روف گاردن | بهره وری روف گاردن

 

 

ایده های روف گاردن :

 

21 ایده سرگرم کننده و شیک برای استفاده بیشتر از باغ پشت بام

 

 

سقف دارید؟

 

با استفاده از این ایده های شیک باغ بام ، آن را به واحه ای جذاب تبدیل کنید ...

 

توسط  :  LOTTE BROUWER
 30 مارس 2021

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

roof garden ideas with a pizza oven

 

 

ما 21 ایده مختلف روف گاردن را جمع آوری کرده ایم تا به شما نشان دهیم راه های زیادی برای تبدیل سقف به واحه ای جذاب وجود دارد. برای ایجاد فضایی مناسب برای حمام آفتاب در روز و غروب آفتاب در شب ، از مساحت پشت بام حداکثر استفاده را ببرید. از باغ های کوچک پشت بام گرفته تا تراس های وسیع سقفی که دارای حوضچه ، وان آب گرم و آشپزخانه های بیرونی است ، مطمئناً در اینجا ایده ای پیدا خواهید کرد که برای شما مفید باشد.


وقتی صحبت از باغبانی می شود ، هر تراس پشت بام مشکلات خود را دارد. بادهای شدید و قرار گرفتن در معرض شدید می تواند حتی سخت ترین گیاهان را خشک کند در حالی که محدودیت وزن ، مقررات ایمنی و رساندن مصالح به بالای ساختمان همه فضاهای بیرونی سرسبز را در میان چالش برانگیزترین مکان ها قرار می دهد.

ایده های روف گاردن زیر این چالش ها را با ایده های هوشمندانه مانند صندلی های غرق شده برای جلوگیری از بادهای سرد و چمن های گلدانی برای سرسبزی کم هزینه پیش می برید.

 

 

1. به روند ناهنجاری خوش آمدید


یکی از بزرگترین گرایش های باغی امسال ظهور "بازسازی" است که همه چیز در مورد اجازه دادن به گیاهان است که زیبایی خود را بدون اجازه دادن به آنها از دست بدهند. گیاهان آزاد روان به باغهای شیک و مینیمالیستی احساس آرامش و غیررسمی بیشتری می دهند.

 

این باغ بام شهر با الهام از علفزار نمونه بارز آن است. این باغ بام شهر طبقه هشتم که توسط Alastair Henderson از Aralia طراحی شده است ، به لطف مرزهای باغی که به طرز وحشیانه کاشته شده است ، همه جانبه و طبیعی به نظر می رسد.

 

 

 

 

با وجود بلوک های همجوار ، باغ بام شهر به لطف کاشت لایه ای و درختان با دقت قرار گرفته احساس خصوصی می کند.

 

 

 

کاشت اصلی شامل پرچین اوزمانتوس با گلهای غنی از رایحه یاسمن در اواسط بهار و همچنین چندین درخت بود. amelanchier (با شکوفه زیبا در ماه مارس) ، زیتون های کوچک و درختان هپتاکادیوم چند ساقه که در پاییز گل می دهند و مورد علاقه زنبورها هستند. در بین آنها گلوله های ilex ، pittosporum و Pinusmugo-بوته ای سخت و با رشد آهسته ، وجود دارد. تراس همیشه مملو از زنبورهاست و اغلب پرندگان نیز وجود دارند.

 

 

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

2. در نظر بگیرید که برای یک سال زندگی در داخل و خارج از منزل ، یک خانه نگهداری کنید

 


بالای این خانه شیک دارای یک فضای سبز خصوصی است که به تراس پشت بام باز می شود. درهای فرانسوی در هوای گرم باز می شوند و مرز بین داخل و خارج را محو می کنند. اما از فضا در ماههای سردتر نیز استفاده می شود ، و اتاق خواب فضای مناسبی برای نوشیدن یک فنجان چای هنگام تماشای باران بر سقف شیشه ای است.

 

 

 

 

باغ پشت بام دارای یک منطقه سرپوشیده است که برای سایه و باران مناسب است ، به علاوه این بدان معناست که مالکان باید روی صندلی های راحت و روکش دار سرمایه گذاری کنند. این بدان معنی است که این پشت بام در تمام طول سال استفاده می شود.

 

 

 

3. برای محرمانگی حصار اضافه کنید

 


این آپارتمان Brutalist در پاریس دارای یک باغ کوچک روی سقف است. با وجود جمع و جور بودن ، بسیار مناسب است - از جمله ناهار خوری و اتاق استراحت ، باغ گیاهان دارویی و حتی آشپزخانه در فضای باز.

 

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

یک منطقه کبابی سرپوشیده و یک حیاط مناسب برای ماه های گرم وجود دارد. حصار بلند حریم خصوصی را فراهم می کند.

 

 

 

 

4. یا به جای آن از گیاهان و چمن های بلند استفاده کنید

 


در همین حال ، چمنزارهای گلدانی با نگهداری کم پیله ای را در این تراس پشت بام پیاده می کنند ، که به حریم خصوصی و رنگ آمیزی می بخشد.

 

 

(Image credit: Paul Massey)

 

 

5. ZONE A TARRACE ROOF TURRACE FOR TOPING OF FREARES SEATES

 


خانه هوس هالیوود اسکی باز المپیکی گاس کنوورتی دارای یک تراس خیره کننده دو طبقه در پشت بام ، با آشپزخانه در فضای باز ، آتش نشانی ، ناهار خوری در فضای سبز و این عرشه آفتاب برای حمام آفتاب و نوشیدنی های غروب آفتاب است.

 

 

 

 

تراس پشت بام دارای صندلی های آفتابی برای حمام آفتاب ، یک میز بار با صندلی های بار برای کوکتل های غروب آفتاب و یک سالن استراحت در پشت برای معاشرت و استراحت است.

 

 

 

6. افزودن صندلی نیمکت ساخته شده

 


روف گاردن قطعه مقاومت این خانه خیره کننده پر از هنر در کاون گاردن است که توسط استودیو اشبی طراحی شده است.


گیاهان در یک سطح مرتفع قرار دارند و سطح آنها برای نشستن پایین است. دارای گیاهان همیشه سبز و سرسبز ، به این معنی که فضا در تمام طول سال سبز است ، گیاهان به گونه ای چیده شده اند که وحشی و خودجوش به نظر می رسند. تراس سقف خیره کننده توسط Hay Joung Hwang طراحی و ایجاد شده است.

 

صندلی های ضیافت داخلی شیک با نوارهای شیک پوشیده شده است. نیمکت های داخلی نه تنها ظاهر طراحی شده تری به فضای شما می بخشد ، بلکه می تواند افراد بیشتری را از صندلی های معمولی باغی در خود جای دهد.

 

 

(Image credit: Photography by Phillip Durrant)

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

7. دیوارهای باغی را با کاشی های رنگی تازه کنید

 


کاشی ها به همان اندازه بر روی دیوارها کار می کنند و کاشی های براق رنگی نیز به خوبی کار می کنند. آنها به روف گاردن ظاهری تازه ، تمیز ، براق و رنگارنگ می بخشند.

 

 

Get the look: See more of the designer's work at kingstonlaffertydesign.com

(Image credit: Barbara Corsico)

 

 

8. کوتاه در فضا ؟  بطور عمودی بکارید

 


دیوار این باغ کوچک پشت بام دارای یک دیوار زنده از شاخ و برگ های آبشار است. این یک روش هوشمندانه برای معرفی فضای سبز در فضاهای فشرده است.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

 

نگاه کنید: مبل Float توسط Francesco Rota برای Paola Lenti در The Modern Garden Company ساخته شده است. این میز قهوه Filo + Irony by Paola Navone برای Gervasoni در Exterior-Interior است. صندلی Tio توسط Massproductions در Twentytwentyone است. اینها کاشی های Flaster اثر ایوانکا در Strata Tiles هستند. دیوار زنده توسط Space+Matters با کاشت توسط The Girl who Gardens طراحی شده است.

(تصویر: Future)

 

 

9. ایجاد یک CANOPY برای SHADE ، SHELTER - و مکانی برای آویزان کردن HAMMOCK خود

 


گسترش سایبان یا سقف به فضای روف گاردن نه تنها به شما در برابر آفتاب و باران پناه می دهد ، بلکه ساختاری است که می توانید یک صندلی تاب دار یا چکش را از آن آویزان کنید.

 

(Image credit: Matthew Williams)

 

 

10. لوازم جانبی با فر پیتزا

 


یک باغ پشت بام را با هر فضای دیگر باغ تزئین کنید. همیشه آرزو داشتید که یک روز فر پیتزا داشته باشید؟ منتظر چی هستی؟ پشت بام مانند هر مکان دیگری خوب است-به علاوه بر خلاف باغ های همکف ، می توانید از پیتزاهای پخته شده در خانه با منظره لذت ببرید.

 

 

(Image credit: Paul Raeside)

 

 

11. یک ویژگی آتش می تواند یک نقطه محلی اضافه کند

 


صاحبان خانه با استفاده از چند صندلی ساده و ویژگی شیک آتش سوزی مورسو از این فضای باغ کوچک روی سقف نهایت استفاده را بردند. برای برشته کردن مارشمالو و گرم نگه داشتن عصرها عالی است.

 

(Image credit: Morso)

 

12. درختان زیتون گلدانی را برای یک جستجوی متوسط ​​اضافه کنید

 


مبلمان مدرن و یک درخت زیتون ساده این تراس روی سقف لندن را شیک و ساده جلوه می دهد.

 

 

(Image credit: Rei Moon)

 

 

13. یک بالکن شفاف انتخاب کنید تا حداکثر نماها را در حالی که همه چیز را ایمن نگه دارید حفظ کنید

 


اگر پشت بام باز باشد ، مطمئناً برای جلوگیری از حوادث مرگبار به نوعی مانع نیاز دارد. یک مانع شیشه ای ایمنی را بدون مانع دید ایجاد می کند ...

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

 

معاصر مدولار در فضای باز باغ صندلی و Pouffe £ POA از Juliettes Interiors

(تصویر: Juliettes Interiors)

 

 

14. یک PETCH سبزی اضافه کنید

 


چه کسی گفته است که نمی توانید در شهرها یک تکه سبزیجات بخورید؟ این باغ روی بام نیویورک تخت های مملو از سبزیجات و چشم اندازهای خارق العاده را در سراسر منهتن برافراشته است.

 

 

(Image credit: Future)

 

 

15. برای آزادسازی فضا ، گیاهان را در طول مرز نگه دارید

 


کاشت های داخلی به دیوار اطمینان حاصل می کنند که هنوز فضای کافی برای استراحت در این بالکن لندن وجود دارد. یک تبلیغ قرن نوزدهمی بر روی دیواری که اکنون فهرست شده است ، زمینه ای تاریخی را فراهم می کند. چالش ایجاد محیطی آرام بود که بر حضور دیوار تأثیر نگذارد. گیاهان ساده و سایه دار به حداقل می رسند ، بنابراین فضایی برای پرسه زدن همه وجود دارد.

 

 

 

نگاه کنید: باغ توسط الکساندر آرمسترانگ طراحی باغ طراحی شده است. برای نسخه به روز شده این صندلی در فضای باز ، به Ixtapa در CB2 مراجعه کنید.

(تصویر: Future)

 

 

 

16. هیچ فضایی برای یک برکه وجود ندارد؟ یک حوضچه را در یک گلدان اضافه کنید

 


باغی برای حوضچه ندارید؟ یک گلدان یا گلدان بزرگ پر از آب می تواند یک ویژگی سرگرم کننده ایجاد کند ، به ویژه با افزودنی هایی مانند نیلوفرهای آبی و گیاهان زیبا ، ماهی زنده یا یک آبنما / چشمه.

 

 

 

نگاه کنید: صندلی طاووس از Dandy Apple Vintage در Etsy است.

(تصویر: James Merrell)

 

 

17. ایجاد یک فضای بازی

 


با ایجاد منطقه ای برای بازی و سرگرمی ، کمی با فضای باغ روف گارد خود سرگرم شوید. شرکت طراحی Angel O'Donnell این منطقه تخته چوبی را در بالکن شهر لندن ایجاد کرد ، که برای سرگرمی در فضای باز مناسب است.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

( تصویر: Taran Wilkhu)

 

 

18. انگشت پای خود را به سبک Palm Springs بریزید

 


از هتل برکلی با چترهای آفتابی روشن و صندلی های آفتاب الهام بگیرید. این جلوه ظاهری الهام گرفته از پالم اسپرینگز خواهد بود. درختان لیمو گلدانی را برای پیچ و تاب ایتالیایی اضافه کنید.

 

 

 

 

طبقه زیرین سقف همچنین به سبک Palm Springs با کف دست گلدانی و مبلمان پاستلی دست یافت.

 

 

(Image credit: Matthew Williams)

 

 

19. از گیاهان گلدانی برای ایجاد یک بیماری شهری استفاده کنید

 


آیا نمی توانید برای کاشتن درختان ، درختچه ها و گل های خود خاک بردارید؟ به جای آن باغ پشت بام خود را با گیاهان گلدانی تغییر دهید.

 

 

ظاهر را ببینید: گیاهان فضای باز و بالکن را در Patchplants.com پیدا کنید.

(Image credit: Future)

 

 

مجموعه ای از ظروف روش جدیدی برای باغبانی است ، اما ترفندهایی برای کارکردن آن وجود دارد. تام هریس ، نویسنده کتاب گلدان برای همه فصول (20 پوند ، چاپ Pimpernel) می گوید: "چسباندن به گلدان های زاویه ای یا گرد منجر به پایان منسجم و محدودیت مواد می شود." در اینجا ، تام کوردیلین های تند و فورمیوم ها را با افرای نرم ژاپنی برای یک برنامه نگهداری کم ترکیب کرد.

 

 

(Image credit: Future)

 

 

20. یک صندلی مرزی یا غرق شده را برای VIBES COZIER در نظر بگیرید

 


باغ پشت بام زیر در ناتینگ هیل قرار دارد و دارای یک غلاف اداری روی پشت بام و همچنین یک محوطه روف گاردن است که با کاشت وحشی و الهام گرفته از علفزار احاطه شده است.

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 


فضای نشیمن غرق شده همه چیز را دنج نگه می دارد و لرزش باد را دور می کند.

 

معماران Boundary Space می خواستند با ترکیب گیاهان وحشی ، نقطه مقابل لندن را ایجاد کنند.

 

 

(Image credit: Design by Boundary, London)

 

 

21. مانند این دستاوردهای باغ پشت بام بیرون بروید

 


برای یک سقف وسیع ، چرا مانند صاحب خانه زیر به آن نزدیک نشوید؟ این تراس پشت بام شامل مناطق علفی ، حوضچه ، وان آب گرم و حتی باغچه است که همه روی سقف قرار دارند و چشم انداز لندن را به عنوان پس زمینه در خود جای داده اند.

 

(Image credit: James Merrell)

(Image credit: James Merrell)

(Image credit: James Merrell)

(Image credit: James Merrell)

 

 

یک اتاق باغ در انتها فضای ذخیره سازی و فضایی را برای کار فراهم می کند.

 

 

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

درباره لوته بروور


اینستاگرام لوته بروور

 

Lotte ویرایشگر دیجیتال Livingetc است و از زمان راه اندازی با این وب سایت همراه بوده است. او سابقه روزنامه نگاری و نوشتن برای SEO را دارد ، با نقش های ویرایشگر قبلی در Good Living ، Good Housekeeping ، Country & Townhouse و BBC Good Food و سایر وبلاگ های داخلی موفق خود. هنگامی که او مشغول نوشتن یا پیگیری تجزیه و تحلیل نیست ، خانه می سازد ، دو مورد از آنها دارای مجلات طراحی داخلی است. او به تازگی خانه اش را در ویمبلدون به پایان رسانده است و به دنبال پروژه بعدی خود در Bath است.

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

منبع :

 

https://www.livingetc.com/ideas/roof-garden-ideas