Scan2CAD

 

 

پشت صحنه: نام محصولات Scan2CAD توضیح داده شده است

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

نکات و توصیه هایی برای کاربران لوک در 12 نوامبر 2019 منتشر شد

 


Scan2CAD application icon. Illustrations of Galois, Euclid and Lovelace

 

کاربر چشم عقابی Scan2CAD ممکن است متوجه نام های به ظاهر عجیب و غریب در کنار شماره نسخه نسخه Scan2CAD شده باشد. اگر - برای مثال - روی Help > About Scan2CAD در نرم افزار کلیک کنید، چیزی شبیه به این را خواهید دید:

 

 

Version name and number of Scan2CAD software


در زمان انتشار این پست، نسخه فعلی 10.2.0 نام این نسخه Lovelace است.

انتخاب تم برای نام محصول معمول است. گوگل نسخه‌های اندرویدی خود را با نام تنقلات پر از شکر مانند دونات و لانه زنبوری نامگذاری می‌کند. اینتل نام محصولات خود را از رودخانه ها، کوه ها و شهرهای نزدیک به مقر خود مانند Natoma و Klamath نامگذاری کرد. و البته، اپل به طور معروف نسخه‌های سیستم‌عامل خود را به نام «گربه‌های بزرگ» مانند ببر و پلنگ برفی نامگذاری کرد. در سال های اخیر اپل تصمیم گرفت موضوع خود را به مناطقی از کالیفرنیا مانند یوسمیتی تغییر دهد.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

فهرست مطالب
ریاضیدانان بزرگ
1. تشخیص اینکه Scan2CAD بر اساس حل مسائل ریاضی ساخته شده است
2. الهام گرفتن از داستان های آنها
نام محصولات اخیر Scan2CAD
10.0 - اقلیدس
10.1 - گالوا
10.2 - لاولیس

 

ریاضیدانان بزرگ


در Scan2CAD ما تصمیم گرفتیم با نام محصولات خود از ریاضیدانان بزرگ تقدیر کنیم. چرا در Scan2CAD تصمیم گرفتیم که نام محصولات خود را به نام ریاضیدانان بزرگ نام گذاری کنیم؟ دلایل آن دو مورد است:

 

1. تشخیص اینکه Scan2CAD بر اساس حل مسائل ریاضی ساخته شده است
در سال 1675، اسحاق نیوتن به عنوان معروف نوشت: "اگر من بیشتر دیده باشم، این با ایستادن بر شانه های غول ها است".

 

Scan2CAD بر دستاوردهای ریاضیدانان بزرگ است. بردارها مسیرهایی هستند که با معادلات ریاضی بیان می شوند، فناوری تشخیص شی ما بر اساس مسائل ریاضی ساخته شده است، ما از ریاضیات برای پردازش تصویر خود استفاده می کنیم. بنابراین ریاضیات هسته اصلی ارزش Scan2CAD است. ما دوست داریم دائماً یادآوری کنیم که تمرکز بر مسائل ریاضی طولانی مدت ارزش زیادی برای کاربران ما به ارمغان می آورد.

 

2. الهام گرفتن از داستان های آنها


وقتی شروع به خواندن تاریخچه این ریاضیدانان می‌کنید، متوجه می‌شوید که داستان‌های آن‌ها با کلیشه‌ای از استادی غبارآلود که سیگار می‌کشد و در دفتری با صفحه‌های چوبی حبس می‌شود، فاصله زیادی با یک معادله دارد. هر کدام از این ریاضی دانان در نوع خود رادیکال بودند. هر کدام با اکتشافات خاص خود که - بنا به تعریف - برخلاف دانش رایج زمان خود بود.

داستان های این ریاضیدانان الهام بخش است، امیدواریم با معرفی برخی از این ریاضیدانان بتوانیم این الهام را کمی بیشتر گسترش دهیم.

 

نام محصولات اخیر Scan2CAD


در زمان نگارش این مقاله، ما 3 به‌روزرسانی مهم برای Scan2CAD v10 منتشر کرده‌ایم که هر کدام با نام محصول خاص خود را دارند.

 

در اینجا بینش کوچکی در مورد دلیل انتخاب هر نام وجود دارد:

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

10.0 - اقلیدس

 

Scan2CAD version 10.0 - Euclid. Illustration of Euclid

 

نسخه 10.0 به نام اقلیدس معروف اسکندریه، پدر هندسه، اقلیدس نامگذاری شده است.

 

ما این نام را مناسب یافتیم زیرا هندسه اقلیدسی در مورد ساده کردن مسائل برای "حقایق اصلی" آنها است. ما می خواستیم این واقعیت را تشخیص دهیم که v10 یک نسخه تکامل یافته و در عین حال ساده شده از نرم افزار است که بر اصول اصلی تبدیل های دقیق متمرکز شده است.

 

هندسه اقلیدسی پایه بسیاری از ریاضیات مدرن را تشکیل داد، نسخه 10.0 پایه و اساس تکامل آینده Scan2CAD بود.

 

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

 

10.1 - گالوا

 

Scan2CAD version 10.1 - Galois. Illustration of Galois

 

Scan2CAD نسخه 10.1 Galois به نام ریاضیدان فرانسوی Évariste Galois نامگذاری شده است.

 

داستان گالوا برای افراد ضعیف نیست! او تنها تا سن 20 سالگی (سن تقریبی Scan2CAD) زنده ماند، اما سهم او در ریاضیات در دوره کوتاه مسئولیتش چیزی کمتر از قابل توجه نیست. گالوا چیزی را توسعه داد که امروزه به عنوان نظریه گالوا شناخته می شود، که از جبر برای حل یک معادله چند جمله ای استفاده می کند.

سردرگم؟ شاید NJ Wildberger بتواند آن را بهتر توضیح دهد:

 

نمایش ویدیو :

https://www.youtube.com/embed/cxNq-hQwvn0?feature=oembed

 

گالوا با شلیک گلوله در یک فیلم دوگانه که گمان می‌رود ناشی از یک "رابطه عشقی شکسته" باشد، جان باخت. با این حال، اندکی قبل از مرگ، گالوا بسیاری از کارهای خود را مستند کرد و آن را برای انتشار به یکی از دوستانش داد.

 

 

10.2 - لاولیس

 

Scan2CAD version 10.2 - Lovelace. Illustration of Lovelace

 

Scan2CAD نسخه 10.2 نام لاولیس را از نام ریاضیدان و نویسنده انگلیسی، آدا لاولیس گرفته است.

 

اگرچه لاولیس از سال 1815 تا 1852 زندگی می کرد، کار او نقش مهمی در تاریخ محاسبات مدرن داشت. در سال 1842 لاولیس الگوریتمی برای موتور تحلیلی چارلز بابیج نوشت تا اعداد برنولی را محاسبه کند. این اثر معمولاً اولین برنامه کامپیوتری است که تا کنون نوشته شده است.

 

زندگی لاولیس با بیماری همراه بود، او در سن 36 سالگی بر اثر سرطان رحم درگذشت. با این حال، مشارکت های لاولیس در طول زندگی کوتاه او تأثیر قابل توجهی در قرن های بعد داشته است.