آموزش اسکچاپ (مبتدی16) - وارد کردن کامپوننت در Sketchup

 

 

نحوه وارد کردن کامپوننت ها در برنامه وب Sketchup

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 


آیا می توانم از انبار سه بعدی Sketchup به صورت آنلاین به صورت رایگان استفاده کنم؟ آیا می توانید موارد را از انبار سه بعدی به برنامه وب Sketchup وارد کنید؟ آیا راه آسانی برای وارد کردن اجزا به برنامه وب Sketchup وجود دارد؟ سوالات زیادی در مورد نحوه استفاده و نحوه وارد کردن اجزا در برنامه وب Sketchup وجود دارد.

 

 

آموزش ویدیویی : https://youtu.be/_0q6FkQr7MQ

 

«احساس می‌کنم که دارم در اینجا دور هم می‌روم. من هرگز از نسخه وب این نرم افزار استفاده نکرده ام و مشخص نیست که آیا می توانم مدل ها را از طریق انبار سه بعدی وارد کنم یا از انبار سه بعدی دانلود کنم…”

 

 

 

آیا از خودت هم همین سوال را پرسیدی؟ خبر خوب، پاسخ ساده به همه این سؤالات «بله» است! اگر سؤال مشابهی دارید یا فقط برای شروع با برنامه وب Sketchup به کمک نیاز دارید، این آموزش را بررسی کنید! ما مراحل ساده وارد کردن اجزای 3D Warehouse را مرور خواهیم کرد. برای وارد کردن اجزا از انبار سه بعدی به مدل خود، ابتدا باید نسخه وب برنامه Sketchup را باز کنید. می توانید آن را در اینجا با کلیک بر روی این پیوند پیدا کنید: app.sketchup.com.

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

وارد کردن کامپوننت ها در برنامه وب Sketchup


برنامه وب را باز کنید. قبل از شروع وارد کردن مدل ها از انبار سه بعدی، باید پنجره Sketchup Web App را باز کنید. برای انجام این کار، می توانید app.sketchup.com را در آدرس اینترنتی خود تایپ کنید، یا روی پیوند اینجا کلیک کنید تا باز شود: app.sketchup.com.

 

 

components in the Sketchup web app window

 

 

 

Components > Search 3D Warehouse. اکنون که برنامه را باز کرده اید، می توانید وارد کردن را شروع کنید! مراحل وارد کردن اجزا بسیار ساده است. اگر به سمت راست صفحه نگاه کنید، یک نوار ابزار خاکستری با چند آیکون کوچک خواهید دید. نماد سوم پایین از سه جعبه کوچک تشکیل شده است. با این کار تب "کامپوننت ها" باز می شود. روی این آیکون کلیک کنید و تب "کامپوننت ها" در سمت راست صفحه باز می شود. در بالای برگه "کامپوننت ها" یک نوار جستجو وجود دارد. از اینجا می‌توانید از نوار جستجو استفاده کنید و برای وارد کردن اجزای موجود در برنامه وب Sketchup را در انبار سه بعدی جستجو کنید.

 

 

components in the Sketchup web app icon

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 


Search > Enter. با استفاده از نوار جستجو در بالای برگه "components"، شی مورد نظر برای وارد کردن را تایپ کرده و "Enter" را بزنید. به عنوان مثال، ما "صندلی" را جستجو کردیم. لیستی از مدل‌های صندلی در زیر نوار جستجو ظاهر می‌شود و می‌توانید در این نتایج پیمایش کنید تا مدل مورد علاقه خود را پیدا کنید. هنگامی که مؤلفه ای را که می خواهید استفاده کنید پیدا کردید، به سادگی کلیک کنید و آن را به مدل خود بکشید.

 

 

importing components in the Sketchup web app

 

 

خودشه! اکنون که مراحل وارد کردن اجزا در برنامه وب Sketchup را می دانید، تقریباً می توانید هر چیزی را در مدل خود بارگیری کنید!

 

اگر این آموزش را دوست داشتید، حتماً سایر آموزش های ما در مورد استفاده از انبار سه بعدی و اسکچاپ را ببینید. شما نمی خواهید لیست کامل آموزش های ما را در اینجا از دست بدهید! ما مقالاتی در مورد همه چیز داریم، از ایجاد اشکال ساده تا مدل سازی کل ساختمان!

 

بیشتر اوقات از برنامه وب Sketchup برای چه چیزی استفاده می کنید؟ چه نکات و ترفندهای دیگری را می خواهید یاد بگیرید؟ قبل از رفتن حتما در نظرات به ما اطلاع دهید!

 

 

هک مبارک!