15 اپلیکیشن طراحی مدل

 

 

متیو اسکایوک

 

 

خلاصه

شما یک دستگاه اندرویدی دارید و اکنون می خواهید برخی از کارهای CAD را روی تلفن یا رایانه لوحی خود حذف کنید. اما کدام برنامه های CAD از پلتفرم اندروید پشتیبانی می کنند؟ آیا برنامه های رایگان برای اندروید وجود دارد؟

پاسخ به این سؤالات این است که چرا زمانی را به تحقیق در مورد بهترین برنامه های CAD اندروید اختصاص می دهیم و آنها را بر اساس کل بررسی ها، قیمت و رتبه بندی ستاره ها رتبه بندی می کنیم. ما به طور منظم این لیست را نیز به روز می کنیم.

   ╣║╗╝╜╛╕╖╢╡┤│▓▒◄  خدمات گروه معماری مشاور

 

بهترین برنامه های CAD برای اندروید

برنامه‌های Android CAD به طراحان ماهر، مانند مهندسان، اجازه می‌دهند تا با استفاده از راه‌حل‌های محاسباتی مبتنی بر ابر، در حال حرکت باشند. گاهی اوقات ممکن است یک همکار طرحی را برای شما بفرستد که می‌خواهید در حال حرکت آن را مشاهده کنید، و ممکن است بخواهید قبل از بازگرداندن یا پاسخ دادن، برخی ویرایش‌های سریع انجام دهید. در این حالت، به جای پریدن روی کامپیوتر، می توانید از برخی از برنامه های موبایل موجود استفاده کنید. بسیاری از طراحان CAD از دستگاه های تلفن همراه Android خود کار می کنند و به نرم افزار CAD به طور خاص با پلت فرم تلفن همراه Android سازگار هستند. ما بیش از 10 برنامه CAD را برای اندروید در زیر بررسی کرده ایم.

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

آینده CAD در دستگاه های تلفن همراه

با وجود تبلت‌های جدید و قدرتمندتر و جایگزین‌های دسک‌تاپ مانند آی‌پد پرو و ​​مایکروسافت سرفیس پرو، جای تعجب نیست که مهندسان به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی اپلیکیشن‌های موبایل با کیفیت هستند. این تبلت های قدرتمند دارای پردازنده های i5 و i7 اینتل هستند که برای نمایش و مشاهده فایل های CAD عالی هستند. آنها همچنین دارای هارد دیسک حالت جامد (SSD) با بیش از 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم هستند. با قدرت پردازشی i7، تبلت‌ها می‌توانند نسخه‌های کامل Solid Edge Pro و PTC Creo را اجرا کنند، اما برای عملکردهای سنگین مانند شبیه‌سازی و رندر هنوز کاملاً وجود ندارد.

[the_ad id=”34386″]لیست

Let's Construct Suite

این برنامه توسط DakoSoftware و طیف وسیعی از محصولات برنامه دیگر برای پاسخگویی به خواسته های سنگین مهندسان عمران در دسترس است. مهندسان می‌توانند انتظار انتخاب وسیعی از طرح‌های موجود را داشته باشند که با توجه به نیازهایشان، مانند طرح‌های تیر، بتنی و کانال‌ها. این برای سیستم عامل اندروید 1.6 و بالاتر در دسترس است.

 

برنامه اندروید cad

 

Rilievo
این برنامه توسط یک معمار برای برآوردن نیازهای معماران ایجاد شده است. این می تواند بررسی ها را برای کاهش نیاز به کاغذ انجام دهد. اندازه‌گیری‌های خود را در یک پوشه خارجی ذخیره کنید تا در فرصتی دیگر باز و مشاهده شود. تمام فایل های شما می توانند به سرعت صادر و به اتوکد وارد شوند. این به سیستم عامل اندروید 2.2 یا بالاتر نیاز دارد.

 

برنامه اندروید cad

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

AutoCAD WS (Autocad 360)

این بهترین برنامه اندروید رایگان از Autodesk است. این برنامه به طراحان اجازه می دهد تا به تمام فایل های CAD خود از طریق دستگاه تلفن همراه خود دسترسی داشته باشند و آنها را تغییر دهند. می‌توانید پیوست‌های ایمیل را باز کنید، همه فایل‌های خود را همگام‌سازی کنید یا به سادگی آن‌ها را مستقیماً از نرم‌افزار اتوکد دانلود کنید. فایل های خود را به صورت محلی ذخیره کنید و بدون نیاز به اتصال آنلاین آنها را به روز کنید. با این حال، برای ایجاد نقشه های جدید، باید 5 دلار در ماه بپردازید. سیستم عامل اندروید 2.1.

[the_ad id=”34386″]

 

برنامه اندروید cad

 

OnShape

Onshape این نوید را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد در هر زمان و هر مکان بدون توجه به دستگاه، روی طرح های خود کار کنند. این برنامه بسیار بیشتر از یک بیننده، امکان استفاده کامل از مجموعه حرفه ای ابزارهای CAD را فراهم می کند که به مهندسان اجازه می دهد ایستگاه های کاری خود را کنار بگذارند و ویرایش/ایجاد طرح های سه بعدی را با خود در هر جایی ببرند. این برنامه دارای یک رابط صفحه نمایش لمسی دقیق است که جایگزین تجربه ماوس و صفحه کلید سنتی می شود. در عوض، کاربران می‌توانند به سادگی برای کنترل برنامه، از جمله ویژگی‌های زوم و حرکت، انگشت خود را تند بکشند.

 

برنامه های Android cad

   دیدن پروژه های گروه معماری مشاور   

 

A360 by Autodesk
مدل ها و طرح های غنی خود را مستقیماً از وب مشاهده کنید. شامل پشتیبانی از بیش از 50 فرمت فایل. با ایجاد پیوندی از آپلود فایل خود، مدل های خود را از طریق چت، جاسازی یا ایمیل به اشتراک بگذارید. در زمان واقعی از اعضای تیم پروژه بازخورد دریافت کنید و فایل های خود را به مکانی تبدیل کنید که تیم بتواند مستقیماً در طراحی نظر دهد. این برنامه به شما امکان می دهد برای یافتن سریع و آسان اطلاعات پروژه ها، جستجو و فیلتر کنید. مطمئن شوید که طرح های شما با جدیدترین نرم افزار و پروتکل امنیتی ایمن هستند. به فضای ذخیره سازی زیادی دسترسی داشته باشید و نگران حجم بالای فایل نباشید.

[the_ad id=”34386″]

 

طراحی بی نهایت
این برنامه تجربه بسیار خوبی را با تعدادی ویژگی از جمله حرکت، زوم و چرخش ارائه می دهد. ویرایش آسان، عملیات بولی و رابط کاربری ساده برای تراز و توزیع اشیا. ID همراه با یک مجموعه ابزار شامل لایه های نامحدود، استفاده از ابزار قلم، مناظر شهری سه بعدی و ابزار متنی ارائه می شود. همچنین ابزارهای پیشرفته جالبی مانند تبدیل و تشخیص خودکار شکل وجود دارد. به راحتی فایل های خود را نیز در چندین فرمت محبوب از جمله jpeg، png یا svg وارد و صادر کنید.

[the_ad id=”34386″]

 

برنامه های Android cad

 

eDrawings
با برنامه SolidWorks eDrawings به راحتی فایل‌های CAD 2D و 3D را در چند ثانیه مشاهده کنید. از حرکات برای زوم، حرکت و چرخش مدل خود استفاده کنید. حاشیه‌نویسی ایجاد کنید، اندازه‌گیری کنید و بعداً نشانه‌گذاری را با دیگران به اشتراک بگذارید. بیننده از نمای مدل منفجر شده همراه با درخت اجزا پشتیبانی می کند.

[the_ad id=”34386″]

 

برنامه های Android cadبرنامه های Android cad

 

طراحی خانه های هوشمند ..▒.. جهت مشاوره کلیک کنید ...

 

از ویژگی "واقعیت افزوده" (AR) برای مشاهده مدل خود در یک محیط طبیعی استفاده کنید. Native DXF و DWG به همراه فایل های SolidWorks نیز قابل باز شدن هستند.

 

Solid Edge Mobile Viewer
این برنامه به کاربر امکان می‌دهد مدل‌ها را روی تلفن‌های همراه یا تبلت‌های خود بچرخاند، حرکت داده و بزرگ‌نمایی کند. کاربر می تواند عناصر مدل را پنهان و نمایش دهد تا آنها را برجسته کند، یا ابعاد و حاشیه نویسی را برای همکاری با سایر کاربران ایجاد کند. همچنین، طراحی یا مدل خود را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید. این برنامه فقط می‌تواند مدل‌های ایجاد شده در Solid Edge ST5 یا جدیدتر را باز کند.

[the_ad id=”34386″]

 

برنامه های Android cad

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

اینارد CAD

با رابط منحصر به فرد خود این برنامه به طور خاص برای صفحه نمایش های لمسی به راحتی نقاشی ها را به راحتی ایجاد کنید. خطوط، کمان‌ها، دایره‌ها، مستطیل‌ها، مناطق، متن و فواصل را در اپلیکیشن موبایل رسم کنید. همچنین از ویژگی‌های اساسی‌تر برنامه مانند چرخش، حذف و غیره استفاده کنید.

برنامه های Android cad

 

مهندسی مدل های سه بعدی CAD

با این برنامه به قطعات بیش از 300 سازنده جهانی دسترسی پیدا کنید. اگرچه این یک برنامه طراحی مانند سایر برنامه های ذکر شده در این مقاله نیست، به مهندسان امکان مقایسه و مشاهده قطعات را می دهد. مدل های 3D CAD مطابق با استانداردهای جهانی هستند، می توانند در تمام برنامه های اصلی نرم افزار CAD دانلود شوند و برای استفاده بعدی رایگان هستند.

 

 

نمایشگر DWG FastView-CAD

DWG FastView با نقشه های 2D/3D DWG سازگار است و می تواند مدل های DWG را از GstarCAD، AutoCAD، ProgeCAD، BricsCAD، ZWCAD به راحتی باز کند. همچنین می تواند به راحتی طراحی های CAD مانند پیش نویس اتوکد، طرح Revit و .dxf و غیره را مشاهده کند. کاربر می تواند به صورت رایگان ایجاد، مرور و ویرایش کند. هیچ ثبت نام یا نقاشی آفلاین وجود ندارد. با هر کسی به اشتراک بگذارید و به PDF، BMP، JPG و PNG صادر کنید. پشتیبانی فنی سریع و مفید را نیز دریافت کنید.

[the_ad id=”34386″]

 

 

CAD Reader
با تنها 12 مگابایت استفاده شده و سریعترین نمایشگر CAD که می توانیم در تلفن های همراه استفاده کنیم، CAD Reader هم سریع و هم بسیار سبک است. عملکرد خوب به شما امکان می دهد در هر نقطه از نقاشی نظر دهید و برجسته کنید. به راحتی طول را با نقاط شروع و پایان اندازه گیری کنید.

برنامه های Android cad

طراحی خود را به ما بسپارید  ؛ 

 

cadTouch
از این برنامه برای جایگزینی کامل قلم و کاغذ خود استفاده کنید. این برنامه از تمام DWG (تا اتوکد 2013) پشتیبانی می کند. دارای قابلیت های طراحی بسیاری است که از یک برنامه لمسی خوب cad انتظار دارید. پشتیبانی از پاهای معماری و اینچ. این یک ویرایشگر و نمایشگر DWG است. نسخه رایگان محدودیت قدرت ندارد.

 

Blophome
Blophome یک برنامه جامد است که برای نیازهای طراحی داخلی ساخته شده است. شما می توانید طرح های حرفه ای و واقعی را دریافت کنید. این برنامه از کاتالوگ محصولات آنلاین استفاده می کند تا به شما امکان دسترسی به محصولات را برای ادغام با طرح های شما بدهد.

 

برنامه های اندروید cad

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

AutoQ3D CAD
AutoQ3D CAD یک ابزار نرم افزاری کامل برای کمک به شما در ایجاد نقشه های فنی دو بعدی و سه بعدی است. این برنامه از فرمت هایی مانند: STL، OBJ، DXF و بومی 3DQ با بافت ها پشتیبانی می کند. این برنامه دارای تعدادی ابزار طراحی و مشاهده است.


درباره نویسنده

متیو مالک Sunglass.io است. او گروهی از مهندسان را برای توسعه محتوای فنی در سایت به کار می گیرد، اما علاقه زیادی به همه چیز مهندسی دارد. متیو عاشق آینده مدل‌سازی سه بعدی است و می‌خواهد ابزارهای مفیدتر و مفیدتری را برای جامعه مهندسی دنبال کند. به راحتی می توانید مستقیماً در صفحه تماس یا لینکدین با او تماس بگیرید!