طراحی داخلی برای خانه های کوچک

 

 

ایده های طراحی داخلی برای خانه های کوچک

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 


قیمت مسکن در حال افزایش است و در آینده نیز افزایش خواهد یافت! بنابراین در جستجوی یک گزینه جایگزین، بسیاری از مردم خانه های مقرون به صرفه را در کنار ظاهری زیبا انتخاب می کنند. خانه های کوچک در شهرهای بزرگ و شلوغ امری عادی هستند. به گفته کارشناسان، تعریف خانه های کوچک می تواند مبهم باشد، اما بسیاری از برنامه ریزان یا سازندگان هر خانه ای با مساحت 1000 فوت مربع یا کمتر را یک خانه کوچک می دانند. بنابراین حتی اگر صاحب یک زمین کوچک هستید، فقط بدانید که می توان آن را به یک خانه زیبا با پیروی از چند قانون ساده و متفکرانه تبدیل کرد:

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

تا جایی که ممکن است اقلام را تمیز کنید

 


در یک خانه کوچک، مزایای بی نظمی فضای بیشتری برای ظاهر اتاق بزرگ به دست می آورید. این بی نظمی باید یک روال مهم هر روز باشد زیرا به ما کمک می کند خانه خود را بشناسیم و کنترل داشته باشیم. شما دقیقاً می‌دانید که اشیا در کجا قرار می‌گیرند و بعداً به راحتی قابل تشخیص خواهید بود. آشغال ها را پاک کنید، از شر چیزهایی که استفاده نمی کنید خلاص شوید و برای هر چیزی که ضروری است جا باز کنید.

 

 

Decluttering Items as Much as Possible

 

 

فضاهای مجزا برای اتاق بیشتر


جدا کردن یک اتاق بزرگ به مناطقی که ظاهر خانه را بهبود می بخشد. آن را با رنگ های مختلف و با طرح های مختلف رنگ آمیزی کنید. این تسکین بصری، به اصطلاح، اتاق را بزرگتر نشان می دهد و همچنین به فضا جذابیت بی نظیری می بخشد. همچنین می‌توانید جداکننده‌های چوبی اتاق پالت را برای نمایش قرار دهید تا مناطق جداگانه‌ای را در خانه ایجاد کنید. اکنون می توانید مناطق را برای اهداف مختلف علامت گذاری کنید.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

Seperating a Large Room into Zones

 

 

فضای کمد خود را حداکثر کنید


چندین سبک مختلف از کمد وجود دارد که برای سازماندهی وسایل و صرفه جویی در فضا مانند کمدهای چرخدار یا روفرشی عالی هستند. قفسه های بالایی را تا جایی که ممکن است اضافه کنید زیرا فضای بیشتری در کمد ایجاد می کند. همچنین لباس‌های ناخواسته را که مناسب نیستند دور بریزید و به هم ریختگی‌هایی مانند چوب لباسی، وسایل پلاستیکی را برای حداکثر استفاده از فضا حذف کنید. کمد چوبی وزن سبکی دارد و به راحتی قابل حمل و استفاده در خانه های کوچک است.

 

 

Max Out your Closet Space

 

 

مبل را فراموش کنید، یک کاناپه یا تختخواب شو انتخاب کنید


درست همانطور که فناوری با جهش و مرز پیشرفت کرده است، صنعت مبلمان نیز با چندین نوآوری پیشرفت کرده است. یک مبل سه تا چهار نفره معمولی ممکن است گزینه ایده آل برای یک خانه کوچک نباشد. در عوض، مبلمان چند منظوره مانند مبل تخت خواب شو را انتخاب کنید. حتی می‌توانید از صندلی راحتی استفاده کنید که فضای کمتری در اتاق نشیمن اشغال می‌کند اما ظرفیت نشستن یکسانی دارد.

 

 

Forget the Sofa, Opt for a Settee or Sofa cum Bed

 

 

مبلمان تاشو بهترین تناسب را دارد


خانه های کوچک با توجه به مساحتشان فضای کمتری برای هر منظوری در مقایسه با خانه های بزرگ دارند. مبلمان تاشو در اینجا پاسخی است - بازار صندلی، میز و موارد دیگر برای ایجاد فضای بیشتر با اشغال فضای کمتر دارد.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

Foldable Furniture Fits Best

 

 

ساخت دیوارهای شما


دیوارهای شما قوی ترین منبع شما در یک خانه کوچک است. به اندازه کافی جالب است که آنها به عنوان انباری بهتر از قفسه های کمد کار می کنند. دیوارها را با چسباندن بیشتر چیزها به آن به حداکثر برسانید. به عنوان مثال، میز ناهارخوری را به دیوار بچسبانید یا قفسه کتاب را داخل دیوار قرار دهید. بنابراین با استفاده از بیشتر فضای دیوار، می توانید فضای کف را افزایش دهید و خانه کوچک شما کمی جادارتر به نظر برسد.

 

 

Making your Walls Work

 

 

فضای ذخیره سازی زیر پله های شما ارزشمند است


فضای زیر پله های شما در کل خانه شما ارزشمند و مفید است. فضایی که در زیر یک راه پله یافت می شود برای نگهداری بسیاری از چیزها بسیار عظیم است. شما می توانید فرش ها و مبلمان سنگین مانند میز، صندلی، میز و غیره را در این قسمت از خانه خود نگهداری کنید. چه راهی بهتر از استفاده از هر اینچ از فضا در یک خانه کوچک به بهترین شکل ممکن؟

 

 

Storage Space Under your Stairs is Valuable

 

 

سقف های بلند خانه های کوچک را بزرگ جلوه می دهند


سقف و دیوارهای بلند در یک خانه کوچک، توهم فضای بزرگ را به وجود می آورد. بنابراین وقتی سقف‌ها بلند هستند، می‌توانید مبلمان را در این ابعاد نیز انتخاب کنید و این امر بصری را تغییر می‌دهد که فضا را واقعاً بزرگ نشان می‌دهد! از پرده ها از سقف تا زمین استفاده کنید زیرا این کار باعث پرت کردن چشم به سمت بالا و ایجاد فضای بزرگ روی زمین می شود.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

High Ceilings Make a Small Home Look Big

 

 

از بهم ریختگی مبلمان خودداری کنید


حتی اندازه و شکل مبلمان شما بر فضای یک خانه کوچک تاثیر می گذارد. یک اتاق ساده با مقدار مناسبی از نور و مبلمان سبک یک خانه کوچک با طراحی زیبا ایجاد می کند. از مبلمان حجیم یا قطعات بیش از حد بیش از حد خودداری کنید زیرا این باعث می شود احساس تنگ و بهم ریختگی داشته باشید - قطعاً یک گزینه ضعیف برای طراحی داخلی خانه های کوچک. آنچه لازم است بخرید - خطوط تمیز و طرح های براق یا باریک در خانه های کوچک بهترین کار را دارند.

 

 

Avoid Cluttering with Furniture

 

 

سبک اسکاندیناوی برای خانه کوچک شما


مسکن سبک اسکاندیناوی برای خانه های کوچک بهترین کار را دارد. این طرح‌ها ساده هستند، از نظر جذابیت ظریف هستند و طبیعتاً در فضا صرفه‌جویی می‌کنند. این سبک از طراحی داخلی بیشتر برای خانه های کوچک معروف است زیرا فضای کمتری را اشغال می کنند. طرح های اسکاندیناوی پر از رعد و برق، خطوط ساده، فضاهای نامرتب و خطوط تمیز با رنگ سفید عمدتا با طرح های ساده است.

 

 

Scandinavian Style for your Small Home