جابجایی ساختمان با کمک فتوشاپ

 

 

با کمک فتوشاپ ساختمان را جابه جا کنید



آیا می خواهید یک ساختمان را به مکان جدیدی منتقل کنید؟ خوب شما می توانید با فتوشاپ.

تکنیک های فتوشاپ

 

 17 سپتامبر 2010 ساعت 12:01 توسط ePHOTOzine | فتوشاپ

 

 

آیا تا به حال از ساختمانی عکس گرفته اید که فکر می کنید در مکان دیگری بهتر به نظر می رسد؟ خوب اکنون می توانید ساختمان را به هر مکانی که دوست دارید منتقل کنید و هیچ گونه تخریب یا بازسازی وجود ندارد.

 

 

جهت مشاوره رایگان  پروژه خود کلیک کنید ...
 


مرحله 1: ساختمان خود را جابجا کنید


این مهم است که دو تصویر شما ظاهر مشابهی داشته باشند زیرا اگر اینطور نباشند کمی عجیب به نظر می رسند! سپس روی تصویر پس زمینه یک لایه جدید ایجاد کنید (Layer>New Layer) و ساختمان خود را با ابزار move روی این لایه جدید بکشید. اگر تصویر کمی بزرگ است به Edit>Free Transform بروید و تصویر را تنظیم کنید.

 

 

Open your two images in Photoshop

 

Free transform in Photoshop

 

 

جهت مشاوره رایگان  پروژه خود کلیک کنید ...

 

 

مرحله 2: ساختمان خود را برش کنید


برای اینکه ساختمان به نظر برسد که همیشه در پس زمینه ای که انتخاب کرده اید قرار دارد، باید آن را از صحنه اصلی جدا کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار با ابزار Polygonal Lasso Tool است. به سادگی کلیک کنید و خطوطی را در اطراف ساختمان خود بکشید، بخشی از زمین اطراف را به عنوان بخشی از انتخاب نگه دارید. هنگامی که خطوط را با شروع به بالا وصل کردید، یک صف از مورچه های در حال اجرا خواهید داشت. در حال حاضر ساختمان انتخاب شده است، اما ما می خواهیم با رفتن به Select>Inverse، این را برعکس کنیم. پس از انجام این کار، کلید حذف را فشار دهید تا ساختمان خود را در پس‌زمینه جدید ترک کنید. برای حذف انتخاب به مسیر Select>Deselect بروید.

 

 

Give a building a new background in Photoshop

 

 

Give a building a new background in Photoshop

 

 

 

مرحله 3: لایه ها را مخلوط کنید


ساختمان ما اکنون در پس زمینه جدید است، اما هنوز کمی نامناسب به نظر می رسد. برای رفع این مشکل باید دو لایه را ترکیب کنید (Layer>Merge Down) سپس ابزار Clone را انتخاب کنید و لبه‌های ساختمان را دور بزنید تا خط آشکاری که در حال حاضر وجود دارد حذف شود.

 

تصویر تمام شده:

 

 

Image with a new background