راهنمای طراحی ساختمان

 

 

راهنمای نهایی طراحی ساختمان در سال 2020

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

طراحی یک ساختمان ممکن است کار سختی به نظر برسد ، اما با یک طرح مشخص هر کس می تواند رویاهای طراحی خود را به واقعیت تبدیل کند. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه می توانید طراحی ساختمان را در سال 2020 آغاز کنید.

 

 

 

 

مرحله 1 - طرح کلی

 


هدف از این مرحله اولیه این است که شما به دقت در مورد آنچه از ساختمان می خواهید فکر کنید. این یک گام حیاتی است تا مطمئن شوید تصور روشنی از آنچه در تلاش برای دستیابی به آن هستید داشته باشید. یکی از دلایل اصلی که می تواند منجر به درگیری با معماران شود ، عدم درک آنچه مورد نیاز است است. اگر بینایی کاملاً واضح دارید و می توانید این را به طور م toثر به معمار منتقل کنید ، به ساخت بهتر منجر می شود.

 

همیشه ارزش این را دارد که ایده ها را بنویسید و ابتدا طرح بکشید ، اما همیشه از یک معمار مشاوره بگیرید. حتی ساده ترین پروژه های ساختمانی ممکن است در طول مسیر دچار مشکل شوند ، و اگر بی تجربه هستید ، این می تواند پرهزینه باشد.

 

سالها تجربه معماران در تجزیه و تحلیل طراحی ساختمان ، بدین معنی است که آنها افراد درستی هستند که از مفاهیم اولیه شما استفاده کرده و از واقعی بودن و دست یافتن آنها اطمینان حاصل می کنند.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

بنابراین ، قبل از درخواست معمار برای بررسی آن ، به چه چیزهایی باید فکر کنید؟

 

 

  • هدف - به راحتی می توان از طرح های خلاقانه و خلاقانه غافل شد ، اما همیشه آن را به هدف یک ساختمان مرتبط می کنید. طراحی عالی به مفیدتر شدن ساختمان کمک می کند. این باید یک اولویت کلیدی برای طراحی شما باشد. وقتی روی هدف ساختمان متمرکز می شوید ، جزئیات مانند چیدمان ، اندازه هر اتاق و غیره همه به طور طبیعی در جای خود قرار می گیرند.
  • بودجه - بودجه یک پروژه به شدت بر واقعیت ساخت و طراحی طرح شما تأثیر می گذارد. همچنین داشتن یک منبع ذخیره سرمایه بسیار مهم است ، زیرا در مواردی که این مسائل غیرمنتظره در پروژه های ساختمانی به وجود می آید.
  • موقعیت مکانی - یک ساختمان همیشه باید متناسب با محیط اطراف خود باشد. اطمینان حاصل کنید که طراحی شما مکان را افزایش می دهد و ارزش می افزاید. ممکن است طراحی شما در یک مکان شگفت انگیز و در مکان دیگر افتضاح به نظر برسد. این در مورد درک محیط محلی و شخصیت یک مکان برای ایجاد یک طراحی مناسب است.
  • متریال - این با هر 3 نکته ذکر شده در ارتباط نزدیک است ، اما مواد مورد استفاده گام مهمی است و اغلب نادیده گرفته می شود. مصالح مورد استفاده بر بودجه تأثیر بسزایی می گذارد اما بر آنچه ممکن است تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، برخی از اشکال و منحنی ها به سادگی با آجر و سنگ امکان پذیر نیست ، اما با روکش چوبی بسیار دست یافتنی است. در نظر گرفتن این امر به شما کمک می کند تا چیزی را طراحی کنید که می تواند زنده شود.

 

 

 

 

مرحله 2 - جدول زمانی

 


برخی از طرح ها روی کاغذ شگفت انگیز هستند اما وقتی وارد مرحله ساخت و ساز می شوند مشکلاتی ایجاد می کنند. این که بتوانید با معماران و سازندگان بنشینید و یک جدول زمانی برای طراحی خود ایجاد کنید ، به شما کمک می کند بفهمید که آیا نیاز به اصلاح یا تغییر دارد.

 

مگر اینکه در زمینه ساخت و ساز تجربه داشته باشید ، سخت است بدانید که ساخت چیزی چقدر طول می کشد. موارد زیادی در یک ساختمان وجود دارد ، بنابراین داشتن یک برنامه زمان بندی قوی و سند مدیریت به نظم کار کمک می کند.

 

در این مرحله ، شما باید به فکر نهایی کردن ایده های طراحی خود با یک معمار باشید. برخی از موارد نهایی که باید مورد توجه قرار گیرد استفاده از فناوری معماری مدرن ، مانند واقعیت افزوده ، برای تجسم ایده های طراحی در دنیای واقعی است. این می تواند به شما اطمینان دهد که از ظاهر همه چیز راضی هستید.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

همچنین ممکن است بخواهید در انواع خاصی از طراحی/مواد با متخصصان مشورت کنید. ممکن است از مهندسان متخصص بخواهید قبل از شروع کار بر روی طرح ها ، آنها را مرور کنند. یا حتی چیزی مانند مشورت با طراحان داخلی قبل از شروع کار ارزش طبقه بندی را دارد ، بنابراین می توانید بفهمید که ساختمان پس از اتمام چگونه به نظر می رسد. همه این جنبه های مختلف باید در اسرع وقت مورد توجه قرار گیرند زیرا تغییر کارها پس از شروع کار بسیار سخت تر است.

 

 

طراحی ساختمان نیازمند توجه به عناصر بیرونی/سازه ای و همچنین نمای داخلی است. هر دو قسمت یک ساختمان عوامل تعیین کننده در تفسیر خوب ساختمان خواهند بود.

 

همچنین ارزش این را دارد که مطمئن شوید تمام سیاست های قانونی و مقرراتی را که می تواند بر ساختمان جدید شما تأثیر بگذارد بررسی کرده اید. مطمئناً قبل از شروع کار ، همه چیز را باید دوبار بررسی کنید.

 

 

Install-Header

 

 

مرحله 3 - ساخت و ساز

 


مرحله نهایی این است که طرح خود را بردارید و آن را به واقعیت تبدیل کنید. این جایی است که شما به یک شرکت قابل اعتماد احتیاج دارید تا اطمینان حاصل شود که همه چیز بدون مشکل اجرا می شود. محدوده پروژه بر ماهیت ساختمان تأثیر می گذارد ، اما تا زمانی که مراحل بالا را دنبال کرده اید ، طراحی ساختمان شما باید بدون شگفتی های بد زندگی کند.

 

طراحی ساختمان مستلزم ایجاد توازن بین هنر و علم است. این در مورد حل مشکلات با ایده های زیبا و ابتکاری است. این چیزی است که ما در NORclad آن را دوست داریم و چیزی است که بیش از 35 سال است که به مشتریان کمک می کنیم.

 

اگر پروژه ای دارید که می خواهید شروع کنید ، همین امروز با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک می کنیم تا طرح ها و ایده های خود را بگیرید و آنها را به ساختمانی که همیشه می خواهید تبدیل کنید. در همین حال ، نمونه های طراحی ساختمان و مطالعات موردی ما را بررسی کنید تا به ایجاد الهام و ایده ها کمک کند. ما امیدواریم که خیلی سریع از شما خبری دریافت کنیم.

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

منبع :

 

 

https://www.timbercladdingsolutions.co.uk/design-building-2020-step-by-step-guide/