8 نکته برای کمک به برند خود در تبلیغات توییتر

 

اکنون که می‌دانید چگونه یک کمپین تبلیغاتی توییتر راه‌اندازی کنید، در اینجا نکاتی وجود دارد که مطمئن شوید کمپین بازاریابی توییتر شما نتیجه می‌دهد.

نام تجاری و کسب و کار خود را شفاف کنید

به احتمال زیاد، کاربران توییتر را هدف قرار خواهید داد که قبلاً برند شما را دنبال نکرده اند. بنابراین، از طریق تصاویر یا ویدیویی که اضافه می‌کنید و نسخه‌ای که می‌نویسید، مشخص کنید که کسب‌وکار شما چیست.

از آنجایی که کاربران ممکن است از تبلیغات شما تا نمایه توییتر شما کلیک کنند، مطمئن شوید که بیوگرافی و نمایه توییتر شما در وضعیت خوبی قرار دارند. این ممکن است به آنها کمک کند تا تصمیم بگیرند شما را دنبال کنند و با پست های رسانه اجتماعی برند شما درگیر شوند.

و در حالی که ما در مورد این موضوع هستیم، همچنین یک ایده عالی است که در توییتر تأیید شوید تا کاربران بدانند که می توانند به برند شما اعتماد کنند.

یک کپی مختصر و جذاب بنویسید

فقط به این دلیل که می توانید از 280 کاراکتر استفاده کنید به این معنی نیست که باید از تمام 280 کاراکتر در تبلیغ خود استفاده کنید. کاربران به سرعت در توییتر پیمایش می کنند، بنابراین مطمئن شوید که تبلیغ شما سریع به نقطه اصلی می رسد.

برای مثال، LEGO از مقدار محدودی کپی برای کمپین #RebuildTheWorld خود در سال ۲۰۱۹ استفاده کرد. این برند تنها از دو کلمه، یک ایموجی و یک ویدیوی مارک دار برای کنایه زدن به انتشار کمپین استفاده کرد:

 

و برای راه اندازی، نسخه تبلیغاتی آن به همان اندازه مختصر اما به همان اندازه قانع کننده بود:

 

LEGO تبلیغات مختصر خود را با استفاده از Promoted Trends و Promoted Trend Spotlight تبلیغ کرد. استفاده از آن فرمت‌های تبلیغاتی، همراه با کپی خلاقانه و دقیق، منجر به استفاده از هشتگ #RebuiltTheWorld شد که در چهار روز اول تقریباً 100000 بار استفاده شد .

با این حال، برای مارک های کوچکتر که کاملاً شناخته شده نیستند، کمی کپی بیشتر که وضوح نام تجاری را فراهم می کند می تواند مؤثر باشد.

برای جلوگیری از هدر دادن کاراکترهای ارزشمند توییتر و برای اطمینان از اینکه CTA همچنان چشم نواز است، یک URL کوتاه شده اضافه کنید. نام تجاری شما می تواند از Hootsuite برای ایجاد یک URL کوتاه شده با تأثیر قوی تر و مارک تجاری برای قرار دادن در تبلیغات توییتر شما استفاده کند. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

 

شامل یک فراخوان روشن برای اقدام

مخاطبان خود را در تعجب رها نکنید. تبلیغات عالی به دلیل دعوت به اقدام مستقیم کار می کنند .

چه به دنبال دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی جدید باشید، چه کلیک‌ها به یک صفحه فرود خاص یا دانلودهای بیشتری از برنامه‌تان، این موضوع را برای مخاطبان خود روشن کنید.

به عنوان مثال، DIRTT، یک شرکت خدمات طراحی داخلی، در یک جمله توضیح می دهد که این شرکت چه کاری انجام می دهد، کدام صنعت را می تواند پشتیبانی کند و CTA ارائه می دهد، و کاربران علاقه مند را تشویق می کند که روی لینک ارائه شده کلیک کنند.

توییت تبلیغ شده توسط DIRTT

همچنین شامل تصویری است که پیام‌های آگهی را منعکس می‌کند و لوگوی کسب‌وکار را در خود جای می‌دهد.

اجرای فروش؟ درصد را درج کنید

تحقیقات خود توییتر نشان می‌دهد که مردم بیشتر روی تبلیغی کلیک می‌کنند که درصد تخفیف را ذکر می‌کند تا تبلیغاتی که به یک پس‌انداز دلاری خاص اشاره می‌کند.

شرکت پوشاک Kit and Ace در ژانویه 2020 این کار را انجام داد:

 

از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده کنید

یک تصویر تار و با اندازه نامناسب یا یک ویدیوی دانه دار به استراتژی تبلیغاتی توییتر شما کمکی نمی کند. مطمئن شوید که مشخصات تبلیغات خلاقانه توییتر را دنبال می کنید تا هر تصویر و ویدیو واضح، متقاعد کننده و جلب توجه باشد.

همچنین مطمئن شوید که هر چیزی که درج می کنید مستقیماً با آگهی مرتبط باشد. برای مثال، اگر می‌خواهید محصولی را بفروشید، تصویر یا ویدیویی از آن محصول اضافه کنید:

 

به رویدادهای بزرگ توجه کنید

رویدادهای بزرگ مردم را به توییتر می کشاند. این چیزی است که وندی در سال 2019 در جریان جنون مارس از آن استفاده کرد.

وندی به عنوان حامی رسمی مسابقات بسکتبال، رویداد ورزشی یک ماهه را در تبلیغات توییتر خود گنجاند:

 

 

آنالیز کنید، تست کنید و دوباره تست کنید

از تبلیغاتی که رقبای شما ایجاد می کنند الهام بگیرید و یک تحلیل رقابتی اجرا کنید .

هنگامی که شروع به اجرای تبلیغات توییتر می کنید، بارها و بارها به همان قالب نمانید. تست A/B را وارد کنید و ببینید که چگونه تغییر اندکی تبلیغات توییتر می‌تواند تعامل را تغییر دهد.

به عنوان مثال، تغییر زبان دعوت به اقدام، تغییر تصویری که استفاده کرده‌اید یا تغییر لحن کپی می‌تواند بر میزان تأثیرگذاری تبلیغ توییتر شما بر روی مخاطبان هدف شما تأثیر بگذارد.

در اینجا، توییتر تأثیر استفاده از تصاویر مختلف در تبلیغات خود را آزمایش می کند:

منبع: توییتر برای تجارت

از توییت های ارگانیک خود بیاموزید

در نهایت، آنچه را که به خوبی با توییت‌های ارگانیک شما کار می‌کند نادیده نگیرید! نحوه عملکرد توییت‌های ارگانیک خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل توییتر نظارت کنید و آنچه را که با آن توییت‌ها به خوبی کار می‌کند در تبلیغات توییتر خود اعمال کنید.

از Hootsuite برای مدیریت حضور خود در توییتر در کنار سایر فعالیت های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. از یک داشبورد می توانید فالوورهای خود را افزایش دهید، توییت ها را برنامه ریزی کنید و عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید