9 طرح برجسته روف گاردن در سراسر جهان

 

 

معماری عالی ، فضای سبز و چشم اندازهای بسیار باورنکردنی


نویسنده: لیندسی ماتر

23 سپتامبر 2016

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

برای ساکنان شهرها به سختی می توان به فضای سبز دست یافت - حداقل زمانی که در سطح زمین باشد. باغهای پشت بام و پشت بام های سبز حیاط خلوت جدید هستند ، همانطور که در کتاب پشت بام ها (teNeues ، 55 دلار) نشان داده شده است. نویسنده اشلی پن ، معمار منظر و عضو موسسه چشم انداز بریتانیا ، گیاهان و مواد مورد استفاده در 35 پروژه در سراسر جهان ، از آستین ، تگزاس ، تا شهر هوشی مین ، ویتنام را فهرست بندی می کند.

 

مزایای سقف زنده به زیبایی طبیعی آن ختم نمی شود. پن می نویسد: "پشت بام سبز علاوه بر فضای اضافی برای زندگی ، می تواند مزایای دیگری را نیز به همراه داشته باشد ، از جمله افزایش ارزش دارایی ها ، حمایت از تنوع زیستی ، فیلتر آلودگی هوا و حتی کاهش رواناب طوفان و کاهش سرریز." چه بخواهید با یک سقف سبز با نگهداری بالا ، با درختان بزرگ ، و یا یک باغ ظروف کوچک بکار ببرید ، فضای به دست آمده می تواند به عنوان یک اتاق اضافی در فضای باز برای همه سالن های ناهارخوری ، غذاخوری و سرگرمی مناسب شما عمل کند. به فصل تابستان

 

 

 

باغ پنت هاوس Tribeca ، شهر نیویورک


در اینجا یک نیمکت چوبی شبیه کوه از منظره مدولار سنگ و چمن ، قصیده HMWhite معماری ساختمان بیرون می آید. وان آب گرم از جنس استنلس استیل ، احاطه شده با چمنزارهای چمنزار ، ممکن است مکان مناسبی برای بازدید از خط افق منهتن باشد.

 

 

 

باغ پشت بام ایست ویلیج ، شهر نیویورک


ساختمان امپایر استیت از زاویه خاصی بر روی این سقف قابل مشاهده است ، اما یک ویژگی آب بلوط سفارشی و کلاه فرنگی ژاپنی پوشیده از ویستریا اطمینان می دهد که فضای طراحی شده با پولتاب به عنوان یک واحه آرام بخش دور از همه احساس می شود.

 

 

 

باغ هیلگارد ، برکلی ، کالیفرنیا


این سازه بتنی ریخته گری که معماری معماری ماری بارنسفلد را در یک باغ تراس دار انجام داده است ، برای بالا و پایین رفتن از فضای سبز به جای پلکانی از سطح شیب دار استفاده می کند. یک تراس کوچک چوبی به سمت بالا نمای چشمه ای از حوضچه منعکس کننده در مرکز را فراهم می کند.

 

 

 

آرکیلابو ، میلان


این تراس صنعتی در طبقه پنجم ، یکی از سه محل اقامت ، توسط معمار منظر کریستینا مازوچلی ، دارای طبل های گالوانیزه فولادی گالوانیزه و آشپزخانه بتنی در فضای باز است که توسط چمن های پر و گیاهان چند ساله نرم شده است.

 

جهت مشاوره رایگان روف گاردن کلیک کنید ...

 

 

 

تراس خصوصی رومولو ، میلان


با استفاده از گیاهان به عنوان دیوار ، Mazzucchelli سه فضای مجزا را طراحی کرد-یک منطقه غذاخوری ، یک سالن بزرگ و یک گوشه آرامش دنج-در این تراس با طرح باز. صندلی های بنفش کاملاً با افرا ، شمعدانی ها و سدوم های ژاپنی رنگ آمیزی می شوند.

 

 

 

کابین های دره میل ، دره میل ، کالیفرنیا


در حالی که این دو کابین تقریباً با محیط خود ترکیب می شوند ، اما سزاوار نگاه دقیق تری هستند. در بالای سقف زیرین یک سقف سبز طراحی شده توسط Feldman Architecture، Inc وجود دارد که دارای ساکولنت هایی است که به رهگیری سریع آب باران کمک می کند.

 

 

 

تراس پشت بام در هلند پارک ، لندن


Charlotte Row Garden Design این تراس چوبی مدرن را با گیاهانی که ریشه های کم عمق دارند ، مانند آلیوم و لاله ، طراحی کرده است ، بنابراین طراحی آن نمی تواند برای ساختمان تاریخی بسیار سنگین باشد.

 

 

جهت مشاوره رایگان طراحی روف گاردن کلیک کنید ...

 

 

 

تراس پشت بام خیابان کروسبی ، شهر نیویورک


معماری Gunn Landscape معماری معماری Gunn Landscape Architecture ، سنگ آهک Yangtzee و سنگریزه های ساحل را با افرای ژاپنی و بامبو Bisset برای ایجاد یک تفریح ​​فوق العاده خصوصی و با الهام از شرق ، جفت کرده است.

 

 

 

پشت بام سبز + باغ ، تورنتو


در بالای گاراژ این خانه ، Cecconi Simone Inc. یک باغ حومه ای انگلیسی ساخت ، با شمشاد برش خورده و اسلب سنگ فرش سنگ آهک که نشان دهنده طراحی منطقه استخر زیر است.

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 منبع :

 

 

https://www.architecturaldigest.com/gallery/rooftop-garden-designs-around-the-world