تبلیغات در شبکه های اجتماعی

 

 

معماران چگونه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 


یک سوال مهم که اغلب از ما پرسیده می شود این است که آیا معماران در رسانه های اجتماعی مشارکت دارند یا خیر. پاسخ یک بلی صریح است. اما در قلب این سوال، از دیدگاه سازنده واقعاً این است؛ چگونه می‌توانیم بخشی از گفتگوی یک معمار در رسانه‌های اجتماعی باشیم و از آن برای رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم.» پیچیدگی در اینجا نهفته است و اگر به درستی اجرا شود، فرصت است.

 

بر اساس تحلیل‌های کمپین‌های مشتری، تجزیه و تحلیل عمیق تیم ما و اشتراک‌گذاری ذهنی صنعت، مشهود است که معماران در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی هم برای تجارت و هم برای استفاده شخصی مشارکت می‌کنند. یک معمار موارد استفاده زیادی برای رسانه های اجتماعی دارد که فقط در حال رشد هستند. رسانه‌های اجتماعی گفت‌وگو بین همتایان را ترویج می‌کنند، چیزی که معماران برایشان ارزش قائل هستند، و همچنین بستری برای نمایش تصاویر و الهامات بصری فراهم می‌کند، که معماران نیز در اولویت قرار می‌دهند.

 

یک معمار توانایی بحث و تبادل نظر در مورد محیط ساخته شده را دارد و در مقیاس جهانی از طریق رسانه های اجتماعی خود را تبلیغ می کند. همه پلتفرم‌های اجتماعی محبوب از جمله توییتر، فیس‌بوک، لینکدین، یوتیوب، پینترست و اینستاگرام حضور معمار دارند. این پلتفرم‌ها همگی برای اشتراک‌گذاری بصری، فنی و فکری مناسب هستند، چیزی که معماران ذاتاً برای آن ارزش قائل هستند.

 

رسانه های اجتماعی همچنین می توانند برای تحقیق و گفتگو در مورد انواع چیزهایی که معماران دانستن آنها را در مورد مصالح ساختمانی مهم می دانند مانند عملکرد، قابلیت اطمینان، فرآیندهای ساخت، پشتیبانی و اینکه چه کسی از آن استفاده می کند و چگونه استفاده می کند.

 

 

پروژه های طراحی گروه معماری مشاور

 

 

معماران چگونه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟


بیایید گفتگو را با نگاهی به نحوه استفاده معماران از رسانه های اجتماعی آغاز کنیم. برای مثالی از نحوه استفاده شرکت‌ها از رسانه‌های اجتماعی، نگاهی به صفحه فیس‌بوک Gensler با 13000 دنبال‌کننده انداختیم.

 

به روز رسانی های این شرکت شامل به اشتراک گذاری محتوای فکری، فیلم ها، عکس ها و مطبوعات پروژه هایشان است.

 

برای الهام گرفته از بصری، حساب اینستاگرام معمار Vivien Wei Wei Liu دارای 107000 فالوور و معمار Bjarke Ingels دارای 56000 دنبال کننده است.

 

آنها معمولاً عکس هایی از علایق معماری و همچنین عکس های لحظه ای شخصی از زندگی خود را به اشتراک می گذارند.

 

 

 

 

و به گفته Architizer، "اگر می خواهید معماری خوبی در اینستاگرام پیدا کنید، نمی توانید به سراغ نام های بزرگ بروید. در واقع، بهترین معماران اینستاگرام Bjarkes جهان نیستند، بلکه طراحان، برنامه نویسان و سازندگان جوان و گمنامی هستند که در شرکت هایی کار می کنند که متعلق به خودشان نیستند و ساعت ها برای قرار دادن پیچ در یک طرح کار می کنند. در BIM، که روز خود را صرف تحقیق در مورد مصالح ساختمانی می کنند. اینها معماران جوان هزاره هستند که در بسیاری از موارد در مورد مشخص کردن محصولات تصمیم می گیرند.

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

رسانه‌های اجتماعی نیز در میان معمارانی که به دنبال گسترش آگاهی از پروژه‌های اشتیاق خود هستند، جایگاهی دارد. برای مثال، معمار پرطرفدار مارک کوشنر، یکی از بنیانگذاران شرکت HWKN و Architizer مستقر در نیویورک، در پروژه +Pool در نیویورک مشارکت دارد که به دنبال جمع آوری پول برای ایجاد یک استخر در بندر شهر است.

 

بنیانگذاران جنبش یک وب‌سایت برای شروع تلاش ایجاد کردند، اما به رسانه‌های اجتماعی نیز گسترش دادند تا با مراجعه به سایت جمع‌آوری کمک مالی خود، بحث‌های بی‌درنگ در مورد رویدادها، به‌روزرسانی‌ها و پیشبرد هدف داشته باشند.

 

 

 

 

رسانه های اجتماعی بستر مناسبی را برای ارتباط حرفه ای ها برای تبادل گرایش ها، الهامات، پیشرفت های معماری و فرصتی برای جمع آوری تحقیقات فراهم می کند. اما معماران به احتمال زیاد محتوای مربوط به محصول نهایی، محیط ساخته شده، الهامات پیرامون مناظر شهری و ساختمان های آینده، در مقابل مصالح ساختمانی را به اشتراک می گذارند.

 

ما نگاهی عمیق‌تر به نحوه بحث شرکت‌های معمار در مورد محصولات و اشتراک‌گذاری محتوای مرتبط با مصالح ساختمانی انداختیم و به این مثال بین NanaWall و شرکت Klopf Architecture برخوردیم. این شرکت یک NanaWall را در یک خانه کلاسیک Eichler نصب کرد و در Dexingner، سایتی که به طراحی سرمقاله متمرکز در رسانه‌های مختلف اختصاص داشت، نمایش داده شد.

 

 

 

 

اما سرمقاله تنها یک نمونه از این تجربه محتوای مشترک است. اطمینان از حضور مناسب، کانال‌ها، هشتگ‌ها و زیرساخت‌ها، برند شما را در جریان اجتماعی قرار می‌دهد. برای مثال، اگر این محتوا شامل #nanawall یا @nanawall باشد، که مستقیماً حضور و کانال برند را برچسب‌گذاری می‌کند و به کاربران نهایی هشدار می‌دهد که برای اطلاعات بیشتر و بازدید از کانال‌های برند شما، پیوندهای جهت‌دار را دریافت کنند.

 

 

 

 

پیمانکاران عمومی چگونه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟
ما در واقع متوجه شده‌ایم که پیمانکاران عمومی، چکمه‌هایی که هر روز با مصالح ساختمانی کار می‌کنند، بسیار بیشتر از معماران، محتوای مرتبط با مصالح ساختمانی را در کانال‌های خود به اشتراک می‌گذارند، برچسب‌گذاری می‌کنند و بحث می‌کنند.

 

این دو نمونه از جستجو در اینستاگرام برای کلمه کلیدی "drywall" هستند. اما آنها انواع محتوایی را که پیمانکاران در مورد آن صحبت می کنند، منتقل می کنند. آنها در مورد محصول، مکان ها، پروژه هایی که روی آنها کار می کنند پست می گذارند و نام شرکت خود را صدا می کنند. آنها از رسانه های اجتماعی به عنوان فرصتی برای تبلیغ خود استفاده می کنند.

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

اما این به طور مستقیم به چگونگی سود یک سازنده با حضور در پست هایی مانند این بستگی دارد. اگر یک معمار در جستجوی محتوا یا کلمات کلیدی مانند این است، و نام تجاری شما با سایر پروژه‌های برجسته، موقعیت جغرافیایی یا کانال‌های GC مرتبط است، این یک مزیت خالص است. اما اگر در گفتگو نباشید، نمی توانید بخشی از گفتگو باشید.

 

صفحه لینکدین گروه Raymond پیمانکار عمومی پر از نمونه هایی از اشتراک گذاری محتوای سازنده مصالح ساختمانی است. مثال‌ها عبارتند از برجسته کردن نصب AmeriPOD، واحدهای حمام مدولار و ویدیویی از یک سری تحت حمایت DeWalt که یکی از نجاران آنها را نشان می‌دهد.

 

 

 

 

آینده محتوا در UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) نهفته است و همه چیز به این بستگی دارد که دیگران در مورد برند شما صحبت کنند. هدف قرار دادن پیمانکاران عمومی اولین جایی است که شروع به دستیابی به آن دسترسی اجتماعی برای مارک های مصالح ساختمانی می شود. و با به اشتراک گذاشتن این محتوا توسط GC، برندهای مصالح ساختمانی به طور ارگانیک نمودار اجتماعی و دسترسی خود را بالا می برند.

 

نمونه هایی از محتواهای پرطرفدار در جامعه معماران و فراتر از آن عبارتند از آموزش، تصویرسازی و داستان گویی. همراستایی این مفاهیم با محتوای مناسب در پلتفرم مناسب منجر به دستیابی به دنبال کنندگان مهم و ایجاد جامعه ای می شود که می تواند مقیاس پذیر باشد.

 

 

 

 

چگونه برندهای مصالح ساختمانی از شبکه اجتماعی برای دستیابی به معماران استفاده می کنند؟


Armstrong Commercial Ceilings نمونه‌ای از تولیدکننده‌ای است که از رسانه‌های اجتماعی برای موارد متعدد استفاده می‌کند. این وب سایت با در نظر گرفتن تعامل طراحی شده است، و دارای لحن گفتگوی واضح و مفاهیم محتوایی است که با هدف مخاطبان خود ارتباط برقرار می کند.

 

در اینجا سه ​​نمونه عالی از نحوه استفاده این شرکت از به روز رسانی های اجتماعی برای گفتگو با دنبال کنندگان خود آورده شده است. ترویج مرکز راه حل های خود برای انتخاب محصول، 10 ترفند برای استفاده از Revit و تبلیغ ورود آنها برای جایزه Architizer.

 

اما آیا همه این فعالیت ها بر اهداف تجاری شما تأثیر می گذارد؟ کاملا. اگر مخاطبان مناسبی را با محتوای مرتبط و مهمتر از آن در قیف پرورشی خود درگیر می کنید، رسانه های اجتماعی مکالمات بلادرنگ بین برند و مشتری را در مقیاس جهانی انجام می دهند. پایه و اساس توانایی جمع آوری سرنخ ها در تمام مراحل قیف را ایجاد می کند، به دنبال کنندگان دلیلی برای تعامل با برند شما می دهد و بستری برای مراقبت از مشتری فراهم می کند.

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

نداشتن صندلی پشت میز در این دوره از تعامل بلادرنگ و محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) یک فرصت از دست رفته است. اما حضور در رسانه های اجتماعی که نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند نیز بخشی از معادله موفقیت است. در هسته ما، ما می‌دانیم که بازاریابی دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی ابزارهای قدرتمندی هستند که وقتی برای برندها طراحی شده‌اند که مخاطب هدف را از دنبال‌کننده به قیف منتقل کنند، بهترین خدمات را ارائه می‌کنند.

 

مهم است که بدانیم محتوای مرتبط و جذاب کانال‌ها را تغذیه می‌کند، بنابراین با برنامه‌ریزی و زیرساخت مناسب، باغ اجتماعی می‌تواند رشد کند و از آن برای برآورده کردن انتظارات و اهداف تجاری شما استفاده شود. مخاطب هدف شما تاکتیک های اجتماعی و دیجیتال را به عنوان جنبه های جداگانه برند شما نمی بیند. برای آنها این برند شماست.

 

 

 

 

موارد استفاده برتر برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای دسترسی به معماران:


• پلت فرم برای توسعه، تولید سرنخ، آموزش و مشارکت برای ارتباطات

• آنها را به وب سایت خود هدایت کنید
• رویدادهای آینده خود را تبلیغ کنید
• ایجاد یک جامعه و وفاداری مشتری از طریق تعامل

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد محتوای استراتژیک Interrupt و خدمات برنامه ریزی رسانه های اجتماعی برای تولید کنندگان مصالح ساختمانی، لطفاً با ما تماس بگیرید.