نحوه تبلیغ در اینستاگرام

 

راهنمای 5 مرحله ای برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام


ایجاد تبلیغات موفق در اینستاگرام خیلی سخت نیست، زیرا کاربران از قبل آماده خرید از این پلتفرم هستند.

 

لورا ونگ
20 جولای 2021

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

اگر بودجه ای برای شبکه های اجتماعی پولی اختصاص داده اید، باید به شدت به اجرای تبلیغات اینستاگرام فکر کنید. چرا؟

27 درصد از کاربران می گویند که محصولات و مارک های جدید را از طریق تبلیغات اجتماعی پولی پیدا می کنند و تبلیغات اینستاگرام می تواند به بیش از 1.2 میلیارد نفر یا 20 درصد از جمعیت بالای 13 سال جهان برسد.

در این مقاله، مروری جامع در مورد نحوه تبلیغات در اینستاگرام به شما ارائه می دهیم، از جمله راهنمای 5 مرحله ای آسان برای ایجاد اولین تبلیغ خود تنها با چند ضربه.

 

پاداش: دانلود رایگان بسته 8 قالب تبلیغاتی جذاب اینستاگرام که توسط طراحان گرافیک حرفه ای Hootsuite ایجاد شده است. از همین امروز شروع به توقف انگشت شست و فروش بیشتر کنید.

صفحه اینستاگرام گروه معماری مشاور

 

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام پست هایی هستند که کسب و کارها می توانند برای ارائه به کاربران اینستاگرام هزینه پرداخت کنند.

 

 

 

تبلیغات اینستاگرام برای لوازم اداری و افکت های حرکتی

منبع: اینستاگرام ( @oakodenmark , @elementor )

مانند فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام در سراسر برنامه ظاهر می شود، از جمله در فیدهای کاربران، استوری ها، کاوش و موارد دیگر. آنها شبیه به پست های معمولی هستند، اما همیشه دارای یک برچسب "حمایت مالی" هستند تا نشان دهند که آنها یک تبلیغ هستند. آنها همچنین اغلب ویژگی های بیشتری نسبت به یک پست معمولی دارند، مانند پیوندها، دکمه های CTA و کاتالوگ محصولات.

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

هزینه تبلیغات اینستاگرام به شدت به عوامل مختلفی بستگی دارد – قیمت متوسط ​​یا معیاری وجود ندارد. برخی از عوامل هزینه عبارتند از:

  • هدف گذاری شما
  • رقابت پذیری صنعت شما
  • زمان سال (هزینه ها اغلب در دوره های خرید تعطیلات در سه ماهه چهارم مانند جمعه سیاه افزایش می یابد)
  • قرار دادن (هزینه ها می تواند بین تبلیغات نمایش داده شده در فیس بوک و اینستاگرام متفاوت باشد)

بهترین راه برای ارزیابی بودجه، راه‌اندازی یک کمپین پیش‌نویس در Ads Manager و جستجوی ماژول‌های Audience Definition و Estimated Daily Results است که به شما می‌گوید آیا تنظیمات بودجه شما برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر شما در مدت زمان مورد نظر شما کافی است یا خیر.

 

صفحه اینستاگرام گروه معماری مشاور

تعریف مخاطبان تبلیغات اینستاگرام و نتایج تخمینی روزانه

توجه داشته باشید که "بهترین روش" برای میزان هزینه وجود ندارد. شما می توانید با صرف چند دلار در روز شروع کنید و از آنجا بر اساس موفقیت خود را افزایش دهید.

به منظور کنترل هزینه های تبلیغات اینستاگرام خود، می توانید بودجه روزانه یا محدودیت های هزینه مادام العمر را تعیین کنید. در راهنمای 5 مرحله ای خود در زیر این موضوع را با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد.

انواع تبلیغات اینستاگرام

انواع مختلفی از فرمت های تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد، از جمله:

  • تبلیغات تصویری
  • تبلیغات داستانی
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات چرخ و فلک
  • تبلیغات مجموعه
  • تبلیغات را کاوش کنید
  • تبلیغات IGTV
  • تبلیغات خرید
  • تبلیغات قرقره

دامنه وسیع به این معنی است که شما می توانید بهترین نوع تبلیغ را انتخاب کنید که با هدف تجاری خاص شما مطابقت دارد. هر قالب تبلیغاتی دارای انتخاب خاص خود از گزینه های فراخوان است که در زیر لیست شده است.

 

تبلیغات تصویری

تبلیغات تصویری به کسب و کارها این امکان را می دهد که از تصاویر واحد برای تبلیغ برند، محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

 

 

تبلیغ دوچرخه توسط Veloretti

منبع: اینستاگرام (@veloretti)

تبلیغات تصویری برای کمپین هایی با محتوای بصری جذاب که می تواند در یک تصویر منفرد منتقل شود، مناسب است. این تصاویر را می توان از عکاسی یا طراحی و تصویرسازی با کیفیت بالا ایجاد کرد.

همچنین امکان افزودن متن به تصاویر نیز وجود دارد. با این حال، اینستاگرام توصیه می‌کند برای بهترین نتیجه، متن‌های همپوشانی را تا حد امکان محدود کنید.

 

 

نمودار: تبلیغات تصویری اینستاگرام از اهداف و دکمه های Call-to-Action پشتیبانی می کند

تبلیغات استوری اینستاگرام، تبلیغات تصویری یا ویدیویی تمام صفحه هستند که بین استوری های کاربران ظاهر می شوند.

استوری های اینستاگرام بخشی از برنامه است که به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد و بیش از 500 میلیون کاربر اینستاگرام هر روز استوری را مشاهده می کنند . تعامل اغلب با تبلیغات Stories بیشتر است، زیرا فرمت آن کل صفحه موبایل را پوشش می‌دهد و بسیار فراگیرتر از تبلیغات درون فید است.

بهترین تبلیغات استوری اینستاگرام آنهایی هستند که شبیه استوری های معمولی به نظر می رسند و به نظر می رسند و به عنوان تبلیغات متمایز نیستند. هنگام طراحی تبلیغات استوری، کسب‌وکارها می‌توانند از همه ویژگی‌های ارگانیک استوری اینستاگرام مانند فیلترها، متن، GIF و برچسب‌های تعاملی استفاده کنند .

 

 

آگهی داستان روز حمل و نقل رایگان Organic Basics

منبع: اینستاگرام (organicbasics@)

آگهی‌های داستانی می‌توانند از عکس‌ها، ویدیوها و چرخ فلک‌ها استفاده کنند. فراخوان برای اقدام به عنوان یک پیوند تند کشیدن به بالا در پایین داستان ارائه می شود.

 

 

نمودار: تبلیغات استوری اینستاگرام از اهداف و دکمه های Call-to-Action پشتیبانی می کند

تبلیغات ویدیویی

مشابه تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام به کسب و کارها این امکان را می دهد که نگاه دقیق تری به برند، محصولات و خدمات خود در اختیار کاربران قرار دهند.

تبلیغات ویدیویی درون فید می‌تواند تا 60 دقیقه طول بکشد، اما ویدیوهای کوتاه‌تر معمولاً مؤثرتر هستند. بهترین روش‌های طراحی تبلیغات ویدیویی اینستاگرام را بیشتر بخوانید .

گوشی PocketSNL و

منبع: اینستاگرام (@popsocketsnl)

 

 

صفحه اینستاگرام گروه معماری مشاور

 

 

نمودار: تبلیغات ویدیویی اینستاگرام از اهداف و دکمه‌های Call-to-Action پشتیبانی می‌کنند

تبلیغات چرخ و فلک

تبلیغات چرخ و فلک دارای مجموعه‌ای از تصاویر یا ویدیوها هستند که کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت روی آن‌ها بکشند. آنها می توانند هم در فید و هم در استوری های اینستاگرام ظاهر شوند، با یک دکمه تماس برای اقدام یا کشیدن لینک به بالا که کاربران را مستقیماً به وب سایت شما هدایت می کند.

می توانید از تبلیغات چرخ و فلک برای موارد زیر استفاده کنید:

  • مجموعه ای از محصولات مرتبط را به نمایش بگذارید
  • یک داستان چند قسمتی بگویید
  • حداکثر 10 تصویر یا ویدیو را به اشتراک بگذارید

کفش کتانی منطقه برای فروش

منبع: اینستاگرام (@sneakerdistrict)

 

 

نمودار: تبلیغات چرخ و فلک اینستاگرام از اهداف و دکمه‌های Call-to-Action پشتیبانی می‌کنند

تبلیغات مجموعه

تبلیغات مجموعه ترکیبی از تبلیغات چرخ فلک و تبلیغات خرید است. تبلیغات مجموعه محصولات را مستقیماً از کاتالوگ محصولات شما به نمایش می گذارد.

تبلیغات مجموعه برای برندهای تجارت الکترونیک مناسب تر است، زیرا به کاربران امکان می دهد محصولات را مستقیماً از آگهی خریداری کنند. وقتی کاربر روی تبلیغ کلیک می‌کند، به یک فروشگاه تجربه فوری اینستاگرام هدایت می‌شود، جایی که می‌تواند درباره محصول اطلاعات بیشتری کسب کند و اقدام به خرید کند.

 

 

آگهی کلکسیون پاشنه بلند چاپلوس

منبع: اینستاگرام (@flattered)

 

 

نمودار: تبلیغات مجموعه اینستاگرام از اهداف و دکمه های Call-to-Action پشتیبانی می کند

 

تبلیغات را کاوش کنید

تبلیغات کاوش در برگه کاوش ظاهر می‌شود ، ناحیه‌ای از پلتفرم که در آن کاربران محتوا و حساب‌های جدیدی را پیدا می‌کنند که بر اساس عادات استفاده از اینستاگرام آنها طراحی شده است. بیش از 50 درصد از کاربران اینستاگرام هر ماه به کاوش دسترسی دارند، بنابراین مکان بسیار خوبی برای قرار گرفتن در معرض آن است.

تبلیغات کاوش اینستاگرام در شبکه کاوش یا کانال‌های موضوعی ظاهر نمی‌شوند، بلکه پس از کلیک روی یک عکس یا ویدیو از کاوش نشان داده می‌شوند. از آنجایی که محتوای برگه‌های کاوش کاربران دائماً در حال تغییر است، تبلیغات کاوش به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد در کنار محتوای فرهنگی مرتبط و پرطرفدار نشان داده شوند.

تبلیغات کاوش می تواند هم تصویر و هم ویدیو باشد.

نکته حرفه ای: نیازی به طراحی دارایی های جدید برای تبلیغات کاوش نیست. شما به سادگی می توانید از دارایی های موجود مجددا استفاده کنید.

 

 

نمودار: اهداف تبلیغاتی و دکمه‌های Call-to-action پشتیبانی شده از اینستاگرام را کاوش کنید

تبلیغات IGTV

تبلیغات IGTV تبلیغات ویدیویی هستند که پس از کلیک کاربر برای تماشای ویدیوی IGTV از فید خود پخش می شوند. ویدئوها می‌توانند تا 15 ثانیه طول بکشند و باید برای مشاهده تمام صفحه عمودی طراحی شوند ( مشخصات بیشتر تبلیغات IGTV ).

آنها در میان فیلم (در وسط ویدیو) نشان داده می شوند، که احتمالاً گزینه رد شدن است.

تبلیغات IGTV در حال حاضر برای کاربران دارای حساب‌های اینستاگرام Creator در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا در دسترس است و کشورهای بیشتری به زودی منتشر می‌شوند. سازندگان می توانند نمایش تبلیغات را در ویدیوهای IGTV خود انتخاب کنند و 55٪ از درآمد تبلیغاتی را که از هر بازدید ایجاد می شود، دریافت کنند.

 

 

نمودار: تبلیغات IGTV اینستاگرام از اهداف و دکمه های Call-to-action پشتیبانی می کند

تبلیغات خرید

با توجه به 130 میلیون کاربر که هر ماه روی پست های خرید ضربه می زنند، جای تعجب نیست که اینستاگرام در 1 تا 2 سال گذشته به شدت ویژگی های تجارت الکترونیک خود را بهبود بخشیده است. با جدیدترین ویژگی‌های خرید اینستاگرام ، کاربران اکنون می‌توانند بدون خروج از برنامه، محصولات را مشاهده و خریداری کنند (محدود به مشاغلی که Instagram Checkout فعال دارند).

تبلیغات خرید اینستاگرام کاربران را مستقیماً به صفحه توضیحات محصول در برنامه اینستاگرام می برد. سپس می توانند از طریق وب سایت تلفن همراه شما خرید کنند.

برای اجرای تبلیغات خرید، باید کاتالوگ خرید اینستاگرام خود را راه اندازی کنید .

نکته حرفه ای: از ادغام Hootsuite با Shopify برای دسترسی مستقیم به کاتالوگ خود از داشبورد Hootsuite خود استفاده کنید.

 

 

آرایش فروشگاهی لوازم آرایشی رنگی پاپ اینستاگرام

منبع: اینستاگرام

 

 

نمودار: تبلیغات خرید اینستاگرام از اهداف و دکمه های Call-to-Action پشتیبانی می کند

تبلیغات قرقره

با راه‌اندازی موفقیت‌آمیز Reels ، اینستاگرام اخیراً قابلیت تبلیغات درون Reels را اعلام کرد.

تبلیغات در بین حلقه‌ها با مشخصاتی مشابه تبلیغات Stories (ویدیوهای تمام صفحه عمودی) نشان داده می‌شوند و می‌توانند تا 30 ثانیه باشند. آنها باید شامل صدا یا موسیقی باشند تا به خوبی با قرقره های ارگانیک ادغام شوند.

 

 

نمودار: تبلیغات Reels اینستاگرام از اهداف و دکمه‌های Call-to-Action پشتیبانی می‌کنند

 

صفحه اینستاگرام گروه معماری مشاور

 

 

نحوه انتخاب بهترین نوع تبلیغ اینستاگرام

با انواع مختلف تبلیغات موجود، انتخاب یکی برای استفاده برای کمپین خود بسیار دشوار است. خبر خوب: مدیر تبلیغات به خوبی برای آزمایش تنظیم شده است، به این معنی که می‌توانید چندین قالب را آزمایش کنید و ببینید کدام یک بهترین عملکرد را قبل از اجرای یک کمپین کامل دارد.

برای محدود کردن قالب ها، از این سوالات برای راهنمایی شما استفاده کنید.

1. هدف من چیست؟

با در نظر گرفتن استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود ، مهم ترین نتیجه را برای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود شناسایی کنید. آیا می خواهید:

  • ترافیک را به سمت وب سایت خود هدایت کنید؟
  • بازدیدهای ویدیویی برای یک محصول جدید دریافت کنید؟
  • افزایش آگاهی از برند برای یک کسب و کار جدید؟
  • خریدهای تجارت الکترونیک، نصب برنامه یا ثبت نام ایمیل را افزایش دهید؟

پس از شفاف سازی هدف خود، می توانید برخی از قالب های بالقوه را بر اساس اهداف پشتیبانی شده و گزینه های فراخوان برای هر نوع تبلیغ انتخاب کنید. به عنوان مثال، تبلیغات Stories، IGTV و Reels برای افزایش بازدیدهای ویدیویی بهتر هستند، در حالی که تبلیغات خرید و مجموعه برای افزایش خریدهای تجارت الکترونیک بهترین هستند.

 
 
 

 

2. مخاطبان هدف من چه کسانی هستند؟

بسته به اینکه می خواهید چه کسی را با تبلیغات اینستاگرام خود هدف قرار دهید، برخی از انواع تبلیغات ممکن است بهتر از سایرین باشند.

به عادات و رفتارهای مخاطبان خود فکر کنید. آیا آنها تماشای ویدیوهای زیاد را دوست دارند؟ آیا آنها خریداران آنلاین مشتاق هستند؟ آیا آنها به جای پیمایش در فید خود، زمان بیشتری را صرف تماشای Stories و Reels می کنند؟

انواع تبلیغات را با اهداف و فراخوانی انتخاب کنید که با ترجیحات طبیعی مخاطب شما مطابقت داشته باشد.

3. چه چیزی در ارگانیک بهترین عملکرد را داشته است؟

این احتمال وجود دارد که فالوورهای ارگانیک شما شباهت های زیادی با مخاطبانی داشته باشند که با تبلیغات اینستاگرام خود هدف آنها قرار می گیرید. بنابراین، به فید ارگانیک خود نگاه کنید تا ببینید چه نوع محتوایی عملکرد خوبی داشته است، و این می تواند نشانه خوبی از اینکه چه قالب های پولی ممکن است با مخاطبان شما طنین انداز شود، به شما بدهد.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم

دو مسیر برای ایجاد کمپین تبلیغاتی اینستاگرام وجود دارد: تبلیغ یک پست و مدیر تبلیغات. تبلیغ یک پست موجود فقط چند ضربه طول می کشد و می تواند مستقیماً از برنامه اینستاگرام انجام شود، اما فاقد گزینه های سفارشی سازی موجود در Ads Manager است.

در زیر، شما را از طریق هر دو روش راهنمایی می کنیم.

 

 

تبلیغات اینستاگرام را با Promote به پست تبدیل کنید

منبع: اینستاگرام

روش تبلیغات اینستاگرام 1: تبلیغ یک پست درون برنامه ای

ساده ترین راه برای شروع تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغ یکی از پست های موجود در اینستاگرام است. این شبیه به گزینه Boost Post فیس بوک است .

اگر پستی دارید که از نظر تعامل عملکرد خوبی دارد، تبلیغ آن در برنامه یک روش سریع و آسان برای افزایش موفقیت پست و نشان دادن آن به افراد جدیدی است که هنوز شما را دنبال نمی‌کنند.

برای انجام این کار باید یک حساب کاربری تجاری یا سازنده در اینستاگرام داشته باشید. شما همچنین باید یک صفحه تجاری فیس بوک متصل به حساب اینستاگرام خود داشته باشید (در اینجا نحوه اتصال حساب های فیس بوک و اینستاگرام خود در Facebook Business Manager آورده شده است).

سپس، به همین سادگی روی پستی که می‌خواهید به تبلیغ تبدیل شود، روی تبلیغ کلیک کنید.

 

 

صفحه اینستاگرام گروه معماری مشاور

 

 

تبلیغ پست برج ایفل در برنامه

از شما خواسته می شود که مخاطب، مقصد، بودجه و مدت زمان نمایش آگهی خود را انتخاب کنید.

در نهایت روی Create Promotion ضربه بزنید .

خودشه! تبلیغ شما توسط فیس بوک بررسی و تایید می شود. پس از پخش زنده، مطمئن شوید که نتایج تبلیغات خود را در تب تبلیغات پروفایل اینستاگرام خود نظارت کنید.

روش تبلیغات اینستاگرام 2: ایجاد تبلیغات اینستاگرام با استفاده از Facebook Ads Manager (راهنمای 5 مرحله ای)

برای اینکه بیشترین بهره را از توانایی‌های هدف‌گذاری، خلاقیت و گزارش‌دهی گسترده اینستاگرام ببرید، می‌توانید از مدیریت تبلیغات فیسبوک برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کنید (به یاد داشته باشید که فیس‌بوک مالک اینستاگرام است).

اگرچه این کار کمی بیشتر نیاز دارد، راهنمای 5 مرحله ای ما شما را در این فرآیند راهنمایی می کند.

مرحله 1: هدف خود را انتخاب کنید

برای شروع، به Ads Manager بروید و روی +Create کلیک کنید .

 

 

دکمه ایجاد در Ads Manager

ابتدا باید هدف کمپین خود را از لیست زیر انتخاب کنید.

 

 

هدف کمپین را انتخاب کنید

 

در اینجا یک تفکیک سریع از اهداف هر یک از این اهداف برای دستیابی به آن است.

  • آگاهی از برند: آگاهی از کسب و کار یا محصولات خود را در میان کاربرانی که هنوز نام شما را نشنیده اند افزایش دهید.
  • دسترسی: تبلیغ خود را تا حد امکان به افراد بیشتری در مخاطبان هدف خود نشان دهید.
  • ترافیک: کلیک ها را به وب سایت، برنامه یا هر URL دیگری هدایت کنید.
  • نصب برنامه: کاربران را وادار کنید برنامه شما را دانلود کنند.
  • تعامل: نظرات، لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها، پاسخ‌های رویداد و ادعاهای پیشنهادی در مورد آگهی خود را افزایش دهید.
  • بازدیدهای ویدیو: بازدیدهای ویدیویی را از کاربرانی که به احتمال زیاد آن را تماشا می کنند، دریافت کنید.
  • تولید سرنخ: اطلاعات شخصی را از کاربران علاقه مند جمع آوری کنید (یعنی ثبت نام ایمیل).
  • پیام ها: کاربران را وادار کنید تا پیامی به حساب برند شما ارسال کنند.
  • تبدیل: باعث افزایش فروش یا تبدیل ثبت نام در وب سایت یا برنامه خود شوید.
  • فروش کاتالوگ: فروش را از کاتالوگ فروشگاه آنلاین خود ارتقا دهید.
  • ترافیک فروشگاه: کاربران را به مکان آجر و ملات خود هدایت کنید.

این ویدیو می تواند به شناسایی هدف شما کمک کند:

ویدیو گزینه های تبلیغات اینستاگرام ]

پس از انتخاب هدف خود، از شما خواسته می شود که کمپین خود را نام ببرید. نکته: بر اساس هدف کمپین، نام خاصی به آن بدهید تا به شما در پیگیری کمپین‌های خود کمک کند.

در نهایت، این گزینه را خواهید داشت که بهینه سازی بودجه کمپین را فعال کنید. این گزینه به الگوریتم فیس بوک امکان می دهد تعیین کند که چگونه بودجه شما را در مجموعه های تبلیغاتی خرج کند. AdEpresso راهنمای کاملی در مورد اینکه آیا باید از بهینه سازی بودجه کمپین استفاده کنید، دارد.

مرحله 2: بودجه و برنامه خود را انتخاب کنید

در این مرحله، انتخاب می‌کنید که چقدر می‌خواهید هزینه کنید و کمپین شما چقدر طول می‌کشد.

 

 

بودجه و برنامه کمپین

برای بودجه خود، دو گزینه خواهید داشت:

  • بودجه روزانه: حداکثر هزینه روزانه را تنظیم کنید که برای تبلیغات همیشه روشن مفید است
  • بودجه مادام العمر: حداکثر هزینه را برای کل کمپین خود تعیین کنید که برای تبلیغات با تاریخ پایان مشخص مفید است

در بخش زمان‌بندی تبلیغات ، می‌توانید انتخاب کنید که تبلیغات به‌طور مداوم (متداول‌ترین) یا فقط در زمان‌های معینی از روز اجرا شود (به عنوان مثال، اگر یک شرکت تحویل غذا هستید و می‌خواهید تبلیغات را فقط در شب اجرا کنید، زمانی که مخاطبان شما به احتمال زیاد سفارشات تحویل را قرار دهید).

همانطور که این گزینه ها را تنظیم می کنید، ماژول های تعریف مخاطب و نتایج تخمینی روزانه را در ستون سمت راست خواهید دید که به شما ایده ای از میزان دسترسی مورد انتظار برای بودجه انتخابی شما می دهد. سعی کنید تنظیمات را طوری انتخاب کنید که مجموعه تبلیغاتی شما در وسط محدوده سبز قرار بگیرد.

 

صفحه اینستاگرام گروه معماری مشاور

تعریف مخاطب و تخمین نتایج روزانه

مرحله 3: مخاطبان خود را شناسایی کنید

گام بعدی این است که هدف مخاطب خود را مشخص کنید. در این مرحله می توانید یک مخاطب جدید ایجاد کنید یا از یک مخاطب ذخیره شده استفاده کنید .

 

 

ایجاد مخاطب جدید

اگر داده‌های مخاطبان سفارشی خود (یعنی بازدیدکنندگان قبلی وب‌سایت) یا مخاطبان قبلی کمپین‌های قبلی که عملکرد خوبی داشتند، داشته باشید، مخاطبان ذخیره‌شده مفید هستند. اگر نه، می‌توانید بر اساس جمعیت‌شناسی، علایق و هدف‌گیری رفتاری مخاطب جدیدی ایجاد کنید.

در طی این مرحله، می‌توانید Dynamic Creative را نیز انتخاب کنید . اگر این گزینه را انتخاب کنید، می‌توانید دارایی‌های بصری و سرفصل‌های جداگانه را آپلود کنید و فیس‌بوک به‌طور خودکار ترکیب‌هایی را ایجاد می‌کند که برای مخاطبان هدف شما بهینه‌سازی شده‌اند .

مرحله 4: مکان های تبلیغاتی خود را انتخاب کنید

در بخش Placements، می توانید تصمیم بگیرید که تبلیغات شما در کجا نمایش داده شود.

دو گزینه وجود دارد:

  • مکان‌های خودکار: تبلیغات در هر جایی که احتمالاً بهترین عملکرد را داشته باشند به مخاطبان شما نشان داده می‌شود.
  • قرار دادن دستی: شما می توانید به طور خاص انتخاب کنید که تبلیغ شما کجا نمایش داده شود (و ظاهر نشود). اگر می‌خواهید تبلیغات خود را محدود کنید تا فقط در اینستاگرام (نه فیسبوک) نمایش داده شود، می‌توانید این مورد را با استفاده از قرار دادن دستی انتخاب کنید.

در اینجا می توانید مکان های دستی خود را انتخاب کنید:

 

 

قرار دادن دستی برای تبلیغات

هنگام پیش‌نمایش مکان‌ها، مدیر تبلیغات الزامات فنی هر یک را نشان می‌دهد. برای اطمینان از اینکه دارایی های بصری شما برای هر قالب بهینه شده است، راهنمای ما در مورد اندازه تصویر رسانه های اجتماعی را ببینید.

مرحله 5: تبلیغات خود را ایجاد کنید

اکنون زمان ایجاد تبلیغ واقعی است. با انتخاب صفحه فیس بوک و حساب اینستاگرام مربوطه شروع کنید. سپس می توانید قالب تبلیغاتی دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

 

تنظیم هویت و تبلیغات

سپس، بقیه جزئیات را در قسمت Ad Creative تکمیل کنید :

  1. تصاویر یا ویدیوهای خود را انتخاب کنید (مگر اینکه از یک پست موجود استفاده کنید)
  2. کپی آگهی خود را وارد کنید
  3. یک گزینه پرداخت را انتخاب کنید
  4. تبلیغ خود را مرور کنید
  5. روی تایید کلیک کنید

در این مرحله همچنین دکمه فراخوانی را انتخاب کرده و آدرسی را که می‌خواهید افرادی را که روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند ارسال کنید، وارد کنید.

 

 

توضیحات لینک سرفصل و دعوت به اقدام

اگر می‌خواهید تبدیل‌های تبلیغاتی خود را ردیابی کنید، مهم است که Facebook Pixel را در بخش Tracking انتخاب کنید. پس از اتصال به وب‌سایت یا برنامه ، پیکسل فیس‌بوک شما به شما این امکان را می‌دهد که پس از کلیک بر روی تبلیغ، اطلاعاتی درباره نحوه تعامل مخاطبان با کسب‌وکارتان ببینید.

 

 

ردیابی تبدیل ها در تبلیغات

وقتی آماده شدید، روی Confirm کلیک کنید تا تبلیغ اینستاگرام شما راه اندازی شود.

بهترین روش ها برای تبلیغات اینستاگرام

اکنون همه چیزهایی را که باید در مورد راه اندازی و راه اندازی تبلیغات اینستاگرام بدانید، دارید. گام بعدی طراحی دارایی های بصری موثر برای تبلیغات شما است.

در اینجا چند نکته برای نحوه طراحی خلاقانه جلب توجه برای تبلیغات اینستاگرام وجود دارد.

تبلیغات برای موبایل طراحی کنید

98.8 درصد از کاربران به رسانه های اجتماعی از طریق دستگاه تلفن همراه دسترسی دارند ، بنابراین طراحی خلاقیت خود برای مشاهده موبایل، نه دسکتاپ، حیاتی است.

در اینجا چند نکته برای طراحی تبلیغات تلفن همراه آورده شده است:

  • هنگام ضبط محتوای ویدیویی، مطمئن شوید که به صورت عمودی (9×16) فیلم می‌گیرید زیرا برش به 4×5 آسان‌تر از منظره است.
  • مقدار متن در تبلیغات خود را به حداقل برسانید
  • اگر متن اضافه می کنید، اندازه فونت های بزرگی را انتخاب کنید که به راحتی در صفحه نمایش تلفن همراه خوانده شود
  • برای جذب سریع بینندگان ، انیمیشن ها و تصاویر متحرک را به ویدیوها اضافه کنید
  • ویدیوها را کوتاه نگه دارید ( 15 ثانیه یا کمتر )

برندسازی و پیام رسانی را از قبل ادامه دهید

چند ثانیه اول تبلیغ شما تعیین می کند که آیا بیننده پیمایش را متوقف می کند و همه چیز را تماشا می کند. به همین دلیل مهم است که تبلیغ خود را با پیام کلیدی شروع کنید و برند خود را در 3 ثانیه اول به نمایش بگذارید.

برای لذت بردن از صدا استفاده کنید

40 درصد از کاربران شبکه های اجتماعی را با صدای خاموش مصرف می کنند. به این ترتیب، طراحی تبلیغات خود برای مصرف بدون صدا و استفاده از صدا برای خوشحال کردن کاربرانی که صدا را روشن می‌کنند بسیار مهم است. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  • از عناصر بصری برای بیان داستان خود استفاده کنید و پیام کلیدی خود را بدون صدا ارائه دهید
  • برای هر صدای صوتی یا متنی زیرنویس اضافه کنید
  • از پوشش متنی برای ارائه پیام کلید خود بدون صدا استفاده کنید

زمین بازی، بازی، شیرجه رفتن

فیس بوک توصیه می کند ترکیبی از انواع خلاقانه طراحی کنید که با هم کار کنند تا توجه را جلب کنند و به علاقه پاداش دهند:

  • Pitch: دارایی های کوتاهی که ایده کمپین را فوراً به گوش می رساند و توجه را جلب می کند
  • بازی: دارایی هایی که امکان کاوش و تعامل سبک را برای مخاطبان علاقه مند فراهم می کند
  • غوطه ور شدن: دارایی های همهجانبه ای که به افراد اجازه می دهد تا به عمق ایده کمپین شما بپردازند

به دنبال الهام بیشتر هستید؟ در اینجا 53 نمونه از تبلیغات شگفت انگیز اینستاگرام آورده شده است.

با AdEspresso by Hootsuite از بودجه تبلیغات اینستاگرام خود نهایت استفاده را ببرید. همه کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام خود را به راحتی در یک مکان ایجاد، مدیریت و بهینه کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

 

صفحه اینستاگرام گروه معماری مشاور