معرفی انواع دیوار صنعت ساختمان

 

 

سیستم های دیوار ساختمانی: سبک ها و ملاحظات


در 3 اوت 2020 ساعت 1:39:57 ب.ظ

توسط کریس هرتزوگ

نظر بدهید
 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

Construction Building Wall Systems: Styles & Considerations

 

انواع مختلف مصارف نهایی برای ساختمان ها نیازمندی های متفاوتی برای عملیات بیرونی هر ساختمان دارند. سیستم دیواری که برای یک دفتر استفاده می شود مانند سیستم بسته بندی مواد غذایی نخواهد بود و برای یک انبار از همان چیزی که برای یک مدرسه یا کلیسا استفاده می کنید استفاده نمی کنید. چارچوب ساختمان ها همه می توانند بسیار شبیه باشند، با این حال، روکش بیرونی یا سیستم های دیوار می تواند متفاوت باشد و می تواند عملکرد، ظاهر و هزینه خود ساختمان را تغییر دهد.

 

این مقاله انواع مختلف سیستم‌های دیوار ساختمانی، هر یک از ملاحظات و نیازهای ساختمان شما را توضیح می‌دهد تا به شما کمک کند انتخاب کنید کدام یک برای شما مناسب است، و یک اسکوپ داخلی کامل در سیستم‌های دیوار فلزی از پیش مهندسی شده توسط Butler Manufacturing توضیح می‌دهد.

 

بیایید شیرجه بزنیم!

 

 

سیستم های دیوار ساختمان


چه یک قاب شیب دار، چه قاب گل میخ یا فلز از پیش مهندسی شده باشد، همه آنها دلایل خاص خود را برای استفاده در هر پروژه ساختمانی دارند. آیا می توانید از یک سیستم دیواری برای چندین کاربرد نهایی استفاده کنید؟ آیا یک کاربرد نهایی خاص می تواند چندین گزینه سیستم دیواری داشته باشد؟ به این سؤالات در زیر پاسخ داده می شود و همچنین اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ساخت این سیستم های دیواری و رفع باورهای غلط رایج وجود دارد.

 

 

سیستم های دیوار بتنی: شیب به بالا و پیش ساخته در مقابل بلوک


اولین نوع سیستم دیوار ساختمانی، دیوارهای بتنی است. آنها نام های زیادی دارند و فقط چند واریانس دارند. "Tilt-up" یک تکنیک ساخت و ساز است که از پانل های بتنی پیش ساخته استفاده می کند. پس از اینکه پانل های بتنی در یک کارخانه تولید خارج از محل ریخته گری و پخت شدند، دال ها به محل کار فرستاده می شوند و با جرثقیل به صورت عمودی به سمت بالا متمایل می شوند و تا زمانی که اجزای ساختمانی باقی مانده - مانند سقف، کف، و دیوارها - ایمن شده اند.

 

سپس پانل ها در بالا و پایین جوش داده می شوند و آن قطعه بتن اکنون دیوار خارجی است. پانل ها را می توان در انواع مختلف پرداخت، از جمله سنگدانه های صاف، در معرض، و با الگوهایی مانند آجر یا سنگ برای پیشرفت های معماری ریخته گری کرد.

 

با شیب به بالا یا پیش ساخته، همچنان به یک سازه فولادی در داخل نیاز خواهید داشت زیرا بتن به تنهایی نمی تواند خود را نگه دارد. این برای سیستم های دیوار بتنی بلوک (واحدهای بنایی بتنی (CMU)) یکسان است.

 

concrete-tilt-up-construction-wall-system

 

 

کاربردهای رایج برای بتن سازه ای


بسیاری از تأسیسات تولید مواد غذایی، مانند کارخانه های پنیر، کارخانه های بسته بندی گوشت، یا هر مرکز جدید پردازش مواد غذایی معمولاً از سیستم های دیوار بتنی شیب دار ساخته می شوند. این نوع ساخت و ساز در مناطقی با عهدنامه های حفاظتی سختگیرانه معماری نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در مناطقی که دارای شرایط مرطوب هستند نیز قابل استفاده است.

 

 

گروه معماری مشاور

 

 

 

قاب گل میخ و سیستم های دیوار جانبی خارجی


قاب های گل میخ و نمای بیرونی آن چیزی است که اکثر مردم آن را به عنوان ساخت و سازهای معمولی طبقه بندی می کنند و بیشتر خانه ها یا سازه های چند خانواده و همچنین ساختمان های تجاری کوچک مانند رستوران های فست فود، دفاتر کوچک حرفه ای و سازه های خدمات تجاری کوچکتر از آن ساخته می شوند. . شما می توانید هر نوع تکمیل معمول خارجی را روی چوب و همچنین ساختمان های از پیش مهندسی شده قرار دهید، که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

 

 

کاربردهای متداول برای قاب گل میخ و سایدینگ بیرونی


دو تا از بزرگترین دلایلی که ممکن است کسی قاب گل میخ سنتی و گزینه سایدینگ بیرونی را انتخاب کند، به دلیل کارآمدی هزینه و گزینه های پایان بی پایان بیرونی است. اغلب شرکت‌های ملی که ساختمان‌های کوچکی دارند (فکر می‌کنید رستوران‌های فست فود، دفاتر حرفه‌ای، ارائه‌دهندگان خدمات بی‌سیم و غیره) از طراحی بیرونی ساختمان خود به عنوان بخشی از برندسازی و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. تقریباً هر پوشش بیرونی را می توان با این سیستم ساخت و ساز استفاده کرد. از سنگ تراشی گرفته تا وینیل، پانل های کامپوزیت گرفته تا سیمان الیافی و حتی سایدینگ چوبی، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

 

بسیاری از زنجیره‌های خرده‌فروشی یا تجاری ملی برای پوشش خارجی انتخابی خود به EIFS (سیستم پایان عایق خارجی) روی می‌آورند، اگرچه اکثر مردم آن را گچ بری می‌نامند. دلیل اینکه بسیاری از مردم به این موضوع روی می آورند به دلیل قابلیت هایی است که سایدینگ به آنها اجازه می دهد مانند کمک به رنگ آمیزی و پذیرایی از رنگ آمیزی و همچنین سایر ویژگی های بیرونی که برخی از رستوران ها ممکن است از آنها استفاده کنند، به عنوان مثال، ساختمان خود را برجسته و برجسته نشان دهند. ساختارهای آنها بخشی از برند آنها شود.

 

سیستم های فلزی از پیش مهندسی شده در مقابل سیستم های دیوار فلزی معمولی
سیستم های فولادی از پیش مهندسی شده در واقع در دوران جنگ جهانی دوم شروع شدند. آیا تا به حال چیزی به نام کلبه کوونست شنیده اید؟ احتمالاً قبل از رانندگی در حومه شهر یکی از آنها را دیده اید. آنها معمولاً شبیه یک ساختمان نیمه گنبدی فلزی یا سقف بشکه ای هستند که دیوارهای منحنی تا سطح زمین امتداد دارند. کیت های این کلبه های فلزی در ارتش برای ادارات و واحدهای MASH استفاده می شد زیرا می توانستید آنها را خیلی سریع بسازید. شرکت‌هایی مانند Butler Manufacturing متوجه شدند که چگونه ارتش می‌تواند پادگان‌های جدید یا یک دفتر جدید را در عرض چند روز راه‌اندازی کند و فکر کردند، "احتمالاً می‌توانیم این کار را برای سایر سازه‌ها به همان سرعت و آسانی انجام دهیم."

 

بنابراین تفاوت بین ساختمان های فلزی از پیش مهندسی شده و ساختمان های فلزی معمولی چیست؟ چند تفاوت وجود دارد اما به زمان و هزینه خلاصه می شود.

 

وقتی به یک فروشگاه لوازم خانگی می روید، می توانید چوب را در دو در شش، دو در هشت، دو در ده، دو در دوازده و ... پیدا کنید. شما فقط می توانید دو در چهار یا دو در شش را پیدا کنید. همین موضوع در مورد فولاد معمولی نیز صدق می کند. عرض، عمق و ارتفاع مشخصی وجود دارد.

 

ساختمان با فولاد معمولی نیاز به مهندسی زیادی دارد که باید قبل از تحقق هزینه پروژه انجام شود. فرآیند مرسوم شامل یک مهندس است که ویژگی‌های هر قطعه فولاد را می‌گیرد و می‌بیند که آیا فرآیند مهندسی برای بارهای باد، بارهای لرزه‌ای و محدودیت‌های آیین نامه ساختمان را طی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که طرح از نظر ساختاری سالم است. معمولاً این سازه‌ها فولاد بیشتری نسبت به یک ساختمان از پیش مهندسی شده دارند. این می‌تواند مستقیماً با هزینه‌های ساخت‌وساز بالاتر برابری کند، بدون ذکر این که شما برای مهندسی پیشاپیش هزینه می‌کنید و هزینه‌های مهندسی یک ساختمان معمولی می‌تواند بیش از 20000 دلار باشد - نه تغییر کلی!

 

هنگام کار با یک پیمانکار طراحی-ساخت برای یک راه حل از پیش مهندسی شده، آنها می توانند قبل از خرید به شما بگویند که سازه چه قیمتی دارد. بنابراین، مهندسی برای شما زودتر از موعد انجام می شود و زمانی که متوجه هزینه کل پروژه خود شدید، هزینه آن را در قسمت پشتی پرداخت می کنید - نه قبل از اینکه بدانید آیا حتی بودجه خود را تامین خواهید کرد یا خیر.

 

 

ملاحظات و نیازهای ساختمان


پروژه‌های ساختمانی مختلف اهداف و نیازهای متفاوتی دارند که ویژگی‌های سیستم دیواری متفاوتی را ایجاد می‌کنند که ممکن است لازم باشد در نظر بگیرید.

تصمیمات دیوار بیرونی بر اساس هدف یا عملکرد ساختمان و همچنین جذابیت زیبایی شناختی مورد نظر انجام می شود. کدام یک از موارد زیر با ملاحظات و نیازهای پروژه شما مطابقت دارد و کدام سیستم دیواری برای شما بهتر کار می کند؟ زیر را بخوانید تا بیشتر بدانید.

 

 

سیستم های دیواری گسترش و مقاوم سازی


آیا تا به حال ساختمانی را دیده اید که به نظر می رسد نیمی از آن در دهه 1970 ساخته شده و نیمی دیگر دیروز ساخته شده است؟ این امر باعث ایجاد ناهماهنگی بصری می شود و باعث می شود توسعه یا نوسازی جدید شما به جای یک پروژه کامل و اندیشیده شده، یک فکر بعدی به نظر برسد.

 

 

سیستم توسعه-بهسازی-دیوار


بسیار متداول است که در موقعیتی قرار بگیرید که مواد موجودی داشته باشید که دیگر ساخته نشده‌اند و یافتن مطابقت کامل تقریباً غیرممکن است.

به عنوان مثال، فرض کنید یک ساختمان 20 ساله است و نمای بیرونی سیستم دیوار آجری است. می‌خواهید اضافه کنید، اما آن آجر دیگر ساخته نمی‌شود... حالا چی؟ وقتی چنین موقعیت هایی دارید، هوشمندانه است که مواد دیواری جدید یا سیستم های دیواری را برای گنجاندن در طراحی وارد کنید. به این ترتیب می توانید آن را طوری جلوه دهید که گویی یک فکر قبلی نبوده بلکه عمدی بوده است. همه چیز در مورد استفاده از مواد است تا آن را هدفمند و نه اجباری جلوه دهد!

 

expansion-retrofit-wall-system

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

سیستم های دیواری کاربردی


یکی دیگر از ملاحظات در هنگام تصمیم گیری اینکه چه نوع سیستم دیواری برای پروژه ساختمانی شما بهترین است، عملکرد آن است.

 

  • آیا دیوارهای شما نیاز به ارائه عملکردهای خاصی برای کسب و کار شما دارند؟
  • آیا دیوارهای داخلی شما باید استانداردهای تمیزی خاصی را رعایت کنند یا تا حد مطلوبی از استحکام بایستند؟
  • آیا دیوارهای شما نقشی در حفظ دارایی های شما در داخل ساختمان شما در دمای دقیق دارند؟
  • یا از طرف دیگر، آیا تنها عملکردی که از سیستم دیوار خود نیاز دارید، فقط ... دیوار است؟

 

همه مراکز تولید مواد غذایی باید با FDA، USDA یا سایر دستورالعمل‌های نظارتی و فرآیندهای بهداشتی مطابقت داشته باشند که در نهایت افرادی مانند من و شما را ایمن نگه می‌دارند. هنگامی که مجبور هستید وسایل را به صورت روزانه یا گاهی چندین بار در روز ضدعفونی کنید، مواد مانند دیوارها باید بتوانند در برابر شست و شو و عوامل تمیز کننده خشن مقاومت کنند. در مواردی مانند این، معمولاً از سیستم های دیوار بتنی با استفاده از پانل های شیب دار استفاده می شود. دلیل اینکه مردم از سیستم دیواری مانند کج کردن یا بنایی استفاده می کنند این است که بسیار بادوام، ماندگار است و حتی با وجود چرخه های بهداشتی فراوان، در آزمون زمان مقاومت می کند. سیستم های دیوار فلزی نیز در بسیاری از موارد برای این مصارف مناسب هستند.

 

اگر در حال ساخت یک انبار یا یک واحد ذخیره سازی هستید، ممکن است سیستم دیواری را انتخاب کنید که مقرون به صرفه ترین راه حل برای داشتن بازده سرمایه گذاری بالاتر است. انبارداری و ذخیره سازی کسب و کارهایی رقابتی هستند، بنابراین، ساختن این امکانات تا جایی که می توانید مقرون به صرفه است، برای ایجاد بازگشت سریع سرمایه هوشمندانه است.

 

در این موارد، پانل سیستم دیوار فلزی تقریبا همیشه بهترین گزینه خواهد بود. ارزان، به آسانی در دسترس، سازگاری آسان برای توسعه های آینده، بادوام و مواد نگهداری بسیار کم است.

 

Functional-wall-system-storage-manufacturing-facility

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

سیستم های دیواری متمرکز بر طراحی


وقتی صحبت از پروژه هایی می شود که تمرکز بیشتری روی جنبه طراحی ساختمان دارند، ممکن است به کلیساها، مدارس، اتحادیه های اعتباری (نه، فقط من؟) یا موزه های هنری فکر کنید، اما در واقع، هر زمان که تصمیم به این کار ندارید. یک جعبه فلزی یا چوبی به عنوان ساختمان خود داشته باشید، شما نوعی طرح خاص را انتخاب می کنید.

 

 

طراحی-متمرکز-ساختمان فلزی


همچنین ممکن است فکر کنید که فقط به دلیل اینکه ساختمان شما برای تولید یا انبارداری است، نمی توانید یک سیستم دیوار بیرونی زیبایی شناختی داشته باشید، اما این درست نیست.

 

همانطور که قبلا ذکر شد، ساختمان های تولیدی و انبار معمولاً می خواهند از سودآورترین راه حل ساختمانی استفاده کنند. با این حال، گاهی اوقات مردم می‌خواهند بخش اداری ساختمان خود را بهبود بخشند، برخی از عناصر طراحی معماری را به بیرون اضافه کنند، یا کدهای منطقه‌بندی محلی می‌گویند که باید درصد مشخصی از ساختمان خود را داشته باشند تا از نظر معماری بهبود یابد. و خبر خوب این است که راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید ساختمانی فلزی را انتخاب کنید که ابزار ساخت و ساز بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و همچنان از نظر بصری جالب به نظر برسد، بدون اینکه هزینه‌ای را از دست بدهید!

 

design-focussed-metal-building

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

سیستم های دیوار ساختمان فولادی Butler®


سیستم‌های دیوار باتلر که برای تکمیل سیستم‌های ساختاری Butler® طراحی شده‌اند، شامل انواع سبک‌ها و پرداخت‌ها هستند. مهندسی برتر هم بهره وری انرژی بیشتر و هم نصب سریع و دقیق را ارائه می دهد. مزایا و کاربردهای هر سیستم دیوار باتلر بسیار متنوع است که شانس وجود راه حلی برای اهداف و نیازهای پروژه شما را حتی بهتر می کند.

 

 

سبک 1: سیستم دیواری Butlerib® II


سیستم دیوار Butlerib® II هم ظاهر و هم عملکرد مورد نظر شما را با قیمتی باورنکردنی فراهم می کند. آزادی طراحی نامحدود را ارائه می دهد و سیستم دیواری اساسی برای هر ساختمان باتلر است. می توان آن را با مواد دیگری مانند آجر، EIFS و سایر سیستم های دیوار فلزی باتلر ترکیب کرد.

 

Butlerib II-wall-system-A.C.E.-building-service-butler-manufacturing

 

 

Butlerib کم هزینه ترین سیستمی است که به راحتی با پروفیل سایر پانل های فلزی که ممکن است 20 یا 30 سال پیش مورد استفاده قرار گرفته باشند، ادغام می شود و یک پنل بسیار رایج است.

 

 

مزایا و ملاحظات
عایق سیستم دیوار بوتریب می تواند تا چهار اینچ عایق را در خود جای دهد و گزینه های مختلفی برای اتصال دهنده ها دارد که نیازهای زیبایی و امنیتی شما را برآورده می کند.

 

کاربردهای ایده آل برای این نوع سیستم دیوار عبارتند از:

  • انبارهای بزرگ
  • مراکز خرده فروشی کوچک
  • تاسیسات صنعتی

 

سبک 2: باتلر Thermwall™ سیستم های فلوت، خط ظریف و دیوار مسطح
سیستم دیواری Butler Thermwall™ ظاهری جذاب و یکنواخت ایجاد می کند. این یک سیستم دیواری عایق کاری شده با بست های مخفی و پنهان با مقادیر R از R-16 تا R-32 است. پانل فلزی داخلی جذاب آن بدون نیاز به مواد اضافی ظاهری تمام شده را ارائه می دهد.

 

ThermaWall-Butler-Manufacturing-Wall-System-panel-to-structure

 

 

مزایا و ملاحظات
پانل Thermawall دارای پوسته فلزی در هر طرف با عایق در وسط است. درست مانند ساختار شیب دار از بالا و نحوه دو برابر شدن آن نه تنها به عنوان پانل دیوار بلکه سطح نهایی. این همان مفهوم است. به سرعت نصب می شود و ظاهری تمیز در داخل و خارج سازه دارد.

 

ما بارها از Thermawall برای مناطق تمیز و کاربردهای نهایی مختلف در صنایع غذایی استفاده کرده ایم.

 


کاربردهای ایده آل برای این نوع سیستم دیوار عبارتند از:

 

  • تاسیسات تجاری
  • تاسیسات صنعتی
  • کاربردهای معماری
  • امکانات ذخیره سازی سرد

 

 

سبک 3: سیستم دیواری eShadowall™


هنگامی که بهره وری انرژی در خط مقدم اهداف پروژه شما قرار دارد، سیستم دیواری eShadowall™ صرفه جویی در هزینه چرخه عمر را به پروژه های ساختمانی خود اضافه می کند. بهره وری انرژی از طریق طراحی مونتاژ منحصر به فرد آن، ترکیب بلوک های فاصله دهنده حرارتی و عایق پتوی فایبرگلاس به دست می آید. نسبت به اکثر سیستم های پانل دیواری به 33 درصد کمتر بست نیاز دارد که هزینه های نصب را کاهش می دهد و از اتلاف گرما جلوگیری می کند.

 

 

مزایا و ملاحظات


علاوه بر مزایایی که قبلاً ذکر شد، یک مزیت اضافی این است که این سیستم دیواری نسبت به پانل های دنده ای استاندارد، R-value یا مقدار حرارتی بسیار بالاتری ارائه می دهد. دیوار eShadow دارای بلوک‌های فومی و نیم اینچی است که بین پانل و خود ساختمان فلزی بسته می‌شود و اتصال کوتاه حرارتی نخواهید داشت.

در مناطقی که شرایط سازگار با کد انرژی بالاتری دارید، این پانل تقریباً همیشه الزامات کد را بدون نیاز به نصب عایق اضافی بین عایق دیواره‌ای برآورده می‌کند.

 

 

eShadowall-A.C.E.-building-service-wall-system-butler-manufacturing

 

 

 

بیایید این را از نظر تراکم تجزیه کنیم:

 

بنابراین، بگویید که یک روز تابستانی 95 درجه است و می‌روید داخل خنک‌کننده تا یک نوشیدنی واقعاً خوب و خنک بخورید. قوطی آلومینیومی بلافاصله شروع به عرق کردن می کند، درست است؟ میعان می شود زیرا هیچ چیز مانع رسیدن هوای گرم به سطح سرد نمی شود.

 

با این حال، اگر آن را در داخل یک قوطی کوزی قرار دهید، هوای گرم نمی تواند به راحتی یا اصلاً به سطح سرد برسد. بنابراین، شما اتصال کوتاه حرارتی بین قوطی و هوا را متوقف کرده اید. اصول مشابهی با این سیستم دیوار اعمال می شود.

 

فولاد داخل ساختمان با بلوک حرارتی eShadowall از پانل دیواری فولادی در بیرون ساختمان جدا می شود. به این ترتیب، اتصال کوتاه حرارتی به حداقل می رسد، نیازهای کد انرژی خود را برآورده می کنید و می توانید بدون عایق اضافی در دیوار این کار را انجام دهید.

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

کاربردهای ایده آل برای این نوع سیستم دیوار عبارتند از:

 

  • کارخانه های تولیدی
  • مجتمع های اداری
  • انبار و تاسیسات توزیع

 

سبک 4: eStylWall™ II سیستم دیوار مسطح و فلوت دار
این سیستم یک نمای بیرونی چشمگیر ایجاد می کند و در عین حال بهره وری انرژی را در فضای داخلی ساختمان افزایش می دهد.

 

این دارای یک طرح ثبت اختراع با استفاده از بلوک‌های فاصله‌دهنده حرارتی و عایق فایبرگلاس با مانع بخار است که می‌تواند به مقادیر R تا R-19.6 برسد.

 

estylwall-system-butler-flat-fluted

 

 

مزایا و ملاحظات


پانل سیستم دیوار مسطح و فلوت شده eStylWall™ II با Thermawall™ که در آن بست ها پنهان شده اند قابل مقایسه است. این به آن ظاهری مسطح در جلوی ساختمان می دهد، به جای اینکه راه راه داشته باشد و آن را از نظر معماری جذاب تر می کند.

 

 

کاربردهای ایده آل برای این نوع سیستم دیوار عبارتند از:

 

  • امکانات جامعه
  • تاسیسات صنعتی
  • تاسیسات تجاری

 

 

سبک 5: سیستم دیوار پانل TextureWall™


سیستم پانل Butler TextureWall™ یک سیستم دیوار فلزی عایق کاری شده با پانل های به هم پیوسته است که در برابر ضربه، سایش و آب و هوا مقاومت می کند.

مزایا و ملاحظات
صفحه پانل داخلی در یک پیکربندی خط ظریف با رنگ سفید پلی استر ساخته شده است که می تواند به تنهایی ایستاده یا برای اعمال سایر مصالح دیواری معمولی استفاده شود.

 

TextureWall شبیه Thermawall بالا است که دارای عایق بین دو قطعه فلز است. تفاوت در اینجا این است که TextureWall ظاهری خیابانی از گچ بری دارد. بسیاری از اوقات شهرها می گویند: "ما اجازه ساختمان های فلزی را نمی دهیم، شما باید از سنگ تراشی یا EIFS و غیره استفاده کنید." اما در واقع هنوز هم می توانید از TextureWall استفاده کنید و در بسیاری از موارد، پایان قابل قبولی خواهد بود.

 

 

Texturewall-wall-system-A.C.E.-butler-manufacturing

 

دلیل داشتن شهرها، چیزی که به آن میثاق های حفاظتی در مناطق خاص گفته می شود، این است که می خواهند یک منطقه به شکل خاصی به نظر برسد. این الزامات می تواند شامل مقرراتی باشد که می گوید 25 درصد از نمای اصلی ساختمان باید شیشه، سنگ، بنایی یا پانل معماری باشد. در این موارد، هدف این است که از داشتن "جعبه های فلزی" ساده قدیمی برای بهبود ظاهر منطقه دور شوید. خوشبختانه، باتلر چندین راه حل مناسب برای این نوع موقعیت ها ارائه می دهد.

 

 

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

 

کاربردهای ایده آل برای این نوع سیستم دیوار عبارتند از:

  • کلیساها
  • مراکز اجتماعی
  • امکانات تفریحی

 

A.C.E. سازنده شما برای سیستم های دیوار فلزی از پیش مهندسی شده است
دلایل مختلفی برای استفاده از هر سبک از سیستم های دیواری وجود دارد، اما زمانی که یک ساختمان فلزی بهترین گزینه برای مشتریان ما است، A.C.E. خدمات ساختمان، سیستم های دیوار فلزی از پیش مهندسی شده باتلر را انتخاب می کند. در تمام مراحل ساخت و ساز و در طول عمر ساختمان، مشتریان ما با استفاده از خدمات طراحی و ساخت ما همراه با سیستم ساختمان باتلر از راه حل های صرفه جویی در زمان و هزینه لذت می برند.

 

مزایای استفاده از سیستم های باتلر بسیار زیاد است و همچنین مزایای کار با A.C.E. خدمات ساختمان به عنوان ارائه دهنده کلید در دست شما در ساخت و ساز ساختمان.

 

در مورد 5 مزیت سیستم های ساختمان فلزی A.C.E و Butler بخوانید یا با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات ما یا مشارکت ما با ساخت باتلر بیشتر بدانید. یا فرم مشاوره پروژه ما را تکمیل کنید! ما امیدواریم که از تو خبری بشنویم!

 

 

نوشته کریس هرتزوگ


رئيس جمهور


کریس فارغ التحصیل دانشگاه ویسکانسین - پلاتویل است و در آنجا مدرک لیسانس خود را در رشته مدیریت ساخت و ساز دریافت کرد. او که یک متخصص معتبر LEED (AP) بود، کار خود را به عنوان یک برآوردگر برای یک شرکت ساختمانی محلی آغاز کرد و قبل از پیوستن به A.C.E در عملیات میدانی برای یک شرکت ساخت و ساز جاده کار کرد. در سال 2005 به عنوان برآوردگر/مدیر پروژه. کریس با مالکان برای توسعه پروژه های ساخت و ساز از ایده گرفته تا مرحله طراحی تا ساخت کار می کند. بیشتر کار او در خدمات پیش از ساخت است که در آن به مالکان در انتخاب زمین کمک می کند، مطالعات امکان سنجی را انجام می دهد و با مقامات دولتی برای دریافت مجوزها و تاییدیه ها همکاری می کند. او کمک می کند تا اهداف مالک با پروژه های ساختمانی تمام شده هماهنگ شود و به عنوان نماینده مالک در A.C.E خدمت می کند. پرسنل ساخت و ساز

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید  ؛