معرفی رندر منظره در لومیون

 

 

چگونه معماری منظر را رندر کنیم  Lumion

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

استفاده :

از تجسم معماری

 

برنامه های کاربردی :

تصاویر رندر شده، فیلم ها، پانورامای 360 درجه

 

ویژگی ها :

سرعت رندر سریع، سازگاری با اکثر نرم افزارهای طراحی، رندر در زمان واقعی، افکت های واقعی و مفهومی، اشیاء بزرگ و کتابخانه مواد، متناسب با هر گردش کار یا تمرین، تجربه کاربری ساده، بدون نیاز به آموزش.

 

 

اطلاعات بیشتر در مورد این محصول


معماری منظر در طیف متنوعی از موضوعات پروژه استفاده می شود. این شامل برنامه هایی مانند پارک های شهری، محله های مسکونی و دانشگاه ها و پردیس های شرکتی می شود. با این اوصاف، پروژه‌های داخل این حوزه همگی جنبه مشترکی دارند، این که مملو از زندگی با پوشش گیاهی منحصربه‌فرد است که در فضای آن رشد می‌کند. این حیات در حرکت پوشش گیاهی، نور طبیعی که در زمان های مختلف روز یافت می شود و نحوه تغییر فصول حال و هوای محیط پیدا می شود.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

Lumion | Landscape Architecture | Model provided by Beehive & King Crab.
مدل ارائه شده توسط Beehive & King Crab.

 

 

ویژگی هایی برای کمک به ارائه معماری منظر

 

Lumion 11 ابزاری است که به راحتی و به سرعت طراحی های کامپیوتری را زنده می کند. Lumion به راحتی در هر اندازه کاری یا شرکتی قرار می گیرد و یک گردش کاری رضایت بخش منحصر به فرد ایجاد می کند و ایجاد رندرهای زیبا را آسان می کند، از اولین مراحل ایده پردازی طراحی تا ارائه نهایی. برخی از ویژگی‌های ارائه شده از Lumion 11 عبارتند از: نقشه‌های ماهواره‌ای OpenStreetMap، مدل‌های طبیعت با جزییات دقیق، روشنایی بهتر چمن و سایه‌زن فلزی ماشین.

 

  • نقشه های ماهواره ای OSM - یک شهر واقعی را ارائه دهید. ارتفاعات زمین آن. و تمام جزئیات جزئی که چشم انداز اطراف آن را تشکیل می دهند. ویژگی OpenStreetMaps یک جهش دیگر را در Lumion 11 Pro انجام می‌دهد تا نقشه‌های ماهواره‌ای با جزئیات زیبا را در بر بگیرد. نقشه های ماهواره ای OSM زمین های واقعی، زمین های کشاورزی، رودخانه ها و موارد دیگر را از سراسر جهان ارائه می دهد. شما به سادگی باید OpenStreetMap را برای مکان ساختمان خود دانلود کنید.

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

Lumion | Landscape Architecture |

 

 

  • مناظر و چمن ها - Lumion 11 یک فناوری چمن بهبود یافته را برای ایجاد تجارب حسی پیشرفته ای ارائه می دهد که احساس ارتباط بیشتری با منظره فیزیکی دارد. این مواد چمن آماده برای استفاده از کتابخانه Lumion در دسترس است، همچنین شامل چمن های سه بعدی قابل تنظیم و چمن های منظره است.

 

 

Lumion | Landscape Architecture |

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

  • طبیعت و پوشش گیاهی با جزئیات بسیار - فراتر از رندرهای معمولی که فقط قصد دارند شکلی از زندگی گیاهی را منتقل کنند، کتابخانه محتوای Lumion 11 طیف گسترده ای از پوشش گیاهی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد صحنه ای را ایجاد کنید که جزئیات زیادی با طبیعت و پوشش گیاهی خاص انتخاب شده است. نتیجه یک محیط منحصر به فرد است که تنظیمات زندگی واقعی پروژه ها را منتقل می کند.

 

 

Lumion | Landscape Architecture |

 

 

در مجموع، کتابخانه محتوای Lumion 11 Pro شامل 6224 مدل، از جمله هزاران مورد از طبیعت است که از درختان مخروطی و نخل گرفته تا گل، گیاهان، علف‌ها، درختان بدون برگ، تکه‌های چوب جنگلی و غیره را شامل می‌شود. کتابخانه محتوا همچنین شامل مردان، زنان، کودکان و حیوانات خانگی متحرک و ایستا سه بعدی و همچنین مبلمان فضای باز، ماشین ها و مدل های حمل و نقل، اشیاء روشنایی، آتش حجمی و سایر مدل ها برای ساخت آسان بافت های شهری و روستایی است.

 

  • رندر بیدرنگ با LiveSync - Lumion LiveSync یک جریان یکپارچه را بین توسعه رندرهای دقیق پروژه های معماری منظر شما و کار در و به روز رسانی مدل های خود در نرم افزار CAD یا مدل سازی سه بعدی امکان پذیر می کند. LiveSync با تمام برنامه های CAD پیشرو از جمله: SketchUp، Revit، ArchiCAD، Rhino، Vectorworks، AutoCAD و BricsCAD کار می کند.

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

Lumion | Landscape Architecture |
طراحی مدل توسط Pixel-Head Studio.

 

 

با کمک LiveSync برای پروژه‌های منظره یا شهری خود، می‌توانید احساسی از مدل کار در حال انجام خود را در موادی غوطه‌ور کنید که احساس واقعی می‌کنند، با نورپردازی واقع‌گرایانه و سایه‌های واقعی، و در یک محیط واقعی منتقل می‌شوند.