خانه مدرن در ریویت

 

 

ساخت خانه های مدرن با گنجاندن طراحی معماری خانواده های Revit


 2 دسامبر 2020

ایده های معماری

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 


انطباق های تکنولوژیکی اخیر در حال افزایش است. با افزایش زمان، مردم آماده هستند تا دستورالعمل های به روز پروژه های ساخت و ساز املاک را دنبال کنند. برای توسعه موفقیت آمیز پروژه های ساختمانی، مهمترین عامل مورد نیاز، اتخاذ رویه های تکنولوژیکی است.

 

سازندگان خبره از ترکیب قابلیت های مدیریتی و معماری استقبال خواهند کرد. خانواده‌های Revit بیشتر برای ساختار پروژه‌های دارایی واقعی شناخته می‌شوند. در مرحله بعد، مالکان پیمانکار نمی‌خواهند در مورد صحت کار به خطر بیفتند. بنابراین، این ایده یک راه حل نهایی است که آینده باورنکردنی را آشکار می کند و دقت مدل های پروژه را افزایش می دهد.

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

معرفی نرم افزار در طرح پروژه


یک پروژه ساخت و ساز با اقتباس از Revit به اتمام می رسد. در مرحله بعد، BIM یکی از نرم افزارهای کاربردی است که به بهبود کارایی ساخت و ساز کمک می کند. کانالیزه کردن پروژه املاک و مستغلات به شکل پیشرفته بسیار عالی است. بنابراین، هر معمار منظر، مهندس سازه به نرم افزار مدل سازی اطلاعات ساختمان مولد می پردازد. هر زمان که صحبت از پروژه های ساختمانی می شود، سیستم مدیریت خوب شامل راه حل های مدل سازی BIM در مقیاس کامل است. همچنین فضایی برای ادغام لوله کشی و برق باقی نخواهد گذاشت.

 

خانواده های Revit گروهی از اجزای مورد استفاده در ساخت مدل را تشکیل می دهند. در مرحله بعد، معماران هوش خود را در ایجاد نقشه های خاص برای هر مرحله از پروژه به نمایش می گذارند. بنابراین، به افراد کمک می کند تا مدل هایی مانند پنجره، دیوار، در و پله بسازند.

 

 

Revit Families
Source: foyr.com

 

 

پروژه های طراحی گروه معماری مشاور

 

 

صرفه جویی در هزینه ها و تمرکز بر مدرنیته


با گذشت زمان، سبک ساخت و ساز تغییر کرده است. برای ساخت پروژه های خیره کننده، توسعه دهندگان همچنان در جستجوی افزودن محصولات مختلف هستند. علاوه بر این، لازم است پروژه های مقرون به صرفه نیز ارائه شود. معرفی فناوری در ساخت و ساز مرحله جدیدی را به روی آن باز می کند.

 

فرم معماری بازسازی شده یک راه عملی برای صرفه جویی در هزینه ها و افزودن ارزش بیشتر به طراحی پروژه است. بنابراین، هر برنامه‌ریزی باید بر این اساس به صاحبان خانه کمک کند. بنابراین به آن‌ها کمک می‌کند تا اقداماتی را برای نشان دادن بهترین‌ها بیاموزند.

 

 

ترویج پروژه های سبز


برای افزایش ارزش پروژه، چیزی فراتر از در نظر گرفتن رنگ سبز نیست. سرمایه گذاران مجبور نیستند برای مواد اختصاصی زیاد هزینه کنند. با گنجاندن معماری سبز، می توان چیدمان طبیعی یک خانه را طراحی کرد. در مرحله بعد، برنامه ریزی موثر سیستم مکانیکی با BIM امکان پذیر است. دستیابی به سطوح بالای گواهینامه سبز عالی خواهد بود.

 

دوام یک عامل ضروری برای ساختمان های ساخته شده است. در مرحله بعد، قبل از شروع ساخت و ساز، سرمایه گذاران می توانند تست استرس یک ساختمان را انجام دهند. این استفاده از محیط های سه بعدی و پیش نویس های Revit برای به دست آوردن سود بهینه است.

 

پیش نویس ها و مدل های معماری سفارشی Revit بیشترین کارایی را دارند. هر مالکی مایل است که با کیفیت ترین طرح های پله ها، پنجره ها و درها را داشته باشد. بنابراین کسانی که قصد ساخت پروژه های استاندارد را دارند از روش ذکر شده غافل نشوند.

 

 

Revit Families
Source: licdn.com

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

برنامه های فنی را مخلوط کنید


معماری مدرن عرصه ای است که بر جنبه های ترویج طرح های ساخت و ساز جدید تأکید می کند. در حین استفاده از معماری Revit، بهتر است به این موضوع توجه کنید که چگونه عملکرد نقشه ها با یک محیط سه بعدی کار می کند.

 

تیم متخصص می تواند به خوبی کار کند تا به وظایف مدل سازی BIM و تهیه پیش نویس سند ادامه دهد. کاربران بازخورد فوری می دهند که امکان ایجاد یکپارچه سازی خودکار وجود دارد. بنابراین، انجام همین کار مفید است زیرا منجر به کاهش خطاهای انسانی می شود.

 

 

پیگیری بودجه


BIM ابزاری امن برای اصلاح طرح های ساختاری خانه است. بنابراین، کاربران می خواهند مکانیسم BIM را ابداع کنند. در نهایت می تواند در حوزه ردیابی هزینه و بخش پیش بینی کمک کند. سازندگان در ساخت پروژه های ساختمانی نوآورانه یک قدم جلوتر هستند.

 

به دست آوردن نتایج سودآور برای پروژه زیاد است. ابزارهای کارآمد برای ERP و پیش نویس ارتباطات راه های امیدوارکننده ای برای کاهش هزینه ها هستند. بنابراین، پیگیری مدیریت منابع برای ارتباطات پیمانکار ساده است.

 

 

همچنین بخوانید: آینده ساخت و ساز ساختمان در سال های آینده چه خواهد شد؟

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

مدیریت واقع بینانه


کاربردهای عملی کاملاً بر پیشرفت ها استوار است. مدل معماری Revit به گونه ای است که بیش از استفاده از منابع را در بر می گیرد. این نشان دهنده تکنیک های به روز شده اخیر است. در مرحله بعد، افراد باید برای پیاده سازی قابلیت های تفریحی مجازی و سه بعدی احساس راحتی کنند.

 

بدون شک به افراد کمک می کند تا به پروژه رنگ بدهند تا بتوانند ارزش آن را برای برنامه ریزی نگهداری و فروش ثابت کنند. نه تنها مدل Revit در ویژگی‌های ساختمان قرار دارد، بلکه سیستم مدیریت نیز جهش‌هایی ایجاد می‌کند. آنها عملکرد کلی همان را طرح می کنند. تیم های مدیریتی می توانند برای نشان دادن ظاهر عملکردی کامل ساختمان به افراد علاقه مند مراجعه کنند.

 

 

نتیجه


توصیه می شود که در محدوده تشریفات ساخت و ساز محدود نشوید. با اقدامات فنی پیشرو دارایی های بادوام بسازید. معماران در یک مزیت رقابتی برای شکل دادن به پروژه های جدید هستند. بنابراین، طرح معماری Revit ثابت می کند که نیروی غالب است.