برنامه ریزی برای باغ آشپزخانه

 

 

برای باغ ​​آشپزخانه خود برنامه ریزی کنید

 

ارسال شده در 28 مارس 2019

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 


هندی ها می توانند به شهرت خود برای صرف بیشترین زمان در آشپزخانه در مقایسه با آشپز خانه های دیگر کشورها افتخار کنند. برای بسیاری از خانواده های هندی، آشپزخانه قلب خانه است، جایی که عزیزان و مهمانان از آن غذا می گیرند و از آن پذیرایی می کنند. اما اگر فضای کاری شما کاملاً فضای کاری رویاهای شما نباشد چه؟ با برنامه ریزی دقیق، بودجه بندی و کمی الهام گرفتن، می توانید بهشت ​​آشپزخانه ای را ایجاد کنید که به آن افتخار کنید. پذیرش روند طراحی بیوفیلیا - به معنای واقعی کلمه، "عشق به موجودات زنده" - یک نقطه شروع ایده آل است. نه تنها احساس، آشپزی، غذا خوردن و سرگرمی شما را متحول می کند، بلکه راه بسیار خوبی برای افزودن ارزش به خانه شما در صورت تمایل به فروش در آینده است.

 

 


رویاهای طراحی خود را تحریک کنید

 

مطالعات مزایای سلامتی طراحی بیوفیلیک را نشان داده اند. از خانه‌ها و محل‌های کار گرفته تا بیمارستان‌ها و مدارس، یافتن راه‌هایی برای آوردن طبیعت به داخل خانه آرامش‌بخش، نشاط‌آور و الهام‌بخش بوده است. طراحی موثر بیوفیلیک با هدف به حداکثر رساندن نور طبیعی، استفاده از بافت ها و مواد طبیعی و تجلیل از فضای سبز است. ایده خوبی است که یک تابلوی روحی با رنگ ها، بافت ها و چاپ هایی که برای شما جذاب است ایجاد کنید و آن را با یک طراح آشپزخانه به اشتراک بگذارید تا بتواند دیدگاه شما را درک کند و از آن پشتیبانی کند.

 

 

 

امور مالی خود را وزن کنید

 

برای تعیین بودجه خود، باید با نگاه کردن به فضای موجود خود شروع کنید. چه چیزی خوب کار می کند و چه چیزی نیاز به بهبود دارد؟ در یک مطالعه اخیر طراحی بیوفیلیک که در 16 کشور از جمله هند انجام شد، 44 درصد از پاسخ دهندگان هوس نور طبیعی داشتند. برای به حداکثر رساندن مال خود، آیا باید دیوارها را خراب کنید، یک نورگیر قرار دهید یا به سادگی آنچه دارید را مرتب کنید؟ در حالی که اولویت شما ایجاد آشپزخانه ایده آل برای شماست، فراموش نکنید که در آینده ممکن است بخواهید بفروشید. هنگامی که گزینه های بودجه و مالی خود را در نظر می گیرید، ارزش آن را دارد که این را در نظر داشته باشید. یک آشپزخانه با طراحی زیبا و کاربردی می تواند ارزش واقعی به خانه شما بیافزاید و باید هزینه ای باشد که می توانید در مراحل بعدی آن را جبران کنید. به عنوان یک قاعده کلی، بودجه خود را با 10٪ احتمالی برای موارد اضافی غیرمنتظره برنامه ریزی کنید و آماده باشید که روی میز کار و کابینت خود سرمایه گذاری کنید، زیرا این ها سخت ترین بخش های آشپزخانه شما هستند.

 

 

 

کمی ادویه اضافه کنید

 

در نهایت، چند نکته اضافه کنید که آشپزخانه شما را شبیه شما کند. اگر صبح‌ها همیشه کمی سرد هستید، چرا گرمایش از کف را در نظر نگیرید؟ اگر عاشق قهوه هستید، یک دستگاه قهوه ساز خوب ضروری است. شاید دوست داشته باشید بخشی از رونق فناوری خانه هوشمند هند باشید. در این صورت، می‌توانید روشنایی هوشمند، ترموستات یا بلندگوها را اضافه کنید که می‌توانید هنگام آشپزی از طریق تلفن خود آن‌ها را کنترل کنید.

 

آشپزخانه شما از اینکه مکانی برای صرف غذا باشد فاصله زیادی دارد. این مکانی است که مکالمات انجام می شود، دوستان و خانواده تغذیه می شوند و خاطرات ساخته می شود. پس با در آغوش گرفتن قدرت طبیعت آن فضا را الهام بخش کنید. بودجه خود را با دقت تنظیم کنید، سپس با یک طراح کار کنید تا رویاهای خود را زنده کنید و در نهایت آن را بازتابی از شخصیت شما کنید. یک بهشت ​​آشپزخانه بپزید تا به آن افتخار کنید.

 

 

این مطلب در وبلاگ ارسال شده است و با برچسب مقاله ، طراحی ، دکوراسیون منزل ، بهسازی منزل ، برنامه ریزی آشپزخانه برچسب گذاری شده است. پیوند ثابت را نشانه گذاری کنید.

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

منبع :

 

 

https://thearchitectsdiary.com/planning-your-kitchen-paradise