید با دعوت از افراد به داخل یا آویزان کردن تابلوهایی که نشان دهنده کاری که انجام می دهید از این علاقه به نفع خود استفاده کنید. بر اساس یک نظرسنجی، 76 درصد از مصرف کنندگان صرفاً بر اساس علائم آن وارد یک فروشگاه جدید شده اند.

 

اگر به ارتقای نمای بیرونی خود فکر می کنید، تحقیق کنید که مشتریان فعلی شما چه می خواهند. برای مثال، می‌توانید نظرسنجی بفرستید و از آنها بپرسید که مایلند چه پیشرفت‌هایی انجام داده‌اید. همچنین می توانید بررسی کنید که رقبای شما چه می کنند.

 

 

 

 

جهت آشنایی با گروه معماری مشاور کلیک کنید...

 

 

این می تواند نشان دهد که شما اهمیت می دهید


صرف نظر از نوع سازمانی که اداره می کنید، یک نمای بیرونی صیقلی، کسب و کار شما را حرفه ای تر جلوه می دهد. این به ایجاد شهرت حرفه ای برای شرکت شما کمک می کند و پیامی را برای رهگذران ارسال می کند. اگر به ظاهر خود اهمیت می دهید، به مشتریان می گوید که به آنها نیز اهمیت خواهید داد.

 

از سوی دیگر، ظاهری درهم و برهم - مانند محوطه سازی بیش از حد، حاشیه های بی رنگ و سقف نامناسب - نشان می دهد که ممکن است برایتان مهم نباشد. اگر وقت ندارید که کسب و کار خود را خوب جلوه دهید، آیا زمانی برای رفع نیازهای مشتریان خود خواهید داشت؟

 

 

می تواند ایمنی و امنیت را بهبود بخشد


نمای بیرونی ساختمان که به شکل نوک بالایی است، کمتر باعث ایجاد مشکلات ایمنی، مانند مواد پوسیده شده که می تواند سقوط کند و به کسی آسیب برساند، کمتر است. پیاده روهای سالم می توانند از سقوط و سقوط جلوگیری کنند که می تواند منجر به شکایت شود.

 

یک ساختمان به خوبی نگهداری شده همچنین از بسیاری از مجرمان احتمالی جلوگیری می کند. به عنوان مثال، از آنجایی که بیش از 10 درصد از جرایم دارایی در پارکینگ ها یا گاراژها رخ می دهد، نور کافی می تواند متخلفان را بترساند و کارمندان و مشتریان شما را ایمن نگه دارد.

 

 

 

 

 جهت آشنایی با گروه معماری مشاور کلیک کنید...

 


می تواند در برابر شکایات محافظت کند


اگر شما یک ساختمان تجاری کم زرق و برق دارید، ممکن است متوجه شوید که مشتریان اغلب نگرانی های خود را بیان می کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است دوست نداشته باشند که شما یک ورودی بدون سرپوش داشته باشید یا سنگ کاری شما نیاز به شستشوی برقی خوب داشته باشد. به نوبه خود، این مزاحمت ها ممکن است باعث شود آنها کسب و کار خود را به جای دیگری ببرند.

 

با یک نمای بیرونی خیره کننده، می توانید از این شکایات اجتناب کنید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود راضی هستند. برخی از راه‌هایی که می‌توانید نمای بیرونی خود را زیباتر کنید عبارتند از: قرار دادن یک سطح شیبدار برای دسترسی به صندلی چرخدار، افزودن یک پنجره برای نمایش محصولات یا سنگ فرش کردن پارکینگ و پیاده‌روها. تطبیق ساختمان شما برای دسترسی اغلب یک راه مدبر و مفید برای جذب مشتریان بیشتر است، زیرا آنها دسترسی آسان تری خواهند داشت.

 

 

می تواند از تخریب جلوگیری کند

 

هنگامی که به طور منظم از نمای بیرونی ساختمان خود نگهداری می کنید و آن را در شرایط بکر نگه می دارید، از تخریب و اثرات نامطلوب بر عملکرد ساختمان جلوگیری می کنید. نتیجه پس انداز فوری است. به عنوان مثال، بدون برنامه نگهداری، رطوبت می تواند وارد مجموعه دیوار بیرونی شود، مشکلی که باعث ایجاد ترک، پوسیدگی خشک، قالب و پوسته شدن رنگ می شود.

 

سقف شما نیز شاهد فرسودگی و پارگی خواهد بود. در حالی که عایق کاری سقف معمولاً بین 20 تا 25 سال دوام می آورد، شما همچنان به تعمیر و تعویض بخش ها در طول زمان نیاز دارید که می تواند ظاهر ساختمان شما را بهبود بخشد و طول عمر آن را افزایش دهد.

 

 

 

شروع به تمرکز بر نمای بیرونی ساختمان خود کنید


یک نمای بیرونی جذاب بیشتر از جلب نظر چشم انجام می دهد. همچنین چیزی در مورد کسب و کار شما به مشتریان می گوید. وقتی روی تعمیر و نگهداری و بهبود تمرکز می‌کنید، می‌توانید مشتریان جدیدی بیاورید، مشتریان موجود را راضی کنید و از رقبا پیشی بگیرید.

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

منبع :

 

 

https://www.build-review.com/importance-of-building-exterior-for-commercial-and-industrial-facilities/