معرفی 8 برنامه واقعیت افزوده معماری

 

8 برنامه واقعیت افزوده که به شما امکان می دهد پیشرفت های خانه را در موبایل خود تجسم کنید

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

نویسنده : Erin L

 

واقعیت افزوده یکی از سریع‌ترین فناوری‌هایی است که در حال رشد است و افراد عادی مشتاق هستند آن را تطبیق دهند. به این دلیل است که فقط با گوشی هوشمند خود می توانید فضای خود را دوباره تصور و طراحی کنید، بنابراین می توانید ببینید که رنگ، دکوراسیون و مبلمان جدید قبل از خرید در خانه شما چگونه خواهد بود.

 

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

بهترین اپلیکیشن‌های خانگی واقعیت افزوده کدامند؟


اینها برخی از جدیدترین و بهترین برنامه ها در کانادا هستند که به شما در بازسازی و یا پروژه بازسازی دکوراسیون کمک می کنند.

 

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

نحوه استفاده از فناوری برای طراحی، نوسازی، تجدید

 

 

 

1. Build.com


برنامه Build.com فروشگاه آنلاین بهبود خانه است که به شما در انجام پروژه خود در هر مرحله کمک می کند. با استفاده از iOS 11 می‌توانید مدل‌های سه‌بعدی بسیار دقیق و در مقیاس محصولات را مشاهده کنید. به علاوه می‌توانید آنها را در زمینه‌های تعاملی مختلف از روشن یا خاموش کردن چراغ‌ها گرفته تا باز کردن شیر آب و تماشای جریان آب ببینید.

 

 

2. Magic Plan


با Magicplan، یک پین و شبکه مجازی می‌بینید که با یک ضربه، می‌تواند گوشه‌های اتاق را برای تعیین ابعاد مشخص کند و به سرعت یک پلان از اندازه‌گیری دقیق اتاق ایجاد کند. ادغام آمازون سفارش مستقیم محصولات برای فضای شما را آسان می کند.

 

 

3. PLNAR

 

 

تجربه PLNAR AR گرفتن ابعاد یک اتاق را آسان و سرگرم کننده می کند. این برای افرادی که خودتان آن را انجام می دهند و همچنین نمایندگان فروش، طراحان داخلی، بازسازی کنندگان و حتی افراد حرفه ای مانند پرسنل ادعای بیمه عالی است. همه می‌توانند از این برنامه برای ایجاد طرح و گزارش اتاق واقعیت افزوده استفاده کنند. سپس، گزارشی را صادر کرده و به اشتراک بگذارید که شامل تمام تصاویر و جزئیات تجربه AR و همچنین محاسبات ابعاد حیاتی است.

 

 

4. Wayfair


اگر تا به حال برای مبلمان خرید کرده اید و سعی کرده اید تصور کنید که چگونه در ذهن شما به نظر می رسد، اکنون راه بهتری وجود دارد. در واقع قبل از اینکه متعهد شوید مبلمان جدید خود را در فضای خود "ببینید"!

برنامه Wayfair برای iPhone و iPad (در سمت چپ) که با iOS 11 جدید است، اکنون واقعیت افزوده را یکپارچه می‌کند تا بتوانید قبل از خرید، مبلمان و دکوراسیون سه بعدی مجازی را در خانه‌هایشان در مقیاس کامل ببینید. با AR که به طور یکپارچه در تجربه خرید گنجانده شده است، این فرصت را دارید که به راحتی اثاثیه خانه را کشف، تجسم و خریداری کنید - بدون نگرانی در مورد پشیمانی خریدار.

 

 

build .com augmented reality app redecorate redesign renovate app

 

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

 

5. Housecraft


با هاوس کرافت مبلمان و دکور در اندازه واقعی را در هر جای خانه خود قرار دهید. اندازه اشیاء را تغییر دهید تا بدانید دقیقاً چه اندازه ای بهتر عمل می کند، و تنظیمات اتاق را ذخیره کنید تا بتوانید ببینید در فضاهای مختلف چگونه به نظر می رسند.

 

 

6. Houzz


هر کسی که تا به حال در این سوراخ خرگوش افتاده است، می داند که موج سواری در آن چقدر می تواند سرگرم کننده باشد. Houzz به شما امکان می دهد هزاران عکس با کیفیت بالا از بازسازی و دکوراسیون را برای ارائه ایده ها و الهام بخش غربال کنید.

 

اکنون، از ویژگی Sketch در برنامه Houzz برای حاشیه نویسی و کشیدن مستقیم روی عکس های Houzz استفاده کنید. ویژگی «مشاهده در اتاق من» را انتخاب کنید و از دوربین آیفون یا آی‌پد خود استفاده کنید تا ببینید چه محصولاتی در فضای شما به نظر می‌رسند، سپس با استفاده از Apple Pay، تنها با یک لمس، به راحتی و ایمن خرید کنید.

 

 

7. IKEA PLACE


IKEA PLACE یک برنامه جدید واقعیت افزوده است که شکاف بین تخیل و واقعیت را کاهش می دهد تا به شما اجازه دهد با اطمینان تجربه کنید، آزمایش کنید و به اشتراک بگذارید که چگونه طراحی خوب می تواند فضای شما را تغییر دهد. IKEA PLACE به شما امکان می دهد اثاثیه را به صورت دیجیتالی در اتاق خود قرار دهید. از مبل‌ها و لامپ‌ها گرفته تا فرش‌ها و میزها، IKEA PLACE به شما این امکان را می‌دهد که محصولات خانگی را که سه بعدی هستند و در مقیاس واقعی هستند، عملاً «قرار دهید»، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که اندازه، طراحی و عملکرد مناسب برای اتاق شما هستند.

 

 

8.Measure


اپلیکیشن Measure با iOS 12 منتشر شد و راهی فوق العاده و آسان برای دیدن واقعیت افزوده در محل کار است! برنامه Measure از فناوری واقعیت افزوده (AR) استفاده می کند تا دستگاه شما را به اندازه گیری نوار تبدیل کند. شما می توانید به سرعت اندازه اشیاء را اندازه گیری کنید، به طور خودکار ابعاد اشیاء مستطیلی را تشخیص دهید، و یک عکس از اندازه گیری را برای بعد ذخیره کنید.

 

build .com augmented reality app redecorate redesign renovate app

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

واقعیت افزوده نه تنها یک فناوری نوظهور جالب و مفید است، بلکه به شما این امکان را می دهد که در زمان و هزینه در هنگام بازسازی و دکوراسیون خانه صرفه جویی کنید. از آنجایی که اکنون می توانید قبل از خرید دقیقاً ببینید که یک مبلمان یا طرح جدید در خانه شما چگونه خواهد بود، سفر به فروشگاه یا اداره پست را برای بازگشت خسته کننده هدر نخواهید داد.

 

برای طراحی، ساخت یا تزئین فضای خود در این فصل یکی از این برنامه های عالی آیفون یا آی پد را بررسی کنید.

 

 

ارین ال   Erin L


من یک روزنامه نگار، وبلاگ نویس فناوری، نویسنده، تهیه کننده تلویزیون، نقره ساز و طراح جواهرات، غذاخوری و جهانگرد هستم. من وبلاگ می نویسم، برای نشریات می نویسم و ​​خدمات نویسندگی آزاد را به کلگری و جهان ارائه می کنم.