بهترین نرم افزار طراحی داخلی

 

 

10 نرم افزار برتر طراحی داخلی در سال 2021

 

News

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

به دنبال بهترین نرم افزار طراحی داخلی هستید؟ 

 

فرقی نمی کند که بخشی از یک شرکت بزرگ طراحی داخلی هستید یا به تنهایی شروع به کار کرده اید، نرم افزار طراحی داخلی مناسب برای موفقیت شما و کسب و کارتان بسیار ارزشمند است.

 

تا به حال، احتمالاً متوجه شده اید که یک پروژه زمانی به بهترین شکل تکمیل می شود که مشتریان و فروشندگان شما از ابتدا در فرآیند طراحی شرکت داشته باشند. نرم‌افزار حرفه‌ای طراحی داخلی می‌تواند به تسهیل این همکاری کمک کند، و شما را قادر می‌سازد تا کارهای خلاقانه باورنکردنی تولید کنید و در عین حال جریان کلی شما را ساده‌تر می‌کند، به این معنی که تجارت به آرامی اجرا می‌شود.

 

بهترین نرم افزار طراحی داخلی به شما کمک می کند تا بینایی خود را به طرح های دو بعدی و سه بعدی تبدیل کنید ، اما همچنین به عنوان افزایش دهنده بهره وری و همچنین ابزار مدیریت پروژه و فروش عمل می کند.

 

برای یادگیری به خواندن ادامه دهید:

 

  • ویژگی های کلیدی که باید در نرم افزار طراحی داخلی به دنبال آن باشید
  • 10 بهترین برنامه طراحی داخلی

 

ویژگی های کلیدی که باید در نرم افزار طراحی داخلی جستجو کنید


ما درک می کنیم که انتخاب برنامه های دکوراسیون داخلی می تواند ترسناک باشد. برخی از آنها نرم افزار طراحی داخلی رایگان هستند، برخی هزینه کمی دارند و برخی هزینه های زیادی دارند. علاوه بر این، آنها ممکن است شامل ویژگی های مختلفی باشند - اما واقعاً به کدام ویژگی ها نیاز دارید؟

نترس ما این لیست از ویژگی‌های نرم‌افزار طراحی داخلی را گردآوری کرده‌ایم که می‌تواند به شما کمک کند تا تأییدیه‌های طراحی سریع‌تر را دریافت کنید و در نهایت پروژه‌های بیشتری را برنده شوید.

 

بیایید نگاهی به ویژگی های کلیدی در برنامه های طراحی داخلی بیندازیم.

 

 

پلان های کف دو بعدی و سه بعدی

 


شما می خواهید بتوانید طرح های طبقه بندی شده را در اختیار مشتریان خود قرار دهید ، در حالت ایده آل به دو صورت دو بعدی و سه بعدی.

یک برنامه نرم افزار طراحی داخلی خوب به شما این امکان را می دهد که جزئیات را در پلان های طبقه خود با نمادها و رنگ های مختلف بگنجانید.

 

 

Full-featured 2D floor plan created with Cedreo.

تصویر: پلان دوبعدی کامل با Cedreo ایجاد شده است.

 

3D floor plan created with Cedreo.

تصویر: پلان سه بعدی طبقه با Cedreo ایجاد شده است.

 

با Cedreo می‌توانید پلان‌های دوبعدی طبقه را ترسیم و دانلود کنید و با یک کلیک، رندرهای سه‌بعدی فوتورالیستی پروژه‌های کاملا مبله را تولید کنید.

 

می توانید نمادها و رنگ مبلمان را برای هر اتاق در نظر بگیرید ، اندازه ها و سطوح را نمایش دهید و حتی چندین تصویر سه بعدی از یک اتاق را از دیدگاه های مختلف ایجاد کنید.

 

 

تجسم های سه بعدی

 


برای پیش‌نمایش واقع‌بینانه از ظاهر یک پروژه، رندرهای سه‌بعدی مفید هستند زیرا حدس‌ها و تصوراتی را که اغلب برای فروش ارزش یک پروژه طراحی داخلی لازم است، حذف می‌کنند.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

مشتریان می خواهند ببینند که خانه آنها پس از اتمام کار دقیقاً چه شکلی است.

 

با استفاده از Cedreo ، می توانید طراحی خانه سه بعدی خود را تجسم کرده و به مشتریان خود نشان دهید که در پروژه ساختمان یا بازسازی منزلشان چه انتظاری دارند. این امر آن را به یک ابزار عالی برای طراحان داخلی با زمان طولانی و همچنین سازندگان و بازسازی کنندگان خانه تبدیل می کند.

 

 

3D interior design with Cedreo.

تصویر: طراحی داخلی سه بعدی با Cedreo.

 

 

دکور خانه


هنگام ایجاد جلوه های بصری برای مشتریان، مهم است که انتخاب خوبی از دکوراسیون خانه داشته باشید تا ماکت را بهتر کرده و آن را تا حد ممکن واقعی کنید.

 

Cedreo به شما این امکان را می دهد که از بین بیش از 7000 قطعه مبلمان، دکور و مواد انتخاب کنید تا فضای داخلی و خارجی هر طراحی خانه را سفارشی کنید.

 

ما هر ماه موارد جدیدی را اضافه می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کتابخانه طراحی ما همیشه در جریان است، اما اگر آنچه را که به دنبال آن هستید نمی بینید، می توانید از مدیر موفقیت مشتری اختصاصی خود بخواهید که محصولات یا پوشش های سفارشی را متناسب با نیازهای مشتری شما ایجاد کند. .

 

 

Customizing interior designs with Cedreo’s library of 3,000+ furnishings and objects.

تصویر: سفارشی کردن طراحی های داخلی با کتابخانه Cedreo از بیش از 3000 مبلمان و اشیاء.

 

 

قالب های اتاق

 


برنامه‌های طراحی داخلی که به شما این امکان را می‌دهند که از قالب‌های اتاق شروع کنید، می‌توانند در زمان شما صرفه‌جویی کنند و به شما امکان می‌دهند یک طرح دکوراسیون منزل را در چند دقیقه تکمیل کنید.

 

Cedreo دارای ویژگی به نام "بسته های محصول گروهی" است که محصولات مکمل را گروه بندی می کند و به شما امکان می دهد تا به سرعت یک اتاق نشیمن یا آشپزخانه کامل را به صورت سه بعدی تجهیز کنید.

 

 

Creating a 3D interior design plan in minutes with Cedreo’s grouped product packs.

تصویر: ایجاد یک طرح طراحی داخلی سه بعدی در چند دقیقه با بسته های محصولات گروه بندی شده Cedreo.

 

 

ویرایش نور

 


هدف نرم افزار طراحی داخلی این است که هم به شما و هم به مشتری شما در تجسم چگونگی ظاهر محصول نهایی کمک کند. یک جنبه مهم اما اغلب نادیده گرفته شده در طراحی خانه، نورپردازی است. مطمئن شوید که نرم افزار طراحی داخلی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد نور اتاق خود را تغییر دهید.

 

با Cedreo، می توانید نور روز یا غروب خورشید را انتخاب کنید و جهت خورشید را برای ایجاد سایه تغییر دهید، سپس در کمتر از 5 دقیقه رندرهای حرفه ای سه بعدی داخلی ایجاد کنید. از این ویژگی می توان برای ایجاد چندین رندر سه بعدی از یک اتاق از منظرهای مختلف استفاده کرد.

 

 

Control lighting in any room with Cedreo.

تصویر: کنترل نور در هر اتاق با Cedreo.

 

 

تکمیل سفارشی

 


با قابلیت سفارشی‌سازی پرداخت‌ها در نرم‌افزار طراحی داخلی، می‌توانید به مشتریان نشان دهید که چگونه کف‌پوش، میز، کاشی و سایر جزئیات در طراحی کلی با هم کار می‌کنند. به دنبال پلتفرم‌هایی باشید که به شما امکان می‌دهند تکمیل‌ها را سفارشی کنید و آنها را بر اساس بازخورد مشتری به‌روزرسانی کنید.

 

Cedreo مجموعه وسیعی از بیش از 3500 پوشش سطح، بافت و مواد را برای سفارشی کردن فضای داخلی خانه، از جمله رنگ، کفپوش، کاشی و وسایل ارائه می دهد.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

3D exterior design with Cedreo

تصویر: طراحی بیرونی سه بعدی با Cedreo

 

 

معرفی 10 نرم افزار برتر طراحی داخلی در سال 2021

 


تحت تأثیر همه گزینه های نرم افزار طراحی داخلی قرار گرفته اید؟ ما لیستی از 10 برنامه برتر نرم افزار طراحی داخلی (اعم از رایگان و ممتاز) ایجاد کردیم تا به شما در تمرکز بر بهترین راه حل ها کمک کنیم.

 

ما موارد استفاده کلیدی، با ارزش ترین ویژگی ها و اطلاعات قیمت را پوشش خواهیم داد تا بتوانید نرم افزار طراحی داخلی مناسب را برای کسب و کار و بودجه خود انتخاب کنید.

 

 

 

1. Cedreo

 

 

البته، ما قصد داریم این لیست را با معرفی خودمان شروع کنیم. Cedreo بهترین نرم افزار طراحی خانه برای طراحان داخلی و متخصصان بازسازی است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی پروژه های خانه را با رندرهای سه بعدی در چند دقیقه ایجاد کنید.

 

Cedreo به طراحان کمک می کند تا معاملات بیشتری با طرح های سه بعدی خیره کننده ببندند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پلان خانه خود را طراحی کنید، فضای داخلی را با استفاده از یکی از بیش از 7000 اشیاء موجود در کتابخانه سه بعدی تجهیز کنید، و پوشش های دیوار و کف سفارشی را اضافه کنید.

 

با چند کلیک، یک رندر سه بعدی خواهید داشت که می توانید با مشتری و تیم خود به اشتراک بگذارید و می توانید آن را به عنوان یک الگو برای پروژه های طراحی داخلی آینده ذخیره کنید.

 

ویژگی های کلیدی طراحی داخلی:

 

  • پلان های دو بعدی و سه بعدی را ایجاد کنید
  • تجسم فوری واقعی
  • کتابخانه سه بعدی با بیش از 7000 اثاثیه ، دکوراسیون و مصالح قابل تنظیم
  • واردات طرح اولیه
  • جهت گیری های بیرونی خورشید و نور داخل خانه را کنترل کنید
  • پروژه های نامحدود
  • به اشتراک گذاری پروژه در تیم شما
  • جلسات آموزشی یک به یک
  • پشتیبانی تلفنی توسط کارشناسان Cedreo
  • ایجاد فوری سقف

 

قیمت گذاری:

 

  • طرح شخصی: افراد می توانند یک پروژه با تمام ویژگی ها را با قیمت 49 دلار بدون محدودیت زمانی طراحی کنند.
  • طرح حرفه ای: کاربران فردی می توانند تمام ویژگی هایی را که برای رشد کسب و کار خود نیاز دارند، با 79 دلار در ماه دریافت کنند. شروع کنید!
  • طرح سازمانی: با تیم فروش ما تماس بگیرید تا نرخ سفارشی ویژگی های پیشرفته را متناسب با نیازهای تیم چند کاربره خود دریافت کنید. 129 دلار برای هر کاربر ، در ماه.

 

 

 

2. Roomeon

 

 

 

Screenshot home page Roomeon

 

 

Roomeon یک نرم‌افزار طراحی داخلی سه بعدی با ویژگی‌های غنی است که شامل مقدار زیادی از اشیاء برای طراحی است و دارای ویژگی چرخشی است که تجربه مشاهده 360 درجه را برای مشتریان شما فراهم می‌کند. شما سه نما دارید: اول شخص، سه بعدی و سربار.

 

Roomeon همچنین دارای ویژگی سفارشی کردن نور در اتاق های مختلف است که به عنوان ویژگی "ایجاد روحیه" شناخته می شود. این برای شبیه‌سازی تأثیر زمان‌های مختلف روز بر طراحی شما مفید است.

 

Roomeon اثاثیه‌هایی را از برندهای واقعی مانند IKEA ارائه می‌کند، به این معنی که احتمالاً می‌توانید آن اثاثیه را در فروشگاهی نزدیک خود پیدا کنید.


ویژگی های کلیدی طراحی داخلی:

 

  • گزینه های مشاهده چندگانه
  • قابلیت سفارشی کردن نور
  • مبلمان از برندهای رایج

 

قیمت گذاری:

 

Roomeon یک برنامه رایگان است.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

 

3. SmartDraw

 

 

 

screenshot home page SmartDraw

 

 

SmartDraw یک ابزار طراحی آنلاین است که می تواند برای ایجاد پلان ها و نمودارهای دوبعدی طبقه استفاده شود. می توانید به این ابزار در رایانه، تلفن یا رایانه لوحی خود دسترسی داشته باشید، بنابراین می توانید از هر کجا که هستید کار کنید.

 

در حالی که SmartDraw ابزاری مفید برای پیش‌نویس مدل‌های دو بعدی است، رندر یا مدل‌سازی سه بعدی را ارائه نمی‌دهد. این یک نقطه ضعف است زیرا اکثر مردم می خواهند ببینند خانه آنها دقیقاً چگونه خواهد بود.

 

SmartDraw یک ابزار ارزان قیمت و آسان برای استفاده است، هر چند، آن را به یک انتخاب شروع خوب برای طراحان مبتدی یا تیم های کوچک تا 5 نفر تبدیل می کند.


ویژگی های کلیدی طراحی داخلی:

 

  • رندر دو بعدی
  • ارزان
  • آسان برای استفاده

 

قیمت گذاری:

 

  • آزمایشی رایگان به مدت 7 روز در دسترس است.
  • کاربر فردی: 9.95 دلار برای هر ویژگی، در ماه.
  • چند کاربر (5+ کاربر): 5.95 دلار برای هر ویژگی، در ماه.

 

 

 

4. Planner 5D

 

 

 

Screenshot home page planner 5D

 

 

Planner 5D یکی از محبوب ترین راه حل های طراحی داخلی در این لیست است. می تواند هم پلان های دوبعدی و هم رندرهای سه بعدی ایجاد کند و طیف وسیعی از ابزارهای طراحی را ارائه می دهد. از دستگاه های تلفن همراه و همچنین رایانه شما قابل دسترسی است.

 

Planner 5D برای پلان های ساده و طراحی های داخلی رایگان است، اما توانایی ایجاد رندر سه بعدی فوتورئالیستی هزینه اضافی دارد - و بسته به تعداد طرح هایی که در ماه ایجاد می کنید، این هزینه می تواند افزایش یابد. ممکن است این طرح برای شرکت های بزرگ مناسب تر باشد.

 

به طور خلاصه، اگر به دنبال اصول اولیه هستید، این یک گزینه رایگان است. با این حال، به خاطر داشته باشید که کیفیت رندر سه بعدی در مقایسه با سایر پلتفرم ها ضعیف است. اگر کیفیت و ارائه طرح های شما برای شما مهم است، ممکن است منطقی باشد که به گزینه قوی تر دیگری مانند Cedreo نگاه کنید.


ویژگی های کلیدی طراحی داخلی:

 

  • رندر دو بعدی به صورت رایگان در دسترس است
  • رندر سه بعدی در دسترس است
  • موبایل پسند

 

قیمت گذاری:

 

  • استفاده از این برنامه رایگان است ، اما شما دسترسی محدودی به کاتالوگ خواهید داشت و باید هزینه رندرهای سه بعدی را بپردازید.
  • بسته‌های تصویربرداری HD از 9.99 دلار برای 20 رندر تا 49.99 دلار برای 200 رندر متغیر است.
  • شخصی: 6.99 دلار در ماه - دسترسی کامل به کاتالوگ و 3 رندر HD.
  • حرفه ای: 13.99 دلار در ماه - دسترسی کامل به کاتالوگ و 3 رندر HD.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

 

5. Ivy

 

 

 

Screenshot home page Ivy

 

 

پیچک یک ابزار طراحی داخلی است که توسط Houzz ساخته شده است. استفاده از آن آسان است و آن را به یک برنامه خوب هم برای تازه کارها و هم برای پیشکسوتان صنعت تبدیل می کند. این برنامه به طراحان اجازه نمی دهد تا نقشه های طبقه ای ایجاد کرده یا تجسم سه بعدی یک اتاق را ایجاد کنند.

 

منحصر به فرد ترین ویژگی Ivy امکان اتصال مستقیم به مشتریان است که به شما امکان می دهد ایده های طراحی خود را آپلود کرده و آنها را در زمان واقعی به اشتراک بگذارید. سپس مشتری می تواند اجزای مختلف طراحی شما را مستقیماً در برنامه تأیید کند یا درخواست تجدید نظر کند. این باعث صرفه جویی در وقت شما و پیگیری هرگونه تغییر می شود.

 

Ivy یکی از اپلیکیشن‌های گران‌تر در این فهرست است، اما گران‌ترین رده شامل ویژگی‌های مفید دیگری مانند ابزارهای پرداخت و مدیریت کسب‌وکار نیز می‌شود، که احتمالاً جایگزین برنامه‌های دیگری می‌شود که ممکن است به طور جداگانه برای آن‌ها پول پرداخت کنید.

 

نکات منفی Ivy این است که ویژگی های زیادی ندارد و صدور مجوز می تواند آزاردهنده باشد. در نتیجه، اگر خانه خود را طراحی می‌کنید یا خانه‌ها را برای کسب سود ورق می‌زنید، ممکن است این ابزار برای شما نباشد. با این حال، اگر روی پروژه های بزرگتر و با مقیاس بالاتر کار می کنید، این می تواند راه حلی باشد که شما نیاز دارید.


ویژگی های کلیدی طراحی داخلی:

 

  • آسان برای استفاده
  • امکان ارتباط مستقیم با مشتریان خود از طریق برنامه
  • برای مشاغل بزرگ طراحی شده است

 

قیمت:

 

نرم افزار Ivy اکنون در Houzz Pro با قیمت 55 دلار در ماه گنجانده شده است.

 

 

 

6. Infurnia

 

 

 

Screenshot home page infurnia

 

 

Infurnia یکی دیگر از ابزارهای طراحی داخلی جامد است. این یک پلت فرم غنی از ویژگی ها به طور خاص برای طراحان داخلی است. این مبتنی بر فضای ابری است و آن را برای طراحان در حال حرکت عالی می‌کند – می‌توانید با استفاده از یک مرورگر وب بدون نیاز به نصب نسخه دسکتاپ که فضایی را در هارد دیسک شما اشغال می‌کند، ویرایش‌ها را انجام دهید.

 

با Infurnia، می‌توانید نقشه‌ها و پلان‌های دوبعدی و همچنین رندرهای سه‌بعدی، پانوراما و واقعیت مجازی فوتورالیستی ایجاد کنید. همچنین فضایی را برای همکاری در زمان واقعی فراهم می‌کند و آن را به ابزاری قدرتمند برای تیم‌های چند طراح تبدیل می‌کند.

 

در نهایت ، این فهرست بزرگ مبلمان ، کفپوش ، دیوارپوش ، راه پله های سفارشی و ابزار آشپزخانه مدولار برای هر نیاز طراحی دارد.


ویژگی های کلیدی طراحی داخلی:

 

  • پلتفرم مبتنی بر ابر
  • از رندرهای دو بعدی و سه بعدی پشتیبانی می کند
  • قابلیت همکاری در زمان واقعی
  • کتابخانه بزرگ از مبلمان و سفارشی سازی

 

قیمت گذاری:

 

  • پیشنهاد رایگان با امکانات محدود.
  • کسب و کار: 50 دلار در ماه، برای هر کاربر.
  • شرکت (برای الزامات یکپارچه سازی سفارشی): 50 دلار در ماه، برای هر کاربر با حداقل صورتحساب ماهانه 10000 دلار.
  • باید رندرها را جداگانه خریداری کرد.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

 

7. Live Home 3D

 

 

 

Screenshot home page Live Home 3D

 

 

Live Home 3D یک نرم افزار طراحی خانه است که به طراحان تازه کار کمک می کند تا به سرعت و به راحتی پلان های دوبعدی دقیق و رندرهای سه بعدی را ایجاد کنند.

 

مانند دیگر ابزارهای موجود در این لیست ، Live Home 3D به شما امکان می دهد چیدمان و وسایل یک اتاق مجرد یا کل خانه را برنامه ریزی کنید. این برنامه که با مک و ویندوز سازگار است، روی همه دستگاه‌های شما کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون توجه به جایی که کار می‌کنید، از جایی که کار را رها کرده‌اید ادامه دهید.

 

به سادگی پلان دوبعدی خود را بکشید، آن را به صورت سه بعدی درآورید تا نگاه واقعی تری به محیط داشته باشید و فضای داخلی را بسازید. حتی می توانید فیلم های داخلی بگیرید و طرح های خود را به پانورامای 360 درجه، ویدیوهای سه بعدی استریو و ویدیوهای 360 درجه صادر کنید.


ویژگی های کلیدی طراحی داخلی:

 

  • از رندرهای دو بعدی و سه بعدی پشتیبانی می کند
  • سازگاری با چند دستگاه
  • امکان صادرات به پانورامای سه بعدی و ویدیوهای 360 درجه

 

قیمت گذاری:

 

  • نسخه رایگان برای ویندوز در دسترس است، با قیمت 19.99 دلار به نسخه Pro برای ویندوز ارتقا دهید
  • برای رایانه های مک 29.99 دلار است و می توانید با 69.99 دلار به Pro ارتقا دهید.

 

 

 

8. Roomstyler

 

 

 

Screenshot home page Roomstyler

 

 

Roomstyler (که قبلا به عنوان Mydeco شناخته می شد) یک برنامه بصری طراحی خانه است که به شما کمک می کند اتاق ها را از ابتدا طراحی کنید. می‌توانید از میان مجموعه‌ای از چیدمان‌های اتاق از پیش بارگذاری‌شده انتخاب کنید یا با استفاده از کشیدن و رها کردن آسان دیوارها، پنجره‌ها و موارد دیگر، طرح‌های خود را انتخاب کنید. تغییرات شما فوراً به صورت دو بعدی و سه بعدی منعکس می شود و از هر زاویه ای قابل مشاهده است.

 

مانند بسیاری از برنامه های دیگر در این لیست، Roomstyler به شما این امکان را می دهد که پوشش ها را از نظر رنگ، اندازه و مکان سفارشی کنید. همچنین گزینه ای برای تجهیز فضای داخلی با محصولاتی از برندهای واقعی از جمله IKEA، John Lewis & Partners، Moooi، و Marcel Wanders و غیره ارائه می دهد. این به شما و مشتری شما کمک می کند تا بهتر تصور کنید که پس از اتمام پروژه، طراحی دقیقا چگونه به نظر می رسد، تا آخرین وسیله و تکه مبلمان.

 

استفاده از این برنامه نسبتاً آسان است و Roomstyler ویدیوهای آموزشی ارائه می دهد که در صورت نیاز به کمک می توانید آنها را تماشا کنید. این برنامه مبتنی بر فضای ابری است، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به دانلود یک برنامه دسکتاپ یا فدا کردن فضای ارزشمند روی هارد دیسک خود ندارید.


ویژگی های کلیدی طراحی داخلی:

 

  • کتابخانه الگوهای اتاق و پوشش های قابل تنظیم
  • از رندر دو بعدی و سه بعدی پشتیبانی می کند
  • مبلمان از مارک های واقعی

 

قیمت:

 

Roomstyler یک برنامه رایگان است.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

 

9. Sweet Home 3D

 

 

 

Screenshot home page sweet home 3D

 

 

Sweet Home 3D مانند بسیاری از ابزارهای دیگر در این لیست کار می کند. شما با کشیدن یک چیدمان اتاق دو بعدی، اضافه کردن دیوارها و کشیدن و رها کردن اشیاء مانند درها، پنجره ها و مبلمان شروع می کنید. رنگ‌ها و اندازه‌های اشیاء را طوری ویرایش کنید که به بهترین شکل با فضای شما مطابقت داشته باشد.

 

هنگامی که از طراحی خود راضی هستید ، می توانید یک تور سه بعدی مجازی انجام دهید تا مطمئن شوید چیزی را از دست نداده اید و قبل از ارائه آن به مشتری ، یک دید کلی از طرح خود داشته باشید. همچنین می توانید در طول تور مجازی سه بعدی عکس و فیلم بگیرید.

 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد Sweet Home 3D این است که می توانید اشکال دیوارهای نامنظم را به جای مطابقت با خطوط مستقیم بکشید - همه چیز در مورد آزادی خلاقانه کامل است. شما همچنین می توانید هنگام ایجاد تغییرات در طرح دو بعدی، تصاویر سه بعدی شبیه سازی شده را در زمان واقعی مشاهده کنید.


ویژگی های کلیدی طراحی داخلی:

 

  • از رندر دو بعدی و سه بعدی پشتیبانی می کند
  • قابلیت تور مجازی سه بعدی
  • امکان ترسیم اشکال دیوارهای نامنظم

 

قیمت گذاری:

 

  • نسخه رایگان با 100 قطعه مبلمان و 26 بافت موجود است.
  • نسخه های پولی موجود با 1500 قطعه مبلمان و 418 بافت با قیمت 15 دلار در ماه.

 

 

 

10. Design a Room

 

 

 

Screenshot home page Design a room

 

 

Sweet Home 3D مانند بسیاری از ابزارهای دیگر در این لیست کار می کند. شما با کشیدن یک چیدمان اتاق دو بعدی، اضافه کردن دیوارها و کشیدن و رها کردن اشیاء مانند درها، پنجره ها و مبلمان شروع می کنید. رنگ‌ها و اندازه‌های اشیاء را طوری ویرایش کنید که به بهترین شکل با فضای شما مطابقت داشته باشد.

 

هنگامی که از طراحی خود راضی هستید ، می توانید یک تور سه بعدی مجازی انجام دهید تا مطمئن شوید چیزی را از دست نداده اید و قبل از ارائه آن به مشتری ، یک دید کلی از طرح خود داشته باشید. همچنین می توانید در طول تور مجازی سه بعدی عکس و فیلم بگیرید.

 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد Sweet Home 3D این است که می توانید اشکال دیوارهای نامنظم را به جای مطابقت با خطوط مستقیم بکشید - همه چیز در مورد آزادی خلاقانه کامل است. شما همچنین می توانید هنگام ایجاد تغییرات در طرح دو بعدی، تصاویر سه بعدی شبیه سازی شده را در زمان واقعی مشاهده کنید.


ویژگی های کلیدی طراحی داخلی:

 

  • از رندر دو بعدی و سه بعدی پشتیبانی می کند
  • قابلیت تور مجازی سه بعدی
  • امکان ترسیم اشکال دیوارهای نامنظم

 

قیمت گذاری:

 

  • نسخه رایگان با 100 قطعه مبلمان و 26 بافت موجود است.
  • نسخه های پولی موجود با 1500 قطعه مبلمان و 418 بافت با قیمت 15 دلار در ماه.

 

 

کدام نرم افزار طراحی داخلی برای کسب و کار شما مناسب است؟


هنگام انتخاب یک برنامه طراحی داخلی، مهم است که نیازها و اهداف کسب و کار خود را در نظر بگیرید. از آنجا، می‌توانید مشخص کنید که به کدام ویژگی‌ها نیاز دارید و آیا یک برنامه ممتاز یا رایگان بهترین است.

 

به عنوان یک نقطه شروع، توصیه می‌کنیم شرکت‌هایی را که بیشتر از همه از این لیست برای شما متمایز بودند، بررسی کنید. به احتمال زیاد، آنها یک گزینه آزمایشی یا نسخه آزمایشی رایگان ارائه می دهند، بنابراین می توانید قبل از تصمیم به سرمایه گذاری پول خود، نرم افزار را برای تست درایو ببرید.

 

آیا می‌خواهید درباره پیشنهاد نرم افزار مناسب به شما مشاوره رایگان بگیرید ، همین حالا کلیک کنید...


طراحی مبارک!

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

منبع :

 

 

https://cedreo.com/blog/best-interior-design-software/