آموزش اسکچاپ (مبتدی29) - شروع کار با اسکچاپ

 

 

شروع کار با اسکچاپ با استفاده از فیلم ها

 

 


آیا می خواهید اولین گام ها را در شروع کار با اسکچاپ بدانید؟ ما فکر می کنیم اسکچاپ یکی از 5 بهترین ابزار رایگان برای طراحان است و می خواهیم بهترین منابع را برای یادگیری آن داشته باشید. ما ویدیوهای مفیدی را از یوتیوب جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا از پای راست خارج شوید. در زمان کوتاهی مانند یک حرفه ای مدلینگ خواهید شد.

 

اگر هنوز نیاز به دانلود اسکچاپ دارید، مشکلی نیست! به صفحه ما سر بزنید که به شما امکان می دهد بدانید چگونه می توانید طرح رایگان دریافت کنید!

 

 

از دهان اسب


گوگل و trimble مجموعه ای از فیلم های آموزشی را برای مقابله با این سوال گردآوری کرده اند. ما 10 مورد از بهترین ها را در لیست پخش یوتیوب در اینجا جمع آوری کرده ایم. یا می توانید آنها را به صورت جداگانه تماشا کنید.

 

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

 

  1. شروع کار با اسکچاپ
  2. شروع کار با اسکچاپ – قسمت 2
  3. شروع با اسکچاپ – قسمت 3
  4. شروع کار با اسکچاپ – قسمت 4
  5. تکنیک های اسکچاپ: صحنه ها
  6. اسکچاپ و CAD - واردات و آماده سازی
  7. اسکچاپ و CAD - ایجاد دیوار
  8. سری نوار ابزار Sketchup: بخش
  9. Sketchup 8: Modeling in Context
  10. مدل سازی سایت در اسکچاپ

 

 

Getting Started with Sketchup

 

 

هنگام شروع کار با طراحی ... فقط شیرجه بزنید!


بهترین راه برای یادگیری هر چیزی از طریق تمرین است. طرحی را برای چرخش در نظر بگیرید و فقط شروع به کلیک کردن کنید. یک پروژه کوچک مانند مدل سازی میز یا صندلی به خود بدهید. Sketchup یک برنامه واقعاً شهودی است، بنابراین یادگیری آن با آموزش کمی یا بدون آموزش رسمی آسان است! خبر بهتر این است که بیشتر افرادی که می‌شناسیم اینگونه یاد گرفته‌اند!

 

 

از منابع خود استفاده کنید


وقتی نمی توانید بفهمید که چگونه کاری را انجام دهید، سوال خود را در موتور جستجوی مورد علاقه خود تایپ کنید. از آنجایی که اسکچاپ رایگان است، افراد زیادی از آن استفاده می کنند و سوالات زیادی به صورت آنلاین پرسیده شده و به آنها پاسخ داده شده است. فقط تعداد معدودی بوده است که من نیاز به استفاده از برنامه دیگری برای مدلسازی داشته ام. بنابراین اگر نمی توانید کاری را انجام دهید، به احتمال زیاد راهی وجود دارد. اگر سوال خاصی دارید، آن را در نظرات زیر بنویسید تا ما پاسخ دهیم!

 

 

امیدوارم این کمک کند! طرحش کن

 

نکات یا منابع خود را برای یادگیری اسکچاپ دارید؟ در زیر نظر بدهید