15 سایت آموزشی رایگان اتوکد

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

یادگیری نحوه استفاده از اتوکد نباید دشوار یا گران باشد. با آموزش‌های آموزشی آنلاین رایگان، دوره‌ها، ویدیوها و سایر مواد آموزشی کاملاً رایگان، می‌توانید به راحتی کمک مورد نیاز خود را پیدا کنید. تنها مشکل در غربال کردن نتایج جستجو، انجام تحقیقات و انتخاب منبع مناسب است.  

برای کمک به کاهش زمان جستجو، ما ادامه دادیم و تحقیق را برای شما انجام دادیم. و از یافته‌هایمان، فهرستی از بهترین آموزش‌ها و نکات اتوکد رایگان در وب ایجاد کردیم. ما حتی بهترین وبلاگ‌های اتوکد در صنعت را فهرست کرده‌ایم که اگر می‌خواهید یک کاربر برتر اتوکد و حرفه‌ای بمانید، باید دنبال کنید.

بنابراین، بدون بحث بیشتر در اینجا 15 بهترین منبع آنلاین رایگان برای تسلط بر اتوکد آورده شده است:

myCADsite

myCADsite آموزش های آنلاین رایگان اتوکد را برای کاربران جدید و با تجربه و بدون نیاز به ثبت نام ارائه می دهد. آموزش ها در 4 سطح سازماندهی شده اند: اتوکد مبتدی، اتوکد متوسط، مقدمه ای بر سه بعدی و موضوعات پیشرفته. هر مجموعه ای از درس ها با یک مسابقه برای آزمایش دانش شما دنبال می شود. همچنین نمونه فایل‌ها و ویدیوهای CAD را برای همراهی با آموزش‌های HTML AutoCAD پیدا خواهید کرد. برای در جریان ماندن اخبار و آموزش ها در حین تولید، می توانید myCADsite را در فیس بوک یا توییتر دنبال کنید.

کادالیست

Cadalyst مجموعه گسترده ای از آموزش ها، نکات و منابع آموزشی نرم افزار AutoCAD و سایر نرم افزارهای CAD را ارائه می دهد . آنها همچنین یک گالری ویدیویی گسترده با نکات CAD با کلیپ هایی دارند که به شما نحوه انجام وظایف خاص در اتوکد را آموزش می دهد. برای مثال، می‌توانید ویدیوهایی را بیابید که سه روش مختلف برای قرار دادن یک قاب در اطراف متن خود در اتوکد، نحوه مقیاس‌بندی شی با یک مرجع و بسیاری موارد دیگر را نشان می‌دهند.

CADTutor

CADTutor آموزش ها، نکات و مقالات رایگان را برای AutoCAD، 3ds Max و برنامه های نرم افزاری مرتبط ارائه می دهد. نه تنها این، بلکه CADTutor می تواند به راحتی شما را با سایر فراگیران و متخصصان CAD در انجمن های اتوکد خود در تماس قرار دهد، که یک منبع آموزشی رایگان عالی است که نمی توانید آن را از دست بدهید.

آموزش 45

این یکی دیگر از سایت های اتوکد است که باید در لیست خود قرار دهید. چرا؟ Tutorial 45 مجموعه‌ای از آموزش‌های اتوکد رایگان شامل تمرین‌های تمرینی، فهرستی از دستورات اتوکد، پروژه‌های سه‌بعدی و مقاله‌های ساده برای پیگیری را ارائه می‌دهد. این ارائه می دهد همه اصول اولیه شما نیاز دارید!

الن فینکلشتاین

وبلاگ نکات اتوکد الن فینکلشتاین یک مخزن بزرگ از نکات، تکنیک ها و آموزش های رایگان اتوکد است که در دسته بندی هایی سازماندهی شده است که پیمایش در این منبع غنی اتوکد را آسان می کند. تعداد دسته‌هایی را که شامل: طراحی، ویرایش، متن و ابعاد، سه بعدی، ترسیم و ارائه، عیب‌یابی، سفارشی‌سازی اتوکد و لایه‌ها می‌شود، بررسی کنید. با مقدار منابع موجود، مطمئناً کمک مورد نیاز خود را پیدا خواهید کرد.

آموزش اتوکد توسط Computer Aided Design Guide

راهنمای طراحی به کمک کامپیوتر در واقع یک وبلاگ در مورد همه چیزهای CAD است. در اینجا همه مقالات مرتبط با اتوکد را خواهید یافت که در یک لیست جامع سازماندهی شده اند که منبع آموزشی رایگان اتوکد خوبی است که می توانید بوکمارک کنید.

CAD Setter Out

CAD Setter Out وبلاگ دیگری با تمام پست های اتوکد است که در دسته آموزش های اتوکد جمع آوری شده اند . برای کمک به خوانندگان و فراگیران در یافتن آموزش دقیق اتوکد مورد نیاز ، پست‌های اتوکد آنها با برچسب‌های پستی مانند ایجاد اتوکد، ویرایش اتوکد، بهره‌وری اتوکد، سند اتوکد و سفارشی‌سازی اتوکد تفکیک می‌شوند.

Draftperson.net

Draftsperson.net مجموعه ای از آموزش های رایگان اتوکد ، نکات و ترفندها و مقالات را ارائه می دهد. هر چند منابع به همین جا ختم نمی شوند. می توانید منابع رایگان دیگری مانند بلوک های اتوکد، مرجع و موارد دیگر را بیابید.

CadOasis

CadOasis برخی از آموزش های اتوکد رایگان را ارائه می دهد که به طور خاص برای معرفی توابع اتوکد به کاربران CAD طراحی شده اند. بنابراین اگر به دنبال یک دید کلی خوب از موارد ضروری در توابع اتوکد هستید، این سایتی است که باید بررسی کنید.

 

پلان چاپ آبی

وبلاگ های اتوکد

لین آلن

وبلاگ لین آلن یک منبع آموزشی و خبری بسیار ارزشمند اتوکد است که هم برای کاربران مبتدی و هم برای کاربران با تجربه CAD که می‌خواهند در اخبار صنعت، رویدادها و آخرین به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزار به‌روز بمانند، کافی است. لین به طور سنتی به دنبال کنندگان وبلاگ خود جزوات نکات و ترفندهای اتوکد را ارائه می دهد که می توانید آنها را به صورت PDF دانلود کنید. از نکات و ترفندهای آموزش HTML گرفته تا ویدیوهایی که شما را در یک تکنیک جدید راهنمایی می کنند، مطمئناً مانند یک حرفه ای راه خود را با اتوکد یاد خواهید گرفت. یاد بگیرید که چگونه یک قاب در اطراف متن خود قرار دهید، چگونه یک فایل تصویری را در اتوکد جاسازی کنید یا حتی چیزی معمولی مانند پیگیری نقشه های خود. این سایت همه چیز را دارد.

وبلاگ نکات اتوکد

نکات اتوکد وبلاگی است که نکات مفید اتوکد را برای کاربران روزمره ارائه می دهد. هر آموزش آموزنده است، به راحتی قابل پیگیری است، و با اسکرین شات های مفیدی که شما را در آن راهنمایی می کند، این وبلاگ نقطه شروعی عالی برای یادگیری راه شما در مورد عملکردهای اولیه و پیشرفته است.

یادداشت های CAD

این وبلاگ گنجینه ای از مطالب آموزشی اتوکد است. CADnotes وبلاگی است که شامل مجموعه آموزش های اتوکد برای مبتدیان و سایر آموزش ها، مقالات و نکات بهره وری اتوکد است.  

CAD Geek

هدف CAD Geek این است که متخصصان CAD را با پست های آموزنده و به موقع در AutoCAD و سایر نرم افزارهای CAD توانمند کند. این وبلاگ که متعلق به نویسنده و رهبر فکر CAD، Donnie Gladfelter است، حاوی پست‌هایی است که فراتر از نکات آموزشی و استفاده از نرم‌افزار است تا دیدی کامل از صنعت CAD به شما ارائه دهد.

از طریق رابط

Through the Interface یکی از وبلاگ های Autodesk با بیش از 900 مقاله در مورد اتوکد است.  AutoCAD DevBlog منبع شماره یک برای توسعه دهندگان نرم افزاری است که با اتوکد و سایر فناوری های Autodesk کار می کنند. سرشار از اطلاعات مورد نیاز برای حل سریع مشکلات برنامه نویسی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار با اتوکد در سطح بسیار فنی است. 

مدنی بودن

Being Civil یکی از وبلاگ های AutoDesk در AutoCAD Civil 3D است. هدف آن ارائه ارزش به کاربران بر اساس درخواست‌های پشتیبانی دریافتی هر ماه از سراسر جهان است. اگر دوست دارید با انجمن AutoCAD Civil 3D در ارتباط باشید یا صرفاً دوست دارید نحوه استفاده از AutoCAD Civil 3D را یاد بگیرید، این یک وبلاگ عالی برای دنبال کردن است. می‌توانید پاسخ‌های زیادی برای سؤالات ارسال شده توسط کاربر که احتمالاً خودتان داشته‌اید، بیابید!