مسابقه سبک طراحی داخلی

 

مسابقه سبک طراحی داخلی: غیرمتعارف درونی خود را کانالیزه کنید یا اجازه دهید آرت دکو پنهان خود را برای بازی بیرون بیاورد!

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

سبک طراحی داخلی مد روز

بن برایانت / شاتر استوک

 

آیا شما شیک یا مدرن کلاسیک هستید؟ نمی دانم؟ نگران نباش! ما می‌توانیم با امتحان سبک طراحی داخلی به شما کمک کنیم تا آن را بفهمید.

با 10 سؤال ما، می‌توانید نامی برای سبک طراحی خانه رویایی خود بگذارید و به این سؤال مهم طراحی پاسخ دهید: "من بیشتر از جوآنا گینز ، ارین ناپیر یا بابی برک هستم ؟" با الهام گرفتن از طراحی خانه، می توانید چرخ های پروژه طراحی خانه خود را راه اندازی کنید.

 

 

3 مرحله برای دکوراسیون منزل:

اکنون که به لطف مسابقه طراحی داخلی ما، ایده روشنی از ترجیحات طراحی خانه خود دارید، در اینجا سه ​​مرحله مهم ما برای تزئین خانه ace DIY آورده شده است. شما می توانید کاری کنید که خانه شما منعکس کننده سبک شما باشد در حالی که هزینه زیادی نکنید.

 

 

مرحله اول: سبک طراحی خود را بشناسید.

بیایید با آن روبرو شویم - برخی از سبک های دکوراسیون خانه به راحتی با یکدیگر اشتباه می شوند (سلام، مدرن و معاصر!). بنابراین چگونه مطمئن می شوید که طرحی که می خواهید از آن تقلید کنید واقعاً سبک شما را منعکس می کند؟

با یک مسابقه طراحی داخلی شروع کنید.

با سبک دکوراسیون من چیست؟ امتحان! این مثل آن آزمون های ریاضی دبیرستان نیست، قول می دهیم! کاملا بصری، متفکرانه و سرگرم کننده است. ممکن است تعجب کنید - سبکی که در نهایت به آن می رسید (و واقعاً به شما می آید) ممکن است کمی متفاوت از آن چیزی باشد که همیشه تصور می کردید. همچنین واژگان طراحی لازم را برای محدود کردن جستجوی خود به شما می دهد. هنگامی که به دنبال قطعات دکور خانه به صورت آنلاین هستید، می توانید کلماتی مانند "صنعتی"، "ساحلی" یا "بوهو" را تایپ کنید تا به شما کمک کند مناسب خانه خود را پیدا کنید!

 

 

به فضای خود خوب نگاه کنید.

هنگامی که سبک خود را کاهش دادید ، قدم بعدی شما ارزیابی واقع بینانه فضای خود است. آیا اصلاح کلی در کارت ها وجود دارد؟ یا فقط به برخی از لوازم جانبی اینجا و آنجا برای نشان دادن استایل خود نیاز دارید؟ کدام بخش از خانه شما برای شما کار می کند و کدامیک نه؟ آیا برای خانه شما داشتن نور طبیعی زیاد مهم است؟ یا نور مصنوعی کافی است؟ و مهمتر از همه، آیا مجسمه بچه کوسه آبی غول پیکری که در فروش گاراژ همسایه خود دیدید، واقعاً بر ظاهر کلبه ای ساحلی تأکید می کند که می خواهید دنبال کنید؟

صرف نظر از سبک شما، به یاد داشته باشید که در تفکر خود انعطاف پذیر باشید، این وضعیت درست یا غلط نیست. شما باید در فضای خود راحت باشید، و اگر اهل سرگرمی هستید، می‌خواهید مهمانانتان با شیک دکوراسیون شما مجذوب شوند، نه اینکه با کمال اجباری یا فضای بیش از حد طراحی شده و به هم ریخته، آنها را به تعویق بیندازند.

 

 

الهام گرفته.

حالا به قسمت سرگرم کننده می رسیم. در Pinterest غوطه ور شوید ، مجلات دکور خانه را تهیه کنید و برخی از برنامه های جالب طراحی خانه را در تلویزیون تماشا کنید.

وقتی به دیدن دوستان یا سفر می روید چیزی را می بینید که دوست دارید؟ مواردی را که به شما الهام می‌بخشد را یادداشت کنید: با گذاشتن فضایی در محل خود برای آویزان کردن عکس‌های آنچه دوست دارید، پر کردن یک دفترچه یادداشت یا مجازی بروید و تابلوی Pinterest خود را راه‌اندازی کنید، یک تابلوی خلق و خوی فیزیکی ایجاد کنید.

 

 

مرحله 2: انتخاب، در نظر گرفتن، سرپرستی.

ابتدا، عناصر و لوازم جانبی سبکی را انتخاب کنید که خود (و خانواده‌تان) در درازمدت از آنها استفاده می‌کنید و از آنها لذت می‌برید. به همان اندازه که ما دوست داریم فضای ما مظهر سبک ما باشد، کاربردی و کاربردی بودن همچنان خانه ای راحت و قابل زندگی می سازد.

دوم، نور، اندازه‌گیری و غیره را در نظر بگیرید. خرید هر چیزی و هر چیزی که سبک شما را تجسم می‌دهد آسان است. اما چیزی که وجود دارد این است که همه آن اقلام متناسب با خانه شما ساخته نشده اند. میزان نوری که فضای شما در تمام ساعات روز دریافت می کند را در نظر بگیرید و رنگ ها و نورهایی را انتخاب کنید که می توانند فضای شما را روشن تر کنند. در مورد ابعاد اتاق خود یادداشت برداری کنید تا مطمئن شوید که مبلمان مناسب پیدا می کنید.

در نهایت، تنها با آوردن چیزهایی که شما را خوشحال می کند، سبک جدید خانه خود را انتخاب کنید. برای اینکه فضایی واقعا برجسته بسازید، لوازم جانبی را آسان کنید. فقط به این دلیل که در دسترس است و با موضوع شما مطابقت دارد به این معنی نیست که باید از آن استفاده کنید. (به بچه کوسه آبی از قبل فکر کنید!)

 

 

مرحله سوم: با بودجه خود کار کنید.

برای برخی، به محض اینکه صحبت از بودجه به میان می آید، اوج تجسم طراحی خانه رویایی آنها از بین می رود. اما کار با بودجه شما نباید با ترس مواجه شود و نباید پتانسیل خلاقیت شما را خفه کند. در اینجا آمده است که چگونه می توانید بودجه خود را بدون قربانی کردن دکوراسیون خانه رویایی خود حفظ کنید:

 

 

از مواردی که قبلاً دارید دوباره استفاده کنید.

ممکن است آنچه را که نیاز دارید از قبل داشته باشید. هر موردی را که در حال حاضر دارید طبقه بندی کنید و مشخص کنید که آیا هنوز به هدف خود و سبکی که می خواهید ادامه می دهد یا خیر. آیا اقلامی دارید که زیبایی شناسی کاملاً متفاوتی با آنچه می خواهید داشته باشند دارند؟ یک فروش گاراژ برای وجوه اضافی ترتیب دهید یا آنها را به نزدیکترین موسسه خیریه خود اهدا کنید .

وارد یک گاراژ فروش، فروش ملک یا یک فروشگاه دست دوم شوید.

اقلام ناخواسته شخص دیگری می تواند گنج شما باشد. تقریباً هر سبک طراحی را می توانید پیدا کنید - چه قدیمی و چه جدید. بررسی "قطعات جعبه" در فروش املاک را در نظر بگیرید ... اغلب، بسیاری از وسایل تزئینی (و گاهی اوقات، گنج های واقعی!) در یک جعبه جمع می شوند تا فروش سریعتر انجام شود.

به جای تطبیق، روی مخلوط کردن تمرکز کنید.

خرید یکباره اقلام بلیط بزرگ، مانند ست مبلمان، ممکن است راهی برای به دست آوردن همه چیزهایی که نیاز دارید در یک لحظه به نظر برسد. اما در نهایت می تواند بودجه شما را سریعتر تخلیه کند و توانایی شما را در شخصی سازی واقعی فضای خود محدود کند. برای طراحی مانند یک حرفه ای واقعی، از ترکیب و تطبیق عناصر خود نترسید - به خصوص مبلمان شما. یک نقطه کانونی را حفظ کنید و لوازم جانبی مکمل را اضافه کنید.

 

 

تلاش خود را در DIY کردن قطعات خانه خود امتحان کنید.

سبک‌های طراحی داخلی مانند Shabby Chic و Industrial، در میان دیگران، دارای قطعاتی هستند که به راحتی می‌توان آن‌ها را با صبر و حوصله و چربی آرنج تکرار کرد. با DIY، می‌توانید خلاقیت خود را آزاد کنید و قطعات طراحی بسازید که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

سوالات متداول

 

چگونه سبک دکوراسیون خود را انتخاب کنم؟

 

س:

 

با استفاده از MYMOVE's What's My Decorating Style شروع کنید؟ آزمونی برای تعیین سبکی که واقعاً نشان دهنده شما و شخصیت شماست. مسابقه طراحی داخلی خانه با ایجاد پایه‌ای برای هر پروژه طراحی مجدد، کار را بسیار آسان‌تر می‌کند. آن را برو!

 

آ:

 

سبک های مختلف دکوراسیون منزل چیست؟

 

س:

 

تعداد زیادی سبک طراحی وجود دارد، اما در اینجا برخی از سبک های مد روز برای سال 2022 وجود دارد:

  • هنر دکو
  • خانه مزرعه
  • امروزی
  • شیک کهنه
  • التقاطی
  • مدرن میانه قرن
  • صنعتی
  • کشور فرانسه
  • نوین
  • کولی
  • مینیمالیست
  • اسکاندیناوی
  • ساحلی

 

آ:

 

روند دکوراسیون 2022 چیست؟

 

س:

 

اینها برخی از محبوب ترین روندهایی است که برای سال 2022 می بینیم:

  • ترکیب وینتیج با جدید. با خیال راحت به آن فروش املاک و مستغلات ضربه بزنید!
  • آشپزخانه های سفید همیشه بی انتها است، اما آن را با کابینت های دو رنگ برای یک ضربه ترکیب کنید!
  • مبلمان منحنی. از نشان دادن سمت نرمتر و گردتر خود نترسید.
  • خنثی های گرم. به رنگ های خاکی، آسمان های گرم و سبزهای خاموش فکر کنید.
  • خیلی طولانی، Shiplap. سلام، Wainscotting کلاسیک.

 

آ:

 

چگونه خانه ام را با بودجه زیبا بسازم؟

 

س:

 

بودجه، بودجه، بودجه ... با استفاده مجدد از اقلام از اقلام خود، یا اگر واقعاً نیاز به خرید دارید، فروش گاراژ یا فروشگاه های دست دوم را بررسی کنید. به جای انجام یک خرید بزرگ، اقلام را به آرامی خریداری کنید. فراموش نکنید، DIY-ing یک راه عالی برای ایجاد لوازم جانبی منحصر به فرد است و در عین حال از جیغ زدن کیف پول شما جلوگیری می کند.

 

آ:

 

چگونه شخصیت خود را از طریق سبک طراحی خود نشان دهم؟

 

س:

 

عناصر طراحی خود را با هم ترکیب و مطابقت دهید تا به شخصیت شما اجازه بدرخشد. یک قطعه جالب را بردارید و آن را به نقطه کانونی اتاق تبدیل کنید و اطراف آن را طراحی کنید تا ظاهری منسجم و سرگرم کننده ایجاد کنید.

 

آ: