نمای مینرال

 

 

تخته نمای مینرال

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

New Facade Board

 

 

تعداد زیادی از معماران از نما برای نشان دادن ایده های خلاقانه خود استفاده می کنند. اندازه زیبایی ساختمان ممکن است اولین چیزی باشد که هنگام ذکر طراحی نما به ذهن می رسد ، اما اندازه گیری های اقتصادی و عملکردی نیز بسیار مهم هستند. طبق تحقیقات انجام شده ، حداقل 45 درصد از دست دادن گرما در نمای ساختمان رخ می دهد. هیئت نمای جدید Izocam با ویژگی های عایق حرارتی بالا که برای نما طراحی شده است ، از تلفات و افزایش حرارتی در نما جلوگیری می کند.

 

ایزوکام ، راه حل مناسب برای هر نیاز.

 

Izocam ، پیشگام عایق قابل اعتماد و واجد شرایط ، برای هر نیاز راه حل های صحیح ارائه می دهد. تخته نمای جدید Izocam که برای راحتی و پایداری بیشتر ساخته شده است دارای ویژگی دافع آب است و روی یک سطح با بافت شیشه ای سیاه روبرو است که برای گرمایش ، عایق صدا و ایمنی آتش در زیر شیشه ، گرانیت ، سنگ مرمر ، آلومینیوم ، چوب و غیره استفاده می شود. نما برنامه سریع و آسان به لطف ساختار سبک و انعطاف پذیر ، که با تراکم پذیری مناسب ، در تدارکات و ذخیره سازی صرفه جویی می کند. تخته نمای جدید با هدف صرفه جویی در انرژی واجد شرایط است.

 

فاصله بین مواد روکش و سیستم سازه ای در نمایهای تهویه شده در صورت آتش سوزی به عنوان دودکش عمل می کند. به همین دلیل ، مواد عایق باید برای اهداف ایمنی در برابر آتش مقاوم باشند. تخته نمای Izocam به دلیل خواص غیرقابل احتراق کلاس A1 می تواند با خیال راحت حتی از ساختمانهای بلندمرتبه استفاده شود.

 

New Facade Board

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

New Facade Board

محدوده کاربردی

 

 

  • گزینه های بیشماری در ساختار فلزی و تثبیت آنها در کاربردهای نمای تهویه وجود دارد :  ترجیحات معماری ، شکل ساختمان ، نوع و وزن مصالح روکش و تشخیص
  • براکت های فلزی با استفاده از کنترل درجه به صورت افقی و عمودی به دیوار خارجی متصل شده اند. عوامل متعددی مانند مدولار بودن مواد پوشش در مجموعه لنگرها ، حرکت باد.
  • توصیه می شود از پروفایل شروع برای ایمن سازی ساختار در خط شروع استفاده کنید. اولین ردیف تخته های عایق باید داخل پروفایل شروع قرار گیرد. تخته ها باید با دقت نصب شوند.
  • به منظور محکم کردن تخته های عایق ، لنگرها در طول مناسب انتخاب می شوند تا اطمینان حاصل شود که از ضخامت تخته عبور کرده و حداقل 4-5 سانتی متر به سنگ تراشی نفوذ می کنند. 
  • پروفیل های عمودی که در طول و اندازه مناسب با پیچ های فولادی روی براکت ها نصب می شوند.
  • ماژول های روکش (کاشی ، سنگ ، سرامیک ، چوب ، فلز ، شیشه و غیره) یا با اقلام لنگر مخصوص به زیر ساختار ثابت می شوند یا مستقیماً بر روی پروفیل های عمودی ثابت می شوند.

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

منبع 

 

 

https://www.izocam.com.tr/en/products/wall-insulation/mineral-facade-board