طرح های مبلمان پذیرایی

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

طرح های مبلمان اتاق نشیمن


این که آیا شما یک زوج جدید هستید که با هم به سفر داخلی خود می روید یا در یک خانواده مشترک زندگی می کنید که اتاق نشیمن خود را راه اندازی کرده اید، غم انگیز خانه شما خواهد بود. این فضایی است که در آن لذت بخش ترین شب های خود را با دوستان و عزیزان سپری می کنید. هیچ حدس نمی زنم که چرا برای ایجاد یک تأثیر افسانه ای به دکور مناسب نیاز دارد! مبلمان و دکوراسیون اتاق نشیمن شما باید ترکیب خوبی از زیبایی شناسی، عملکرد، بافت، اثاثه یا لوازم داخلی خوب، نور خوب و ترکیبی از رنگ برای یک محیط ایده آل باشد. بیشتر اتاق‌های نشیمن به مبل‌ها، قفسه‌ها، کابینت‌ها از جمله دیگر ویژگی‌های مهم نیاز دارند تا ظاهری کامل داشته باشند که از همه چیز مراقبت می‌کند. فرقی نمی کند اتاق نشیمن شما کوچک باشد یا بزرگ، هک های DIY زیادی برای بازی با مبلمان و دکوراسیون اتاق نشیمن وجود دارد. ما در کافه دیزاین وسایل ضروری برای هر زندگی را برای شما آماده کرده ایم. بیشتر بخوانید تا بدانید مبلمان و دکوراسیون اتاق نشیمن شما باید شامل چه مواردی باشد!

 

 

مبلمان اتاق نشیمن


هیچ چیز بهتر از یک اتاق نشیمن خوش ساخت نیست که برای لذت بردن از اوقات خانوادگی و سرگرمی عزیزان مناسب باشد. یک اتاق نشیمن با یک مبل اتاق نشیمن کامل نمی شود - آن مرکز اتاق نشیمن شما است. شما به یک میز قهوه در کنار مبل خود نیاز دارید. می توان از آن برای هر چیزی، زیرسیگاری، مجله و حتی یک فنجان قهوه داغ استفاده کرد. جدا از ارزش زیبایی شناختی آن، این یک مبلمان کاربردی است که بستر مناسبی برای قرار دادن وسایل فراهم می کند. یک صندلی لهجه برای یک اتاق نشیمن معجزه می کند، یک صندلی راحتی، یک صندلی بالدار یا یک تکیه گاه نیز می تواند فضا را بالا ببرد!

 

 

Put The Fun In Functionality With These Furniture Design Ideas For Your Living Room

 

 

دکوراسیون اتاق نشیمن


تزیین اتاق نشیمن می تواند کار سختی باشد – ممکن است ندانید از کجا شروع کنید! یک طراح خوب می تواند اتاق نشیمن شما را به ارتفاعات جدیدی تبدیل کند. مینیمالیسم بیرون می‌رود، ماکسیمالیسم در این است: به دکوراسیون دنج و لذت‌جو فکر کنید. این فرصت شما برای به نمایش گذاشتن گنجینه های ارزشمند خود - مصنوعات، تصاویر و مبلمان است. از چاپ، الگوهای باکلاس و رنگ‌ها دوری نکنید تا بتوانند ترکیبی فوق‌العاده از پاپ و کلاسیک را با هم ترکیب کنند. لامپ‌های بزرگ، صندلی‌های بزرگ، میزهای قهوه‌خوری کوچک و موارد دیگر - آن‌ها را با هم مخلوط کنید و خود را از آزمایش محدود نکنید.

 

 

Living Room Decor

 

 

طراحی کابینت تلویزیون برای اتاق نشیمن


واحدهای سرگرمی به فضای بزرگی نیاز دارند اما با برنامه ریزی هوشمندانه می توانید مجموعه ای از فرصت ها را داشته باشید. پایه های تلویزیون چند منظوره عالی هستند. آنها از یک میز متحرک تشکیل شده اند که به شما امکان می دهد از هر قسمت از اتاق تلویزیون تماشا کنید. یک کابینت تلویزیون با طراحی خوب امکان ذخیره سازی یا فضای اضافی را برای تجهیزات مختلف و کنسول های بازی فراهم می کند. دیوارهای پالت را برای برجسته کردن ایستگاه سرگرمی و تمام قفسه‌ها انتخاب کنید تا ترکیبی راحت از جذابیت مدرن با جذابیت داخلی داشته باشید.

 

 

 TV Cabinet Designs for Living Room

 

 

طراحی واحد تلویزیون برای اتاق نشیمن


واحدهای تلویزیون نقطه کانونی برای توجه اتاق نشیمن شما در اینجا بسیار مهم است! می تواند به عنوان یک تزئینی عمل کند بنابراین باید کمی تأکید شود. اگر اتاق نشیمن شما طولانی است، یک کنسول برجسته انتخاب کنید تا ساختار هندسی فضا را به شما بدهد. اگر از طرفداران طراحی ساده و معاصر هستید، طراحی اسکاندیناوی بهترین گزینه شماست. بهترین طراحی برای خانه‌های مدرن می‌تواند یک نقوش دیوار سنگی باشد، زیرا شیک بودن، زیبایی‌شناسی روستایی را به نمایش می‌گذارد و با گنجاندن عناصر چوبی به خوبی با بقیه خانه ترکیب می‌شود.

 

 

TV Unit Designs In The Living Room

 

 

طراحی دیوار برای اتاق نشیمن


اتاق های نشیمن باید از نظر زیبایی شناسی جذاب باشند اما همچنین کاربردی و راحت باشند. ترکیب همه این عناصر می تواند بسیار چالش برانگیز باشد، با این حال، افزودن یک دیوار زیبا با طرح ها همه چیز را در جای خود قرار می دهد. مهم است که یک دیوار مناسب برای فضای خود انتخاب کنید تا از نظر بصری مجذوب کننده شود. دیوار خشک رایج ترین سبک است - ارزان، شیک و همه کاره است. رنگ و کاغذ دیواری را به خوبی نگه می دارد تا طرح ها و الگوها بهتر به نظر برسند. یکی دیگر از طرح های دیوار می تواند چوب باشد زیرا ابعاد یک فضا را برجسته می کند. اگر می خواهید ظاهری روستایی داشته باشید، چوب بهترین گزینه شماست. سنگ پرورشی و آجر نمایان می تواند بافت و ویژگی دیوار را نمایان کند.

 

 

Wall Designs for Living Room

 

 

پارتیشن اتاق نشیمن


چه بخواهید فضاهای خصوصی یا دنج تری در خانه خود ایجاد کنید، پارتیشن مناسب می تواند تفاوت را ایجاد کند. این اجازه می دهد تا یک منطقه بین آشپزخانه، فضای ناهار خوری یا حتی یک دفتر تقسیم شود بدون اینکه یک اتاق از اتاق بعدی به خطر بیفتد. پارتیشن های شیشه ای خانه را شیک و با کلاس جلوه می دهند. اگر دو دیوار سفید و یک اتاق بزرگ دارید، یک دیوار شیشه ای ایده آل خواهد بود. اگر طرفدار شیشه نیستید پس پارتیشن های چوبی چطور؟ پارتیشن‌های چوبی دهه‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرند و با طرح‌های جدید و مد روز در بازار می‌توانند جذاب و زیبا باشند. ایده های دیگری مانند پارتیشن دیواری درب کشویی و جداکننده دیوار نرده چوبی وجود دارد - هر چیزی که در قایق شما شناور است، یا باید بگوییم خانه؟

 

 

Living Room Partition

طراحی پارتیشن شیشه ای قاب دار در یک آپارتمان استودیویی مدرن

 

 

 

چراغ های سقفی اتاق نشیمن


دیگر خبری از سقف های خسته کننده نیست! لامپ ها و یراق آلات اتاق نشیمن در حال حاضر همه چیز را می دهد. آنها بخش بسیار نادیده گرفته شده هر اتاق - سقف - را می گیرند و آن را به یک اثر هنری با تضادها و لوازم جانبی مناسب تبدیل می کنند. برای اتاق‌های نشیمن، چراغ‌های توکار استاندارد چیده‌شده به‌صورت شبکه‌ای، نور معلق به سبک تزئینی و نورپردازی غیرمستقیم یارو بهترین گزینه‌های شما هستند.

 

 

Living Room Ceiling Lights

 

 

قفسه های دیواری برای اتاق نشیمن


قفسه های دیواری بهترین راه برای بهینه سازی فضا در اتاق نشیمن هستند. چوبی، باز یا توکار، صاحبان خانه گزینه های متعددی برای انتخاب دارند. آنها جدا از نظم بخشیدن به فضا، اتاق نشیمن شما را با طراحی های مدرن و بافت متنوع تر می کنند. کتاب‌ها، سوغاتی‌ها یا تکه‌های مانتل مورد علاقه‌تان، همگی مکان مشخصی برای نمایش دارند!

 

 

Wall Shelves For Living Room

 

 

 

رنگ بافت برای اتاق نشیمن


منظم یکنواخت است! با بافت های متنوعی که در بازار دکوراسیون منزل امروزی در اختیار دارید، همیشه می توانید طعم متفاوتی را به اجزای جداگانه اتاق نشیمن خود بدهید. تنوع، که در مجموع، فضای اتاق نشیمن شما را به سرعت بالا می برد و چرخ یکنواختی را می شکند. اثاثیه روستایی، لوازم جانبی براق، فرش های نرم و بالشتک های مبهم – تنها چند ایده برای شروع شما هستند!

 

 

طراحی واحد دیوار اتاق نشیمن


نکته اصلی داشتن فضایی بهینه و مینیمالیستی نشیمن این است که اجازه ندهید دیوارها هدر بروند. واحدهای دیواری اتاق نشیمن یک راه عالی برای استفاده از دیوارها برای ذخیره سازی است. تنوع طراحی، بافت و متریال موجود باعث شده است که اتاق نشیمن شما را به جای اینکه به نظر دست و پا چلفتی نشان دهند، زیباتر می کنند. با دیوارهای برش تمیز با طراحی متناسب با فضای داخلی خانه شما به اتاق نشیمن خود ظاهری معاصر بدهید.

 

 

طراحی ویترین اتاق نشیمن


یک ویترین ساده برای اتاق نشیمن شما برای نمایش کلکسیون های شما، جوایزی که فرزندتان دریافت کرده، سوغاتی های سفر، مجموعه کتاب های مورد علاقه شما و خیلی چیزهای دیگر. کارهای چوبی درجه یک همراه با طرح های معاصر ظاهر اتاق نشیمن شما را تقویت می کند و با ذخیره سازی راحت در اطراف، زندگی شما را بسیار آسان تر می کند.

 

 

هیچ چیز لذت بخش تر از ایجاد یک اتاق نشیمن مناسب برای یک رویداد خانوادگی یا پذیرایی از مهمانان نیست. اتاق نشیمن اولین نقطه ای است که لحن کل خانه را تعیین می کند و همچنین یکی از بهترین اتاق ها برای به نمایش گذاشتن دکوراسیون باشکوه و زیبایی شناسی با آزمایش الگوها، پالت های رنگی، بافت ها و چیدمان مبلمان است. از لوسترهای بد بو گرفته تا قفسه های دیواری برای نمایش کتاب های ارزشمند شما، اتاق نشیمن را می توان به طور گسترده تزئین کرد. چه یک بازسازی کامل باشد و چه طراوت، آن را با خلاقیت و طرح های خود ادویه کنید.

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

منبع :

 

 

https://www.designcafe.com/guides/living-room-furniture-decor