طراحی اتاق خواب به سبک اسکاندیناوی

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

ایده های طراحی اتاق خواب به سبک اسکاندیناوی


همانطور که یک نوازنده جیمی دریک یک بار گفت: "هیچ چیز هیجان انگیزتر از ترکیب رنگ های جسورانه و پر جنب و جوش با ترکیبی خیره کننده از ژانرها و دوره ها برای ایجاد فضاهای پر جنب و جوش نیست که در خاطرات زندگی می کند و زندگی را غنی می کند." اتاق‌های اسکاندیناوی با آشفتگی ناچیز، پوشش‌های مجلل، تکه‌هایی از طبیعت و دسته‌هایی از نور مشخص می‌شوند که خروج از آن را دشوار می‌کند. دکور اسکاندیناوی از قطعاتی ساخته شده است که هم کاربردی و هم زیبا هستند. بیایید برخی از طرح‌های اتاق خواب اسکاندیناوی و چند جزء تشکیل دهنده این سبک را بررسی کنیم. کلیات طراحی داخلی اسکاندیناوی به شرح زیر است…

 


وقتی برای کار به سرتاسر دنیا می روید، تعطیلات رویایی شما اتاق خواب شماست


اتاق خواب ها قرار است فضاهایی آرام بخش باشند، جایی که به راحتی می توان استرس های روز را از بین برد. دکوراسیون اتاق خواب اسکاندیناوی با مواد ارگانیک، پالت های محدود، نور طبیعی، و گیاهان سرسبز برای الهام بخشیدن شده است. این یک فضای خواب عالی را ایجاد می کند که به شما کمک می کند آرامش داشته باشید. شما همچنین می توانید سبک دانمارکی اتاق خواب را ایجاد کنید که پر از وسایل آرام و دوست داشتنی است که توسط مالک در طول زمان جمع آوری شده است، از جمله یک چراغ نمادین و یک صندلی تخم مرغی. مطمئن شوید که با استفاده از پرتاب، دسته های کوسن، روکش ها، فرش های منطقه و پوست موجودات پر، لایه هایی به فضای خود اضافه کنید. عرشه شما باید چوبی باشد تا به سبک اسکاندیناوی وفادار بماند، با گنجاندن یک فرش منطقه راحت برای گرما. این سبک سرگرم کننده و سرگرم کننده است، بنابراین در مورد سایه زدن تردید نکنید! این می تواند با کوسن ها، پوشش های کف منطقه، طرز کار، تزئینات، تزئینات و حتی شکوفه های شما باشد. بیایید با جزئیات به برخی از ایده های ذکر شده در بالا بپردازیم.

 

 

یک لامپ جدید، یک اثر هنری، می تواند یک اتاق را متحول کند


این سبک در دهه 1950 به عنوان بخشی از یک جنبش مدرن در پنج کشور نوردیک - فنلاند، ایسلند، نروژ، سوئد و دانمارک - که کارکرد و مقرون به صرفه بودن را بر تجمل و اسراف اولویت می‌داد، سرچشمه گرفت. این طراحی که با استفاده از رنگ‌های خنثی، مواد طبیعی و همچنین خطوط نازک و تمیز برجسته شده بود، تا حد زیادی پاسخی به روزهای کوتاه و زمستان‌های طولانی منطقه نوردیک بود که فضای داخلی سبک، روشن و کاربردی را می طلبید. در اینجا برداشت ما از این است که چگونه می توانید فضای خود را با طراحی اسکاندیناوی با استفاده هوشمندانه از نور القا کنید. نورپردازی به عنوان منبع حیاتی هر سبک طراحی داخلی اسکاندیناوی شناخته می شود. با حدود هفت ساعت روشنایی روز در ماه های زمستان، اسکاندیناوی ها زمان زیادی را در طول شب های طولانی و تاریک زمستان در داخل خانه می گذرانند. نورپردازی از این رو در بسیاری از جنبه های طراحی داخلی اسکاندیناوی گنجانده شده است. اولین نکته مهم این است که تا حد امکان نور طبیعی وارد فضای داخلی شود. آویزان کردن نور مرکزی به صورت کم روی میز ناهار خوری یا واحد آشپزخانه، نور بسیار ملایم و متمرکزتری به جای نور روشن و سفید می دهد. به جای کل اتاق، روی قسمت های روشنایی اتاق خواب تمرکز کنید. شما قادر خواهید بود از طراحی نور به جای آویزان کردن آن در بالای سر خود قدردانی کنید. سایه راپسودی در سفید - طراحی شده توسط کریستیانا لونسکو - نور را از طریق ساختار اوریگامی پخش می کند و یک نقطه کانونی قابل توجه ایجاد می کند، "در حالی که الگوهای جسورانه و هندسی سایه آویز فردی به رنگ سفید، نور طرح دار را در اطراف اتاق می تاباند."

 

 

New Lamp Piece of Art Scanadivian Style Bedroom Design

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

دیوارهای بین هنر و مهندسی فقط در ذهن ما وجود دارد


هر اتاق خواب به سبک اسکاندیناوی دارای کف چوبی، نور معمولی است و می توان آنها را در هر اتاق جدا از حمام پیدا کرد. پالت سایه در سبک های اسکاندیناوی به طور استثنایی روشن و ساده است و سایه های تیره و آبی را به همان اندازه سفید در خود جای داده است. هر چند وقت یک بار تماس های چشمگیر سایه انداز را می توان اینجا و آنجا دید. این فقط نور نیست که احساس نور و فضا را ایجاد می کند.

 

 

Walls Arts Ideas for Scanadivian Bedroom Design

 

 

 

مبلمانی که ظاهر را تقویت می کند


مبلمان و تزیینات با پوشش کم رنگ، درست مانند کف‌های چوبی معمولی که اغلب با رنگ‌های سفید یا رنگ‌های ظریف رنگ‌آمیزی می‌شوند، به فضای داخلی اتاق خواب به سبک اسکاندیناویایی زیبایی می‌بخشند. همچنین، به عنوان مثال، طراحی با جوهر، عکاسی سیاه و سفید و آثار زغالی به عنوان هنر دیوار زیبا است. تقسیم کننده های رنگ آمیزی در سایه های سفید یا کم رنگ، خانه شما را زیباتر نشان می دهد و نور اطراف را کمانه می کند. سطوح براق و تمیز شده نیز کمک می کند. بنابراین فرش را دور بیندازید و آن را با کفپوش های چوبی یا کاشی هایی که درخشندگی بی تکلفی دارند جایگزین کنید. یک پس زمینه شکننده به سبک اسکاندیناویایی به اتاق شما حال و هوای آرامی می بخشد، به خصوص زمانی که در سایه های آرام آبی و خاکستری انتخاب شده باشد.

 

 

Furniture Ideas for Scanadivian Style Bedroom Design

 

 

 

برای دریافت هوای تازه و نور خورشید، پنجره را باز کرده اید و پرده ها را از هم جدا کرده اید


ویندوز معمولا زمانی خوب است که کمی بزرگ باشد و معمولاً از انسداد دور نگه داشته شود. و خوب است مطمئن شوید که طاقچه های پنجره را از زیور آلات دور نگه دارید. همچنین می توانید برای حفظ حریم خصوصی روکش های پنجره داشته باشید و پارچه های شناور شفاف را انتخاب کنید. یا برخی از اتاق خواب ها برای استفاده در شب بهتر است با کرکره های چوبی هماهنگ شوند. اینها مزیت بیشتری دارند که گرما را حفظ می کنند و شما را در برابر سرما عایق می کنند. در یک اتاق زیر شیروانی مدرن، نمی توانید فضا را فقط با مبلمان پر کنید. هر قطعه باید کامل باشد. این برای اطمینان از محیطی آرام است. مبلمان در اتاق های اسکاندیناوی در یک پایگاه نگهداری می شود. کمدها در مواقع حیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، با این حال، لباس‌ها معمولاً در اتاق‌های انبار یا روی میله‌های آویزان در جایی در اتاق خواب نگهداری می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که اتاق را با وسایلی باکیفیت تجهیز کنید که استفاده از آنها لذت بخش است و همچنین می توانید در آن فکر کنید. انباشت عالی برای یک فضای داخلی با نشاط و باز به سبک اسکاندیناوی حیاتی است. همه بی نظمی ها را دور بریزید و فقط آن وسایل دکوری را نگه دارید که دیدنشان لذت بخش است. هر چیز دیگری را باید دور انداخت. این به خودی خود خانه ای ساکت تر و کمتر ناراحت کننده را ایجاد می کند.

 

 

Opened Window Draw Curtain Ideas for Scanadivian Style Bedroom Design

 

 

 

رنگ های نوردیک برای سبک و کلاس


رنگ های معمولی رنگ های تک رنگ هستند. رنگ های تک رنگ رنگ های قابل توجهی هستند که در سبک اسکاندیناویایی استفاده می شوند. تقسیم کننده های سفید یا خاکستری بسیار عالی هستند زیرا یک محیط درخشان و تمیز ایجاد می کنند. سایه های سفید، تیره، آبی، تیره و کرم به خوبی با مبلمان اسکاندیناویایی سازگار است.

 

 

Scanadivian Style Bedroom Design

 

 

 

لوازم جانبی و بیشتر


وقتی سبک متوسط ​​را انتخاب می کنید، هر چیزی باید جای خود را پیدا کند، بنابراین با تزئین اتاق خواب خود با چیزهایی که کاربردی هستند، اتاق خود را شلوغ نگه دارید. زمان‌سنج‌های با ساختار مناسب، واحدهای روشنایی و ذخیره‌سازی اتاق می‌توانند برای بهبود طرح اتاق شما استفاده شوند. اتاق های اسکاندیناوی تقریباً سطح هستند. لباس‌های تا شده، لایه‌های روکش، انبوهی از لنت‌ها و اجزای چوبی، ترکیبی ایده‌آل از سطوح است که اندازه‌گیری و گرما را به اتاق اضافه می‌کند. گیاهان به طور منظم تقریباً در هر اتاق اسکاندیناوی یافت می شوند.


صرف نظر از اینکه یک گیاه بزرگ خانگی در گوشه ای نشسته است، یک ساکولنت در کنار تخت یا شکوفه های خشک شده در یک شیشه روی کمد، عناصر طبیعت اساسی هستند. و نباید فراموش کرد که آنها دوست داشتنی هستند! گیاهان زنده نیز کیفیت هوا را بهبود می بخشند. میزهای خواب در اتاق خواب های اسکاندیناوی معمولاً از نظر طراحی یا متریال خاص هستند. جعبه ها، صندلی ها، سبدها یا انبوهی از مجلات، یافته های رایج در اتاق خواب های اسکاندیناوی هستند و حسی مینیمال و در عین حال کاربردی به اتاق می دهند.

 

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

منبع :

 

 

https://www.designcafe.com/guides/scandinavian-style-bedroom-design-ideas