نمای خارجی با لومیون 12

 

 

نمای بیرونی زیبا با Lumion 12

 


توسط : الیف آیسه فیدانچی
4 مارس 2022

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

رندرها، یکی از مهمترین ابزارهای نمایش، با آخرین نسخه Lumion 12 بسیار واقعی و موفق هستند. برای دریافت رندرهای واقعی و با کیفیت بالا، باید به مجموعه افکت ها و ویژگی های توسعه یافته با Lumion 12 نگاهی بیندازید. همه ما می دانیم که گرفتن یک رندر با کیفیت و خوب در ارائه ها چه در زندگی حرفه ای و چه برای دانشجویان معماری بسیار موثر است. در این مقاله در مورد مهمترین مسائل در رندر اکستریو صحبت خواهیم کرد.

 

 

نمای دوربین

 

منبع عکس: نکته: 5 مرحله تا رندرهای عالی از Lumion – SolidCAD

 

 

یکی از مهمترین موارد در Lumion صحنه ای است که قبل از رندر روی آن کار می کنید. صحنه باید حاوی عناصری باشد که می خواهید در اکثر رندرها نشان دهید. برای این کار، تنظیم زوایای دوربین به درستی ضروری است. می‌توانید زاویه دوربین را در مقیاس انسانی یا رندر هوایی تنظیم کنید. توصیه می کنیم از تنظیمات دوربین در Lumion 12 استفاده کنید و لنز را همانطور که می بینید به بهترین شکل ممکن تنظیم کنید.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

متریال

 

این متریال در بسیاری از مکان‌ها، از کفپوش گرفته تا نما در طراحی بیرونی، بر کیفیت رندر تأثیر می‌گذارد. ویرایش مواد، به خصوص با بافت ها و رنگ های با کیفیت، رندر را واقعی تر می کند. غیرممکن است که یک رندر بدون جزئیات مادی به خوبی نمایانگر فضای باز باشد. ضروری است که همه عناصر، از جمله منظره و نمای پروژه شما، دارای مواد با کیفیت باشند.

 

 

منبع عکس: رندرهای زیبا | تصویر، ویدئو و پانوراما | رندر سه بعدی لومیونعنوان

 

 

 

نورپردازی

 

نور مناسب، به ویژه نور طبیعی خورشید، رندرهای بیرونی را موفق می کند. نورپردازی خوب منظره و نمای پروژه شما را در فضای باز بهتر نشان می دهد. بهترین تنظیمات نور را تنظیم کنید تا جو را به بهترین شکل ممکن نشان دهید. در رندرهای شبانه باید از عناصر نورپردازی در محیط اطراف و همچنین نورپردازی مناسب فضای داخلی استفاده شود. نورهای رنگی ملایم و گرمی که در فضای داخلی و عناصر نورپردازی اطراف استفاده خواهید کرد، فضای پروژه را زنده تر می کند.

 

 

نمونه کارهای طرحی گروه معماری مشاور

 

 

Beautiful Exteriors with Lumion 12
منبع عکس: نکته: 5 مرحله تا رندرهای عالی از Lumion – SolidCAD

 

 

 

جلوه ها

 

با استفاده از افکت های آسمانی که با Lumion 12 ارائه می شوند، می توانید رندرهای خود را بهتر و موفق تر نشان دهید. برای رندرهای بیرونی بسیار زیباتر، بسته‌های جلوه‌های فضای باز را در وب‌سایت رسمی Lumion بررسی کنید.

 

 

 

منبع عکس: Lumion 10 – سایت رسمی Lumion در لبنان (lumion-lb.com)

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

جزئیات

 

مدل ها و رندرهای دقیق همیشه موفق تر بوده اند زیرا جزئیات مکان نشان می دهد که می توان در آنجا زندگی کرد. برای رندرهای واقعی تر، می توانید روی جزئیات اشیاء و مواد موجود در Lumion 12 که با زمینه پروژه شما مناسب است کار کنید.

 

 

 

دانلود اپلیکیشن آموزش لومیون :

https://cafebazaar.ir/app/com.lumion.kmtapp?l=en