طراحی داخلی پنت هاوس

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

ایده های طراحی داخلی پنت هاوس


طرح های پنت هاوس، لوکس بودن را تعریف می کنند. پنت هاوس حداکثر راحتی، حریم خصوصی و محیطی را ارائه می دهد که کلاس را مشخص می کند. پنت هاوس ها اغلب در سطوح بالاتر ساختمان ها ساخته می شوند و مناظر فوق العاده ای از اطراف ارائه می دهند. برخلاف آپارتمان های سنتی، این خانه ها با داشتن هر دو تراس و بالکن از کمبود فضا رنج نمی برند. فضای داخلی آنها راحت و در عین حال پیچیده است، ایده های طراحی همه کاره است و همیشه به یک خلاصه معاصر پایبند است. دکوراسیون داخلی و دکور پنت هاوس ها باید متناسب با فضای فضا جذاب به نظر برسد. چند ویژگی طراحی وجود دارد که آنها را از آپارتمان های معمولی متمایز می کند، و تعدادی از آنها در زیر توضیح داده شده است.

 

 

فضاهای خصوصی در فضای باز


پنت هاوس ها با وارد کردن فضای باز رشد می کنند. از آنجایی که آنها از اتاق های خدمات روی پشت بام تکامل یافته اند، فضاهای باز بزرگی در اطراف پیدا کردند. چه مدرن و چه معاصر، فضاهای بیرونی را می توان بر اساس نیازهای شما حول عناصر طراحی زیادی طراحی کرد. به‌جای بالکن‌های پیش‌نمایش‌شده که پنت‌هاوس‌های قدیمی را به یاد می‌آورند، عقب‌نشینی‌های امروزی به‌عنوان فضاهای تراس خصوصی عمل می‌کنند تا نوع مناسبی از محیط را ایجاد کنند. یک فضای تراس باز برای خلاقیت باز است. می توانید محیطی روستایی و خاکی با عناصر تراشیده شده طبیعی و خشن برای تقلید از فضای باز، مبلمان فرفورژه، گیاهان گلدانی، نورپردازی ملایم و تخت های کاشت طراحی کنید. فضاهای خصوصی استراحت بسیار مورد نیاز و همچنین آرامش را برای صاحبان فراهم می کند. علاوه بر این، آنها برای عرشه های مهمانی عالی در زمان های دیگر می سازند.

 

 

Penthouse design of private outdoor spaces for penthouse

 

 

مبلمان نفیس


مبلمان آپارتمان پنت هاوس شما باید با دقت انتخاب شود تا با فضای داخلی، محیط و الگوهای کف هماهنگ باشد. داشتن هر یک از این بیرون از قفسه ممکن است در چنین خانه ای بسیار خسته کننده به نظر برسد. مبل ها و سایر مبلمان اتاق نشیمن شما را می توان برای ظاهری رسمی تر تقسیم بندی کرد. طاقچه‌ها و گوشه‌های کوچک با صندلی‌های متنوع، دکور غیررسمی را ایجاد می‌کند. مبلمان چوبی جلا داده شده، نشیمنگاه مستطیلی یا دایره ای به مبلمان شما لبه درجه یک می بخشد. انتخاب در مبلمان به پنت هاوس ها ظاهری منحصر به فرد و جذاب می بخشد.

 

 

Penthouse design furniture in your penthouse apartment

 

 

انتخاب رنگ مناسب


برخلاف آپارتمان‌های سنتی که رنگ‌ها را می‌توان به‌طور تصادفی انتخاب کرد، رنگ‌های پنت‌هاوس بسته به اینکه برای کدام قسمت از فضای نشیمن انتخاب شده است، می‌توانند خیلی بلند یا بی‌صدا باشند. رنگ ها نقش مهمی در طراحی چنین خانه هایی دارند. می توانید آن را با رنگ مبلمان و دیوار خود تضاد کنید. دیوارهای سفید یا پاستلی با مبلمان تیره از جمله قهوه ای، خاکستری و آبی تضاد خوبی دارند. رنگ‌های خنثی پیچیدگی بیشتری را به ارمغان می‌آورند و صدای بلندی در رنگ‌ها را متعادل می‌کنند. از طرف دیگر، حتی می‌توانید رنگ‌های خنثی را در همه چیز مانند کف، دیوارها، مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی داشته باشید. گزینه دیگر این است که رنگ های خاکی خنثی را برای دیوارها و سقف خود انتخاب کنید و آن را با رنگ های روشن برای کف تضاد کنید. هر چه که باشد، انتخاب رنگ مناسب می تواند یک طراحی پنت هاوس خوش ساخت و چیدمان شده را به نمایش بگذارد.

 

 

Choose the right color for your modern penthouses design

 

 

پله های پیچ در پیچ برای طراحی پنت هاوس


راه پله ها اجباری نیستند اما در پنت هاوس های دو طبقه به ظرافت و غنای مکان می افزایند. راه پله های پر پیچ و خم زیبا را می توان در داخل یا خارج از خانه قرار داد و بیش از کارکرد، به یک عنصر زیبایی شناختی کمک می کند. راه پله های پرپیچ و خم در طرح ها، رنگ ها و پرداخت های مختلف موجود است.

 

 

Choose winding staircases for penthouse interior design

 

 

نور بر تجمل تاکید می کند


نور همیشه در هر خانه ای نقش بسزایی دارد. برای خانه های لوکس، نورپردازی محیط را به سطحی کاملا متفاوت می برد. در پنت هاوس، وسایل و عناصر روشنایی به اندازه خود نور مهم هستند. از هر گونه نورپردازی که مکمل طراحی داخلی نیست خودداری کنید. چراغ‌های آویز از سقف در قسمت اصلی، لامپ‌های ایستاده طولانی، چراغ‌های LED ظریف که در سقف‌های کاذب گنجانده شده‌اند، همگی در صورت برنامه‌ریزی و طراحی کامل مکمل یکدیگر هستند. نورپردازی در پنت هاوس ها با توجه به فضای زیاد می تواند پیشنهاد جذابی باشد. با این حال، در اینجا نیز باید مراقب بود که زیاده روی نکنید. سایه و نور فضای مساوی در پنت هاوس دارند و می توانند طراحی دکوراسیون داخلی خانه را متحول کنند. اتاق خواب ها می توانند به خوبی با چراغ های رومیزی کار کنند. دیوارکوب‌های حمام در اطراف قسمت‌های پانسمان، حسی کاربردی می‌بخشند. بالکن‌ها و تراس‌ها با چراغ‌های رشته‌ای و آویزهای سقفی به خوبی عمل می‌کنند. طراحی نورپردازی باید مدرن و نوآورانه باشد بدون اینکه زیاده روی شود.

 

 

Lighting fixtures and elements for penthouse bathroom design

 

 

پنجره و درب برای طراحی پنت هاوس


با یک فضای پنت هاوس بزرگ، درها و پنجره های بزرگی وجود دارد که باد را وارد می کند. پنجره های بدون قاب که بزرگ هستند و از کف تا سقف کشیده شده اند، برای پنت هاوس ها عالی هستند. در عوض، قاب های قدیمی بسته به ظاهری که می خواهید به دست آورید، به همان اندازه کار می کنند. علاوه بر اینکه اتاق ها مجلل و مجلل به نظر می رسند، مناظر اطراف را نیز به نمایش می گذارند. رنگ‌های ساده در درها و پنجره‌ها بدون هیچ گونه تضاد بلند، محصور در شیشه، خانه را به نمایش می‌گذارد و به نوبه خود لوکس بودن آن را به نمایش می‌گذارد.

 

 

Choose right windows and doors while design your penthouse interiors

 

 

اتاق ها را زیبا کنید


برخلاف کاری که ما در آپارتمان ها انجام می دهیم، اتاق های پنت هاوس نباید به خاطر آن پر شود. پنت هاوس ها با چشم اندازی منحصر به فرد عرضه می شوند و آنچه که با آن تزئین شده اند نیز باید به خوبی فکر شود. سفارشی سازی نقش مهمی در پنت هاوس دارد. از انتخاب قطعات مبلمانی که به خوبی در فضاهای نشیمن و ناهارخوری ادغام می شوند تا تزئین کف و سقف به گونه ای که یکدیگر را متمایز می کنند، دیوارها در حمام ها تا نصب وسایل پر زرق و برق و گران قیمت – انتخاب هایی از این قبیل به خانه شخصیت می بخشند. پنت‌هاوس‌ها از «عمارت‌های آسمانی» تا تبدیل شدن به املاکی که ارزش واقعی پول دارند، فاصله زیادی را طی کرده‌اند. آنها که اغلب به عنوان نمونه های ساختمانی در نظر گرفته می شوند، گران تر هستند، دارای امکانات و امکانات بیشتری هستند و مناظر باورنکردنی را ارائه می دهند. آنها نگاهی اجمالی به دنیای تجمل هستند، جایی که راحتی با مقدار زمان، تلاش و پول در ساختن یک فضای واقعاً مجلل و جذاب تعریف می شود.

 

 

Choosing pieces of furniture in living and dining spaces

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 

منبع :

 

 

https://www.designcafe.com/guides/penthouse-interior-design-ideas