نرم افزار آنلاین طراحی اتاق

 

 

5 نرم افزار آنلاین رایگان طراحی اتاق

 

 


یک اتاق یا یک خانه کامل را به صورت رایگان طراحی کنید!

توسط STACY FISHER به روز شده در 09/28/20

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

جهت مشاوره رایگان طراحی با 09122061417 تماس بگیرید

 

room design software
The Spruce / Christopher Lee Foto 

 

 

یک برنامه آنلاین رایگان طراحی اتاق یک راه عالی برای طراحی سریع یک اتاق یا برنامه ریزی برای بازسازی اتاق است. شما حتی می توانید بدون نیاز به دانستن چیزی در مورد نرم افزار طراحی خانه، یک طراحی برای هر اتاق در خانه خود، کاملاً مستقیماً از رایانه خود برنامه ریزی کنید.

 

با هر یک از برنامه های آنلاین رایگان طراحی اتاق، با ایجاد ابعاد اتاق خود شروع می کنید. منطقه را به اندازه دلخواه بزرگ یا کوچک کنید، گوشه ها یا دیوارهای جالبی را اضافه کنید و هر کاری که می توانید انجام دهید تا آن را دقیقاً شبیه اتاق واقعی که می خواهید بسازید بسازید. سپس، قبل از اینکه به رنگ، کفپوش، مبلمان و لوازم جانبی اضافه کنید، ویژگی هایی مانند درها، کمدها و پنجره ها را با کشیدن و انداختن آنها به اتاق آنلاین خود اضافه کنید.

 

هر یک از این برنامه های زیر به شما امکان می دهد یک اتاق طراحی کنید، اما همه آنها ابزارهای مختلفی دارند که کمی متفاوت عمل می کنند.

 

نکته: آیا به دنبال الهام بخش دکوراسیون هستید؟ برای طراحی اتاق بعدی خود، چند کاتالوگ رایگان دکوراسیون منزل و کاتالوگ مبلمان رایگان درخواست کنید.

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

یکم

 

Floorplanner

 

 

A Screenshot of the Floorplanner Program

 

 

استفاده از Floorplanner آسان و سرگرم کننده است، و گزینه های زیادی برای کفپوش، پوشش دیوار، مبلمان و اشیاء دارد که می توانید خانه ها و اتاق ها را برای استفاده واقعی یا برای ایجاد خانه رویایی خود طراحی کنید.

 

اگر در استفاده از Floorplanner مشکل دارید، از آموزش‌ها استفاده کنید تا به شما کمک کند که چگونه از ابزارها برای ساختن آنچه می‌خواهید استفاده کنید.

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

دوم

 

3Dream

 

 

Screenshot of a Kitchen Designed in 3Dream

 

 

3Dream یکی از بهترین برنامه های طراحی اتاق آنلاین رایگان موجود است. از ساختن یک اتاق در اینجا با مجموعه عظیمی از مبلمان، کفپوش، دیوارپوش، و لوازم جانبی لذت خواهید برد. بیش از 40000 شی وجود دارد که می توانید استفاده کنید!

 

نه تنها می توان اتاق را به صورت دو بعدی معمولی مشاهده کرد، بلکه می توانید از گزینه 3 بعدی نیز برای دریافت مثالی "واقعی" از نحوه ظاهر اتاق در صورت ایستادن در داخل استفاده کنید. آموزش‌های 3Dream شما را شروع می‌کند و در کوتاه‌مدت یک اتاق خیره‌کننده را خواهید داشت که می‌توانید آن را به صورت سه بعدی تعاملی مشاهده کنید.

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

سوم

 

Roomstyler 3D Room Planner

 

 

A Screenshot of a Room Designed Using Roomstyler

 

 

Roomstyler 3D Room Planner (که قبلاً Mydeco نامیده می شد) یک برنامه آنلاین رایگان طراحی اتاق است که عمدتاً به این دلیل است که استفاده از آن بسیار آسان است. در عرض چند دقیقه یک اتاق خواهید داشت! برخلاف برخی از برنامه ریزهای اتاق سه بعدی، این بوم نقاشی بزرگی برای کار به شما می دهد. می توانید به راحتی دیوارهای خود را بکشید یا یک شکل از پیش ساخته شده را روی بوم بکشید.

 

 

مبلمان و لوازم جانبی متعددی وجود دارد که می توانید به اتاق خود اضافه کنید تا آن را ساخته منحصر به فرد خود کنید. شما نه تنها برای اتاق های معمولی مانند اتاق خواب، آشپزخانه، و اتاق غذاخوری، بلکه به چیزهای دیگر نیز دسترسی دارید، مانند سالن بدنسازی، اتاق کودک، کریسمس، باغ، دفتر، سرگرمی های خانگی و موارد دیگر.

 

این برنامه رایگان طراحی اتاق آنلاین از شما می‌خواهد بارها و بارها برگردید تا بتوانید هر اتاق خانه خود را دوباره انجام دهید. یا حتی برخی که فقط از خیالات شما هستند!

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

 

چهارم

 

Plan Your Room

 

 

Screenshot of a Room Designed Using Plan Your Room

 

 

 

Plan Your Room یک برنامه آنلاین رایگان طراحی اتاق است که به شما کمک می کند تا یک اتاق ساده را به راحتی طراحی کنید. شما از ساده بودن ابزارها و دستیابی به نتایج مورد نظر با پروژه خود لذت خواهید برد.

 

آنچه اتاق شما در زنگ‌ها و سوت‌ها از دست می‌دهد، با این واقعیت که می‌تواند کار را در مدت زمان کمی انجام دهد، جبران می‌کند. دیوارها به راحتی قابل کشیدن هستند و مبلمان و سایر اشیاء به خوبی در سمت چپ سازماندهی شده اند.

 

همچنین، رابط کاربری آسان، کار با آن را آسان می کند، تمام اشیایی که در دسترس می بینید، مواردی هستند که می توانید استفاده کنید و هیچ کدام مخفیانه فقط پس از پرداخت در دسترس نیستند. ثبت نام کاربر تنها در صورتی ضروری است که بخواهید طرح را ذخیره کنید.

 

 

 

جهت مشاوره رایگان طراحی با 09122061417 تماس بگیرید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

منبع : 

 

 

https://www.thespruce.com/free-online-room-design-applications-1357750