طراحی مهد کودک

 

چگونه یک مهد کودک طراحی کنیم: 13 نکته برای ایجاد مهد کودکی که دوستش دارید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

تمام محصولات ارائه شده در استودیو طراحی مهد کودک به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شوند. با این حال، وقتی چیزی را از طریق پیوندهای خرده‌فروشی ما خریداری می‌کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم.

به دنبال نکاتی در مورد نحوه طراحی مهد کودک هستید؟ ما 13 نکته را برای ایجاد مهد کودکی که دوستش دارید به اشتراک می گذاریم.

وقتی صحبت از طراحی مهد کودک می شود، همه چیز در مورد ایجاد تعادل کامل بین سبک و عملکرد است. یک مهد کودک با طراحی خوب، امن، کاربردی، زیبا و یک واحه آرام خواهد بود.

تزئین مهد کودک مطمئناً یک سرمایه گذاری است، بنابراین منطقی است که قبل از شروع به خرید و غیره، در مورد طرح طراحی مهد کودک خود فکر کنید. 

در اینجا همه چیز را از چیدمان مهد کودک گرفته تا نورپردازی و از رنگ رنگ گرفته تا مبلمان مهد کودک را پوشش خواهیم داد. از این نکات برای ایجاد مهد کودکی که دوستش دارید و فضایی که همراه با کودک شما رشد خواهد کرد، استفاده کنید .

ایجاد مهد کودک | نکاتی برای طراحی مهد کودک

 

طراحی مهد کودک: 13 نکته برای ایجاد مهد کودکی که دوستش دارید

 

 

 ─█■⌂↔├╠═╬╧╨╤╥╫ ↔  دیدن پروژه های گروه معماری مشاور   

 

 

1. فضای واقعی خود را ارزیابی کنید

با بررسی فضایی که برای ایجاد مهد کودک استفاده می کنید، شروع کنید. آیا فضا به اتاق خواب شما نزدیک است؟ اندازه اتاق، میزان نور طبیعی وارد شده به فضا، شکل اتاق و سایر ویژگی های مهم اتاق مانند توکار، کمد و غیره را در نظر بگیرید. فقط درک فضا به طراحی مهد کودک کمک زیادی می کند. دوست خواهی داشت. 

 

2. یک تابلوی خلق و خوی ایجاد کنید

ما دائماً با هزاران ایده و تصویر از فضاهای زیبا غرق می شویم. برای ایجاد مهد کودکی که دوستش خواهید داشت، یک تابلوی خلق و خوی از تصاویر نقاشی های نقاشی، مهد کودک ها و دیگر فضاهای دوست داشتنی که به آن جذب شده اید، بچینید.

Pinterest ابزاری عالی برای ایجاد تابلوی خلق و خوی شماست. مقداری الهام از مهد کودک از تخته مهد کودک ما در Pinterest که هزاران عکس از مهد کودک دارد، سنجاق کنید! 

هنگامی که تابلوی خلق و خو را کنار هم قرار دادید، شروع به مشاهده تم های واضح خواهید کرد – همان رنگ ها، سبک ها و الگوها. اکنون، می توانید مهد کودک رویایی خود را تجسم کنید. 

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

3. سبک طراحی خود را مشخص کنید

شاید، شما هنوز در سبک طراحی مهد کودک گیر کرده اید. این مسابقه سبک مهد کودک را انجام دهید تا متوجه شوید که دقیقاً طرفدار چه سبک طراحی هستید. چه سبک کالیفرنیا گاه به گاه، چه سبک مدرن اواسط قرن یا یک سبک سنتی تر، این مسابقه سبک مهد کودک به شما کمک می کند اولویت های خود را افزایش دهید.

طراحی یک مهد کودک/ ایجاد مهد کودکی که دوستش خواهید داشت

 

4. واقع بین باشید

طراحی یک مهد کودک یک سرمایه گذاری است، بنابراین منطقی است که قبل از اینکه طرح طراحی خود را جمع آوری کنید، بودجه طراحی مهد کودک خود را مشخص کنید. داشتن بودجه تصمیم گیری را بسیار آسان تر می کند!

 

5. اولویت بندی کنید

شما این تصاویر زیبا را در تابلوی خلق و خوی خود دارید، اما چگونه در فضای شما و با بودجه شما ترجمه می شود؟ شما قبلاً فضای واقعی خود را بررسی کرده اید و بودجه خود را تعیین کرده اید، بنابراین هنگام طراحی مهد کودکی که دوست دارید، اولویت ها را مشخص کنید. چه چیزهایی برای مهد کودک باید داشته باشد و چه چیزهایی دوست دارید در اتاق کودک داشته باشید؟

 

 

مشاوره رایگان با گروه معماری مشاور  ؛  کلیک کنید...

 

طراحی یک مهد کودک/ ایجاد مهد کودکی که دوستش خواهید داشت

 

6. چیدمان اتاق را در نظر بگیرید

تصمیم گیری در مورد چیدمان مهد کودک یک مرحله مهم در هنگام تزئین مهد کودک است. مهدکودک ها دارای سه منطقه اساسی هستند: خواب، تغذیه و تعویض. به فضای واقعی خود نگاه کنید و کارآمدترین چیدمان را برای پرستار پیدا کنید. ترسیم چیدمان بر روی کاغذ گراف ممکن است مفید باشد تا کارآمدترین پلان کف را مشخص کنید.

طراحی یک مهد کودک/ ایجاد مهد کودکی که دوستش خواهید داشت

 

 

7. روی یک پالت رنگ بنشینید

یک پالت رنگی برای طراحی مهد کودک خود انتخاب کنید. رنگ نقش مهمی در ایجاد حس مورد نظر شما در فضا دارد. این راهنما را در مورد بهترین رنگ های رنگ مهد کودک برای انتخاب پالت رنگ مهد کودک خود بررسی کنید.

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

8. دکور را انتخاب کنید

در مورد دکوراسیونی که می خواهید به مهد کودک اضافه کنید، تصمیم بگیرید. آیا به رنگ آمیزی دیوارهای مهد کودک فکر می کنید یا شاید به سمت آوردن کاغذ دیواری تمایل دارید؟ یا ممکن است علاقه مند به ایجاد یک دیوار برجسته در مهد کودک باشید .

 

9. در مبلمان مهد کودک سرمایه گذاری کنید

هنگام طراحی مهد کودک، بزرگترین خرید شما تخت، کمد و صندلی مهد کودک خواهد بود. به دنبال اثاثیه مهدکودکی باشید که می‌توانند با کودک رشد کنند، مانند تخت خواب قابل تبدیل، کمد جادار و راکر/گلایدر راحت.

 

   ╣║╗╝╜╛╕╖╢╡┤│▓▒◄  خدمات گروه معماری مشاور

 

10. لایه با نورپردازی، منسوجات و بافت

اگر به تصاویر روی تابلوی خلق و خوی دقت کنید، متوجه خواهید شد که فضاها به خوبی لایه بندی شده اند. منابع نور، منسوجات و بافت های مختلف را برای ایجاد حال و هوای مورد علاقه خود در اتاق کودک بیاورید.

 
ایجاد یک مهد کودک با لایه های خوب

 

11. درمان های پنجره را اضافه کنید

پنجره درمانی نقش مهمی در طراحی مهد کودک ایفا می کند، بنابراین مطمئناً اجازه ندهید که به یک فکر بعدی تبدیل شود. پرده های خاموشی مهد کودک را برای کنترل میزان نور ورودی به مهد کودک و تنظیم دمای مهد کودک انتخاب کنید.

 

درباره گروه معماری مشاور

 

12. راه حل های ذخیره سازی مهد کودک را وارد کنید

فراموش نکنید که راه حل های ذخیره سازی مهد کودک را برای منظم نگه داشتن مهد کودک اضافه کنید. به سراغ گزینه‌های ذخیره‌سازی مهد کودک مانند سبدها، سطل‌ها و قفسه‌هایی بروید که برای چشم آسان هستند و همچنین کاربردی هستند. 

طراحی یک مهد کودک/ ایجاد مهد کودکی که دوستش خواهید داشت

 

13. اضافه کردن تماس های شخصی

در نهایت، نکات شخصی را به مهد کودک اضافه کنید تا مهد کودکی را بسازید که دوستش دارید. چند عکس خانوادگی و یک میراث خانوادگی را در نظر بگیرید تا فضا را خاص و معنادار کنید.

 

آخرین به روز رسانی در 17 نوامبر 2021 توسط Tira Attygalla

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید  ؛ 

مشاوره رایگان  ؛  کلیک کنید...