معرفی نرم افزار ویژوال بولدینگ (Visual Bulding) (معرفی)

Visual Building ، نرم افزاری برای خود سازندگان ، سازندگان ، معماران و طراحان داخلی


Visual Building یک برنامه CAD مخصوص ساخت ساختمانها است و برای معماران ، سازندگان ، طراحان داخلی ، خودساختگان ، صاحبان خانه مناسب است - در واقع هر کسی که مایل به ایجاد و حفظ نقشه های ساختمان است. شما هیچ اشتراکی پرداخت نمی کنید و هیچ قراردادی فقط با یک بار هزینه وجود ندارد.
 

برای دانلود نرم افزار ویژوال بولدینگ ، لینک زیر را کلیک کنید و پس از ثبت نام در سایت آن را دانلود کنید :

 

دانلود نرم افزار ویژوال بولدینگ

 

 

معرفی امکانات و ویژگی های Visual Building 

 

House Design Software

 

نرم افزار طراحی خانه 

ببینید چقدر راحت می توانید خانه خود را با اشیا 3D  ، بافت و مواد طراحی کنید.
با استفاده از محاسبه سایه ، تجسم های سه بعدی با کیفیت ایجاد کنید. یک عکس به عنوان تصویر پس زمینه به صورت سه بعدی اضافه کنید. موقعیت جهانی خانه خود را ویرایش کنید و تاریخ و ساعت روز را برای یک شبیه سازی سایه واقعی تعیین کنید.

 

Draw Floor Plans


نقشه های طبقه را ترسیم کنید

ویژوال ساختمان دارای چندین گزینه ورودی و ساخت عددی برای ترسیم نقشه های دقیق است.
نه چندان واضح اما در نرم افزارهای معماری بسیار رایج است که یک ساختار جایگزین با استفاده از دستورالعمل های 2D باشد. هنگام طراحی دیوارها و غیره ، نقاط ساخت و ساز خود را علامت گذاری کرده و سپس با نشانگر ماوس به آن ضربه بزنید.

 

Timber Frame Construction

 

ساخت قاب چوب

پلاگین ساخت قاب جدید الوار برای دیوارها ، موجود در نسخه Premium 8 ما
با استفاده از جادوگر ساخت چوب Timber می توانید تمام دیوارهای موجود خود را با قاب چوبی در عرض چند ثانیه پر کنید و سپس یک گزارش PDF ، Word یا Excel را با لیست مواد و طرح های دیگر صادر کنید تا از شرکت های تولید کننده چوب پیشنهاد دریافت کنید.

 

Fire Escape Plans


برنامه های فرار از آتش

اگر قبلاً Visual Building Basic ، Professional یا Premium دارید ، می توانید عملکردهای Visual Fire Escape Planner را به عنوان کاتالوگ افزودنی خریداری کنید.
  
در اصل می توان با هر نسخه از Visual Building که همراه با Catalog Plan Plan استفاده شده و به عنوان یک محصول جداگانه در دسترس است ، برنامه های فرار از آتش را به دست آورد.
درباره توضیحات مربوط به Fire Escape Plans در توضیحات محصول Visual Fire Escape Planner و در منوی User Profiles بیشتر بخوانید.

 

BIM Export PlugIn

 

افزونه صادرات BIM

برای ویرایش بیشتر در سایر برنامه های 3D CAD ، ساختمان 3D خود را به عنوان یک پرونده IFC صادر کنید.
IFC قالب پرونده پشت BIM (مدل سازی اطلاعات ساختمان) است و Visual Building تمام عناصر اصلی ساختمان را از دیوارها تا سقف صادر می کند.
به عنوان یک کاربر حرفه ای می توانید پروژه های Visual Building خود را صادر کرده و آنها را به سایر شرکت کنندگان در روند ساخت تحویل دهید.
به عنوان یک کاربر خصوصی یا خود سازنده می توانید طراحی ساختمان خود را برای استفاده بیشتر با معمار یا سازنده خود صادر کنید.

 

Solar Panels


پنل های خورشیدی

با استفاده از نرم افزار Visual Building ، همه گروه های کاربری ما می توانند دقیقاً نحوه نصب نهایی خورشیدی خود را طراحی و نشان دهند و همزمان پارامترهای واقعی استفاده شده در محاسبات را نشان دهند. Visual Building همچنین یک لیست موارد کوتاه با اطلاعات اولیه در مورد نصب خورشیدی شما ایجاد می کند.

شما به عنوان یک نصب کننده خورشیدی با این فناوری فوق العاده جدید ، برتری بیشتری نسبت به رقبا خواهید داشت و به شما کمک می کند سوالات بیشتری را به فروش برسانید.

 

Kitchen Design


طراحی آشپزخانه 

طراحی آشپزخانه با ساختمان بصری و یکی از موارد اضافی کاتالوگ آشپزخانه.

مزیت استفاده از ساختمان ویژوال این است که به طراحان و معماران این فرصت را می دهد تا به مشتریان خود نشان دهند که ساختمان و اتاقهای فردی چگونه به نظر می رسد و به شما کمک می کند ایده ها و طرح های خود را بفروشید.

 

Garden and Exterior Design


طراحی باغ و نمای بیرونی

با استفاده از Visual Building نه تنها می توانید ساختمان خود بلکه باغ اطراف آن را نیز برنامه ریزی و طراحی کنید.

مجموعه ای از گیاهان دو بعدی و سه بعدی به همراه مبلمان و نرده های باغچه در فهرست اشیا 3D سه بعدی ما موجود است. و شما این امکان را دارید که اشیا more بیشتری را با افزونه 3D Converter ما بارگیری و تلفیق کنید.

 

Bathroom Design


 طراحی حمام

طراحی حمام با ساختمان بصری و برنامه افزودنی کاتالوگ حمام ما.

مجموعه حمام سه بعدی 3D شامل 800+ اشیا and و بافت برای استفاده در طراحی حمام در ساختمان ویژوال است.

 

Interior Design


طراحی داخلی

ابزاری نرم افزاری طراحی و تجسم برای طراحان داخلی و طراحان خانه
شما به عنوان یک طراح داخلی به یک روش سریع برای بیان ایده های خود به مشتریان خود نیاز دارید. با استفاده از برنامه های دو بعدی و تجسم های سه بعدی می توانید ایده ها و طرح های خود را به شکلی واضح و قابل درک ارائه دهید.
مهم نیست که شما طراحی داخلی یک اتاق یک نفره ، یک تخت ، یک عمارت یا یک مجتمع تجاری را ارائه می دهید ، می توانید از همان ابزار طراحی داخلی استفاده کنید.
ما برای همه اتاق ها ، از جمله حمام ، آشپزخانه و سایر موارد ، کتابخانه لوازم و وسایل و مبلمان داریم.

 

Plan Layout


طرح بندی پلان 

نسخه های Pro و Premium ما حاوی یک PlugIn طرح اضافی هستند که با استفاده از آن می توانید طرحی را با چندین نمایش دو بعدی روی آن ایجاد کنید ، بدون اینکه چیزی جدید ترسیم کنید.

نماهای موجود خود را بدون توجه به نمای دو بعدی ، بخش یا ارتفاعات از یک لیست انتخاب کنید و آنها را با چند کلیک ماوس بر روی طرح خود مرتب کنید.

 

Electrical Plans


پلان های برق

Visual Building می تواند به شما در کلیه جنبه های طراحی و مستند سازی تاسیسات الکتریکی برای بیشترین مصارف خانگی ، کشاورزی و تجاری کمک کند. این شامل تلفن ، داده ، روشنایی ، تلویزیون ، ماهواره ، سیستم های AV ، امنیت ، ولتاژ پایین ، گرمایش و زنگ است.
اگرچه با بسیاری از نمادهای 2 بعدی همراه است ، کاتالوگ نمادهای ساختمان بصری قابل تمدید است و به شما امکان می دهد به آسانی نمادهای جدید را در صورت لزوم ایجاد و اضافه کنید. حتی می توانید کتابخانه های نماد DXF موجود را وارد کنید. (Pro و Premium)

 

2D Building Plans

پلان های ساخت 2D 

به عنوان یک نرم افزار معماری ، ویژوال ساختمان تقریباً با تمام جزئیات برنامه های ساخت 2D حرفه ای را ایجاد می کند.
چندین نمایش دو بعدی ایجاد کنید که محتوای مختلفی را نشان می دهد ، به عنوان مثال برای هر طبقه یک نما ، با نصب برق ، ....
و ما یک کاتالوگ اضافی با 700+ نماد 2 بعدی داریم که به راحتی می توانید آن را بکشید و در نقاشی 2D خود رها کنید.
اگرچه با بسیاری از نمادهای 2 بعدی همراه است ، کاتالوگ نمادهای ساختمان بصری قابل تمدید است و به شما امکان می دهد به آسانی نمادهای جدید را در صورت لزوم ایجاد و اضافه کنید. حتی می توانید کتابخانه های نماد DXF موجود را وارد کنید. (نسخه های Pro و Premium).

 

3D Converter

مبدل سه بعدی

هیچ کاتالوگ هرگز نمی تواند کامل باشد اما با پلاگین Visual Building 3D Converter ما می توانید مدل های سه بعدی را از اینترنت بارگیری کنید ، آنها را در قالب خود تبدیل کرده و کاتالوگ موجود را با عناصر سه بعدی خود گسترش دهید.

اشیا 3D سه بعدی تبدیل شده را می توان با تغییر مواد و بافت ، مقیاس بندی و پس از تکمیل در فهرست استاندارد ما ذخیره کرد ، جایی که می توانید آنها را به راحتی در صحنه سه بعدی خود بکشید و رها کنید.
مبدل از فرمت های مختلف 3D مانند * .3DS ، * .OBJ ، * .skp ، Collada و موارد دیگر پشتیبانی می کند ...

 

3D Constructions


سازه های سه بعدی

نسخه های Visual Buildings PRO و Premium دارای توابع اضافی برای طراحی مدلهای سه بعدی خود هستند.

با مجموعه ای از جامدات سه بعدی از پیش تعریف شده مانند مکعب ، کره و غیره همراه با مواد جامد اکسترود ، جارو یا چرخش می توانید اشیا 3D سه بعدی را به کاتالوگ خود اضافه کنید و همچنین نیازهای خاص ساخت و ساز را در ساختمان خود حل کنید.

جامدات انحصاری سه بعدی به شما این امکان را می دهد که حجم های سه بعدی را از مدل ساختمان خود ، که برای ایجاد نمای مقاطع سه بعدی ، حفاری و غیره استفاده می شود ، جدا کنید.


منبع :

https://www.visualbuilding.co.uk