ایجاد نور پنجره ساختمان در فتوشاپ

 

 

ایجاد نور در فتوشاپ

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 


چگونه در یک خانه تاریک یک درخشش گرم به پنجره اضافه کنیم؟


صفحه به روز شده در ژانویه 2018: بابت کیفیت تصاویر و شاید وضوح ویدیو در این صفحه عذرخواهی می کنیم. این آموزش «ایجاد نور در فتوشاپ» یک دهه پیش و قبل از پذیرفته شدن تصاویر و ویدیوهای با وضوح بالا در وب ساخته شد. امیدوارم همچنان به اصل مطلب پی ببرید و خودتان آن را امتحان کنید :)

 

گاهی اوقات، یک تصویر عالی می بینید که فقط می دانید که خوب به نظر می رسد، اگر فقط...

 

تصاویر ساختمان‌های تاریک در محیط‌های رمانتیک می‌توانند عالی به نظر برسند، اما ممکن است چیزی کم باشد. اغلب اوقات، این می تواند درخشش گرم و جذاب از پنجره ها باشد. نوری که این تصور را ایجاد می کند که در میان آن همه تاریکی، مردمی در خانه هستند.

 

 

نحوه ایجاد نور در فتوشاپ


این عکس را از یکی از اعضای ما آلن پلات به عنوان نمونه بگیرید:

 

 

Create Light in Photoshop 1

 

 

یک عکس عالی در منطقه Surrey در طول بارش برف ژانویه ما گرفته شده است، اما چگونه می‌توانید نور را در فتوشاپ اضافه کنید تا این تصور را ایجاد کنید که مردم در خانه هستند؟ چگونه خانه را جذاب تر نشان می دهید؟

 

خوب، ما با ابزار pen شروع می کنیم و ویژگی paths را انتخاب می کنیم:

 

 

Create Light in Photoshop

 

 

در مرحله بعد، از تمام قسمت های پنجره ای که می خواهید درخشش را به آن اضافه کنید، انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که هر انتخاب را با نگه داشتن ماوس روی نقطه نهایی ببندید و هنگامی که یک دایره مشاهده کردید، برای پایان کلیک کنید.

 

 

Create Light in Photoshop

 

 

هنگامی که تمام پنجره ها را انجام دادید، در حالی که ابزار pen هنوز انتخاب شده است، کلیک راست کرده و "make selection" را بزنید. با این کار یک کادر گفتگوی جدید ظاهر می شود. همه چیز را همانطور که هست رها کنید اما شعاع پر را انتخاب کنید.

 

 

طراحی پروژه خود را به ما بسپارید - مشاوره رایگان - کلیک کنید...

 

 

عرض پیکسل


برای تصاویر با وضوح پایین، هر چیزی بین 1 تا 10 پیکسل باید انجام شود. برای تصاویر با وضوح بیشتر، بین 10 تا 30 پیکسل را امتحان کنید. تنظیم کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. روی "ok" کلیک کنید و مورچه های در حال اجرا را در اطراف هر انتخاب مشاهده می کنید.

 

 

Create Light in Photoshop

 

 

برس را با سختی 0 انتخاب کنید تا ظاهری نرم تر داشته باشید و اندازه ای که هر پنجره را در حین کار پوشش می دهد. حالا باید یک رنگ برای نور پنجره انتخاب کنیم. برای این آموزش از:

 

قرمز: 196، سبز: 166، آبی: 2 یا # c4a6020

 

Create Light in Photoshop

 

 

تنظیمات قلم مو


اگر جریان برس خیلی تند باشد، این کار نمی کند، بنابراین از موارد زیر استفاده کردم:

 

Opacity: 30٪، جریان: 30٪ و حالت: Overlay

( Opacity: 30%, Flow: 30% and Mode: Overlay )


حالت پوشش برای قلم مو به رنگ اجازه می دهد تا در حالی که جزئیات را در پنجره پشت سر بگذارد، رنگ آمیزی شود. جایگزین آنچه در انتخاب شما است نمی شود، بلکه به سادگی به آن رنگ اضافه می کند. به آرامی روی هر پنجره رنگ آمیزی کنید و رنگ را مطابق با نیازها و ترجیحات شما ایجاد کنید.

 

 

Create Light in Photoshop

 

 

پس از انجام این کار، برای بررسی، بزرگنمایی کنید. هر گونه تنظیمات لازم را انجام دهید و وقتی خوشحال هستید، از شر مورچه های در حال دویدن خلاص شوید. اطمینان حاصل کنید که تصویر خوب به نظر می رسد.

 

 

طراحی پروژه خود را به ما بسپارید - مشاوره رایگان - کلیک کنید...

 

 

لایه ها


لطفا توجه داشته باشید که این روش از تصویر اصلی استفاده می کند. بنابراین، برای ایمن بودن...یا یک کپی بسازید و روی آن کار کنید یا به سادگی یک لایه برای انجام همه این کارها ایجاد کنید. این کار را با رفتن به:

 

  • لایه
  • لایه تکراری

 

... و نام گذاری آن "چراغ" یا چیزی شبیه به آن.

 

اگر از یک لایه استفاده می کنید، انجام تنظیمات آسان تر است زیرا می توانید به سادگی تیرگی و قدرت نورهای لایه ای خود را تنظیم کنید.

 

در نهایت، به یاد داشته باشید که به نحوه عملکرد نور فکر کنید و مانند این مثال، تغییرات کوچکی را برای محاسبه نور برف روی برف انجام دهید. به انعکاس ها و آب فکر کنید و نور را در جایی که به طور معمول باشد اضافه کنید.

 

در پایان همه اینها، شما باید با یک تصویر واقعی به نظر برسید!

 

 

Create Light in Photoshop

 

 

البته، می توانید نوری را نیز در بازتاب آب اضافه کنید که ما کاملاً فراموش کرده ایم اینجا انجام دهیم:)

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

منبع :

 

 

https://www.all-things-photography.com/how-to-create-light-in-photoshop