تبدیل موس به ساختمان در فتوشاپ

 

 

فیلم آموزشی معماری خلاقانه فتوشاپ - موشواره تا ساختمان

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 

آیا آموزش های معماری خلاقانه فتوشاپ را دوست دارید؟ سپس شما واقعاً باید آخرین ویدیوی Mooch را ببینید زیرا او واقعاً آن را درهم شکسته است وقتی صحبت از تجدید ویدیوهای تجسم معماری با فتوشاپ می شود که شما را الهام بخش و سرگرم می کند!

 

 

ویدئوی معماری فتوشاپ: تبدیل یک ماوس به یک ساختمان


خوب، در اینجا آخرین چالش او در یک جمله است: او مکانی را به طور تصادفی با کمک نمای خیابان گوگل انتخاب می کند و از این تصویر در ترکیب با یک عکس از ماوس کامپیوتر خود استفاده می کند تا با استفاده از استفاده از فتوشاپ در عرض 20 دقیقه یک تجسم معماری زیبا ایجاد کند. بافت ها و اطرافیان معماری ما نیز. کنجکاو هستید که چگونه این همه با هم پیش می رود؟ ویدئوی زیر را تماشا کنید:

 

 

view-source:https://www.youtube.com/embed/sLaFAUeYJvc?version=3&rel=1&fs=1&autohide=2&showsearch=0&showinfo=1&iv_load_policy=1&wmode=transparent

 

 

مراحل او برای ایجاد تجسم معماری در فتوشاپ


من واقعاً رویکرد خلاقانه و طرز تفکر خارج از چارچوب او را دوست دارم. اساساً چالش این است که ابتدا از Google Earth شروع کنید و با قرار دادن ماوس روی نقشه مکانی را به طور تصادفی انتخاب کنید و در یک لحظه توقف کنید. او سپس کمی جلو و عقب رفت و به این چشم‌انداز رسید که به عنوان پس‌زمینه برای تجسم معماری فتوشاپ استفاده می‌کند:

 

 

 

 

حالا قسمت خنده دار شروع می شود - موچ از موس کامپیوتر خود روی دکتاپ خود عکس گرفت تا ماوس را به یک ساختمان تبدیل کند. و چی باید بگم: عکس واقعا باحاله و من پرسپکتیو انتخابی رو دوست دارم:

 

 

 

 

پس از آن جادوی فتوشاپ اتفاق می افتد. بنابراین او همچنین از کتابخانه‌های بافت ما برای اضافه کردن برخی بافت‌ها یا محیط‌های معماری مانند درختان پیش‌بریده و غیره استفاده می‌کند.

 

 

 

 

و این نتیجه خلاقانه تجسم معماری او در فتوشاپ پس از 20 دقیقه است:

 

 

 


من واقعاً امیدوارم از آموزش Mooch لذت ببرید و به شدت توصیه می کنم کانال یوتیوب او را که در آن در حال حاضر بسیار فعال است و مرتباً ویدیوها را حذف می کند ، بررسی کنید.

 

اگر خودتان امتحان کنید، شاید به بافت های رایگان آب یا بافت های خیابانی نیاز دارید که می توانید در کتابخانه بافت عکس رایگان ما پیدا کنید - لذت ببرید!

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

منبع :

 

 

https://www.tonytextures.com/creative-photoshop-architecture-tutorial-video