انواع سبک خانه

 

 

انواع خانه ها: سازه ها

در اینجا ما در مورد ساختارهای مختلف خاص در مورد انواع خانه ها صحبت خواهیم کرد. ساختار خانه اغلب مکان مهمی برای شروع در فرآیند تصمیم گیری است.

 اپارتمان

یک ساختمان آپارتمانی شامل مجموعه ای از اتاق ها یا واحدها است که یک محل سکونت را تشکیل می دهند، به این معنی که همه آنها در یک ساختار ساختمان هستند. اگر به دنبال آپارتمان هستید، برخی از مواردی که هنگام تصمیم گیری باید در نظر بگیرید ممکن است اندازه، قیمت، نوع آپارتمان، موقعیت مکانی و امکانات باشد. امکانات مشترک موجود عبارتند از استخر، سالن بدنسازی، خشکشویی، فضای پارکینگ سرپوشیده، و کارگر تعمیر و نگهداری. در حالی که اینها عالی هستند، چیزی که باید در مورد زندگی آپارتمانی در نظر بگیرید این است که همسایگان زیادی خواهید داشت. این به معنای صدای بالقوه بیشتر و حفظ حریم خصوصی کمتر نسبت به انواع دیگر خانه ها است.

 
آپارتمان بلند در شهر

 کاندومینیوم

کاندومینیوم که معمولاً کاندو نامیده می‌شود، مجموعه‌ای از ساختمان‌های مشابه در یک سایت با واحدهای مجزا است که هر یک به طور جداگانه مالکیت دارند. این بدان معناست که اگر کاندو اجاره می‌کنید، اجاره را مستقیماً به مالک شخصی می‌پردازید. مالک مسئول نگهداری و تعمیرات است و هزینه هایی را به انجمن کاندو می پردازد. بسیار شبیه به یک آپارتمان، اگر کاندو اجاره می کنید، امکاناتی مانند استخر و باشگاه ورزشی در دسترس شماست.

تصویر ساختمان کاندومینیوم مدرن خاکستری و سفید

 Co-Op

مسکن تعاونی یا تعاونی سرمایه گذاری است که در آن شما در واقع مالک بخشی از ملک می شوید. ایده این است که شما صاحب سهام در شرکتی هستید که مالک ساختمان است. به‌عنوان مالک قطعه، می‌توانید در مورد نحوه رسیدگی به کارها و تصمیم‌گیری رأی دهید. شما حتی می توانید در مورد اینکه همسایگان شما بر اساس اینکه چه کسانی اجازه ورود پیدا می کنند و چه سهامی می توانند در آن سرمایه گذاری کنند، صحبت کنید که یک مزیت قطعی است!

ساختمان تعاونی دو رنگ سفید و نارنجی با لهجه های سنگی

 خانه شهری

خانه شهری، که بیشتر به عنوان خانه شهری شناخته می شود، ساختار خانه ای است که در آن یک تا دو دیوار با خانه یا خانه های دو طرف مشترک است. در تلاش برای صرفه جویی در فضا، اینها به صورت عمودی ساخته شده اند، به این معنی که خواهید دید که معمولاً دو و گاهی اوقات حتی سه سطح هستند. هر خانه انفرادی برخلاف یک ساختمان آپارتمان، ورودی مخصوص به خود را در سطح همکف دارد. 

خانه‌های شهری سه سطح زمینی با گاراژ

 خانه کوچک 

این نوع خانه ها در چند سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و بسیار محبوب شده اند. یک خانه کوچک دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد ... یک خانه بسیار کوچک. به طور معمول در 500 فوت مربع یا کمتر ساخته می شود، ایده پشت این نوع خانه ها کوچک کردن و زندگی تنها با وسایل ضروری است. اینها ساختارهای فردی هستند و حتی می توان آنها را متحرک ساخت و به مالک گزینه ها و آزادی های بیشتری می دهد. با هزینه کمتر از 15000 دلار، اگر بتوانید برخی از کارها را خودتان انجام دهید، خانه های کوچک نیز می توانند آزادی مالی مناسبی را ارائه دهند.

خانه های کوچک ساخته شده از فلز سیاه و چوب رنگ شده با درها و پنجره های قاب سیاه
 
 
 خانه های تک خانواده

خانه مجردی با انواع دیگر خانه هایی که تاکنون در مورد آنها صحبت کردیم کاملاً متفاوت است. برخلاف کاندو یا آپارتمان، یک خانه خانوادگی به طور کامل از ساختمان دیگری جدا شده است. این بدان معناست که مستقل است، دیوارهای مشترکی ندارد و جدا از سایر خانه‌های مختلف، در قسمتی از زمین خود قرار دارد. برخی از مزایای خانه های مجردی شامل حریم خصوصی بیشتر، شلوغی کمتر و فضای بیشتر است که به معنای سر و صدای کمتر است. با این حال، املاکی مانند این با نگهداری و مسئولیت بیشتری همراه خواهند بود و معمولاً هزینه بیشتری برای مالکیت دارند.

خاکستری، یک طبقه، خانه خانوادگی تک با گاراژ متصل و چمن سبز جلو

تفاوت اصلی خانه های تک خانواده با خانه های چند خانواده در تعداد واحدها است. در حالی که یک خانه خانوادگی دارای یک واحد است، خانه های چند خانواده املاک مسکونی هستند که دارای چندین واحد مسکونی هستند. اینها اغلب به عنوان دوبلکس، تریپلکس یا چهار پلکس شناخته می شوند که تعداد واحدهای آنها را منعکس می کند. 

خاکستری با تزئینات سفید ساختمان خانه چند خانواده
 

انواع خانه ها: سبک خانه (معماری)

خانه‌ها دارای سبک‌های متفاوت و متفاوتی هستند. سبک خانه تا حد زیادی با مکان و زمان ساخت آن تعیین می شود. به طور معمول، سبک خانه شما برای طراحی و دکوراسیون داخلی به شما الهام می دهد . در زیر در مورد بسیاری از خانه های سبک متفاوت صحبت خواهیم کرد.   

 

 ویکتوریایی

الهام‌بخش عبارت «سبک ویکتوریایی» از دوران ویکتوریا در دوران سلطنت ملکه ویکتوریا بریتانیا از 1837 تا 1901 بود. برخی از ویژگی ها عبارتند از خط سقف شیب دار با شیروانی در جلو، تعداد زیادی پنجره های خوش فرم، تزئینات چوبی فانتزی، برج ها، خوابگاه ها، ایوان های بزرگ و به طور معمول دو تا سه طبقه.

خانه زیبای کرم با تزئینات سفید به سبک ویکتوریایی با راهروی آجری با گل‌های صورتی

 انواع خانه های مدیترانه ای

خانه به سبک مدیترانه ای ترکیبی زیبا از معماری ایتالیایی و اسپانیایی است. برخی از ویژگی هایی که این سبک منحصر به فرد را ایجاد می کند، دیوارهای گچی، سقف های کاشی، کاشی کاری های تزئینی، جزئیات آهن فرفورژه مشکی و درهای ورودی بزرگ و چوبی است. یکی دیگر از جزئیاتی که در این سبک خانه پیدا خواهید کرد، تمرکز بر زندگی در فضای باز است. اغلب فضاهای بیرونی محصور مانند حیاطی با درختکاری یا ایوانی را خواهید دید. خانه های سبک مدیترانه ای برای اولین بار در قرن نوزدهم به وجود آمدند و شما این سبک را بیشتر در مناطق آب و هوایی گرمتر مانند کالیفرنیا خواهید یافت.

 
خانه به سبک مدیترانه ای کرم رنگ با پنجره های قوس دار مشکی، فضای سبز و استخری زیبا در حیاط خلوت

 خانه های استعماری

خانه‌های سبک استعماری دارای سبک معماری سنتی از دوران استعمار هستند. چند ویژگی کلیدی عبارتند از آجر یا چوب بیرونی، حداقل یک شومینه، و تعداد زیادی پنجره. درب ورودی معمولاً در مرکز خانه قرار دارد و به یک ورودی بزرگ با یک راه پله مرکزی منتهی می شود. این خانه ها تقریباً همیشه حداقل دو طبقه هستند، گاهی اوقات سه طبقه. انواع مختلف این سبک عبارتند از فرانسوی، انگلیسی، هلندی، گرجی و آمریکایی. تأثیر در سبک خاص توسط کشوری که منطقه را در طول زمان ساخت خانه اشغال کرده بود تعیین می کرد.

 

خانه بزرگ به سبک استعماری با نمای آجری، ستون‌های سفید و کرکره‌های پنجره سیاه و چمن سبز

 خانه های سبک کیپ کاد

Cape Cod Syle اصلی از دهه 1700 بیرون آمد. این خانه‌های جذاب که در کیپ کاد، ماساچوست سرچشمه می‌گیرند، کوچک، کارآمد و محکم ساخته شده‌اند تا بتوانند زمستان‌های سخت را تحمل کنند. یک خانه کلاسیک در این سبک یک درب ورودی متمرکز با دو پنجره بلند در هر طرف را نشان می دهد. امروزه، نسخه جدیدتر این خانه‌ها به احتمال زیاد بزرگ‌تر است و طبیعتاً فضای داخلی بیشتری و همچنین پنجره‌های بیشتری ایجاد می‌کند.

خانه ای به سبک کیپ کاد با پنجره های جلویی، خط سقف شیب دار و راهروی آجری قرمز تا در ورودی

 کشور فرانسه

خانه فرانسوی به سبک کانتری از خانه هایی که در حومه شهر فرانسه یافت می شود الهام گرفته شده است. ترکیبی زیبا از ظرافت روستایی، این خانه‌ها از ساده تا عجیب و غریب را شامل می‌شود. یک طراحی معمولی با این سبک خانه، سقف های نوک تیز، نمای بیرونی سنگی، رنگ های گرم و قوس های منحنی و خطوط نرم است. در داخل تیرهای چوبی، دیوارهای گچی و کفپوش سنگی خواهید دید.

خانه روستایی سنگی فرانسوی با دودکش سنگی، جلو پنجره‌های کوچک با کرکره‌های سفید و گل‌های رنگارنگ در امتداد جلو

 امروزی

یک خانه معاصر منعکس کننده سبک فعلی است، به سادگی به معنای معماری امروز است. در یک خانه معاصر، متوجه خواهید شد که سازنده از مصالح طبیعی و پایدار استفاده می کند. این خانه ها لمسی از سادگی مدرن و چسبیده به خطوط مستقیم و حس مینیمالیستی با رنگ های خنثی دارند.

سبک خانه معاصر با خطوط مستقیم، نورپردازی زیبا و آسمان شب آبی

 خانه های مدرن میانه قرن

Mid Century Modern بر روی خطوط تمیز تمرکز می کند و در عین حال ترکیبی از اشکال هندسی و ارگانیک را اضافه می کند. بارها پنجره‌های بزرگی را می‌بینید تا نور طبیعی را وارد کنید و طبیعت را درک کنید. ایده اصلی پشت این سبک از خانه ، سادگی نامرتب است. این یک طرح آمریکایی است که پس از جنگ جهانی دوم محبوب شد.  

خانه مدرن سفید اواسط قرن با درب زرد روشن. جلو پنجره های بزرگ، درختان نخل و چمن سبز جلو

 احیای یونان

با شروع دهه 1820، این سبک معماری از دهه 1830 تا جنگ داخلی به اوج محبوبیت رسید. یک واقعیت جالب در مورد این سبک این است که نه تنها برای یک خانه معمولی بلکه برای ساختمان های عمومی مانند کلیساها، دادگاه ها، کتابخانه ها و بانک ها نیز محبوب بود. برخی از ویژگی‌های کلیدی سبک احیای یونانی ستون‌های بلند در جلو، ورودی‌های بزرگ، تزیینات به سبک یونانی و رنگ‌های سفید یا کم‌رنگ هستند.  

خانه بزرگ به سبک یونانی با ستون‌های بلند و ضخیم سفید در امتداد جلو با درب ورودی متمرکز و پنجره‌های زیاد

 خانه مزرعه

انواع خانه هایی با نام هایی مانند خانه مزرعه به شما ایده بسیار خوبی از آنچه با آن سر و کار دارید می دهد. خانه‌های مزرعه معمولاً در زمین‌های کشاورزی ساخته می‌شدند و از خانه‌های مزرعه‌ای ساکنان اولیه الهام می‌گرفتند. چه کلاسیک، روستایی، قدیمی یا سنتی، این نوع از سبک های خانه دارای سقف های بلند، تیرهای در معرض دید، خوابگاه ها و شومینه مرکزی هستند. این خانه ها دارای ردپایی بزرگ با چیدمان مستطیل شکل، ایوان بزرگ جلویی و معمولاً دو طبقه بودند. در گذشته، خانه به سبک فارم هاوس فقط در کشور یافت می شد، با این حال، این یک سبک خانه محبوب است که اکنون می توانید آنها را با خانه های سبک حومه شهر و حتی در برخی مناطق شهری ترکیب کنید. کسانی هستند که حتی سبک خانه های مزرعه مدرن را خانه رویایی ایده آل خود می دانند.

خانه مزرعه دو طبقه. سفید با کرکره های مشکی، ایوان بزرگ جلو و چمن سبز

 خانه های به سبک مرتعی

هنگامی که به انواع مختلف سبک‌های معماری خانه نگاه می‌کنید، ممکن است چند شباهت بین یک خانه به سبک مزرعه و یک خانه مزرعه مشاهده کنید، مانند یک محوطه اختصاصی پاسیو، یک فضای بزرگ و فضاهای نشیمن باز خوب. ویژگی هایی که در طراحی خانه به سبک Ranch خواهید یافت، خطوط سقف کم شیب با لبه های بزرگ، پنجره های بزرگ و درهای شیشه ای کشویی است و بیشتر آنها یک طبقه و به شکل "L" یا "U" هستند. خانه های مزرعه معمولاً قرار می گیرند و قطعه زمین های بزرگتر معمولاً بین 1 تا 10 هکتار است.

L- خانه ای به سبک مزرعه ای شکل، تک طبقه در زمین های زیاد با درختان و چمنزار سبز

 صنعتگر

سبک خانه Craftsman از جنبش صنعتگران آمریکایی در آغاز قرن بیستم بیرون آمد و از ایده خانه مسکونی تولید انبوه که همه شبیه به هم بودند، منحصر به فرد است. معماری صنعتگر با افتخار کار انسان را در مقابل ماشین های بزرگ با استفاده از مواد طبیعی به نمایش می گذارد. این سبک یک ساخت قوی را ارائه می دهد که معمولاً به شکل افقی است. نمای بیرونی معمولاً با رنگ آمیزی چوبی با نوعی گچ کاری یا سنگ است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سقف‌های کم شیب با شیروانی‌های تک یا دوتایی و لبه‌های برآمدگی، پنجره‌های بزرگ، تیرهای نمایان، و ستون‌های پهن و مخروطی که در ایوان‌های باز و زیبا قاب‌بندی شده‌اند، اشاره کرد.

خانه دو طبقه به سبک صنعتگر، نمای بیرونی چوبی با پنجره‌های زیاد، درب ورودی متمرکز، لبه‌های بیرونی و ستون‌های چوبی نگه داشته شده است. پیاده رو طولانی، چمن جلویی سبز و درختچه ها

 کلبه

وقتی به انواع سبک های خانه نگاه می کنیم، سبک خانه کلبه ای بسیاری از ظاهر منحصر به فرد و انواع ارتفاعات خانه را ارائه می دهد. چه به دنبال خانه ای برای روزمره و چه برای تعطیلات باشید، سبک کلبه بسیار جذاب است. ویژگی های زیادی وجود دارد که خانه ای به سبک کلبه را بسیار جذاب و دنج می کند. آنها معمولاً در سمت کوچکتر هستند و از ترکیب چوب، آجر و سنگ ساخته شده اند. آنها اغلب تیرهای چوبی زیبایی را روی سقف به نمایش می گذارند. برخی از ویژگی‌های کلیدی دیگر عبارتند از فضای بیرونی زیاد، ایوان‌های کوچک زیبای جلو، و یک شومینه چوبی گرم و زیبا را فراموش نکنید.

خانه ای به سبک کلبه ای کوچک، سبز پاستلی با تزئینات سفید و درب ورودی زرد ملایم، حصار سفید و گل های صورتی در جلو
 تودور

قطعا خانه های مسکونی معمولی شما نیست، خانه های سبک تودور بدون شک توجه شما را جلب خواهد کرد. یکی از ویژگی های متمایز، سقف های شیب دار با شیروانی های رو به جلو با ارتفاع های مختلف است. یکی دیگر از پنجره ها است. پنجره‌ها با ترکیبی از معماری قرون وسطایی، بلند و باریک با شیشه‌های متعدد، به شکل مستطیل یا الماس هستند. ویژگی های دیگری که به زیبایی خانه های سبک تودور کمک می کند، دودکش های بلند با گلدان های متمایز در بالا، درگاه های استادانه، و نمای بیرونی آجری با چنین طرح های پیچیده ای است. این سبک خانه بسیار منحصر به فرد که در اواخر دهه 1800 در اروپا سرچشمه گرفت، در اواسط قرن 19 در ایالات متحده ظاهر شد و اغلب به عنوان سبک "کتاب داستان" شناخته می شود.

خانه زیبای آجری تیره بیرونی به سبک تودور، کارهای چوبی اطراف پنجره ها، محوطه سازی زیبا با چمن سبز سرسبز

 تقسیم سطح

وقتی اصطلاح "خانه دو طبقه" را می شنوید ممکن است فکر کنید ... "آیا این فقط یک خانه دو طبقه نیست؟" این دو در واقع کاملاً متفاوت هستند. در یک خانه دو طبقه معمولی، شما یک پله طولانی را می بینید که این دو طبقه را به هم متصل می کند. خانه‌های دو سطح چند سطحی هستند که با پله‌های کوتاه از هم جدا شده‌اند و سبک خانه‌ای را ایجاد می‌کنند که در آن فضاهای نشیمن کاملاً از هم جدا هستند. این خانه ها در دهه 50 و 60 واقعاً محبوب شدند و حتی در دهه 70 ساخته شدند. اگر فردی هستید که قدردان حریم خصوصی هستید و از پله‌های زیاد اهمیتی نمی‌دهید، یک خانه در دو سطح ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

آبی ملایم، خانه در دو سطح، پنجره جلویی، گاراژ متصل با چمن جلویی سبز

 کابین

کابین‌ها، مانند کلبه‌ها، فضایی دنج را ارائه می‌دهند که خانه یا مکانی جذاب را برای دور زدن ایجاد می‌کند. کابین ها از چوب ساخته شده اند، سقف های شیروانی یا متقاطع دارند، اغلب دارای ایوان یا عرشه هستند و معمولاً دارای یک شومینه دنج یا اجاق هیزمی هستند. اگرچه یک کابین معمولاً در ضلع کوچکتر قرار دارد، تعداد زیادی پلان کف کابین وجود دارد که بسیار بزرگ هستند. یک کابین چه کوچک و چه بزرگ، هنوز هم فضایی دنج و آرامش بخش را فراهم می کند و گزینه ای عالی برای اجاره برای تعطیلات یا داشتن آن است تا شما و شما بتوانید هر زمان که خواستید از آن لذت ببرید.

کلبه چوبی دنج و دنج در جنگل، پیش امدگی لبه بام بر ایوان جلو، پیاده رو طولانی و درختچه های سبز
خانه موبایل

 خانه های متحرک پیش ساخته می شوند، در یک کارخانه ساخته می شوند و سپس به یک سایت منتقل می شوند. اگرچه این خانه های ساخته شده قابل حمل و نقل هستند، اما اغلب پس از حمل و نقل اولیه پس از ساخت، در یک نقطه دائمی باقی می مانند. یک خانه متحرک معمولاً حداقل 320 فوت مربع است و خرید آن نسبتاً ارزان است.

خانه متحرک با درختان نخل در جلوی حیاط.
 

 عمارت

به عبارت ساده، عمارت خانه ای بزرگ و چشمگیر است. اگرچه هیچ جزئیات واقعی در مورد اندازه وجود ندارد، اما اکثر مشاوران املاک خانه را اگر 8000 فوت مربع یا بیشتر داشته باشد به عنوان عمارت یاد می کنند. این قطعاً خانه معمولی شما نیست، با توجه به اینکه اندازه خانه متوسط ​​در ایالات متحده حدود 2500 فوت مربع است. البته، چیزی بیش از اندازه وجود دارد که یک عمارت را می سازد. طراحی معماری نفیس اغلب دارای پنجره‌های بزرگ، سقف‌های بلند و نمای چشمگیر است که تنها از مواد درجه یک مانند چوب مرغوب و سنگ‌کاری با بالاترین کیفیت استفاده می‌کند. شما معمولاً عمارتی خواهید یافت که بر روی یک قطعه زمین چشمگیر ساخته شده است که شامل مسیرهای پیاده روی زیبا، فواره های آب بزرگ و باغ های دلپذیر است.

خانه ای به سبک عمارت با ورودی بزرگ.

 ویلا

ویلا که در رم سرچشمه می گیرد، خانه ای برای طبقه بالا بود. اغلب افراد ثروتمند دارای خانه ای در شهر و همچنین یک ویلا خصوصی در حومه شهر در یک قطعه ملک بزرگ هستند. توسکان ویلایی به سبک شناخته شده ای است که در اروپا محبوب شد. این سبک های خانه شامل استخرها و باغ های چشمگیر در ملک رایج بود.  

ویلای بزرگ و سفید روی آب

 باردومینیوم

Barndominium دقیقاً همان چیزی است که ممکن است فکر کنید ... انباری که به فضای زندگی تبدیل شده است. در حالی که اینها برای مدت طولانی وجود نداشته اند، اما در چند سال گذشته محبوبیت آنها افزایش یافته است. شاید تعجب کنید که چرا در دنیا کسی بخواهد در انبار زندگی کند. باردومینیوم ها مقرون به صرفه، کم مصرف و تعمیر و نگهداری بسیار کم هستند. همچنین می توانید با ظاهر بارنومینوم خود کاملا خلاق باشید و خانه ای منحصر به فرد و زیبا بسازید.    

باردومینیوم سفید روستایی

قایق خانه

قایق خانه دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد ... قایق که به عنوان خانه استفاده می شود. اگرچه قایق‌های خانه روی آب هستند، اما بسیاری از آن‌ها موتور ندارند و به منظور ثابت بودن لنگر انداخته‌اند. اغلب اوقات آنها برای سهولت دسترسی آسان به زمین، مستقیماً به یک اسکله متصل می شوند. ممکن است قایق خانگی خود را در جایی وسط آب لنگر بیاندازید. این به یک قایق کوچکتر نیاز دارد تا از خشکی به واحد مسکونی شما برسد، سپس شما به سادگی قایق کوچکتر خود را به قایق خانگی ببندید. یک خانه قایق معمولی شامل تمام امکاناتی است که شما نیاز دارید مانند آشپزخانه، فضای نشیمن، میز کوچک، اتاق خواب و حمام. 

خانه قایق خاکستری در بندر پهلو گرفت

کلبه کلبه

ساده ترین راه برای توصیف کلبه یک خانه چوبی در کوهستان است. این خانه‌ها ریشه در کوه‌های آلپ فرانسه و کوه‌های سوئیس پیدا می‌کنند، جایی که گله‌داران گله‌های خود را برای تابستان‌ها می‌آورند. امروزه معمولاً از آنها به عنوان خانه های تعطیلات لوکس در فصل اسکی استفاده می شود. سقف‌های عریض و شیب‌دار و لبه‌های برآمده با پوشش کامل برف، مکانی زیبا را ایجاد می‌کند. 

چوب طبیعی، کلبه‌ای پوشیده از برف، لبه‌های بزرگ روی لبه‌های آویزان، درختان بلند پوشیده از برف
پنت هاوس

پنت هاوس در بالاترین سطح واحدهایی مانند ساختمان های آپارتمانی یا هتل ها قرار دارد. متفاوت از خانه یا اتاق استاندارد شما، پنت هاوس جنبه مجلل تری به اشیا ارائه می دهد. شما طبیعتاً برای زندگی یا اقامت در پنت هاوس هزینه بیشتری می پردازید، اما از مزیت ها و لذت بردن از چیزهایی مانند فضاهای نشیمن بزرگتر، تزئینات خانه مجلل و مناظر زیبا بهره مند خواهید شد.

پنت هاوس مدرن، تراس بزرگ با چشم انداز شهر
 

مک منسیون

McMansion یک اصطلاح تحقیر آمیز است که برای توصیف خانه های بزرگ و تولید انبوه با سبک های معماری ضعیف استفاده می شود. برخی از عوامل کلیدی که در این توصیف نقش دارند عبارتند از فقدان تعادل و تقارن کلی، فضاهای خالی بیش از حد مانند پنجره ها و درها و همچنین اشکال بسیار زیاد که باعث ایجاد یک سبک خانه به هم ریخته و نامنظم می شود. 

McMansion، ترکیبی از آجر قرمز و سنگ، جلو پنجره های بزرگ
 

خانه هایی به سبک اروپایی

سبک خانه اروپایی سبکی است که از بسیاری از سبک های مختلف مانند ایتالیایی، توسکانی، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی الهام می گیرد. این سبک دارای شیب سقف های شیب دار، پنجره های بلند با کرکره، و اغلب شامل درگاه های قوسی است. این خانه ها با گچ، آجر یا سنگ ساخته شده اند و بیشتر اوقات ترکیبی از این دو را به نمایش می گذارند و نمای زیبایی را ایجاد می کنند. متوجه خواهید شد که این خانه ها تقریباً همیشه حداقل دو طبقه هستند و اغلب شامل یک سوئیت زیرزمین هستند. ایجاد یک احساس زیبا و دنیای قدیمی در حالی که همه ویژگی‌ها و امکانات به‌روز را ارائه می‌کند، سخت نیست که بفهمیم چرا این خانه رویایی یک فرد است.

خانه دو طبقه به سبک اروپایی، آجر قرمز تیره، درختان بلند، آسمان آبی، چمن سبز
 

خانه مربی

کوچ هاوس، که به عنوان خانه کالسکه نیز شناخته می شود، یک ساختمان کوچک است که در یک ملک معمولاً در پشت خانه اصلی ساخته شده است. در قرن نوزدهم، هدف از راه اندازی خانه مربی، فراهم کردن استراحت و سرپناه برای اسب ها و کالسکه ها بود. همچنین بسیار معمولی بود که اینها را در محله های ثروتمندتر پیدا کنید، جایی که برای اقوام یا کارکنان صاحب خانه استفاده می شد.  

خانه کالسکه کوچک و ساده، سنگ با شومینه، اسب و کالسکه جلو
 

خانه ییلاقی

خانه‌های به سبک خانه‌های ییلاقی در اواسط قرن نوزدهم در بنگال، هند پدید آمدند. هدف اولیه پشت این نوع خانه ها داشتن چیزی غیررسمی و آسان برای ساخت بود. در طول سال‌ها، این خانه‌های ساده و مجردی محبوبیت بیشتری پیدا کردند، حتی راه خود را به ایالات متحده باز کردند. اگرچه سبک‌های متفاوتی از خانه‌های ییلاقی وجود دارد، اما ویژگی‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید آنها را ثابت کنید. این خانه‌ها کوچک هستند، اغلب یک طبقه و دارای سقف شیب‌دار، جلو پنجره‌های بزرگ و ایوان بزرگ جلو هستند. 

خانه دنج، خاکستری پاستلی، به سبک خانه های ییلاقی سبز، پنجره های بلند در دو طرف درب ورودی مرکزی، چمن سبز بزرگ، درختان بلند بلند

خانه اسکولی

Skoolies ترکیبی عالی از خانه های کوچک و RVs هستند. skoolie یک اتوبوس مدرسه است که بازسازی شده و به فضای زندگی تبدیل شده است. مانند یک خانه کوچک، یک اسکولی در سمت کوچکتر قرار دارد، معمولاً بین 245 تا 300 فوت مربع، و یک گزینه زندگی پایدار و مقرون به صرفه را ارائه می دهد. با یک سکولی و یک RV، راحتی یک خانه روی چرخ را دارید، که برای کسانی که زیاد سفر می کنند عالی است. یک skoolie می تواند برای کسانی که به دنبال یک پروژه DIY هستند سرگرم کننده باشد. از ویژگی های چوبی دست ساز برای ایجاد ظاهری روستایی استفاده کنید، اگر مدرن دوست دارید با یک ترکیب رنگ سیاه و سفید واضح همراه شوید یا حتی این دو را ترکیب کنید.

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید  ؛