7 نکته برای طراحی داخلی اداری

 

 

7 نکته برای طراحی داخلی اداری برای داشتن ظاهری عالی

 

ارسال شده در 16 اکتبر 2018

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 

طراحی دفتر یک راه عالی برای تقویت وجهه شرکت است. این تصویر بسیار جذاب و تاثیرگذاری را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد که به نوبه خود بازبینی مثبتی از دفتر شما دارند. چنین برداشت هایی در جذب سرمایه گذاران و غیره تاثیر بسزایی دارد. با این حال، اینجا جایی نیست که مزایای یک دفتر کار با طراحی داخلی عالی متوقف شود.

 

چنین دفتری همچنین در افزایش اثربخشی کارمندان نیز مفید است. آنها خودشان از عضویت در چنین سازمانی خوشحال خواهند شد و تلاش بیشتری خواهند کرد. داشتن یک طراحی اداری ضعیف بهترین نتیجه را از کارمندان به ارمغان نمی آورد و می تواند منجر به کاهش بهره وری نیز شود.

 

پس وقت آن است که به فکر طراحی داخلی دفتر خود باشید.

 

 

1.فضا

 

معمولاً نامرتب بودن یک دفتر اجتناب ناپذیر است. اغلب، با افزایش کار، فرد تمایل دارد که پایان کار را بر مرتب نگه داشتن کارها اولویت دهد. بنابراین، یک راه خوب برای مراقبت از آن و در عین حال مرتب به نظر رسیدن، داشتن فضای کافی در اتاق ها است. داشتن اتاق‌های بزرگ به کارمند کمک می‌کند تا احساس آرامش کند و آزادانه‌تر از یک فضای تنگ کار کند. همچنین کمک می کند تا دفتر بسیار تمیزتر از یک دفتر خوشه ای به نظر برسد.

 

 

2. درب

 

ارتقاء دفتر خود به گونه ای که حرفه ای تر به نظر برسد لازم نیست بودجه شما را از بین ببرد. نصب درب های Vivento یک راه سریع برای اینکه دفتر شما گران تر از آنچه هست به نظر برسد. این درب های داخلی به سبک اروپایی با کسری از قیمت ظاهری مجلل به دفتر شما می بخشد. با یک نگاه به آنها، نمی توانید مانند یک مدیر اجرایی احساس اعتبار و مهم بودن کنید. شما می توانید درهای خود را از اقاقیا، بلوط اسپانیایی، بلوط عسلی، گردوی سیسیلی و غیره داشته باشید.

 

 

3. مکانی برای استراحت داشته باشید

 

داشتن اتاقی که کارمندان بتوانند به آنجا بروند و استراحت کنند، میان وعده بخورند و با دیگران تعامل داشته باشند، در بالا نگه داشتن روحیه در دفتر بسیار مهم است. این به بهبود بهره وری نیز کمک می کند. چنین مکانی علاوه بر این، به ظاهر حرفه ای مکان نیز می افزاید.

 

 

4. از هزینه های غیر ضروری خودداری کنید

 

بهتر است طرح ها را بر اساس سیم های برق موجود یا سیستم های موجود شکل دهید تا اینکه همه آنها را ریشه کن کنید و از ابتدا شروع کنید. با انجام این کار، فرد نسبت به زمانی که از صفر شروع می کرد، در هزینه های بسیار بیشتری صرفه جویی می کند. همچنین، در حین انجام این کار، مهم است که تغییرات را با در نظر گرفتن آینده ایجاد کنید. این امکان وجود دارد که مبلمان در آینده مجبور به جابجایی و غیره شود. بنابراین، بهتر است آنها را به طور دائم در جای خود ثابت نکنید و اجازه دهید آنها را جابجا کنید.

 

 

5. ویندوز کافی داشته باشید

 

مهم است که دفتر به درستی روشن شود. داشتن دفتر تاریک می تواند مشکلاتی را برای کارمندان ایجاد کند و باعث ایجاد مشکلات بینایی و روانی در آنها شود. همانطور که تحقیقات نشان می دهد نورپردازی مناسب از طرف دیگر به آنها کمک می کند تا احساس شادابی و انرژی داشته باشند و در نتیجه بهره وری آنها را افزایش می دهد. ایجاد چنین فضایی به تقویت روحیه کمک زیادی می کند.

 

 

6. رنگ ها

 

رنگ های مورد استفاده در دفتر نیز مهم است. نوع واکنشی که کارکنان به رنگ‌های تیره‌تر دارند، بسیار متفاوت از نوع واکنشی است که آنها به رنگ‌های روشن‌تر دارند. در حالت ایده‌آل، برای ایجاد حال و هوای حرفه‌ای، بهتر است دفتر کار به جای ترکیب تصادفی رنگ‌ها، رنگ‌های روشن و خنثی مانند سفید یا هلویی داشته باشد.

 

 

7. آن را منحصر به فرد کنید

 

در حالی که همه اینها مهم هستند، برای شما به همان اندازه مهم است که بتوانید خود را از سایر دفاتر متمایز کنید. هر دفتری طراحی مخصوص به خود را دارد، پس چه چیزی دفتر شما را متمایز می کند؟ داشتن یک طراحی منحصر به فرد بسیار مهم است زیرا نه تنها به تقویت روحیه کارکنان کمک می کند، بلکه به جذب سرمایه گذاران و سایر افراد به دفتر شما کمک می کند.

 

تا به حال مطمئن هستم که شما نه تنها متوجه شده اید که طراحی دفتر خود چقدر برای تصویر شرکت و کارایی کارمندان حیاتی است، بلکه ایده خوبی نیز در مورد نحوه برخورد با آن دارید. پس برای چی منتظری؟

 

بیرون بروید و دفتر را به بهترین شکل شکل دهید. به دفتر خود طراحی عالی بدهید.

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

منبع :

 

 

https://thearchitectsdiary.com/7-office-interior-design-tips-to-get-a-premium-look