خانه های هوشمند

 

اسمارت هوم

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

نویسنده: آلن براون


عکاسی: Freepik (تصویر زیر)

 


فناوری‌های جدید با تلاش برای ادغام آنها در هر حوزه ممکن از زندگی ما آمدند و ساخت خانه‌های هوشمند اخیراً به یک روند تبدیل شده است. بیشتر مردم سعی می کنند نسخه خود را از خانه هوشمند بسازند و عملکرد خانه را آسان تر کنند. این از کنترل دستیار صوتی شخصی شما برای کنترل برخی دستگاه‌ها در خانه گرفته تا داشتن سیستم‌های کامل مانند سیستم‌های گرمایشی که با فشار دادن یک دکمه کار می‌کنند متفاوت است. بنابراین اگر می‌خواهید خانه‌تان را هوشمند کنید و حتی برنامه‌ای داشته باشید که تمام دستگاه‌های خانه‌تان را تنها با یک ضربه بر روی صفحه کنترل می‌کند، در اینجا راهنمای دقیقی در مورد نحوه طراحی خانه هوشمندتان وجود دارد.

 

 

سیستم های خانه هوشمند


سیستم‌های کاملی وجود دارند که در قالب اپلیکیشن تلفن ساخته شده‌اند که به شما امکان می‌دهند تمام دستگاه‌های هوشمند خانه‌تان مانند سیستم‌های تهویه مطبوع و گرمایش را کنترل کنید تا برخی عملیات‌های ساده‌تر مانند ماشین لباسشویی، چراغ‌ها و صدا را کنترل کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک برنامه شخصی سازی شده است که تمام دستگاه های هوشمند شما را به هم متصل کند تا بتوانید کنترل کاملی بر آنها داشته باشید. خانه‌های خودکار را می‌توان از داخل و خارج از خانه کنترل کرد، جایی که تمام دستگاه‌های الکتریکی می‌توانند در واقع به آن متصل شوند. سیستم هایی مانند تهویه مطبوع، سیستم های موسیقی، روشنایی هوشمند، امنیت و دوربین مدار بسته و برخی موارد دیگر مانند وای فای و شبکه ها با یک کلیک خودکار می شوند. هنگامی که به دنبال یک سیستم خانه هوشمند بی نقص هستید، باید از نیازهای خود و نحوه استفاده از این عملیات آگاه باشید. و اولین چیزی که باید از خود بپرسید این است که آیا خانه شما برای این سیستم مناسب است و آیا می توانید آن را مدیریت کنید؟ علاوه بر این، می‌توانید ویدیوهایی از خانه هوشمند خود ایجاد کنید، متن را به ویدیو اضافه کنید و در نتیجه درک نحوه عملکرد یک عملکرد خاص را بسیار آسان‌تر کنید.

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

 

 

 

روشنایی هوشمند و سیستم های صوتی


نورپردازی یکی از مهم ترین بخش های هر خانه است و هنگام ساخت خانه هوشمند باید آن را جدی گرفت زیرا نقطه ورود خانه شما است. انواع مختلفی از سیستم های روشنایی مدرن و هوشمند در بازار موجود است. تعداد زیادی از سیستم های روشنایی هوشمند بدون هاب مرکزی کاملاً خوب کار می کنند و کاملاً قادر به برقراری ارتباط با سایر دستگاه های هوشمند مانند بلندگوها یا نمایشگرها هستند. این سیستم های روشنایی را می توان با وای فای یا بلوتوث متصل کرد تا تمام چراغ های خانه شما از طریق تلفن یا تبلت شما کنترل شود.

 

طیف وسیعی از سیستم های صوتی مختلف از تولید کنندگان مختلف وجود دارد که سیستم های بلندگوی چند اتاقه پیچیده ای را می سازند. این می تواند به شما کمک کند بلندگوهای خود را از طریق وب سایت های پخش جریانی مانند Spotify و Deezer متصل کنید.

 

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

 

سیستم های گرمایشی


یکی از بزرگترین مزایای داشتن یک خانه هوشمند قطعا سیستم گرمایش خودکار است. برای روشن بودن، چیزی که شما با آن شروع می کنید یک ترموستات هوشمند است که این توانایی را دارد که هم راحتی و هم هزینه کمتر برق را برای شما تضمین کند. نکته ای که در مورد خانه های هوشمند وجود دارد این است که یک سرمایه گذاری اولیه عالی است که در نهایت نتیجه می دهد. امکانات و مزایای این دستگاه ها بسیار زیاد است و بسیار فراتر از ایجاد گرمایش و سرمایش منزل شما در هنگام پیش بینی ورود خود است تا با دمای دلپذیر مواجه شوید. شما می توانید آنها را از طریق یک برنامه کنترل کنید، و همچنین آنها خودشان باهوش هستند. از آنجایی که خانه‌های هوشمند تماماً در مورد حسگرها هستند، آنها می‌توانند حضور شما را در خانه تشخیص دهند و سیستم‌های گرمایش یا سرمایش را فعال کنند و سیستم‌هایی مانند HVAC را در مواقع مورد نیاز به کار گیرند.

 

smart home in Europe
Villa Sophia – smart home with artificial intelligence by COLL COLL
ویلا سوفیا – خانه هوشمند با هوش مصنوعی توسط COLL COLL

 

 

مشاوره رایگان  ؛  کلیک کنید...

 

 

دوربین مداربسته هوشمند و زنگ خانه


امنیت اولویت اصلی اقامت شما است و باید مراقب خانه خود باشید. بهترین چیز این است که این دوربین‌های هوشمند را می‌توان در داخل و خارج از خانه‌تان تنظیم کرد و می‌توانید همیشه با آن‌ها در ارتباط باشید تا بتوانید هر تغییر کوچکی را در خانه‌تان پیگیری کنید و تمام اطلاعات و ضبط‌شده‌ها را در خانه‌تان حفظ کنید. ابر و کارت حافظه یکی دیگر از لایه های امنیتی زنگ خانه با دوربین یکپارچه است. برخی از اینها با حسگرها کار می کنند به طوری که مسیر با حضور هر جسم در حال حرکت روشن می شود. این زنگ ها همچنین دارای یک صفحه نمایش LED هستند که در آن می توانید فردی را که جلوی در یا دروازه شما منتظر است را ببینید.

 

خانه های هوشمند به دلیل رونق بزرگ الکترونیکی که در آن خانه ها به آرامی شروع به حرکت به سمت اتوماسیون کامل کردند، به یک تقاضای فنی تبدیل شدند. بسته به بودجه شما، ارتقاهای مختلفی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا خانه شما از طریق برنامه ها اداره شود، و همچنین سطوح مختلفی از اتوماسیون از جزئی تا نهایی وجود دارد.

 

By Liliana Alvarez

 

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید  ؛