پنل سوراخدار تزئینی

 

 

پانل های سوراخ دار و تزئینی


تو گفتی شنیدیم و الان داریم تحویل می دهیم.

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

صفحه فلزی سوراخ دار تزئینی گالوانیزه گرم برای پانل های سقفی

 

پانل سوراخ دار خط جدیدی از محصولات است که به لطف فناوری که این امکان را فراهم کرده است، سفارشی سازی را به بالاترین سطح می رساند. اگر به دنبال یک ماده محافظ برای نمای بیرونی هستید و فکر می‌کنید محدود به طراحی برای گزینه‌های فلزی هستید، پانل‌های فلزی سوراخ‌دار انعطاف‌پذیری و ظاهری بهتر را ارائه می‌کنند و در عین حال محافظت محکمی را برای دیوارها حفظ می‌کنند. در زیر می توانید لیستی از دلایل استفاده از پانل های سوراخ دار و تزئینی را مشاهده کنید:

 

 

                                                     خدمات گروه معماری مشاور

 

 


قابل تنظیم
این پانل ها به سادگی ورق های فلزی حک شده بر اساس هر طرح سفارشی هستند و برای اهداف مختلف از جمله روکش خارجی استفاده می شوند.

 

مواد مختلف
انتخاب های مختلف در مواد
ورق های فلزی مورد استفاده برای ساخت پانل ها می تواند از آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، فولاد گالوانیزه پیش رنگ، کامپوزیت آلومینیوم، مس، روی و غیره باشد.

 

خلاق
خلاقیت بی حد و حصر در طراحی
این فناوری دنیایی از امکانات و خلاقیت های هنری را به روی طراحانی می گشاید که می خواهند از پانل های فلزی استفاده کنند و در عین حال تصوری منحصر به فرد ایجاد کنند.

 


آسان برای استفاده
پانل های سوراخ دار تمایز را به ویژگی اضافه می کنند و از نظر مواد محدود نیستند. آنها در طرح های مشبکی هستند که با سوراخ کردن هر الگوی دلخواه ایجاد می شوند. پانل ها همچنین می توانند علائم تجاری یا نام شرکت ها را روی دیوارها یا برای اهداف علامت گذاری حک کنند.

 

 

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

 

برای ارائه ایده هایی از گزینه های موجود، در اینجا احتمالاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

 

  • هنگامی که روی مس استفاده می شود، پانل ها ظاهری بسیار چشمگیر و یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد لهجه از طریق پرداخت منحصر به فرد این فلز ایجاد می کنند. هنگامی که در معرض رطوبت قرار می گیرند، پانل ها یک لایه بسیار محافظ مایل به سبز تشکیل می دهند. با این حال، آنها را می توان در صورت درخواست پوشش داد.
  • پانل های سوراخ دار ساخته شده از ورق های آلومینیومی سطوح صاف براق و مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی را فراهم می کند و این را به گزینه ای ایده آل برای کانادا تبدیل می کند.
  • فولاد ضد زنگ بهترین انتخاب به ویژه برای پروژه های تجاری است، زمانی که پروژه نیاز به بارگذاری بالایی دارد.
  • فولاد کورتن یا فولاد هوازده، برنج، برنز و فولاد کربنی به تنوع انتخاب های موجود برای استفاده از این پانل ها می افزاید.
  • سایه‌ها یا اتاق‌های آفتابی همان چیزی است که ورق‌های فلزی سوراخ‌دار می‌توانند با استفاده از مش فلزی یا طرح‌های دیگر به بهترین شکل بسازند. سوراخ ها می توانند گرد یا مربع باشند
  • یکی دیگر از کاندیدای تریلی است که از طریق طرح های تزئینی تقویت شده است
  • برنج یکی دیگر از مواد ایده آل است که به طور گسترده در ساختمان ها استفاده می شود. آلیاژی از مس و روی است و ظاهری طلایی ایجاد می کند. ورق های برنجی را می توان به راحتی در ردیف سوراخ کرد. ورق برنجی سوراخ شده نور را به داخل ساختمان فیلتر می کند و در عین حال تهویه عالی را ارائه می دهد. اگرچه پانل های برنجی قوی هستند، اما به عنوان مواد باربر توصیه نمی شوند.

 

ورق های فلزی سوراخ دار شروع به تبدیل شدن به یک روند برای کاربردهای حصار کشی کرده اند. یکی از مهم ترین تغییراتی که این فناوری می تواند در صنعت ساخت و ساز ایجاد کند، توانایی استفاده از پانل های سوراخ دار برای نرده است. در حالی که امروزه انتخاب غالب برای حصار خانه ها نرده چوبی است که اصلاً انتخاب دوستدار محیط زیست نیست، پانل های سوراخ دار گزینه خوبی برای رفع عدم تعادل به نفع محیط زیست و از بین بردن خطر جنگل زدایی هستند.

 

لطفاً برای بحث در مورد پروژه خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات طراحی با ما تماس بگیرید.

 

 

    گروه معماری مشاور    

 

 

با پانل های فلزی تزئینی سوراخ دار ما زیبایی ایجاد کنید


Alumtech پانل های فلزی سوراخ دار و تزئینی همه کاره را ارائه می دهد که می توانید برای اهداف مختلف از آنها استفاده کنید. با محصولات ما طراحی های داخلی و سیستم های خارجی زیبایی ایجاد خواهید کرد.

 

استفاده از پانل های فلزی تزئینی در فضای داخلی، یک عنصر طراحی منحصر به فرد ایجاد می کند که هر کسی را در اتاق جذب می کند. در اینجا برخی از بهترین کاربردهای محصولات ما برای کاربردهای داخلی و خارجی آورده شده است:

 

دفتر: محصولات ما دارای خواص عایق کامل هستند. می توانید از آنها به عنوان پارتیشن اداری استفاده کنید تا ضمن ارائه زیبایی و زیبایی، مکان راحت تر و ساکت تری برای کار فراهم کنید. طراح شما می تواند از پانل های تزئینی ما برای ایجاد دیوارهای برجسته، از جمله تصاویر پیکسیل شده برای افزایش علاقه بصری کارگران شما استفاده کند. علاوه بر این، حریم خصوصی و فضاهای کاری تقسیم شده را بدون بستن منطقه اداری خود فراهم خواهید کرد.

 

مبلمان با طرح های منحصر به فرد: پانل های تزئینی سوراخ دار ما که از آلومینیوم ساخته شده اند را می توان به هر شکلی که شما می خواهید ساخت. بنابراین، شما می توانید از محصولات ما برای ایجاد مبلمان با طرح های منحصر به فرد استفاده کنید. برای اینکه آن را برای شما شفاف تر کند، یک میز مدرن یا یک مکان نشیمن ساخته شده از پانل های تزئینی و سوراخ دار فلزی را تصور کنید. می توانید از آن ها برای مبلمان بیرونی نیز استفاده کنید زیرا ضد خوردگی هستند و برای مدت طولانی دوام خواهند داشت.

روکش ها: معماری امروزی نیازمند طراحی های مدرن و امروزی برای ساختمان های مسکونی و تجاری است. یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد ساختمان، استفاده از پانل‌های سوراخ‌دار در برخی از بخش‌های سیستم روکش فلزی است. به عنوان مثال می توانید این پانل ها را با مواد دیگری مانند پانل های کامپوزیت آلومینیومی یا سایدینگ های چوبی ترکیب کنید و طراحی فوق العاده ای برای خانه یا ساختمان اداری خود ایجاد کنید.

پارتیشن های باغ: یکی دیگر از روش های کاربردی استفاده از پانل های فلزی سوراخ دار، استفاده از آنها به عنوان پارتیشن باغ یا نرده است. با پانل های سوراخ دار، می توانید نرده های منحصر به فردی برای استخر یا عرشه خود ایجاد کنید. آنها ضمن ایجاد سایه های آفتاب برای حیاط خلوت شما حریم خصوصی را ارائه می دهند.

 

نمونه پروژه های گروه معماری مشاور

 

نحوه نصب پانل های فلزی سوراخ دار


فرآیند نصب پانل تزئینی سوراخ دار ما تقریباً برای همه کاربردها از جمله دیوارهای خارجی، دیوارهای داخلی، سقف، سقف و غیره یکسان است.

پس از سفارش پانل های سوراخ دار، کارشناسان ما آنها را مستقیماً بر روی ناودانی یا بالای سطح زیرین شما (فریم فلزی) نصب می کنند.

کارشناسان ما ناودانی ها را با مداد یا نشانگر برای ردیف کردن نواحی پیچ علامت گذاری می کنند. از آنجایی که الگوهای پیچ تفاوت قابل توجهی در نتیجه ایجاد می کنند، ما بست ها را در طول مراحل نصب پانل های فلزی تزئینی شما به صورت ردیفی نگه می داریم.

متخصص ما در طول مراحل نصب پانل سوراخ دار یک قالب از سوراخ ها را با یک پانل ایجاد می کند. سپس، ما تخته‌ها را روی یکی دیگر قرار می‌دهیم و سوراخ‌هایی را در تمام تخته‌های شما سوراخ می‌کنیم.

ما در انتهای یک روکش فلزی از مربع‌هایی برای صاف نگه داشتن دیوار استفاده می‌کنیم تا زمانی که نصاب‌های ما پانل‌ها را قرار می‌دهند. سیستم های روکش با پانل های سوراخ دار و تزئینی ما چند سانتی متر در شیارها همپوشانی دارند و پس از نصب پانل اول، بقیه کاملاً دنبال می شوند.

متخصصان ما بسته به پروژه شما و نوع پنل انتخابی شما از راه حل های پیوست استفاده خواهند کرد. به عنوان مثال، اگر در سطح رطوبت بالاتری زندگی می کنید، از پیچ هایی با واشر لاستیکی استفاده می کنیم.

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید  ؛