طراحی داخلی ویلا

 

 

ایده های طراحی داخلی ویلا

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 

ویلاها از فضا، از امکانات بسیار زیاد و تخیلات بدون مانع صحبت می کنند. ویلاها خانه های بزرگی هستند که دارای طاقچه های مجزا برای کارها و فعالیت های مختلف هستند. آنها با زحمت ساخته شده اند و منعکس کننده علایق شخصی مالک هستند. اگر یک ویلا برای خود ساخته اید، باید پس از سال ها برنامه ریزی و مفهوم سازی، طراحی و بحث به وجود آمده باشد. با این حال، کار یک ویلا فقط به نمای بیرونی ختم نمی شود. مهم این است که در داخل چه اتفاقی می افتد و چگونه آن را به بهترین فضای ممکن برای خود و خانواده تان تبدیل می کنید. طراحی ویلا از مسیر سنتی خانه های عمومی پیروی نمی کند. وسعت زیاد فضا، خلاقیت بیشتر، ارتباط بیشتر، ایده های بیشتر و امکانات بسیار زیاد را وادار می کند. همیشه این احتمال وجود دارد که از دریا خارج شوید، اثاثیه و لوازم جانبی را احتکار کنید زیرا فضا می تواند آن را بگیرد. همچنین احتمال به حداقل رسیدن وجود دارد که می تواند باعث ایجاد پوچی شود و در درازمدت باعث افسردگی شود. تعادل مناسب دکور و طراحی مناسب، با ترکیبی از رنگ‌ها و تکمیل شده با تضادهای عالی بدون به خطر انداختن نیازهای کاربردی، چیزی است که ویلاها را متمایز می‌کند. اگر فکر کرده اید از کجا شروع کنید، یا چگونه در مورد آن اقدام کنید، در زیر چند نکته طراحی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

یکنواختی طراحی


یک ویلا می تواند بسیار زیاد باشد، و به دلیل بوم بزرگ وسوسه انگیز بازی با تضادها، تضادها و رنگ های پر جنب و جوش است. اگرچه این کار موثر است، اما باید برنامه مشخصی برای انجام آن وجود داشته باشد. روش دیگر آن چیزی که بهترین کار را دارد یکنواختی طراحی است. به یک پالت خنثی یا آشنا، مانند پاستل، خاکستری، بژ بچسبید. اینها را با یک رنگ عمیق تر/تیره تر کنتراست کنید. این طراحی را در همه چیز، از ست مبل و مبلمان گرفته تا کاغذ دیواری و لوازم جانبی ادامه دهید. اگر رنگ بیش از حد یکنواخت به نظر می رسد، با کوسن های رنگارنگ یا یک لوستر مشخص کنتراست را اضافه کنید. روی این طراحی خانه کار کنید و ببینید که تغییر دائمی ظاهر چقدر همه کاره است.

 

 

 

 

ابهت فرو رفته


بهترین مکان برای رفاه و تجمل، ویلاها هستند. فضا آنقدر زیاد است که زیاد احساس نمی شود. ترفند درست کردن عظمت این است که زیاده روی نکنید، بلکه عناصری داشته باشید که به خوبی کنار هم قرار گیرند. سقف‌های کاذب با نور مناسب، سرسراهای پانل‌بندی‌شده با روکش طلایی کسل‌کننده، کف‌پوش‌ها و دیوارهای چوبی، لوسترهای پرآذین عناصر طراحی هستند که به خوبی نشسته‌اند، نه وزن سنگین و نه خیلی سبک. آنچه در استفاده از آنها اهمیت دارد باز هم یکنواختی طراحی است. یک اتاق خاص - نشیمن یا ناهار خوری - انتخاب کنید و در آن فضا با مجلل آرام بازی کنید.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

لمس جذابیت دنیای قدیم


خانه ها برای زندگی در نظر گرفته شده اند. جایی است که ما بخش عمده ای از زمان زندگی را برای استراحت و بهبودی می گذرانیم. خوب است که با آشنایی به خصوص در یک ویلا احاطه شده باشید. لمس جذابیت دنیای قدیم خاطرات را زنده می کند، آشنا است و همچنین به شما کمک می کند فضایی را برای چیزهایی که دارید یا به خانواده تحویل داده اید پیدا کنید. خانه خود را با مبلمان قدیمی، فرش های تزئینی، لوسترهای آویزان تزئین کنید. ویلای خود را با نقاشی های قدیمی تزئین کنید. جذابیت دوست داشتنی در قدیمی وجود دارد و ویلا نیز به میراث شما تبدیل می شود که در نهایت آن را تحویل می دهید.

 

 

فضایی برای همه چیز


بگذار برای همه چیز جا باشد. در مورد یک سری چیزها زیاده روی نکنید و دیگری را از دست ندهید. برای مثال، اگر می‌خواهید مبلمان منحصربه‌فرد را جمع‌آوری کنید، مطمئن شوید که خیلی از آن‌ها را هم انجام ندهید. فضایی را برای لوازم ضروری، فرش، وسایل کلکسیونی از سفرهایتان، وسایل کودک و عزیزانتان ایجاد کنید. در آشپزخانه، قفسه های باز و بسته، فضایی برای یخچال و سایر لوازم ایجاد کنید. در حمام فضایی را برای حوله و لوازم بهداشتی نگه دارید. بگذارید برای همه چیز فضا وجود داشته باشد و همچنین فضاهایی که در آن هیچ چیز وجود ندارد.

 

 

 

 

سوله های آرام آرام


ویلاها با فضای عظیم خود اغلب از همه چیز مراقبت می کنند، اما آرامش کافی ندارند که در آن فقط بتوان مدیتیشن و استراحت کرد. اگر از ویلاها دیدن کرده باشید، متوجه شده اید که چنین فضاهایی در اطراف خانه، با توجه به آشفتگی زندگی، ضروری است. لازم نیست این فضا را مجبور کنید، بلکه باید از طراحی تکامل یابد تا آن را طبیعی تر و آرام تر کند. به عنوان مثال، در اتاق نشیمن، بدنه های آبی احاطه شده توسط شاخ و برگ های طبیعی با فضای سقف بالای سر برای نفوذ نور بسازید، بالکن ها را گسترش دهید و آنها را با گیاهان، گلدان ها و صفحات سنگ طبیعی پر کنید. برای ساعاتی آرام در عصر یا برای وقت گذرانی با گیتار خود، پنجره ها و سوله ها ایجاد کنید. زمانی که زندگی شما را به سفر خود برد و سعی کنید لحظات آرامش را بیابید، این طاقچه ها بسیار مهم خواهند بود.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

برنامه سرگرمی خانوادگی


ویلاها بزرگ هستند و می توانند بسیار زیاد باشند. آنها بنا به ماهیت خود فضایی را برای فعالیت های مختلف ایجاد می کنند و هرکس اغلب مشغول کار خود است. یکی از راه های دور هم جمع شدن خانواده ها اتاق های سرگرمی است. ویلاها امکان ایجاد اتاق‌های سرگرمی بزرگ و عایق صدا را فراهم می‌کنند که حتی می‌توانند اتاق‌های اداری فضاهای مینی کنفرانس را نیز دوبرابر کنند. به این ترتیب شما نیازی به مسافرت زیاد برای کار ندارید و همچنین هر زمان که نیاز دارید، کل خانواده را دور هم جمع کنید.

 

 

 

 

بیرون نشستن


به همان اندازه که فضایی آرام و ساکت برای لذت بردن و انعکاس ایجاد می کنید، هیچ چیز به ارزش یک بالکن نمی رسد. برخلاف آپارتمان‌هایی که دارای بالکن‌های کوچک‌تر هستند، می‌توان با ویلاها برای ایجاد فضاهای بیرونی بزرگ، بالکن‌هایی با مبلمان پیچیده، بار و سایر عناصر دکور بازی کرد. این فضاها همچنین می توانند به عنوان فضاهای سرگرمی یا برای جشن گرفتن با دوستان و خانواده تبدیل شوند. نشستن ها یا بالکن ها نیازی به برنامه ریزی هوشمندانه ندارند، فقط چارچوب ذهنی مناسب برای ایجاد فضایی که می توانید به آن فرار کنید.

 

 

 

 

اتاق های خانوادگی


فضاهای غذاخوری پیچیده و اتاق های خانوادگی که همه می توانند در آن جمع شوند، داشتن یک ویلا را ارزشمند می کند. مخصوصاً در خانواده‌های مشترک، جایی که هر کس کار خودش را می‌کند، رسیدن یک بار در روز واقعاً خاص است. فضای ناهار خوری و آشپزی را می توان به گونه ای طراحی کرد که حرکت آسان را تسهیل کند. لوسترهای آویزان بزرگ، کابینت های نوشیدنی و انباری در مجاورت نزدیک و دکور دیواری چشم نواز، کمک زیادی به روشن، جذاب و پر جنب و جوش کردن مناطق خانوادگی می کند.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

حمام های بزرگ


در ویلاها هرگز در مورد حمام سازش نکنید. فضای بزرگ امکان ایجاد طاقچه های زیادی را فراهم می کند که مفید هستند. فضای ذخیره‌سازی حوله و لوازم بهداشتی، بالای انباری حوض و سایر وسایل ضروری، وان و فضاهای دوش همگی در ویلاها امکان پذیر است. این فضا را بهینه کنید زیرا از اینجاست که روز خود را از آنجا شروع می کنید و روز خود را با آن به پایان می رسانید. همچنین فراموش نکنید که فضایی برای حرکت در اطراف ایجاد کنید. اکثر حمام‌ها این موضوع را در نظر نمی‌گیرند و بنابراین اغلب ریزش و لیز خوردن اتفاق می‌افتد. از رنگ های خنثی استفاده کنید و تماشا کنید که چگونه حمام شما جذابیت خاص خود را دارد.

 

 

 

 

نوار صفحه اصلی


ایجاد فضای بار در اکثر خانه ها امکان پذیر نیست. اما در ویلاها، تنوعی را که می توانید به نمایش بگذارید و به نمایش بگذارید، تصور کنید! بارهای خانه شیک و شیک به شما کمک می کند تا توانایی های خود را به نمایش بگذارید، با دوستان به موفقیت بزرگی دست پیدا کنید و علاوه بر این لازم نیست هر بار از خانه خود بیرون بروید. ویلاها لوکس خاص خود را دارند و داشتن بار خانه یکی از آنهاست.