معماری مدرن دیجیتال

همذات پنداری تحقیق با معماری مدرن

رویکرد ، الگوها و تخصص صنعت ما ، همراه با یک مدل حکومتی و معیار ساختاری ، خدمات مشاوره ای ، طراحی و پیاده سازی برای معماری مدرن را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

معماری ، و عناصر اصلی و رشته های اصلی آن ، باید با درک اهداف تعامل مشتری ، عضو و کارمند برای سازمان شما اطلاع داده و طراحی شود. راهنمای سرویس های معماری ما ، جعبه ابزار معماری دیجیتال است که شامل سرویس نوآوری (ThinkFast) ، روش های تجسم فرآیند ، چارچوب های معماری دیجیتال ، روش ها ، مدل های متا ، الگوها و نقشه های راه است.

 

ابتکار معماری (ENTERPRISE)

ما با بهره گیری از تخصص عمیق معماری سازمانی ، ارزیابی وضعیت و شکاف فعلی را انجام می دهیم تا به شما کمک کند تا عملکرد جدید مدیریت معماری را در سازمان خود تقویت کنید.

استراتژی معماری دیجیتال

ما با تمرکز بر حاکمیت و زیرمجموعه های اختصاصی EA: تجارت ، تجربه ، برنامه ، اطلاعات و فناوری ، ما شکاف های اصلی را در چشم انداز فناوری شما شناسایی می کنیم و استراتژی هایی را برای مدرن سازی و بهبود معماری کلی شما پیشنهاد می کنیم.

 

معماری SOLUTION

طراحی معماری های محکم و مستحکم که از دسترسی امن ، چابک ، با کارایی بالا و بسیار در دسترس به داده ها و معاملات پشتیبانی می کنند. معماران راه حل ما در انواع سیستم عامل ها ، استانداردهای معماری ، و آخرین روند در معماری مدرن مانند خدمات خرد ، مدیریت API و محفظه سازی تخصص دارند.

ادغام دیجیتال

با استفاده از پیچیدگی خرید و ادغام راه حل های یکپارچه سازی شخص ثالث یا داخلی ، ما یک نقشه راه مدیریت پیاده سازی و یکپارچه سازی ایجاد می کنیم. ما با ترکیب تخصص خود در مدیریت API ، DevOps ، Containerization ، یکپارچه سازی داده ها ، نظارت و مدیریت ، به هر موقعیتی نزدیک می شویم.

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

 

منبع :

https://www.capgemini.com/service/invent/future-of-technology/modern-digital-architecture

پیتر کلاسون: Peter.classon@capgemini.com