نحوه طراحی روف گاردن

 

 

معماری باغ

 


طراح باغ امیلی ارلام ، که مسئول باغ بام باشکوه در Plimsoll Kings Cross بود ، نکاتی را در مورد طراحی روف گاردن به همراه ایده های طراحی از بایگانی به ما ارائه می دهد.

 

 

BY EMILY ERLAM

THURSDAY 13 MAY 2021

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

طراحی باغ پشت بام ، جایی که گیاهان به طور طبیعی ترجیح نمی دهند رشد کنند ، تجربه ای کاملاً متفاوت از طراحی باغ روی زمین است که گیاهان زیادی با خوشحالی در آن رشد می کنند. نکات کلیدی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که آیا می توانید گیاهان را به آنجا برسانید ، آیا آنها در محیط زنده می مانند و آیا برای فضا بسیار بزرگ خواهند بود؟

 

من فکر می کنم یکی از اشتباهاتی که مردم با باغهای پشت بام مرتکب می شوند این است که آنها به اندازه کافی بلند پرواز نیستند. اگر به یک باغ موفق فکر می کنید ، تعداد زیادی گیاه وجود دارد که الگوها ، سایه ها و مناظر خلاقانه را ایجاد می کنند. شما می خواهید جلوه های مشابهی را در تراس پشت بام ایجاد کنید ، بنابراین چند گلدان در لبه تراس این کار را نمی کنند ، و همیشه مانند یک مجموعه خطی و آرامش بخش از گیاهان به نظر می رسند. برای تراس پشت بام Plimsoll ما فضا را قطع کردیم تا چشم اندازهای طولانی و اتاق های باغ ایجاد شود. ما همچنین از کاشت لایه ای با کاشت های ارتفاع مختلف استفاده کردیم. من فکر می کنم این یکی از عناصری است که موفق ترین بود.

 

موارد زیادی برای استفاده از تراس روی سقف وجود دارد ، از همه مهمتر اینکه وزن آن چقدر است. می توانید وزن منطقه کاشته شده خود را در متر مکعب خاک اشباع شده محاسبه کنید زیرا این سنگین ترین عنصر است. جای تعجب است که چقدر خاک باید کم عمق باشد تا از محدودیت وزنی فراتر نرود. بقیه کاشت را می توان با یک محصول سبک مانند LECA پر کرد. ظروف باید از جنس استیل 3 میلیمتری با کیفیت خوب ، کاملاً گالوانیزه باشند تا زنگ نزنند. آنها را می توان به رنگ پودری با رنگ ملایم پوشاند که بیشتر به هم می آمیزد و متمایز نمی شود - این گیاهانی است که می خواهید به هر حال ویژگی های آنها را مشخص کنید. اگر استایل را دوست دارید ، استیل کورتن نیز یک انتخاب کاربردی خوب است.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

تراس های پشت بام اغلب دارای کف معلق هستند به این معنی که آب می تواند از سطح کف عبور کرده و به سیستم زهکشی زیر برسد. این بدان معناست که سنگ یا پرسلن به عنوان انتخاب کف کاربرد دارد. من سعی می کنم چینی را انتخاب کنم که چندان روشن نباشد زیرا نور خورشید روشن می شود و باعث خیره شدن می شود. تخته عرشه کامپوزیت طولانی مدت است و از نگهداری کمی برخوردار است. قطعاً ارزش انتخاب بهترین کیفیت را دارد: من "Terrafina" توسط Kinley Systems را دوست دارم.

 

مهم است که به محض اجازه آب و هوا باغ را برای لذت بردن آماده کنید. شما به صندلی و کمی سایه احتیاج دارید. یکی از مواردی که همیشه به آن فکر نمی کنید باد است ، بنابراین باید در صورت امکان مکانی را پیدا کنید که تقریباً پناه گرفته باشد. نکته دیگری که باید به آن فکر کنید این است که تراس ها و بالکن های پشت بام اغلب از داخل مشاهده می شوند و بنابراین ایده خوبی است که گیاهان را تا پنجره ها بیاورید تا حتی بدون بیرون آمدن از باغ بخشی از باغ را احساس کنید.

 

بهتر است گیاهان مدیترانه ای را انتخاب کنید که از محیط سخت محیط گرم و باد شدید استفاده می کنند. کارهایی با برگهای کوچک انجام دهید که به باد اجازه عبور دهد. من اغلب متوجه می شوم که اسطوخودوس ، سانتولینا ، علف ها و گیاهان خوب عمل می کنند. Mounding Ceanothus برای رنگ زودرس و شکستن خط گلدان های مستطیلی مناسب است. عنبیه های کوتاه نیز انتخاب خوبی هستند. فراموش نکنید که گیاهانی را انتخاب کنید که از گلدان بیرون بریزند یا به سمت پایین آویزان شوند تا خطوط مستقیم را بشکنید و همه چیز کاملاً طبیعی به نظر برسد.

 

اغلب محدودیت هایی در ارتفاع یا وزن چیزی که در تراس قرار می دهید وجود دارد ، بنابراین ایجاد حریم خصوصی دشوار است. بهترین راهی که من پیدا کرده ام این است که گیاهانی دریافت کنم که زیبا و بزرگ شوند. به نظر می رسد انواع Pittosporum tenuifolium این کار را به خوبی انجام می دهند و نسبت به باد مقاوم هستند. می توانید آنها را کوچک بکارید و آنها به سرعت یک درختچه بزرگ ایجاد می کنند. همچنین کاج ها انتخاب خوبی برای غربالگری همیشه سبز هستند.

 

 

 

امیلی ارلام با غلبه بر چالش های مختلف ، باغی آرام و خلوت با چشم اندازهای چشمگیر در تراس طبقه 13 متعلق به یک آپارتمان پنت هاوس در ساختمان Plimsoll در Kings Cross ایجاد کرد. منطقه غذاخوری دارای سیستم کاشت خطی سفارشی ساخته شده توسط Kinley و کاشی های چینی کف از Alfresco Floors است.

 

EVA NEMETH

 

 

تپه های بریده از Prunus lusitanica "Angustifolia" ، Phillyrea angustifolia ، Pittosporum tobira "Nana" ، ممرز و سرخدار ساختار همیشه سبز ایجاد می کنند ، در حالی که سانتولینا و اسطوخودوس بویی به آپارتمان می رسانند.

 

EVA NEMETH

 

 

نیمکت هایی در اطراف کارخانه های کاشت ساخته شده است تا صندلی های ساده تری را ارائه دهند.

 

EVA NEMETH

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

 

این پنت هاوس در منهتن در مساحتی نزدیک به 650 متر مربع ، و همچنین بیش از 300 متر مربع فضای باز به دلیل تراس دور هم و دسترسی به سقف خصوصی ، تمرین کوچکی برای زوجی نبود که پس از ترک فرزندانشان به آنجا نقل مکان کردند. خانه ، اما این یک تغییر کامل در شیوه زندگی و زیبایی است. تراس پشت بام دارای چشم اندازهای دیدنی از خط افق است که با کاشت سرسبز در اطراف لبه ها نرم شده است. مبل های "Tru Pure" متعلق به هنری هال دیزاینز است.

 

JOSHUA MCHUGH

 

 

برای خانه شهرکی یک زوج آمریکایی در استودیوی طراحی بارلو ، فضایی راحت و بازیگوش ایجاد شده است. شوهر لوسی بارلو تراس پشت بام را با آشپزخانه و فضای نشیمن در فضای باز طراحی کرد. ما به کباب بزرگ تخم مرغ سبز آنها حسادت می کنیم.

 

JONATHAN BOND

 

 

معمار آلن هیگز ساختمان میخانه گرجستان در لندن را برای خود به یک آپارتمان بسیار مدرن تبدیل کرد. او این تراس روی سقف شیک را برای حداکثر نور طبیعی در فضای داخلی خود ساخت. یک ردیف درختان چروکیده که در گلدان کاشته شده اند ، نمای پشت بام شهری او را نرم می کند. هیدرنگهای سفید که روی دیوارها را پوشانده اند ، انتخابی مناسب برای هر مینیمالیستی است.

 

ALICIA TAYLOR

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

 

در بالای یک خانه در غرب لندن که توسط Rabih Hage طراحی شده است ، یک سقف وسیع و زیبا وجود دارد که توسط Rabih طراحی شده و توسط Broseley ساخته شده است. از ویژگی های آن می توان به عرشه ایروکو ، کباب کردن ، جکوزی و فضای کافی برای برگزاری یک مهمانی عالی اشاره کرد. این فضا به لطف استفاده مداوم از روکش چوبی و گسترش چشم انداز به دیوار پشتی باغ حتی بزرگتر به نظر می رسد.

 

SHARIN CAIRNS

 

 

آپارتمان بلومزبری [/i] که بن پنتره با شوهرش چارلی مک کورمیک به اشتراک می گذارد بسیار رویایی لندن است ، و باغ بالکن همراه با عشق چارلی مک کورمیک [/link] ، آشپز ، گل فروش و باغبان مشتاق ، از آن مراقبت می کند. به یک میز و صندلی در وسط سبزی فراوان در ظروف شیک نشسته است. توصیه های او را برای کاشت باغ بالکن در اینجا بیابید.

 

برای تراس پشت بام کوچک خانه اش در Kensal Green ، پاندورا سایکس به کریستابل مک گریوی سفارش داد که نقاشی دیواری رنگارنگ را نقاشی کند ، راهی عالی برای ایجاد حس دنیای دیگر ، حتی در میان پشت بام های لندن. صندلی ها از باشگاه چادر راج هستند.

 

RACHEL WHITING

 

 

برای نویسنده غذا ، میمی توریسون ، خانه خانه ای متعلق به قرن نوزدهم در Médoc است ، که او آن را با همسر عکاسش Oddur ، هفت فرزند و نه سگ به اشتراک می گذارد. تراس پشت بام یک فضای ساده مشرف به مزارع است ، با گیاهان در گلدان ، یک صندلی کلاسیک راه راه و یک تخت خواب برای استراحت.

 

GREG FUNNELL

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

منبع :

 

 

https://www.houseandgarden.co.uk/gallery/rooftop-garden-design-ideas