تبلیغات در فضای مجازی (30 روش رایگان)

 

بهترین راه برای ارتقای کسب و کار شما - 30 روش رایگان

کریستن مک کورمیک
کریستن مک کورمیک
آخرین به روز رسانی: 2 اوت 2022 | ایده های بازاریابی

مترجم : گروه معماری مشاور

صفحه اصلی — وبلاگ — 30 بهترین راه برای ارتقای کسب و کارتان – با یا بدون پول

برای بقا و رشد، کسب و کار شما به مشتریان نیاز دارد. برای جذب مشتری، باید کسب و کار خود را تبلیغ کنید. در روزهای خوب گذشته، این موضوع تصمیم گیری بین یک بروشور، یک بروشور، یک کارت پستال یا یک آگهی در روزنامه محلی بود.

اما در دنیای دیجیتال امروزی، امکانات بی پایان هستند (بخوانید: بسیار زیاد).

نقشه استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما

منبع تصویر

بنابراین اگر در تلاش برای کشف بهترین راه‌ها برای ارتقای کسب‌وکار خود هستید؛ یا حتی گزینه های شما چه هستند، شما (الف) تنها نیستید و (ب) در مکان مناسب هستید.

در این پست، من قصد دارم 30 روش موثر برای تبلیغ کسب و کار خود را پوشش دهم، خواه بودجه ای نداشته باشید، بودجه محدودی داشته باشید یا اتاق تکان دادن. ما به نحوه انتشار این کلمه در رابطه با موارد زیر خواهیم پرداخت:

  • موتورهای جستجو (یعنی جستجوی گوگل و نقشه ها).
  • کانال های رسانه های اجتماعی (از جمله فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، یوتیوب، تیک تاک و پینترست).
  • فهرست های دایرکتوری آنلاین (بیشتر از آنچه فکر می کنید در آنها وجود دارد!)
  • جامعه محلی شما (رویدادها، حمایت‌های مالی و مطبوعات).

اگر می‌خواهید از  رقبای خود جدا باشید و به مشتریان خود نزدیک شوید، تبلیغ کسب‌وکارتان ضروری است، بنابراین بیایید با محبوب‌ترین کانال شروع کنیم: Google.

چگونه کسب و کار خود را در گوگل تبلیغ کنیم

استفاده از گوگل برای تبلیغ کسب و کارتان کار بیهوده ای است. با تصاحب بیش از 90 درصد از سهم بازار، یکی از بهترین راه‌ها برای قرار گرفتن در مقابل مشتریانی است که فعالانه به دنبال راه‌حل هستند. در اینجا بهترین راه ها برای استفاده از گوگل برای نشان دادن نام شما وجود دارد:

1. نمایه کسب و کار Google خود را ایجاد و تأیید کنید

نمایه کسب و کار Google شما (اصطلاح Google برای فهرست شما در گوگل) چیزی است که به کسب و کار شما اجازه می دهد در نتایج Google Maps، بخش محلی نتایج جستجوی Google، و همچنین زمانی که شخصی نام کسب و کار شما را تایپ می کند (ایده هایی برای نام کسب و کار خلاق در اینجا نشان داده شود. !) و مکان—پانل دانش سمت راست در نتایج جستجو. همانطور که گوگل در ارائه نتایج خود به مکان جستجوگر بهتر و بهتر می شود، این لیست رایگان باید در اولویت قرار گیرد.

کلید استفاده از نمایه کسب‌وکار برای تبلیغ کسب‌وکارتان این است که مالکیت فهرست خود را از طریق حساب رایگان «Google برای کسب‌وکار من» تأیید کنید . پس از مالکیت، می‌توانید فهرست خود را برای نمایش بالاتر در نتایج جستجو و جستجوهای مرتبط‌تر بهینه کنید.

بهترین راه برای ارتقای رتبه کسب و کار خود در نتایج جستجوی محلی

اگر در Google Maps رتبه‌بندی می‌کنید یا در بسته محلی (همانطور که در بالا مشاهده می‌شود) از صفحات نتایج معمولی نشان داده می‌شوید (این بسیار قابل انجام است)، کسب‌وکار شما اساساً 24/7 خود را تبلیغ می‌کند. حتی بهتر از آن، می‌توانید پست‌ها را مستقیماً در فهرست Google خود منتشر کنید و در زمانی که هدف بالایی دارند ، تبلیغات جذابی را در مقابل مخاطبان خود قرار دهید.

برای بررسی عمیق‌تر این روش بسیار رایگان و بسیار مؤثر برای تبلیغ کسب‌وکارتان، از ۱۳ بهینه‌سازی کسب و کار من در Google برای سال ۲۰۲۰ بازدید کنید.

2. یک وب سایت دریافت کنید

بدون توجه به اینکه کسب و کار یا مشتریان شما چقدر قدیمی هستند، یک وب سایت یک وثیقه ضروری بازاریابی است. وب سایت شما گزینه ای برای مشتریان فعلی و بالقوه است. حتی اگر شما را در رسانه‌های اجتماعی یا گوگل پیدا کنند، می‌خواهند به وب‌سایت شما بروند و مانند فهرست Google شما، به تبلیغ کسب و کار شما در تمام ساعات شبانه روز کمک می‌کند.

یک وب سایت تجاری خوب نه تنها به خودی خود به عنوان یک ابزار تبلیغاتی عمل می کند - داستان کسب و کار شما و آنچه ارائه می دهید را بیان می کند، اطلاعات تماس را ارائه می دهد و شخصیت و ویژگی های متمایز برند شما را منعکس می کند - بلکه برای اندازه گیری و بهبود نیز ضروری است. موفقیت سایر تاکتیک های تبلیغاتی شما

وب سایت یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شماست

به عنوان مثال، هنگام اجرای تبلیغات، به صفحات فرود نیاز دارید که در وب سایت شما فعال هستند. هنگامی که اطلاعات مفیدی را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنید، باید به خانه خود در وب سایت شما پیوند داده شود. با وجود تمام کانال های بازاریابی شما در وب سایت شما، می توانید از تجزیه و تحلیل استفاده کنید تا ببینید کدام استراتژی ها بهترین عملکرد را دارند و بینش ارزشمندی در مورد مخاطبان خود به دست آورید.

اگرچه راه‌حل‌های کاملاً رایگانی برای ایجاد یک وب‌سایت برای کسب‌وکارتان وجود دارد، اما اگر در مورد تبلیغ کسب‌وکارتان جدی هستید، تقریباً به ناچار باید به نوعی از وب‌سایت پولی بروید. داشتن نام دامنه مخصوص به خود، ظاهر و احساس حرفه ای، و توانایی مقیاس بندی و افزودن ویژگی ها در صورت نیاز، همگی برای رشد ضروری هستند.

راهنما را دریافت کنید >> بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما

3.  بهینه سازی موتورهای جستجو را پیاده سازی کنید

این یک چیز برای شما است که کسب و کار خود را تبلیغ کنید. این یک چیز دیگر برای گوگل است که کسب و کار شما را تبلیغ کند. سئو مجموعه ای از اقدامات است که کسب و کار شما را با الگوریتم رتبه بندی گوگل هماهنگ می کند. اما از آنجایی که این الگوریتم برای استفاده از یادگیری ماشین و رفتار کاربر برای تولید دقیق‌ترین و با کیفیت‌ترین نتایج برای جستجوگران تکامل یافته است، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو در واقع فقط برای جستجوگران بهینه‌سازی است، به‌ویژه آنهایی که به دنبال آنچه شما ارائه می‌دهید هستند.

سئو فقط یک تاکتیک نیست، بلکه بسیاری از تاکتیک‌هایی است که در کنار هم برای بهبود رتبه شما کار می‌کنند. همچنین، از آنجایی که Google نتایج فوق‌العاده‌ای مبتنی بر مکان دارد، شما به اندازه خرده‌فروشان بزرگ شانس دارید که در صفحه اول Google ظاهر شوید - بدون اینکه یک سکه هزینه کنید! (البته به غیر از هزینه های دریافت وب سایت).

کسب و کارهای کوچکی که در SERP ظاهر می شوند - بهترین راه برای تبلیغ کسب و کار شما

تاکتیک های سئو برای ارتقای کسب و کار شما عبارتند از:

  • افزودن کلمات کلیدی مرتبط (مبتنی بر صنعت و مکان) به مکان های خاص در وب سایت شما.
  • تولید محتوای اصلی و با کیفیت به طور منظم، با تصاویر برچسب گذاری شده.
  • حفظ سرعت بارگذاری بالای صفحه و امنیت.

برای نکات سئوی بیشتر، این پست را در مورد 10 فاکتور برتر رتبه بندی گوگل در سال 2020 (+ نحوه بهینه سازی برای آنها) بررسی کنید.

هنگامی که کسب و کار شما در نتایج رتبه بالایی دارد، گوگل اساساً کسب و کار شما را برای شما تبلیغ می کند—و نه فقط برای هرکسی، بلکه برای افرادی که در جستجوی آنچه شما برای ارائه دارید می گردند. خیلی بهتر از این نمیشه

آیا سایت شما برای جستجو بهینه شده است؟ با Grader وب سایت LOCALiQ رایگان حسابرسی فوری دریافت کنید.

4. یک وبلاگ تجاری ایجاد کنید

ما فقط در استراتژی قبلی به این موضوع اشاره کردیم، اما محتوا آنقدر محرک مهم سئو است که واقعاً شایسته دسته بندی خاص خود به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی است. یک وبلاگ LiveJournal برای مشاغل نیست. مطمئناً، می‌توانید پست‌هایی درباره نقاط عطف و رویدادها ایجاد کنید، اما یک وبلاگ تجاری پرسود، وبلاگی است که محتوای آموزشی را با صدای برند شما، پیرامون سؤالات و عباراتی که مشتریان ایده‌آل شما در Google جستجو می‌کنند، تولید می‌کند.

بهترین راه برای تبلیغ پست وبلاگ تجاری شما

این سوالات و اصطلاحات کلمات کلیدی نامیده می شوند و هر چه محتوای بیشتری با هدف قرار دادن این کلمات کلیدی تولید کنید، فرصت های بیشتری برای نمایش کسب و کار خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو ایجاد می کنید. پست های وبلاگ عالی می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • روش ها و پست های آموزشی
  • لیست استراتژی ها و منابع (10، 5 بهترین، 3 مهم و غیره)
  • پرسش و پاسخ یا نوشتن مصاحبه با یک متخصص صنعت
  • پست های رهبری فکری
  • پست های نمونه/ الگو
  • پست های مهمان
  • توصیفات مشتری یا مطالعات موردی
  • پست های فصلی (مانند این یکی )

برای کمک به یافتن کلمات کلیدی و ایجاد پست های وبلاگ مناسب سئو، این منابع را بررسی کنید:

5. محتوای خود را به اشتراک بگذارید

وبلاگی که تخصص، قابلیت دسترسی و تمایل واقعی شما برای کمک به مخاطبان را نشان می دهد، ابزار تبلیغاتی عالی برای یک تجارت است. بنابراین فقط پست ها را منتشر نکنید - آنها را تبلیغ کنید! در رسانه های اجتماعی، از طریق خبرنامه های ایمیل، یا حتی آنها را به راهنمای دانلود تبدیل کنید تا به شما در جمع آوری سرنخ ها کمک کند. بهتر از این، اگر محتوایی را با در نظر گرفتن قابلیت اشتراک‌گذاری تولید می‌کنید، پست‌های وبلاگ شما احتمالاً مورد توجه سایر وب‌سایت‌های معتبر قرار می‌گیرند که به سایت شما در سایت یا فیدهای رسانه‌های اجتماعی اشاره می‌کنند و به آن پیوند می‌دهند – و کسب‌وکار شما را برای شما تبلیغ می‌کنند.

فقط به یاد داشته باشید که هرچه ترافیک بیشتری به سایت خود وارد کنید، اطمینان از بارگیری سریع محتوای شما مهم تر است. برای وب سایت های بزرگ و/یا در حال رشد، یک CDN می تواند اطمینان حاصل کند که محتوای شما به سرعت ارائه می شود. گزینه های زیادی در آنجا وجود دارد - برای مثال، HubSpot یک گزینه CDN دارد .

6. تبلیغات گوگل را اجرا کنید

در حالی که سئو یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی است ، یک استراتژی بلند مدت است که ممکن است هفته ها و حتی ماه ها طول بکشد تا نتایج را مشاهده کنید. برای قرار گرفتن در معرض فوری بیشتر، و در صورت داشتن بودجه، Google Ads راهی برای رفتن است. تبلیغات Google Ads در بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو، بالاتر از فهرست‌های ارگانیک و محلی نشان داده می‌شوند. و در بین موتورهای جستجوی موجود، گوگل نه تنها به این دلیل که بیشترین سهم از ترافیک موتورهای جستجو را کنترل می‌کند، بلکه به دلیل سطح بالای انعطاف‌پذیری، ویژگی‌های ساخت آگهی و معیارهای دقیق عملکرد، محبوب‌ترین است.

بهترین راه برای تبلیغ کسب و کار شما- تبلیغات گوگل

اگرچه تسلط بر تبلیغات گوگل مدتی زمان و همچنین آزمون و خطای فراوانی را می طلبد، یک کمپین بهینه شده ارزش سرمایه گذاری را دارد. تبلیغات در گوگل را می توان از طریق تبلیغات متنی در شبکه جستجو یا تبلیغات بنری مارک در شبکه نمایش انجام داد . اگر برای شروع آماده هستید، آموزش گام به گام ما را در مورد چگونگی آن دنبال کنیدبرای اجرای تبلیغات گوگل

اگر قبلاً در Google تبلیغ می‌کنید، ببینید کمپین‌های شما واقعاً چگونه با درجه‌بندی عملکرد تبلیغات Google رایگان ما عمل می‌کنند.

چگونه با استفاده از دایرکتوری های آنلاین کسب و کار خود را تبلیغ کنیم

مصرف کنندگان به طور معمول از دایرکتوری های آنلاین بازدید می کنند تا کسب و کارهایی را که متناسب با نیازهای خاص آنها هستند جستجو و بررسی کنند. این سایت‌ها معمولاً وب‌سایت‌های پربازدید و طولانی‌مدت با اعتبار دامنه بالا هستند، بنابراین غیرمعمول نیست که صفحه نمایه یا نام تجاری شما از طریق یکی از این دامنه‌ها در صفحه اول گوگل نمایش داده شود. ایجاد فهرست‌های آنلاین زمان زیادی طول نمی‌کشد و می‌توانند به افزایش حضور آنلاین شما کمک کنند و کسب‌وکار شما را به مشتریانی با هدف بالا تبلیغ کنند.

بهترین راه ها برای تبلیغ لیست های محلی کسب و کار شما در SERP

7. فهرستی را در دایرکتوری های اصلی ایجاد کنید

سایت‌های دایرکتوری کوچک‌تر داده‌ها را از سایت‌های بزرگتر می‌کشند، به این معنی که با ایجاد فهرست‌ها در سایت‌های اصلی، احتمالاً به طور خودکار در فهرست‌های کوچک‌تر نشان داده می‌شوید. در زیر لیستی از دایرکتوری های اصلی برای شروع آورده شده است. همه آنها رایگان هستند، اما اغلب دارای گزینه های پولی برای ویژگی های پیشرفته هستند.

  • گوگل (به تاکتیک شماره 1 مراجعه کنید)
  • فریاد زدن
  • فیس بوک
  • فهرست راهنمای قابل اجرا مانند TripAdvisor، Angie's List و غیره.
  • دفتر تجارت بهتر
  • در شیشه ای
  • Foursquare (اگرچه به عنوان یک پلتفرم اجتماعی مرده است، داده های آن توسط هزاران پلتفرم استفاده می شود.)
  • صفحات زرد/سفید
  • بینگ

برای غواصی عمیق تر، این پست را در 10 سایت برتر لیست محلی رایگان بررسی کنید.

8. لیست های خود را بهینه کنید

ایجاد یک لیست یک چیز است، اما بهینه سازی آن چیز دیگری است. با پر کردن تمام فیلدها در نمایه‌های خود، افزودن عکس‌ها و جمع‌آوری نظرات، می‌توانید جذابیت کسب‌وکار خود را بهبود بخشید و در جستجوها بالاتر از رقبا قرار بگیرید. همچنین مهم است که مطمئن شوید اطلاعات شما در تمام لیست های شما با اطلاعات وب سایت شما مطابقت دارد. ناهماهنگی‌ها می‌تواند باعث شود که Goog در مورد قابل اعتماد بودن شما تردید کند. در نهایت، مطمئن شوید که فهرست خود را زیر نظر داشته باشید و هرگونه نادرستی را برطرف کنید، که ممکن است در صورت تکمیل خودکار فهرست ها اتفاق بیفتد. برای راه‌های بیشتر برای بهینه‌سازی فهرست‌هایتان، از همان پستی که در بالا به آن لینک دادم استفاده کنید (اما فقط به این دلیل آن را در اینجا پیوند خواهم داد ).

بهترین راه برای تبلیغ فهرست کسب و کار گوگل بهینه شده برای کسب و کار شما

9. نظرات مشتریان آنلاین را دریافت کنید

ما فقط به جمع آوری نظرات اشاره کردیم، اما از آنجا که نظرات برای مشاغل کوچک و محلی بسیار مهم است، آنها سزاوار بخش خود هستند.

تبلیغات شفاهی یکی از، شاید قوی ترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما به افراد مناسب است. توصیفات در وب سایت شما عالی هستند، اما بررسی ها در سیستم عامل های رسمی مانند Google، Facebook و Yelp حتی بهتر است.

بهترین راه‌ها برای تبلیغ کسب‌وکار شما در بررسی‌های گوگل

این وب‌سایت‌ها می‌توانند قرار گرفتن در معرض دید شما را افزایش دهند، و چون تدابیری برای جلوگیری از بررسی‌های جعلی یا هرزنامه دارند، مردم بیش از هر جای دیگری به نظرات اینجا اعتماد دارند. به علاوه، بررسی ها یک عامل رتبه بندی اصلی برای نتایج جستجوی محلی هستند. برای دریافت نظرات، این پست ها را بررسی کنید:

10. نظارت و پاسخ به بررسی

بسیاری از دایرکتوری‌های آنلاین به هر کسی اجازه می‌دهند فهرستی را اضافه کنند، بنابراین حتی اگر کسب‌وکار خود را فهرست نکرده‌اید، ممکن است همچنان در آنجا باشد و نظرات را جمع‌آوری کند. مطمئن شوید که تا جایی که ممکن است لیست های خود را ادعا کنید و مرتباً این سایت ها را زیر نظر داشته باشید. به این ترتیب می توانید به نظرات پاسخ دهید - که راه عالی دیگری برای تبلیغ کسب و کار شما است. نه تنها می‌توانید بررسی‌های منفی را حل کنید (و حتی معکوس کنید)، بلکه روشی که به نظرات (مثبت و منفی) پاسخ می‌دهید، می‌تواند ارزش‌های برند شما را آشکار کند و به مشتریان بالقوه ایده‌ای درباره نحوه تجارت با شما بدهد.

مرتبط: 85 ایده کسب و کار کوچک سودآور که ارزش امتحان کردن را دارد

چگونه کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنیم

رسانه های اجتماعی یکی دیگر از راه های رایگان برای اطلاع رسانی درباره کسب و کار کوچک شماست. محبوب‌ترین حساب‌های تجاری فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و توییتر هستند، اما مطمئن شوید که از سایت‌های دیگری مانند Pinterest یا Reddit استفاده کنید که ممکن است مختص جایگاه شما باشد.

11. فیسبوک را در اولویت قرار دهید

فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی آنلاین است و می تواند راهی عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و دستیابی به مشتریان جدید باشد. تبلیغ کسب و کار شما در فیس بوک بسته به صنعت شما می تواند بسیار متفاوت باشد، اما در اینجا برخی از اصول اولیه وجود دارد:

  • یک صفحه تجاری فیس بوک با اطلاعات تماس خود و یک CTA ایجاد کنید.
  • از رویدادهای فیسبوک برای تبلیغ و به حداکثر رساندن حضور در رویدادهای خود استفاده کنید.
  • جلسات زنده فیس بوک، آموزش ها یا نگاه های پنهانی پشت صحنه را اجرا کنید.

و تبلیغات فیس بوک را فراموش نکنید!

تبلیغات فیس بوک به شما امکان می دهد به مخاطبان بسیار خاص دسترسی پیدا کنید، زیرا می توانید بر اساس اطلاعات نمایه کاربر مانند وضعیت تأهل، شغل، علایق و موارد دیگر هدف قرار دهید. برای شروع یا حتی بهبود تبلیغات فیس بوک، پست ما را در 8 دوره بهترین (و رایگان!) تبلیغات فیس بوک برای هر سطحی بررسی کنید.

اگر قبلاً در فیس‌بوک تبلیغ می‌کنید، مطمئن شوید که هیچ هزینه‌ای را با درجه‌بندی عملکرد تبلیغات رایگان فیس‌بوک ما هدر نمی‌دهید!

12. اتصال و مشارکت در LinkedIn

لینکدین به چیزی بیش از مکانی برای ارسال رزومه آنلاین شما تبدیل شده است. همچنین مکانی برای پیوستن به بحث‌های گروهی، ارتباط با مشتریان بالقوه، ایجاد مشارکت‌های جدید یا صرفاً برای انجام شبکه‌های عمومی آنلاین است . مشتریان بالقوه می توانند قبل از انجام کار با شما، شما یا شرکت شما را بررسی کنند تا از تعداد کارمندان خود مطلع شوند و اطلاعات بیشتری در مورد سوابق پرسنل شرکت به دست آورند.

همچنین می‌توانید با ارائه دیدگاه‌هایی در بحث‌های گروهی و/یا ارائه پیوندهایی به محتوای مرتبط در وب‌سایت خود، کسب‌وکار خود را به طور غیرمستقیم در لینکدین تبلیغ کنید. فقط مطمئن شوید که همیشه محتوای خود را تبلیغ نمی کنید.

13. ویدیوها را در یوتیوب آپلود کنید

بازاریابی ویدیویی یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما است و YouTube به شما این امکان را می دهد که این کار را به صورت رایگان انجام دهید! تبلیغ کسب و کار شما از طریق YouTube روشی موثر برای کمک به مشتریان یا مشتریان بالقوه برای ارتباط با کسب و کار شما است. گردآوری یک ویدیوی مروری سریع از کسب و کار خود و سپس آپلود آن در YouTube ابزار فروش خوبی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را در صفحه اصلی وب سایت خود پست کنید یا در ایمیل ها برای مشتریان احتمالی پخش کنید.

همچنین می‌توانید فیلم‌های آموزشی، آموزش‌ها یا نکاتی را در کانال YouTube خود پست کنید تا توسط افرادی که به دنبال آنچه کسب و کار شما ارائه می‌دهد کشف شوند. گزینه های مقرون به صرفه زیادی برای ساخت فیلم وجود دارد. فقط پست ما را در مورد ویدیوهای DIY در خانه بررسی کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهایی را به پست‌های وبلاگ خود اضافه کنید که می‌تواند کیفیت سئوی آن‌ها را افزایش دهد، مانند این پست WordStream در زیر:

بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کارتان در ویدیوی یوتیوب که در پست وبلاگ تعبیه شده است

همچنین توجه داشته باشید که ویدیوها معمولاً در نتایج جستجوهای بسیار خاص نمایش داده می‌شوند، گاهی اوقات در بالای صفحه، مانند این:

بهترین راه ها برای تبلیغ ویدیوهای کسب و کار شما

14. در یوتیوب تبلیغ کنید

مانند سایر استراتژی‌های پولی ذکر شده در این پست، تبلیغات YouTube می‌تواند سرمایه‌گذاری باشد که اگر به درستی انجام شود نتیجه می‌دهد. می‌توانید با ایجاد تبلیغات ویدیویی که قبل از ویدیوها در دسته‌های مرتبط پخش می‌شوند، یا از طریق تبلیغات متنی که در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند، در YouTube تبلیغ کنید:

15. مخاطبان خود را در اینستاگرام جذب کنید

علیرغم اینکه اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که اخیراً راه‌اندازی شده است، اما اینستاگرام سومین پلتفرم پرطرفدار در آن‌جاست. با فرمت‌های پست متنوع آن (تصاویر دائمی، داستان‌های کوتاه مدت، سریال‌های IGTV ، جلسات زنده، نکات برجسته داستان و موارد دیگر)، راه‌های مختلفی برای استفاده از اینستاگرام برای جذب مخاطبان و تبلیغ کسب‌وکارتان وجود دارد. تو می توانی:

  • فروش و معاملات خود را با هشتگ ارتقا دهید تا دسترسی خود را افزایش دهید.
  • مسابقاتی را با محصول/خدمت رایگان یا با تخفیف اجرا کنید تا سر و صدای مثبت ایجاد کنید (و فهرستی از سرنخ ها را برای دستیابی به آنها بدست آورید).
  • توصیه ها و آموزش هایی را ارائه دهید تا به عنوان یک منبع قابل استفاده برجسته شوید.

برای راه های بیشتر برای تبلیغ کسب و کار خود در اینستاگرام، این 11 نکته بازاریابی اینستاگرام را بررسی کنید .

16. در توییتر به اشتراک بگذارید

توییتر یکی دیگر از کانال‌های رایگانی است که می‌توان از آن برای تبلیغ کسب‌وکارتان به‌صورت آنلاین استفاده کرد – عمدتاً اگر مخاطبان شما را افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله تشکیل دهند. معمولاً برای ایجاد مخاطب نیاز به فعالیت بیشتری دارد، اما اگر به طور مداوم فعال باشید، می‌توانید بر پلتفرم تسلط داشته باشید و مزایای آن را تجربه کنید.

شما می توانید محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید :

بهترین راه برای تبلیغ کسب و کار شما - توییتر

یا به سادگی از مشتریان اطراف دعوت کنید تا در آن توقف کنند:

بهترین راه‌ها برای تبلیغ کسب‌وکارتان در پست توییتر که از مشتریان دعوت می‌کند تا به آنجا بروند

17. به Pinterest ضربه بزنید

در حالی که Pinterest اساساً روی اشتراک‌گذاری عکس‌ها متمرکز است، این واقعیت که عکس‌های شما می‌توانند به وب‌سایت شما پیوند داده شوند، فرصتی برای تبلیغ کسب‌وکار شما و جذب ترافیک بیشتر به سایت شما ایجاد می‌کند.

Pinterest به ویژه برای مشاغل تجارت الکترونیکی که به دنبال دستیابی به مخاطبان زن هستند قدرتمند است (کاربران Pinterest به شدت به سمت جمعیت زنانه گرایش دارند). اگر این با نمایه شما مطابقت دارد، ممکن است بخواهید در مورد فعال شدن در شبکه Pinterest فکر کنید.

18. TikTok را امتحان کنید

TikTok تنها در سال 2016 راه اندازی شد، اما در حال حاضر در کاربران فعال از توییتر ، لینکدین، اسنپ چت و پینترست پیشی گرفته است. سهولت استفاده از آن در ایجاد ویدیوهای جذاب با جلوه های ویژه، آن را به یک پلتفرم بازاریابی ویدیویی عالی تبدیل می کند - و نه فقط برای Zillenials . می‌توانید مستقیماً روی پلت‌فرم بپرید تا ویدیوهای نحوه، آموزش یا پشت صحنه را ارائه دهید، اما ممکن است بخواهید کانال Tik Tok جدید خود را در شبکه‌های دیگر تبلیغ کنید، مانند مثال زیر:

19. به انجمن های آنلاین بپیوندید

یکی از بهترین راه‌ها برای بلند کردن پا این است که دست خود را به دیگران بکشید. به جوامع و گروه های مرتبط با کسب و کار یا صنعت خود در لینکدین، ردیت، و فیس بوک بپیوندید و در صورت داشتن مشکل یا سوال به افراد توصیه ها و پیشنهادات خوبی ارائه دهید. (مطمئن شوید که اطلاعات نمایه شما به کسب و کار شما بازمی گردد.)

بهترین راه‌ها برای تبلیغ کسب‌وکارتان - جوامع آنلاین مانند گروه‌های لینکدین

این یک راه عالی برای ایجاد شهرت واقعی و ایجاد ارتباطات محکم با افراد مرتبط با کار شما است. آنچه در اطراف می چرخد ​​به طور کلی به اطراف می آید. و به یاد داشته باشید که در حالی که به یک نفر در پرس و جو کمک می کنید، توسط هزاران نفر دیگر ساکت مشاهده می شوید که نام شما و کاری که انجام می دهید را می بینند.

20. یک همکاری بازاریابی تاثیرگذار را امتحان کنید

کسب‌وکار شما می‌تواند بخشی از جوامعی باشد که هم مبتنی بر جغرافیا و هم متمرکز بر موقعیت‌های خاص هستند، و اینفلوئنسرها افراد مشهوری در جایگاه شما هستند. آنها روی فرش قرمز یا مجری برنامه‌های گفتگوی خود نیستند، اما کارشناسان بسیار مورد احترام، بسیار محبوب و عمیقاً مورد اعتماد در جایگاه شما هستند . اینفلوئنسرها رسانه های اجتماعی و/یا وبلاگ زیادی دارند که به این معنی است که نام بردن یا معرفی شدن توسط یکی از این اینفلوئنسرها می تواند کسب و کار شما را به مخاطبان انبوه و مرتبط ارتقا دهد.

با این حال، اینفلوئنسر مارکتینگ یک استراتژی دقیق است. قبل از تماس با یک اینفلوئنسر، وقت بگذارید و با حساب‌های آنها در تمام شبکه‌ها آشنا شوید. در مورد آنها نظر دهید، لایک کنید و محتوای آنها را به اشتراک بگذارید. و مطمئن شوید که با یک درخواست خاص و چیزی با ارزش برابر در عوض به آنها نزدیک شوید. به عنوان مثال، ممکن است در ازای بررسی وبلاگشان و ذکر نام در رسانه های اجتماعی، یک ماه کلاس رایگان به آنها ارائه دهید. یا ممکن است پیشنهاد دهید که یک پست مهمان با کیفیت بالا در وبلاگ خود بنویسید که به نفع مخاطبان باشد و در عین حال یک بک لینک به سایت شما نیز ارائه دهد.

در اینجا نمونه ای از اینفلوئنسر در طاقچه خودرو (دیوید پترسون) است که یک فروشگاه خودرو محلی را تبلیغ می کند:

بهترین راه برای تبلیغ کسب و کار شما - همکاری اینفلوئنسرهای اینستاگرام

21. در تبلیغات رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید

تبلیغات رسانه های اجتماعی یکی از آینده نگرترین، پرکاربردترین و سودآورترین انواع تبلیغات دیجیتال امروزی است. بیش از 3.6 میلیارد نفر از آن استفاده می کنند و به طور مداوم در حال تکامل است تا استفاده آسان و ارزش استثنایی را برای دلار تبلیغاتی شما ارائه دهد. هنگامی که به درستی انجام شود، اجتماعی پولی، کسب و کار شما را با این مزایا به مخاطبان بسیار هدفمند ارتقا می دهد:

  • آشنایی: با افراد در کانال هایی که بیشتر استفاده می کنند ملاقات کنید.
  • مقرون به صرفه بودن:  هدف گذاری پیشرفته تضمین می کند که تبلیغات شما فقط به مرتبط ترین مخاطبان نشان داده می شود.
  • محتوای پشتیبانی:  پست‌های ارگانیک شما برای حمایت از پست‌های حمایت‌شده شما خدمت می‌کنند.
  • وفاداری به برند: جذب فالوورهای بیشتر به حساب های خود به ایجاد جامعه و وفاداری در اطراف کسب و کار شما کمک می کند.
  • تجزیه و تحلیل : بدانید چه چیزی کار می کند تا بتوانید بودجه خود را بر اساس آن تخصیص دهید.

چگونه کسب و کار خود را در جامعه خود تبلیغ کنید

برای کسب‌وکارهای محلی ، جامعه یک مؤلفه مهم موفقیت آنها است. البته خرده‌فروشان و رستوران‌ها این را به طور ضمنی درک می‌کنند، و حتی آن دسته از کسب‌وکارهایی که بیشتر بر دنیای گسترده‌تر تمرکز دارند، همچنان به مکان یا مکان‌هایی که در آن فعالیت می‌کنند، وابستگی قابل توجهی دارند. با این حال، اجازه دهید در مورد چند راه برای بازاریابی کسب و کار کوچک خود در جامعه خود صحبت کنیم.

22. برای به دست آوردن مطبوعات محلی تلاش کنید

بنا به دلایلی، ایده ارائه رویدادهای تجاری خود به مطبوعات محلی ترسناک به نظر می رسد، اما حقیقت این است که وبلاگ های محلی، روزنامه ها، نشریات آنلاین همیشه در جستجوی محتوای تازه هستند.

با منابع خبری محلی خود تماس بگیرید و ببینید آیا می‌توانید مقاله‌ای را ارائه دهید - خواه یک مقاله رهبری فکری، فهرستی از منابع یا یک به‌روزرسانی خبرساز در مورد تجارت شما باشد. اگر داستان کسب و کار شما به اندازه کافی قانع کننده است، حتی ممکن است بتوانید شخص دیگری را وادار کنید که یک نوشته برجسته منتشر کند.

همچنین می‌توانید بخواهید درباره رویدادی که در جامعه خود میزبانی می‌کنید بنویسید، یا در ازای خلاصه‌نویسی، از یک نویسنده محلی دعوت کنید تا در آن شرکت کند.

اگر کمی بودجه بیشتری دارید، حتی ممکن است یک شریک، شرکت یا اپلیکیشن روابط عمومی را در نظر بگیرید تا داستان های خود را در چندین منبع رسانه ای منتشر کنید. اگر بودجه شما کمی کمتر است، می توانید بیانیه های مطبوعاتی خود را از طریق شرکت هایی مانند www.prweb.com منتشر کنید . این بیانیه های مطبوعاتی ممکن است توسط برخی از رسانه ها مورد توجه قرار گیرند و همچنین می توانند با ارائه پیوندهایی به وب سایت شما به بهینه سازی موتور جستجوی شما کمک کنند.

در اینجا می توانید  نحوه نوشتن یک بیانیه مطبوعاتی عالی را بیاموزید.

23. مشارکت ایجاد کنید

شراکت با مشاغل غیررقابتی که به مشتریان مشابهی خدمات می دهند می تواند راه بسیار خوبی برای تبلیغ کسب و کار شما در شبکه محلی شما باشد. هنگامی که رابطه برقرار کردید، می توانید خدمات یکدیگر را از طریق لیست های ایمیل و بروشورها یا کوپن های داخل فروشگاه یا با درگیر کردن آنها از طریق رسانه های اجتماعی به طور متقابل تبلیغ کنید. از خلاقیت برای به حداکثر رساندن ارزش تبلیغاتی مشارکت نترسید.

24. شبکه شبکه شبکه

شرکت در رویدادهای شبکه محلی یک راه عالی برای افزایش حضور شما در جامعه است. این برای برخی از انواع مشاغل بهتر از سایرین کار می کند. اگر خدماتی را مستقیماً به سایر مشاغل کوچک یا مصرف کنندگان ارائه می دهید، برای مثال، شبکه های محلی بسیار سودمندتر از فروش محصولات به صورت آنلاین خواهد بود. با این حال، هر نوع شبکه ای کمک می کند، حتی اگر فقط برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و الهام گرفتن با دیگر صاحبان کسب و کار باشد.

چه آنلاین و چه آفلاین، تکنیک‌های بازاریابی ارزان‌قیمتی مانند این می‌تواند کسب‌وکار شما را با انرژی مشتریان و مشتریان جدید هجوم آورد.

و اگر در شبکه‌سازی شرکت می‌کنید (سعی نمی‌کنم به شما بگویم چگونه زندگی کنید، اما باید)، نه الگوی ایمیل شبکه‌ای من را از دست ندهید ، مانند شکل زیر:

بهترین راه برای تبلیغ کسب و کار شما - ایمیل شبکه

25. در رویدادهای محلی شرکت کنید، میزبانی کنید یا از آنها حمایت کنید

حتی در دنیایی که به طور فزاینده ای دیجیتالی است، شرکت، میزبانی یا حمایت  از رویدادها در جامعه شما  یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما و در عین حال تقویت ارتباط شما با مشتریان محلی است.

می توانید کلاسی را در محل خود راه اندازی کنید، پیشنهاد دهید کلاسی را در یک مدرسه، کتابخانه یا سایر مؤسسات محلی تدریس کنید، یا حتی فقط میزبان یک رویداد فصلی و/یا خانواده محور باشید. از زمانی که برای ایجاد و آموزش کلاس صرف می‌کنید، بخواهید از دوستتان ویدیوی آموزشی بگیرد، سپس آن ویدیو را در وب‌سایت و YouTube خود قرار دهید.

26. پست مستقیم را امتحان کنید

علیرغم تسلط رسانه های دیجیتال امروزه، ارسال کارت پستال، بروشور، نامه یا انواع دیگر نامه ها همچنان می تواند راه بسیار موثری برای تبلیغ کسب و کار شما به مشتریان نزدیک باشد. یکی از بزرگترین چالش‌های این روش تبلیغاتی این است که نمی‌توانید پیام‌های پستی خود را دقیقاً هدف قرار دهید، بنابراین برای دریافت پاسخ باید حجم بالایی از نامه را چاپ و ارسال کنید. مزیت این است که اگر آن را به درستی انجام دهید، تبلیغ کسب و کارتان از طریق پست می تواند به شما کمک کند تا مشتریان جدیدی را با فرآیندی بسیار تکرارپذیر به دست آورید.

همچنین می‌توانید برای مشتریان وفادار خود بسته‌های هدیه کوچکی را در طول تعطیلات بفرستید تا آنها را ادامه دهید و (به احتمال زیاد) کسب و کار خود را برای دوستان و خانواده‌شان تبلیغ کنید.

27. تبلیغات محلی و آفلاین

روزنامه ها، مجلات، رادیو، و حتی تلویزیون برخی دیگر از مکان های سنتی برای پرداخت هزینه برای تبلیغ کسب و کار شما هستند. اگر قصد دارید کسب و کار خود را از طریق تبلیغات چاپی یا هر یک از این استراتژی‌های آفلاین تبلیغ کنید، نکته کلیدی این است که مطمئن شوید همه چیز را دنبال می‌کنید تا بتوانید اثربخشی آن را بدانید. برای نکات بیشتر در مورد تبلیغات محلی، به اینجا سر بزنید: 10 ایده تبلیغات محلی موثر برای مشاغل کوچک

راه های موثر دیگر برای ترویج کسب و کار شما

این سه استراتژی تبلیغاتی آخرین اما قطعاً کمترین هستند - با توجه به روشی که من استراتژی ها را در این پست گروه بندی کردم، کمی متفرقه هستند.

28. در نمایشگاه های تجاری شرکت کنید

اگر مخاطبان ملی را هدف قرار می دهید و می خواهید محصولات خود را به خرده فروشان بفروشید ، رفتن به یک نمایشگاه بزرگ ممکن است منطقی باشد. اگر مطمئن نیستید که نمایشگاه تجاری چقدر برای شما مفید خواهد بود، و زمان کافی برای کشف آن دارید، ممکن است قبل از سرمایه گذاری پول در غرفه خود، به عنوان یک بازدید کننده شرکت کنید. اگر رابطه خوبی با شرکتی دارید که از قبل قصد دارد در یک نمایشگاه شرکت کند شارژ.

29. کمپین های بازاریابی ایمیلی را اجرا کنید

بازاریابی ایمیلی برای سال‌ها وجود داشته است، اما این استراتژی به هیچ وجه در طول زمان کمتر کارآمد نشده است. در واقع، 77 درصد از مردم ترجیح می‌دهند پیام‌های تبلیغاتی مبتنی بر مجوز را از طریق ایمیل در مقابل سایر روش‌های ارتباطی دریافت کنند. ایمیل یک کانال محبوب برای مصرف کنندگان و مشاغل به طور یکسان است:

  • مردم دوست دارند مطلع بمانند.
  • مردم دائما ایمیل خود را چک می کنند.
  • ایمیل گزارش دقیق ارائه می دهد.
  • می توانید لیست های خود را برای ایمیل های هدفمند و شخصی سازی شده تقسیم بندی کنید.
  • بازاریابی ایمیلی 30  برابر متوسط ​​بازگشت سرمایه ایجاد می کند.
  • پلتفرم های بازاریابی ایمیلی انعطاف پذیری، خلاقیت و از همه مهمتر سهولت استفاده را ارائه می دهند.
بهترین راه برای تبلیغ کسب و کار شما- بازاریابی ایمیلی

برای نکات بیشتر در مورد استفاده از ایمیل مارکتینگ، پست من در مورد  نحوه نوشتن ایمیل های تبلیغاتی قابل حذف را بررسی کنید.

30. از کارمندان خود مدافع بسازید

رهبری خوب و رفتار مناسب با کارکنان شما به طور طبیعی آنها را به حامیان کسب و کار شما تبدیل می کند. جلسات طوفان فکری برگزار کنید، مشارکت‌های پست وبلاگ کارمندان را تشویق کنید، چت‌های کنار آتش را میزبانی کنید، آنها را در رویدادهای محلی شرکت دهید، تبلیغات خانوادگی و دوستانه را اجرا کنید - برای آنها ارزش قائل شوید و آنها برای کسب‌وکاری که برای آن کار می‌کنند ارزش قائل می‌شوند. سپس می‌توانید اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی را تشویق کنید و آن‌ها را به اخبار و ابزارهایی مجهز کنید تا به راحتی اخبار کسب‌وکارتان را منتشر کنند.

چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنید: لیست کامل

وقتی صحبت از تبلیغ کسب و کار شما می شود، بدون توجه به بودجه شما، گزینه های زیادی وجود دارد. اجرای استراتژی های این پست مطمئناً نتیجه خواهد داد، به خصوص اگر به طور مرتب استراتژی خود را مرور و تجدید نظر کنید.

ما در این پست موارد زیادی را پوشش داده ایم، بنابراین بیایید نحوه تبلیغ و تبلیغ کسب و کار خود را مرور کنیم:

  1. نمایه کسب و کار Google خود را ایجاد و تأیید کنید
  2. یک وب سایت دریافت کنید
  3. سئو را پیاده سازی کنید
  4. یک وبلاگ تجاری راه اندازی کنید
  5. مطالب خود را به اشتراک بگذارید
  6. تبلیغات گوگل را اجرا کنید
  7. ایجاد لیست در دایرکتوری های اصلی
  8. لیست های خود را بهینه کنید
  9. نظرات مشتریان آنلاین را دریافت کنید
  10. نظارت کنید و به بررسی ها پاسخ دهید
  11. فیسبوک را در اولویت قرار دهید
  12. متصل شوید و در لینکدین مشارکت کنید
  13. ویدیوها را در یوتیوب منتشر کنید
  14. در یوتیوب تبلیغ کنید
  15. مخاطبان خود را در اینستاگرام جذب کنید
  16. در توییتر به اشتراک بگذارید
  17. به پینترست ضربه بزنید
  18. TikTok را امتحان کنید
  19. به انجمن های آنلاین بپیوندید
  20. با یک تأثیرگذار همکاری کنید
  21. در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید
  22. به دنبال مطبوعات محلی باشید
  23. مشارکت ها را تشکیل دهید
  24. شبکه، شبکه، شبکه
  25. میزبانی، شرکت، یا حمایت از رویدادهای محلی
  26. ارسال پست مستقیم
  27. تبلیغات آفلاین محلی را امتحان کنید
  28. شرکت در نمایشگاه های تجاری
  29. ایمیل های بازاریابی ارسال کنید
  30. مدافعان کارمند تشکیل دهید
کریستن مک کورمیک
با نویسنده آشنا شوید

کریستن مک کورمیک

کریستن مدیر ارشد ویرایشگر WordStream است، جایی که به کسب و کارها کمک می کند تا بازاریابی و تبلیغات آنلاین خود را درک کنند. او در سئو و کپی‌رایتینگ تخصص دارد و زندگی را با دوچرخه به طور تصاعدی لذت‌بخش‌تر می‌کند.

پست های دیگر کریستن مک کورمیک را ببینید