پینترست برای معماران

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

ما روزانه از Pinterest برای موضوعات مرتبط حرفه ای و شخصی استفاده می کنیم، اما این برای حرفه ای (و به ویژه معماری) است که برای ما Pinterest واقعاً خودش را نشان می دهد و برتر است. گفته می شود که این برای هر صنعت خلاقی که زیبایی شناسی و الهامات بصری مهم است، یکسان خواهد بود.

 

مانند هر یک از پلتفرم های بزرگ رسانه های اجتماعی، پینترست به طور یکپارچه وارد زندگی روزمره ما شده است و به سرعت (تقریباً یواشکی) به یک نیاز برای فرآیندهای خلاقانه بسیاری از مردم تبدیل شده است.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

برای معماران و در واقع صنعت معماری به عنوان یک کل، به پلتفرمی برای جستجو و جمع‌آوری تصاویر تبدیل شده است، با هر بار که کسی تصویری را پین می‌کند، پایگاه داده آن قوی‌تر و بزرگ‌تر می‌شود.

 

بنابراین برای کسانی که به تازگی آشنا می‌شوند یا به دنبال ارتقای دانش خود در نحوه استفاده از pinterest به نفع معماری خود هستند، در اینجا نحوه استفاده از آن را برای معماران و کسانی که در صنعت معماری کار می‌کنند، توضیح خواهیم داد.

 

پس اولا:

 

پین ها

پین‌ها همان چیزی هستند که pinterest تصاویری را که در حساب خود ذخیره می‌کنید می‌نامد، و زیبایی آن‌ها این است که وقتی از یک وب‌سایت خاص ذخیره می‌شوند (یا پین می‌شوند)، URL تصاویر نیز ذخیره می‌شوند. این به این معنی است که وقتی روی تصاویر در پینترست کلیک می‌شود، مستقیماً به منبعی که از آن آمده است هدایت می‌شوید، بنابراین دیگر مشکلی برای به خاطر سپردن آن‌ها از کجا پیدا کرده‌اید.

 

در صورت نیاز به افزودن اطلاعات بیشتر یا صرفاً چیزی که ارتباط آن را به شما یادآوری می کند، می توان نظرات و یا یادداشت ها را نیز به هر پین اضافه کرد.

 

 

جستجوی تصویر

 

هنگام جستجوی تصاویر معماری، عملکرد جستجوی pinterest اکنون رقیب است و در واقع حتی گوگل را شکست می دهد. جایی که یک جستجوی گوگل اغلب ابتدا تابلوهای مربوط به Pinterest حاوی موضوع جستجوی شما را قبل از وب سایت واقعی که به آن تعلق دارد نشان می دهد.

 

به همین دلیل بسیاری از معماران اکنون مستقیماً قبل از گوگل به پینترست می روند.

 

 

 

 

نمونه کارهای طرحی گروه معماری مشاور

 

 

پین های مرتبط را جستجو کنید


پیوند به عملکرد جستجوی آن یک ویژگی فوق‌العاده مفید است که تصاویر دیگر را پیدا کرده و به آن‌هایی که پین ​​می‌کنید مرتبط می‌کند. این بدان معناست که هنگامی که یک تصویر را در داشبورد pinterest انتخاب و روی آن کلیک کردید، در زیر آن مجموعه ای بسیار بزرگ از تصاویر و پروژه های مرتبط به شما ارائه می شود.

 

این احتمالاً مورد علاقه و مفیدترین بخش Pinterest برای معمارانی است که به دنبال الهام هستند. همانطور که هنگام جستجو، می‌توانید به معنای واقعی کلمه خود را در شبکه‌ای از تصاویر مرتبط گیر کرده‌اید، که بدیهی است که هنگام انجام تحقیقات پروژه می‌تواند فوق‌العاده مفید باشد.

 

تقریباً در همه موارد، اگر پروژه‌ای وجود داشته باشد که نام آن را کاملاً به خاطر نمی‌آورید، اگر پروژه مرتبط دیگری یا حتی چیزی که در آن وجود دارد را جستجو کنید، در نهایت آن را در Pinterest پیدا می‌کنید.

 

 

تابلوها

 

عملکرد کلیدی اصلی Pinterest توانایی آن برای ذخیره هر تعداد از پین‌هایی است که انتخاب می‌کنید در چیزی که آن را «تابلوها» می‌نامد ذخیره کنید. تابلوها اساساً پوشه‌های آنلاینی هستند که شما آن‌ها را ایجاد می‌کنید و نام خود را برای نگهداری تصاویرتان می‌گذارید.

 

این بدان معنی است که دیگر نیازی به ذخیره تصاویر در دسکتاپ و مسدود کردن رایانه خود ندارید، زیرا همه آنها به صورت آنلاین ذخیره و نگهداری می شوند. اگر از قبل مجموعه ای شخصی از تصاویر ذخیره شده دارید، می توانید آنها را نیز با سایر تصاویر ذخیره شده خود آپلود و ذخیره کنید. در واقع پینترست این را متحمل می شود.

 

تابلوها را می‌توان در دسته‌هایی که فکر می‌کنید سازماندهی و نام‌گذاری کرد، و برای معماران (همانطور که از حساب ما در زیر می‌بینید) این به معنای شکستن پین‌های شما به زیر مجموعه‌های بسیار مفید مرتبط با معماری است که کاملاً برای شما طراحی شده است.

 

مثلا:

 

  • دهانه ها
  • شومینه ها
  • مسکن
  • راه پله ها
  • مواد
  • چشم انداز
  • نازک کاری

 

photo-1520515785810-d86ce0f8872e.jpg

صفحه پینترست گروه معماری مشاور

 

پین های مرتبط

 

پینترست توسط پینترست کار می‌کند و از شما می‌خواهد که تابلوها و حساب‌های افراد دیگر را دنبال کنید، و اینگونه است که می‌توانید تصاویر دیگر و مرتبط را پیدا کنید و آنچه که عمدتاً در ادای احترام به Pinterest شما نمایش داده می‌شود.

با این حال، Pinterest یک عملکرد "تصاویر مرتبط" را نیز دارد، که در آن شخصاً تصاویر اضافی و مرتبط را به تصاویر موجود در فید شما انتخاب می کند و الهام بخش بیشتری را پیدا می کند.

 

اطمینان از اینکه همیشه چیز جدیدی برای دیدن و پیدا کردن وجود دارد.

 

 

ارتباط

 

Pinterest ارتباط بین کاربران خود را تشویق می کند و یکی از مفیدترین ویژگی های آن در این زمینه، عملکرد هیئت مدیره گروهی آن است، که در اینجا می توانید از طریق دعوت نامه های باز یا بسته با افراد همفکر ارتباط برقرار کرده و تصاویر را به اشتراک بگذارید.

 

 

اشتراک گذاری

 

تابلوها همچنین می توانند بین افراد منتخب به اشتراک گذاشته شوند، جایی که اعضای تیم طراحی می توانند ایده ها را بین یکدیگر به اشتراک بگذارند. این همچنین می تواند بین معمار و کارفرما به همان روش اعمال و استفاده شود.

 

به طور کلی این یک رکورد آنلاین یکپارچه و مرتب را فراهم می کند، و به ویژه در رابطه با مشتریان، یک عنصر بصری اضافی را به فرآیند مختصر طراحی اضافه می کند.

 

 

تابلوهای دولتی و خصوصی

 

لازم نیست همه تابلوهای پینترست شما عمومی و برای دیدن همه در دسترس باشند. یک ویژگی خصوصی بسیار مفید وجود دارد که فقط به شما و هر عضو دعوت شده به هیئت مدیره اجازه می دهد آن را ببینید، این می تواند دوباره هنگام به اشتراک گذاشتن ایده ها بین مشتری و معمار بسیار مفید باشد.

 

این همچنین یک عمل معماری را قادر می‌سازد تا آنچه را که نمای عمومی حساب خود نشان می‌دهد کنترل کند و در عین حال مفید بودن آن را در داخل بین معماران و طراحان حفظ کند.

 

 

 

صفحه پینترست گروه معماری مشاور

 

 

ویژگی کسب و کار

 

شیوه‌های معماری و متخصصان انحصاری ممکن است به ویژگی حساب تجاری Pinterests (رایگان) علاقه داشته باشند، که تجزیه و تحلیل زنده افرادی را که از بردها و پین‌های شما استفاده می‌کنند و با آنها در تعامل هستند را به حساب ارائه می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد تشخیص دهید چه پین‌هایی موفق‌ترین هستند و مخاطبان‌تان به چه چیزی علاقه‌مند هستند و به شکل‌دهی پین‌های آینده برای موفقیت کمک می‌کند.

 

بهترین تابلوهای پینترست برای معماران، طراحان و خلاقان.


...به طور کلی Pinterest یک منبع فوق العاده برای هر معمار، دانشجوی معماری یا کارآموز است و تنها قوی تر می شود.

 

 

برای پایان، در اینجا لیستی از برخی از محبوب ترین و از نظر ما بهترین حساب های پینترست برای معماری آورده شده است:

 

 

دیزین

 

Screenshot_4.jpg

صفحه پینترست گروه معماری مشاور

 

Divisare

 

صفحه پینترست گروه معماری مشاور

 

Cereal 

 

صفحه پینترست گروه معماری مشاور

 

Studio Nordhaven

 

Screenshot_7.jpg

صفحه پینترست گروه معماری مشاور

 

Thom Ortiz Design 

 

صفحه پینترست گروه معماری مشاور