ویلاهای کشورهای اروپایی

 

این ویلاهای کشور اروپایی به شما احساس محلی می‌دهند

 

توسط آلیکس کوت

عکاسی توسط Airbnb

15 آگوست 2016


این ویلاهای باشکوه زمینه مناسبی را برای استراحت به سبک فراهم می کنند

 

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

 

به لطف Airbnb، اکنون می‌توانید مانند یک مردم محلی در هر کجای دنیا، از جمله حومه‌های زیبای اروپای غربی، تعطیلات خود را بگذرانید. ما پیشنهادات سایت را به دنبال ویلاهای مدرن شیک جست‌وجو کردیم و شش اقامتگاه با چشم‌اندازهای بی‌نظیر - از دریای آدریاتیک، چشم‌انداز پرتغالی و حتی دریاچه کومو - یافتیم که در آن‌ها می‌توانید به سبک تعطیلات خود بگذرانید و در محیط‌های بی‌نظیر غوطه‌ور شوید. چه بخواهید اقامتگاهی آرام برای دو نفر در کشور داشته باشید یا یک استراحت منحصر به فرد برای خود و ده مهمان، این ویلاهای شیک از ساحلی اسپانیا تا Piedmont، ایتالیا، برای طیف وسیعی از مهمانی ها مجهز شده اند. انتظار داشته باشید هنگام اقامت در یکی از این خانه های اجاره ای معاصر در قلب خیره کننده ترین مناظر اروپا، استراحت کنید و استراحت کنید.

 

 

مشاوره رایگان با گروه معماری مشاور  ؛  کلیک کنید...

 

 

تصویر ممکن است حاوی خانه ساختمان مسکن ویلا استخر آب و استخر باشد

 

 

آپولیا، ایتالیا


این ویلای لوکس ایتالیایی که دارای پناهگاهی مدرن مشرف به شهر Polignano a Mare است - با اتاقی برای حداکثر هشت مهمان - مناظری زیبا از دریای آدریاتیک را ارائه می دهد. یک استخر بی‌نهایت، یک عرشه آفتاب‌گیر، و یک اجاق چوبی در محوطه این ملک خیره‌کننده پراکنده است. از 271 دلار در هر شب.

 

 

   دیدن پروژه های گروه معماری مشاور   

 

 

تصویر ممکن است حاوی استخر آب استخر ساختمان مبلمان صندلی هتل و استراحتگاه باشد

 

 

جزایر بالئاریک، اسپانیا


رویای عاشقان طراحی مینیمالیستی، این ملک چهار خوابه در محله‌ای آرام در ساحل Llucmajor در مایورکا شامل استخر بی‌نهایت، سونا، و کتابخانه است. میهمانان می توانند چشم اندازهای خیره کننده را داشته باشند – به لطف پنجره ها و بالکن های بزرگ زیاد خانه – و همچنین امکاناتی مانند گرمایش از کف و جکوزی. از 632 دلار در هر شب.

 

 

طراحی خانه های هوشمند ..▒.. جهت مشاوره کلیک کنید ...

 

 

تصویر ممکن است حاوی خانه ویلایی خانه ساختمان استخر آب گیاه درخت و استخر باشد

 

 

کاتالونیا، اسپانیا


این خانه سه طبقه در کمتر از 16 مایلی بارسلونا، مجهز به مجموعه‌ای از امکانات مدرن - مانند آسانسور داخلی - و همچنین امکاناتی برای حداکثر 12 مهمان است. از دیگر امکانات لوکس می توان به اسپا، سالن بدنسازی، استخر و باغ اشاره کرد. از 460 دلار در هر شب.

 

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

 

تصویر ممکن است حاوی آب استخر باشد.

 

پیمونت، ایتالیا


این ویلای 12 مهمان با چشم‌انداز دره بورمیدا، استخر بزرگ، باغ و فضای داخلی شیک دارد. این واحه آرامش‌بخش که بر روی تپه‌ای در Piedmont واقع شده است، در مکانی عالی قرار دارد تا چشم‌اندازی باشکوه از چشم‌انداز ایتالیا را ارائه دهد. از 575 دلار در هر شب.

 

 

   ╣║╗╝╜╛╕╖╢╡┤│▓▒◄  خدمات گروه معماری مشاور

 

 

این تصویر ممکن است حاوی استخر آب ساختمان خانه ویلا استخر شنا و معماری باشد

 

 

سانتارم، پرتغال


این ویلای منزوی واقع در حومه پرتغال، برای مهمانانی که به دنبال در آغوش گرفتن محیطی آرام هستند، ایده آل است. این ملک ایده آل با امکانات خواب برای حداکثر شش مهمان، دارای آشپزخانه کاملاً مجهز، باغ بزرگ و استخر شنا است. از 259 دلار در هر شب.

 

درباره گروه معماری مشاور

 

 

تصویر ممکن است حاوی مبلمان و صندلی آلاچیق ایوان ویلایی خانه ویلایی باشد

 

 

دریاچه کومو، ایتالیا


این ویلای سه طبقه با امکانات خواب برای حداکثر ده مهمان، دارای یک اتاق خواب اصلی با بالکن مشرف به دریاچه کومو و یک باغ دردار مجهز به فضای غذاخوری و صندلی های عرشه است. این اقامتگاه زیبا که در قلب مولتراسیو - یک شهر مسکونی آرام - قرار دارد، مکان مناسبی برای تعطیلات در دریاچه است. از 403 دلار در هر شب.

 

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید  ؛