پرندگان روف گاردنی

 

 

چگونه می توانم پرندگان را وارد باغ پشت بام خود کنم؟


29 نوامبر 2020 در گیاهان بومی ، پایداری

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 


توصیه هایی برای جذب پرندگان به باغ بام خود بکار ببرید.


در نظر بگیرید ... ما باغ هایی می سازیم که طبیعت را به ما نزدیکتر کند. از جمله مزایای بی شمار باغها ، "ارزش سرگرمی" طبیعت است - زیبایی و شگفتی تماشای پرندگان ، پروانه ها و گرده افشان ها ، زیرا آنها کودک درون ما را در همه ما بیرون می آورند.

 

photo of cardinal: nwf.org

 

 

سوال: "چگونه پرندگان را به روف گاردن خود جذب کنم؟" به طور مداوم توسط مشتریان طراحی باغ مسکونی و ساکنان شهری که نیاز به طراحی باغ تراس دارند ارائه شده است. پاسخ برای جذب پرندگان به باغ شما در درک یک اصل ساده نهفته است.

 

طی هزاران سال هم تحول ، ... پرندگان ، پروانه ها ، گرده افشان حشرات وابسته به گیاهان بومی شده اند. بسیاری از این گیاهان از پرندگان و گرده افشان ها سود می برند و گیاهان به طور خاص برای جذب آنها تکامل یافته اند. این گیاهان غذا ، سرپناه و محلی برای پرورش پرندگان در اختیار بچه ها قرار می دهند. در عوض ، گیاهان از تکثیر سود می برند زیرا پرندگان دانه ها و میوه های خود را با کمی کوددهی پراکنده می کنند. گیاهان بومی ، بر خلاف اکثر گونه های عجیب و غریب ، دارای مجموعه ای از حشرات هستند که به آنها جذب می شود ، که به عنوان غذای پرندگان نیز عمل می کند. بسیاری از مردم باغ هایی بدون حشرات می خواهند. اما بدون حشرات تعداد کمی پرنده وجود خواهد داشت ، زیرا 90 درصد از پرندگان بچه های خود را با حشرات تغذیه می کنند!

 

 

photo: birdsandblooms.com

 

 

به گفته استفان کرس ، معاون حفاظت از پرندگان ، انجمن ملی Audubon ، "بهبود کیفیت زمین برای حیات وحش سازنده ترین گامی است که هرکس می تواند برای کمک به جمعیت پرندگان انجام دهد. باغداران حیاط خلوت و مدیران چشم انداز می توانند با مطالعه رویشگاه ها و تقلید از آنها در مقیاس قابل کنترل تعداد و تنوع پرندگان را افزایش دهند.

 

برای ساکنان شهری که به دلیل اندازه محدود کمی مشکل می شود ،… چگونه می توانید یک باغ پشت بام طراحی کنید ، ایده هایی برای باغ تراس ، باغ پشت بام یا باغ کوچک حیاط خلوت با این مفاهیم باغ طراحی کنید؟ پاسخ ... چالش برانگیز ، اما بسیار ممکن است!


در حیاط خلوت شهر نیویورک ، پرندگان محلی مانند کبوترها ، نرها و گنجشک های خانگی بیشتر به سوی تغذیه کننده پرندگان جذب می شوند. طراحی باغ با الهام از نظر اکولوژیکی و گیاهان بومی ، انواع بیشتری از پرندگان مانند کاردینال ، فنچ ، جی ، کبوتر ، برفک و جنگل را به خود جذب می کند.

 

photo by birdsandblooms.com

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

منبع :

 

 

https://www.toddhaimanlandscapedesign.com/blog//how-do-i-attract-birds-into-my-garden