کار با رندر 3ds Max و V-Ray

 

 

نحوه ارسال کار با رندر 3ds Max و V-Ray

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 


صحنه ای را که می خواهید به صورت آنلاین با V-Ray رندر کنید در 3ds Max باز کنید و تنظیمات رندر را باز کنید.

 

 

3D Render Setup for 3ds Max with V-Ray

 

 

جهت مشاوره رایگان  پروژه خود کلیک کنید ...

 

 

در تب رایج در بخش «اندازه خروجی»، می‌توانید وضوح رندر را تعریف کنید.

 

در قسمت "Render Output" مطمئن شوید که گزینه "Save file" علامت زده شده است. پس از آن، روی "Files" کلیک کنید تا نام خروجی و فرمت رندر مشخص شود.

 

فرمت تصاویری را که می خواهید به صورت آنلاین رندر کنید انتخاب کنید، مسیر را ذخیره کنید و یک نام برای خروجی خود تنظیم کنید. سپس روی "ذخیره" کلیک کنید.

 

اگر می‌خواهید یک انیمیشن رندر کنید و از Light Cache استفاده می‌کنید، لطفاً به برگه «GI» بروید و در زیر «Light Cache»، پیش‌تنظیم را از «Still» به «Animation» تغییر دهید. این به طور خودکار زیرشاخه ها را افزایش می دهد و برای جلوگیری از هرگونه سوسو زدن GI. شما همچنین می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید.

 

لطفاً تنظیمات رندر 3ds Max را ببندید و روی 'Render now' در نوار ابزار خود کلیک کنید تا پنجره تنظیم رندر RebusFarm باز شود.

 

Rebus Farminizer icon in the 3ds Max toolbar

 

 

لطفاً برای اطلاعات دقیق تر در مورد هر یک از گزینه های پنجره راه اندازی RebusFarm به "نحوه ارسال کار با استفاده از 3ds Max" مراجعه کنید.

 

 

Rebus Farminizer setup window

 

 

جهت مشاوره رایگان  پروژه خود کلیک کنید ...

 

 

پس از پیکربندی تنظیمات RebusFarm، لطفاً بر روی دکمه "آپلود به RebusFarm" در پایین پنجره راه اندازی RebusFarm کلیک کنید.

 

یک پنجره جدید برای پیام های RebusFarm باز می شود که تمام اطلاعات مربوطه، هشدارها و خطاهایی را که ممکن است صحنه شما داشته باشد نشان می دهد.

 

 

Rebus Render Farm messages window

 

 

اگر پیغام خطایی دریافت نکردید، لطفاً با کلیک بر روی «ارسال به RebusFarm» ادامه دهید.

 

Rebus Farminizer کار رندر شما را شامل تمام دارایی های مورد نیاز برای رندر آپلود می کند. با مراجعه به ControlCenter می توانید پیشرفت آپلود و رندر را بررسی کنید. پس از تکمیل فرآیند آپلود، در صورتی که قبل از آپلود گزینه "Autostart render" را فعال کرده باشید، فرآیند رندر به طور خودکار شروع می شود. اگر نه، باید رندر را به صورت دستی با کلیک بر روی دکمه "شروع رندر" در ControlCenter شروع کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد ControlCenter، بخش «نحوه استفاده از ControlCenter» را بررسی کنید.

 

پس از اتمام کار رندر، نتایج شما به طور خودکار از ابر رندر به مسیر ذخیره خروجی که در پیکربندی رندر خود تنظیم کرده اید دانلود می شود.