8 کلاس عالی آنلاین یادگیری اتوکد

 

8 سایت بهترین دوره آنلاین اتوکد:

آموزش دستی با کلاس های آنلاین

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

بهترین دوره های آنلاین اتوکد

 

Autodesk AutoCAD یک نرم افزار استاندارد صنعتی است. متخصصان آن را در سطح جهانی برای توسعه طرح‌های به کمک رایانه (CAD)، مدل‌های سه بعدی و پیش‌نویس‌های معماری و نقشه‌های فنی به کار می‌گیرند. همانطور که می دانید، آزمون اتوکد طراحی و پیش نویس استاندارد طلایی شناخته شده برای سنجش مهارت ها، استعداد و دانش شما در اتوکد است. هنگامی که گواهینامه ای در این سطح دارید، گواهی بر مجموعه مهارت های جامع شماست و به شما امکان می دهد در یک محیط حرفه ای رقابتی برجسته شوید.

 

این نوع تجربه عمدتاً ناشی از کار منظم با نرم افزار برای حداقل دو سال، معادل تقریباً 400 ساعت (حداقل) - 1200 ساعت (توصیه می شود) تجربه نرم افزاری در دنیای واقعی Autodesk است. بنابراین، اگر می خواهید در اتوکد حرفه ای شوید و در آزمون شرکت کنید، به مهارت و آموزش مناسب نیاز دارید. از این رو، بهترین کار این است که خود را در یکی از بهترین کلاس های اتوکد آنلاین ثبت نام کنید.

 

اگر به صورت آنلاین جستجو کنید، می توانید چندین دوره اتوکد را به صورت آنلاین پیدا کنید. از بین این دوره های آنلاین اتوکد، چگونه بهترین کلاس های اتوکد آنلاین را انتخاب و انتخاب می کنید؟ خب ناراحت نباش ما برای شما تحقیق کردیم و هشت مورد از بهترین دوره های اتوکد را به صورت آنلاین پیدا کردیم. شما می توانید در مورد این دوره های اتوکد به صورت آنلاین در زیر بخوانید و انتخاب خود را انجام دهید.

 

فهرست مطالب

 

8 دوره و کلاس آنلاین اتوکد برتر

1. دوره کامل Autocad 2018-21 – Udemy

برترین دوره ها و کلاس های آنلاین اتوکد

 

 

این دوره در مورد چیست؟

صحبت از دوره های اتوکد برای مبتدیان شد، ما یک دوره پرفروش توسط Udemy داریم. با امتیاز 4.6، واقعاً یکی از بهترین دوره های اتوکد برای مبتدیان است. دست اندرکاران، مربیان و متصدیان این دوره ادعا می کنند که این تنها دوره آنلاین اتوکد با گواهی است که برای یادگیری اتوکد از ابتدا به آن نیاز خواهید داشت.

 

این بهترین دوره آنلاین اتوکد یک بسته آموزشی کامل اتوکد 2018، 19، 20 و 2021 است. این دوره شامل تمام موضوعاتی است که شما باید در اتوکد با آنها کار کنید. این بهترین دوره آنلاین اتوکد با گواهینامه هم برای مبتدیان و هم برای کاربران باتجربه است. اگر مبتدی هستید، یادگیری نرم افزار را از ابتدا با دنبال کردن دوره همراه با سخنرانی شروع خواهید کرد. از طرف دیگر، اگر کاربر باتجربه اتوکد هستید، کلاس های جامع اتوکد آنلاین را بسیار موثر خواهید یافت. می توانید موضوعاتی را که می خواهید یاد بگیرید انتخاب کنید و از اصول اولیه ای که ممکن است قبلاً می دانید صرف نظر کنید.

 

این کلاس های اتوکد آنلاین عمدتاً پروژه محور هستند و بیشتر ابزارها و دستورات با برنامه های واقعی خود آموزش داده می شوند. هر ماژول در این دوره آنلاین اتوکد با گواهینامه با یک سوال کاربردی مرتبط با دوره به پایان می رسد. دانش آموزان انگیزه دارند تا قبل از حرکت به این سؤالات پاسخ دهند.

 

فراتر از سوالات پایان ماژول، این دوره همچنین دارای بخش کاملی است که به "طراحی تمرین" و پروژه ها، مانند پلان طبقه، نمودار مدار و موارد دیگر اختصاص یافته است.

 

یکی از بهترین چیزها در مورد این کلاس های اتوکد آنلاین این است که مدرس شما از شما حمایت می کند و به شما انگیزه می دهد تا در مورد دوره سؤال بپرسید. Jaiprakash Pandey، مدرس شما برای این دوره، در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

 

هنوز مطمئن نیستید که این بهترین کلاس های اتوکد آنلاین هستند؟ خوب، می توانید قبل از ثبت نام در دوره، برخی از ویدئوهای پیش نمایش را ببینید. این به شما کمک می کند تا قبل از ثبت نام در دوره، آب را آزمایش کنید، و حتی پس از ثبت نام، اگر احساس می کنید که این دوره انتظارات شما را برآورده نکرده است، به خودی خود می توانید پول خود را بازپرداخت کنید و می توانید 100٪ پول خود را در مدت زمان تعیین شده پس بگیرید. 30 روز اول خرید

 

این دوره با 18.5 ساعت ویدیوی درخواستی و شش منبع قابل دانلود ارائه می شود. همه چیزهایی که با این بهترین دوره آنلاین اتوکد به آنها دسترسی پیدا می کنید، با دسترسی مادام العمر همراه است. بنابراین، همیشه می توانید به عقب برگردید و دوره را مرور کنید. دوره را می توان از طریق تلویزیون و موبایل خود مشاهده کرد و پس از انجام موفقیت آمیز این دوره با گواهی پایان دوره از شما تجلیل خواهد شد. این یک گواهی قابل اشتراک است. می‌توانید آن را در لینکدین خود به اشتراک بگذارید، یا آن را دانلود، چاپ کنید و در CV خود بگنجانید.

 

 

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

در این کلاس های آنلاین اتوکد، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. برخی از مواردی که این بهترین دوره آنلاین اتوکد لزوماً به شما آموزش می دهد عبارتند از:

  1. ساخت و ویرایش نقشه ها، پلان ها و طرح های اتوکد خودتان
  2. ویژگی های جدید اتوکد 2019، 20 و 2021 نسخه
  3. آماده سازی برای آزمون های گواهینامه اتوکد
  4. کار با پروژه هایی مانند پلان طبقات، نمودار مدار و نقشه کشی مکانیکی

 

 

به چه چیزی نیاز خواهید داشت؟

برای شرکت در این کلاس های اتوکد آنلاین، باید داشته باشید

  1. دانش اولیه سیستم عامل ویندوز
  2. دسترسی به نرم افزار اتوکد – دانشجویی، آزمایشی یا نسخه تجاری

 

 

بهترین دوره آنلاین اتوکد با گواهینامه – نکات کلیدی

  1. تمامی فایل های درس برای دانلود گنجانده شده است
  2. ویژگی های جدید اتوکد 2018، 19، 20 و 2021 نسخه گنجانده شده است.
  3. جامع ترین دوره آنلاین اتوکد با 184 سخنرانی ویدیویی
  4. 150 لیست دستورات اتوکد و کتاب الکترونیکی آزمون های اتوکد گنجانده شده است
  5. آزمون های خود ارزیابی و نقاشی ها را در پایان هر بخش تمرین کنید
  6. زیرنویس تولید شده خودکار به بیش از شش زبان (تولید شده توسط Udemy)
  7. آموزش توسط متخصص اتوکد معتبر
  8. نقشه ها و پروژه های تمرین اضافی در پایان دوره
  9. یک نمای کلی از اتوکد برای مک گنجانده شده است

 

 

کی این درس را برمیدارد؟

  1. اگر دانش آموزی با دانش اتوکد صفر هستید و به یک دوره جامع با سوالات تمرینی زیاد نیاز دارید، این دوره برای شما مناسب است.
  2. اگر شما یک حرفه ای هستید که می خواهید مهارت های خود را ارتقا دهید و مهارت های جدیدتر یا موضوعات پیشرفته تر یاد بگیرید، این دوره برای شما مناسب است.
  3.  

    نظرات آندریا لونسفورد:

    "

    این دوره برای مبتدیان اتوکد شگفت انگیز است. من توانستم کل دوره را در طول دوره آزمایشی رایگان 30 روزه اتوکد خود تکمیل کنم و اکنون احساس می کنم می توانم هر نقاشی دو بعدی را که دوست دارم بکشم.

     

     

 

 

2. AutoCAD: 3D Architectural Modeling – Lynda

 

اتوکد: مدل سازی معماری سه بعدی

 

 

این دوره در مورد چیست؟

در ردیف بعدی، ما یکی دیگر از بهترین کلاس های اتوکد آنلاین را داریم. با ثبت نام در این کلاس های آنلاین اتوکد، می توانید نقشه های خود را با اتوکد از دو بعدی به سه بعدی ببرید. شما با مربی خود اسکات اونستوت مطالعه خواهید کرد که می تواند به شما کمک کند مهارت های اتوکد 2019 خود را با یک ویدیو در یک زمان ایجاد کنید. او از طریق کلاس های اتوکد آنلاین خود، شما را در راه درست ساختن یک مدل سه بعدی قدم خواهد گذاشت.

 

از طریق این بهترین دوره آنلاین اتوکد، اسکات به شما می آموزد که چگونه پلان های دو بعدی را در اجسام جامد اکسترود کنید، پله های سه بعدی بسازید، دهانه های دیوار را برش دهید، یک سطح سقف پیچیده را مدل سازی کنید، و درها و پنجره ها را اضافه کنید. او همچنین نحوه ایجاد یک برج سه بعدی و مجسمه سازی منظره با سطوح NURBS را نشان می دهد. در پایان این بهترین دوره آنلاین اتوکد، شما یک مرکز جامع سه بعدی کامل را بر اساس طرحی کهن الگوی اواسط قرن مدل خواهید کرد.

 

 

از این دوره آموزشی اتوکد آنلاین چه خواهید آموخت؟

این کلاس های اتوکد آنلاین موارد زیر را به شما آموزش می دهند:

  1. چیدمان ارتفاعات و مقاطع پیرامون یک پلان
  2. چرخش اجسام به صورت سه بعدی
  3. اکسترود کردن دیوارها، پارتیشن های داخلی و هدرها
  4. دال های ساختمانی
  5. مدل سازی درب، پنجره و پله
  6. مجسمه سازی زمین
  7. ایجاد طبقه دوم
  8. سطوح سقف ساختمان
  9. مجسمه سازی جامدات از مناطق و سطوح
  10. مدل سازی برج

 

 

کی این درس را برمیدارد؟

اینها کلاس های اتوکد آنلاین سطح متوسط ​​هستند. بنابراین، شما باید اصول خود را در اتوکد روشن کنید. اینها بهترین کلاس های اتوکد آنلاین هستند زیرا برای تکمیل آنها فقط به 4 ساعت و 26 دقیقه زمان نیاز دارید. بنابراین، برای تکمیل این دوره باید آن زمان را مرخصی بگیرید. بیش از 25000 دانشجو این دوره را گذرانده اند و استقبال از این آموزش اتوکد آنلاین بسیار خوب بوده است.

 

 

3. Cert Prep for Autodesk Certified Professional: AutoCAD for Design and Drafting – Autodesk Design Academy

Cert Prep for Autodesk Certified Professional

 

 

این دوره در مورد چیست؟

با استفاده از این دوره آموزشی آنلاین Autodesk، می توانید با تبدیل شدن به یک متخصص معتبر Autodesk به کارفرمایان بالقوه خود ثابت کنید که از عهده وظایف خود بر می آیید. با استفاده از این دوره آموزشی آنلاین Autodesk، شما آماده خواهید بود تا یک مرور کلی از مهارت ها ارائه دهید، که مطابق با آنچه در آزمون Autodesk Certified Professional: AutoCAD for Design and Drafting پوشش داده شده است.

 

با این بهترین کلاس‌های اتوکد آنلاین، هر جلسه بر اساس حوزه‌های هدف امتحان ساختار یافته و از گردش کار معمولی پیروی می‌کند. تمام درس‌های ویدیویی این دوره آموزشی آنلاین Autodesk به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با ویژگی‌های نرم‌افزار اتوکد مطابقت داشته باشند، از جمله بخش‌های زیر:

  • طراحی و سازماندهی اشیا
  • نقاشی با دقت
  • محتوای قابل استفاده مجدد
  • توابع ویرایش پیشرفته
  • تکنیک های حاشیه نویسی
  • طرح بندی ها
  • چاپ و خروجی ها
  • مدیریت نقاشی

 

با این دوره آموزشی آنلاین Autodesk، شما می توانید اشیاء طراحی را ایجاد کنید، لایه ها را مدیریت کنید، snaps اشیاء را اعمال کنید و با User Coordinate System کار کنید. علاوه بر این، شما همچنین مقیاس و چرخش و ویرایش اشیاء، تکنیک های آرایه، ویرایش گرفتن، افست ها، فیله و پخ، و برش و گسترش را اعمال خواهید کرد. این دوره آموزشی آنلاین Autodesk به شما کمک می کند تا سرفصل های امتحانی مانند طرح بندی ها و viewport ها، فرمت های خروجی و مدیریت طراحی را درک کنید. بنابراین، در این بهترین کلاس‌های اتوکد آنلاین ثبت‌نام کنید و ابزارهای نشانه‌گذاری، هاچ و پر کردن، متن، جداول، چندلیدر، ابعاد و موارد دیگر را بررسی کنید.

 

 

از این آموزش اتوکد آنلاین چه خواهید آموخت؟

پس از اتمام این دوره آموزشی آنلاین اتودسک، می توانید:

  1. اشیاء را سازماندهی و ترسیم کنید، از توابع ویرایش پیشرفته استفاده کنید، و با استفاده از سیستم مختصات کاربر به طور دقیق ترسیم کنید.
  2. طرح‌بندی‌ها، خروجی‌ها، چاپ‌های خود را ایجاد و مدیریت کنید و از تکنیک‌های حاشیه‌نویسی مانند ابزارهای نشانه‌گذاری، دریچه و پر کردن چندلیدر و ابعاد استفاده کنید.
  3. نشان دادن مهارت ها و دانش مورد نیاز برای شرکت در آزمون Autodesk Certified Professional: AutoCAD for Design and Drafting.
  4. تکنیک های مدیریت ترسیم را انجام دهید، از بلوک ها برای کارایی استفاده کنید، و فایل های مرجع خارجی و زیرسازی را کنترل کنید.

 

 

قبل از شرکت در این کلاس های اتوکد آنلاین به چه چیزهایی نیاز دارید؟

برای استفاده حداکثری از آموزش آنلاین اتوکد، باید زمان و تلاش خود را صرف کنید. این یک دوره 15 ساعته است و شامل ده کلاس آنلاین اتوکد می باشد.

 

4. Autodesk AutoCAD Masterclass: راهنمای نهایی اتوکد – Skillshare

Autodesk AutoCAD Masterclass

 

 

این دوره در مورد چیست؟

با این یکی از بهترین دوره های اتوکد برای مبتدیان، می توانید از ندانستن چیزی در مورد اتوکد به سطحی بروید که بتوانید نقاشی های خود را ایجاد کنید و روی نقشه های موجود کار کنید. بیش از 2000 دانش آموز در این کلاس های اتوکد آنلاین شرکت کرده اند، و پاسخ چیزی جز خارق العاده نبوده است.

 

با این آموزش اتوکد به صورت آنلاین می توانید موضوعاتی مانند ترسیم اشکال اولیه و پیچیده، کار با لایه ها و خصوصیات، بلوک ها، دستورات ویرایش، هاچینگ، ابعاد، xRefs، قالب ها، حاشیه نویسی، انتشار و چاپ را بیاموزید.

 

از آنجایی که اتوکد به طور گسترده توسط بصری سازان سه بعدی، معماران، مدیران پروژه و مهندسان استفاده می شود، با این دوره آنلاین اتوکد، شما مهارت های لازم را برای درک آنچه که برای تولید نقشه های فنی و دقیق نیاز است را جمع آوری خواهید کرد. در نهایت، با ثبت نام در این دوره های اتوکد برای مبتدیان، 50 درصد تخفیف در آزمون رسمی گواهینامه اتوکد خواهید داشت!

 

 

نظرات ناتانیل توماس:

"

من این کلاس را به عنوان وسیله ای برای ورود به اتوکد در نظر گرفتم. من حتی در روز اول خیلی چیزها یاد گرفتم! این یک منبع عالی برای مبتدیانی مانند من است. من هنوز نمی توانم بگویم که آیا این ابزار خوبی برای کاربران پیشرفته تر است یا نه، زیرا من خودم یکی نیستم، اما از آنجایی که مبتدی هستم، این کلاس همه چیز را تک تک می گیرد، بدون عجله یا معطل کردن بیش از حد در هیچ یک. یک موضوع مربی بسیار واضح و به خوبی بیان می کند (لهجه را دوست دارم!) و لحن بسیار اطمینان بخشی دارد. این کلاس سرگرم کننده، آسان برای دنبال کردن، تجربه است!

 

 

 

5. آموزش اتوکد (2020) – لینکدین

آموزش اتوکد (2020)

 

 

این دوره در مورد چیست؟

در مرحله بعد، ما یکی دیگر از بهترین دوره های اتوکد اینترنتی را برای مبتدیان داریم. در این کلاس‌های اتوکد آنلاین، خود را در مورد رابط کاربری، تکنیک‌های طراحی و طراحی، ایجاد هندسه ساده ، ایجاد حاشیه‌نویسی و مستندات ساختمانی که برای چاپ و اشتراک‌گذاری ایده‌آل است، آموزش می‌دهید .

 

مربی شما برای این یکی از بهترین دوره های AutoCAD شناخته شده برای مبتدیان، یک مربی معتبر Autodesk (ACI)، Shaun Bryant است. بنابراین، از طریق این آموزش آنلاین اتوکد، گام به گام راه درست ایجاد نقشه های دقیق برای معماری، ساخت و ساز ، ساخت و غیره را خواهید آموخت. با این آموزش اتوکد آنلاین، تمام دانش پایه مورد نیاز برای ایجاد نقشه های ساده و مشروح را جمع آوری خواهید کرد. این دوره آنلاین اتوکد همچنین شما را برای پیشرفت بیشتر مهارت های اتوکد آماده می کند. بیش از 24000 دانشجو به صورت آنلاین این آموزش اتوکد را مشاهده کرده اند.

 

 

 

 

 

 

6. Autodesk Certified Professional: AutoCAD for Design and Drafting Exam Prep – ارائه شده توسط Autodesk – Coursera

Autodesk دارای گواهی حرفه ای

 

 

این دوره در مورد چیست؟

در رتبه ششم، دوره آنلاین اتوکد Coursera با گواهینامه را داریم که Autodesk ارائه می دهد. این دوره آنلاین اتوکد با گواهی قبلاً توسط 76000 دانشجو ثبت نام شده است و یکی از کلاس های برتر اتوکد آنلاین است. این بهترین کلاس های اتوکد آنلاین دارای امتیاز 4.7 هستند و این محبوبیت آنها را توجیه می کند.

 

پس از گذراندن این آموزش اتوکد به صورت آنلاین، شما یک متخصص حرفه ای Autodesk Certified خواهید شد. با این آموزش آنلاین اتوکد از Autodesk، شما با مروری بر مهارت هایی که با تمام موارد تحت پوشش در آزمون Autodesk Certified Professional: AutoCAD for Design and Drafting مطابقت دارند، آماده می شوید.

 

تمامی دروس ویدیویی این آموزش اتوکد آنلاین به گونه ای طراحی شده اند که با حوزه های هدف امتحان مطابقت داشته باشد. آنها از ویژگی های معمولی نرم افزار اتوکد و گردش کار پیروی می کنند. بخش‌های طراحی و سازمان‌دهی اشیا، طراحی با دقت، توابع ویرایش پیشرفته، طرح‌بندی، چاپ، خروجی‌ها، تکنیک‌های حاشیه‌نویسی، و محتوای قابل استفاده مجدد و مدیریت طراحی را خواهید یافت.

 

در این دوره آنلاین اتوکد، شما اشیاء ترسیمی ایجاد می‌کنید، لایه‌ها را مدیریت می‌کنید، عکس‌های شی را اعمال می‌کنید و با سیستم مختصات کاربر کار می‌کنید. علاوه بر این، این دوره آنلاین اتوکد با گواهینامه همچنین شما را قادر می سازد تا از چرخش و مقیاس، ویرایش اشیاء، ویرایش گریپ، تکنیک های آرایه، افست، فیله و پخ، و برش و گسترش استفاده کنید. علاوه بر این، آموزش آنلاین اتوکد نیز درک درستی از مباحث امتحانی را برای شما فراهم می کند. این موضوعات شامل موارد زیر است:

  • چیدمان ها و درگاه های دید
  • مدیریت نقاشی
  • فرمت های خروجی

می‌توانید ابزارهای نشانه‌گذاری، دریچه و پر کردن، متن، جداول، چندلیدر، ابعاد و بسیاری موارد دیگر را بررسی کنید.

 

علاوه بر این، با آموزش آنلاین اتوکد، یک گواهی قابل اشتراک برای خود کسب خواهید کرد. می توانید این گواهی را دانلود و چاپ کنید تا در CV خود قرار دهید یا آن را در لینکدین خود به اشتراک بگذارید. در هر صورت، این گواهی شانس شما را برای یافتن شغل بهتر می کند. این یک دوره 100% اتوکد آنلاین است. بنابراین، می توانید بلافاصله شروع کنید و طبق برنامه خود یاد بگیرید. این دوره دارای مهلت های قابل انعطاف است. بنابراین، می توانید ضرب الاجل ها را طبق برنامه تنظیم مجدد کنید.

 

 

در این کلاس های اتوکد آنلاین چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

برخی از مواردی که با این دوره آنلاین اتوکد خواهید آموخت عبارتند از:

  1. اجرای تکنیک های مدیریت ترسیم، استفاده از بلوک ها برای کارایی، و کنترل مرجع خارجی و فایل های زیرین.
  2. طراحی و سازماندهی اشیا، استفاده از توابع ویرایش پیشرفته، و ترسیم دقیق با استفاده از سیستم مختصات کاربر.
  3. ایجاد و مدیریت طرح‌بندی‌ها، خروجی‌ها، چاپ‌ها و استفاده از تکنیک‌های حاشیه‌نویسی مانند ابزارهای نشانه‌گذاری، دریچه و پر کردن، چندلیدر و ابعاد.
  4. نشان دادن مهارت ها و دانش مورد نیاز برای شرکت در آزمون Autodesk Certified Professional: AutoCAD for Design and Drafting.

 

نتایج شغلی یادگیرنده این دوره آنلاین اتوکد با گواهی

پس از گذراندن موفقیت آمیز این دوره آنلاین اتوکد:

  1. بیست و هفت درصد از دانش آموزان از مزایای شغلی ملموس برخوردار شدند.
  2. سی و سه درصد از دانش آموزان افزایش حقوق یا ارتقاء یافتند.

 

 

چه چیزی نیاز دارید؟

این دوره آنلاین اتوکد یک دوره سطح پیشرفته است. بنابراین، بهتر است که اصول اولیه گذراندن این دوره اتوکد را به صورت آنلاین کامل بدانید. علاوه بر این، این یک دوره طولانی است و برای تکمیل آن به حدود 17 ساعت زمان نیاز دارید. دوره به زبان انگلیسی می باشد. از این رو، تسلط در زبان ابزاری است. می توانید زیرنویس دوره را به زبان های عربی، فرانسوی، پرتغالی (اروپایی)، ایتالیایی، ویتنامی، آلمانی، روسی، انگلیسی و اسپانیایی بیابید.

 

 

نظرات توسط AG:

"

بابت این دوره متشکرم من تجربه و دانش را در استفاده از انواع مختلف ابزارهای آنلاین که مفید و مؤثر هستند، می شناسم. من از برخی از آنها در طول درس استفاده خواهم کرد. و با تشکر فراوان

 

 

 

7. Autodesk CAD/CAM برای تخصص ساخت - ارائه شده توسط Autodesk - Coursera

Autodesk CAD/CAM

 

 

این دوره در مورد چیست؟

در مرحله بعد، دوره آنلاین اتوکد Coursera با گواهینامه را داریم. این یک دوره محبوب اتوکد آنلاین است و دارای امتیاز 4.9 است.

 

در این دوره آنلاین اتوکد با گواهی، زبان آموزان بر روی واژگان مرتبط با طراحی و سواد بصری کار خواهند کرد تا فرآیند و تصمیمات خود را بیان کنند. این آموزش آنلاین اتوکد همچنین شامل تمرین مهارت های CAD آماده کار و CAM با استفاده از Autodesk Fusion 360 است. با داشتن این تخصص، همزمان با توسعه مهارت های فنی خود در Autodesk® Fusion 360™، به پایه های CAD و تولید مسیر ابزار مجهز خواهید شد.

 

این یک دوره کاملا دیجیتالی است. بنابراین، شما می توانید این آموزش اتوکد را به صورت آنلاین به راحتی انجام دهید. می توانید هر طور که دوست دارید شروع کنید، ضرب الاجل های خود را تعیین کنید و طبق برنامه خود یاد بگیرید.

 

 

 از این دوره آموزشی اتوکد آنلاین چه خواهید آموخت؟

برخی از مواردی که با این دوره آنلاین اتوکد خواهید آموخت عبارتند از:

  1. فرآیند طراحی CAD را همانطور که برای قطعات منشوری اعمال می شود توضیح دهید.
  2. با استفاده از نرم افزار Autodesk Fusion 360، اعتماد به نفس خلاقانه خود را نشان دهید و مهارت های CAD و CAM آماده کار را تمرین کنید.
  3. واژگان مرتبط با طراحی و سواد بصری را تمرین کنید تا فرآیند و تصمیمات خود را بیان کنید.
  4. درک درستی از طراحی، ساخت و ایجاد مسیر ابزار به کمک کامپیوتر را خلاصه کنید.

 

 

کی این درس را برمیدارد؟

این دوره آنلاین اتوکد یک دوره سطح متوسط ​​است. بنابراین، این بهترین انتخاب برای شماست فقط در صورتی که از قبل تجربه ای در اتوکد داشته باشید.

 

 

قبل از شرکت در این کلاس های اتوکد آنلاین به چه چیزهایی نیاز دارید؟

برای گذراندن این دوره آنلاین اتوکد، باید اصول خود را قوی داشته باشید. علاوه بر این، این یک دوره طولانی 4 ماهه است و به تلاش هفتگی هفت ساعت از پایان شما نیاز دارد. دوره به زبان انگلیسی می باشد. بنابراین، از شما انتظار می رود که به زبان کامل باشید. می‌توانید زیرنویس‌های انگلیسی، عربی، فرانسوی، پرتغالی (اروپایی)، ایتالیایی، ویتنامی، آلمانی، روسی، اسپانیایی را پیدا کنید.

 

 

 

"

من به طور مستقیم مفاهیم و مهارت هایی را که از دوره هایم آموختم در یک پروژه جدید هیجان انگیز در محل کار به کار بردم.

 

نظرات جنیفر جی:

 



 

 

8. دوره کامل Autocad 2016 – Udemy

دوره کامل اتوکد 2016

 

 

این دوره در مورد چیست؟

آخرین دوره در لیست ما دوره آنلاین اتوکد Udemy است. این یک دوره عالی با امتیاز 4.4 است. در این دوره با جزئیات کامل اتوکد 2016 را مطالعه خواهید کرد. صادقانه بگویم، این دوره به همان اندازه برای اتوکد 2010 و نسخه های بعدی خوب است.

 

مدرس شما برای این دوره آنلاین اتوکد Jaiprakash است. او یک مربی و طراح CAD Corporate است و در حال حاضر با Ramboll، یک شرکت مشاوره طراحی مهندسی کار می کند. او یک مهندس مکانیک ، نخبه متخصص Autodesk و حرفه ای دارای گواهینامه Autodesk AutoCAD است. علاوه بر این، جی همچنین چندین مقاله مرتبط با اتوکد برای بسیاری از وبلاگ ها و وب سایت های CAD نوشته است. او گاهی برای مجله جهانی AUGI نیز می نویسد.

 

دوره دارای 30 روز ضمانت بازگشت وجه می باشد. بنابراین، اگر از مطالب آموزش داده شده خوشتان نمی آید، می توانید به Udemy اطلاع دهید و پول خود را پس بگیرید. این دوره شامل 7.5 ساعت ویدیوی درخواستی و یک منبع قابل دانلود است. همه منابع با دسترسی مادام العمر ارائه می شوند و می توان آنها را در تلویزیون و موبایل مشاهده کرد. پس از تکمیل، گواهی پایان کار دریافت می‌کنید، که می‌تواند در لینکدین به اشتراک گذاشته شود یا در CV خود گنجانده شود تا بالقوه شما برای یافتن شغل بهتر شود.

 

 

از این دوره آموزشی اتوکد آنلاین چه خواهید آموخت؟

این دوره آنلاین اتوکد به شما کمک می کند:

  1. روی پروژه هایی کار کنید که به عنوان یک مجموعه مهارت نیاز به اتوکد دارند
  2. با اتوکد کارآمد کار کنید
  3. نقشه های مهندسی با کیفیت حرفه ای انجام دهید

 

 

چه چیزی نیاز دارید؟

برای گذراندن این دوره آموزشی اتوکد به صورت آنلاین، باید اطلاعات قبلی در مورد سیستم عامل ویندوز داشته باشید.

 

 

چرا این دوره؟

شما می توانید دوره های اتوکد زیادی پیدا کنید، اما ما به دلیل ویژگی های زیر شیفته این دوره شدیم. دوره دارای:

  1. توضیح کامل دستورات و دستورات فرعی
  2. سخنرانی های مبتنی بر مثال برای هر دستور
  3. نمایش کاربرد دستورات در سناریوهای واقعی طراحی و پیش نویس
  4. استفاده از نقشه های مهندسی واقعی به عنوان فایل های داده
  5. سخنرانی در مورد موضوعات پیشرفته مانند بلوک های پویا و مجموعه برگه گنجانده شده است
  6. نکات عیب یابی و تعمیر فایل های طراحی اتوکد

 

 

چه کسانی باید این آموزش اتوکد را آنلاین بگذرانند؟

این دوره آموزشی اتوکد برای موارد زیر است:

  1. دانش آموزانی که دانش کمی از اتوکد دارند یا اصلاً دانش ندارند
  2. دانشجویانی که می خواهند در طراحی مهندسی شغلی ایجاد کنند
  3. دانشجویان رشته معماری
  4. دانش آموزانی که مایل به یادگیری یک بسته CAD برای استفاده شخصی یا حرفه ای خود هستند

 

 

نظرات GOPIKRISHNAN S:

"

بسیار آموزنده و بسیار قابل درک است. من خیلی دوستش دارم و به دوستانی که مهندسی مکانیک می خوانند پیشنهادش کرده ام.

 

 

 
مطالب مرتبط: بهترین دوره های SolidWorks ، بهترین دوره های Adobe Dimension
 

نتیجه

بنابراین، این هشت بهترین کلاس آنلاین اتوکد هستند. ما این دوره های اتوکد را برای مبتدیان و متخصصان پس از مقایسه آنها بر روی پنج پارامتر انتخاب کردیم:

  1. هزینه ای که برای دوره می پردازید
  2. تجربه مربی
  3. آنچه از دوره به دست می آورید
  4. درج گواهی (یا نه)
  5. رتبه بندی و نظرات دانشجویانی که قبلاً این دوره را گذرانده اند.

 

از این رو، می توانید مطمئن باشید که همه این دوره ها بهترین در این دسته هستند و از انتخاب آنها پشیمان نخواهید شد. برای آشنایی بیشتر با این دوره ها می توانید به وب سایت مراجعه کنید. برای دسترسی آسان، وب سایت را به همراه دوره پیوند داده ایم. یادگیری مبارک!