روف گاردن سوپی

 

باغبانی روف گاردن

 

باغ سوپ بکارید

 

گلدان سهام خود را بگیرید! وقتی باغ پشت بام خود را پر از محصولاتی می کنید که به زیبایی با آب گوشت خوش طعم ترکیب می شوند ، سوپ در منو قرار می گیرد.

 

By: Julie Martens Forney

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

Vegetable Garden With Potatoes In Grow Bags

یک باغ سوپ باید حاوی مواد مورد علاقه مانند سیب زمینی ، گوجه فرنگی ، کلم پیچ توسکانی ، پونه کوهی ، جوانه بروکسل و پیاز باشد.

 

روف گاردن خود را با سبزیجات و گیاهان خانگی که در حیاط خلوت خود پرورش داده اند ، ذخیره کنید. مراقبت از باغ سوپ به این معنی است که خانواده شما می توانند طعم های خوشمزه و سالم را بچشند و شما می توانید چند دلار از بودجه خواربار خود بریزید.

 

سوپ های خوش طعم سرما را در عصرهای خنک پاییزی دنبال می کنند و روزهای خاکستری زمستان را با محصولات رنگارنگ و حاوی مواد مغذی تزریق می کنند.

 

با تصمیم گیری در مورد اینکه برای پر کردن دستور العمل های مورد علاقه خود به چه محصولاتی نیاز دارید ، یک باغ سوپ برنامه ریزی کنید. برای تهیه سوپ گوجه فرنگی ، روی چندین نوع گوجه فرنگی ، از جمله روما گوشتی و گوجه فرنگی انگور ژولیت کوچک سرمایه گذاری کنید تا از برداشت کافی برای سوخت رسانی به انبارهای سوپ اطمینان حاصل کنید. اگر گروه شما نودل مرغ را دوست دارند ، هویج ، پیاز و جعفری را پرورش دهید تا در قابلمه به همراه آویشن و جعفری ایتالیایی برای چاشنی بریزید.

 

سوپ سیب زمینی نیاز به کمی تحقیق کثیف دارد. یوکون گلد یا روسکس برای زمانی که روی نشاسته سیب زمینی حساب می کنید تا یک سوپ غلیظ شود ، انتخاب های خوبی هستند. اگر کام شما از چاودر یا سوپ هایی با مکعب های سفت سیب زمینی استقبال می کند ، یک چاشنی مومی و کم نشاسته مانند کنبک ، قرمز نورلند یا دیگر گونه های پوست قرمز یا سفید پرورش دهید. برای سوپ پیاز ، از پیازهای شیرین مانند ویدالیا یا والا خودداری کنید و انواع زرد سنتی را پرورش دهید.

 

سایر افزودنیهای عالی برای باغ سوپ شامل محصولات ریشه ای مانند سیر ، روتاباگا ، شلغم و سیب زمینی شیرین است. لوبیا ، بامیه و کلم پیچ نیز مواد سوپ فوق العاده ای را تهیه می کنند. برای اینکه سوپ های خانگی را سریع تهیه کنید ، گیاهانی از جمله مریم گلی ، پونه کوهی ، ریحان و ترخون را در باغ خود قرار دهید.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

اگر از قبل روف گاردن با محصولات خوردنی دارید ، طراحی روف گاردن باغ سوپ فقط محصول خوبی را ترکیب و اضافه می کند. اگر در باغبانی تازه کار هستید ، باید چند نکته اساسی را رعایت کنید. اجزای اصلی در هر باغ سوپ ، محصولات سبزیجات و گیاهان دارویی هستند - گیاهانی که هوس خورشید می کنند. برای عملکرد بالا ، منطقه در حال رشد خود را طوری قرار دهید که روزانه حداقل شش ساعت نور مستقیم خورشید دریافت کند.

 

اطمینان حاصل کنید که منبع آب به راحتی قابل دسترسی است. در حالی که بسیاری از گیاهان به خاک مرطوب نیاز ندارند ، بیشتر سبزیجات با تامین آب پایدار بهترین عملکرد را دارند. برای استفاده از مالچ برنامه ریزی کنید - این واقعا به کاهش علف های هرز و نیاز آبی کمک می کند. مهمتر از همه ، با خاک خوب شروع کنید. وارد کردن مقدار زیادی از مواد آلی به خاک ، راز سبد پر از محصول است.

 

اینکه چقدر باغ بزرگ بر روی بام خود می خواهید بستگی به نحوه استفاده شما از محصول دارد. اگر به سادگی سوپ تازه می خواهید در حالی که باغ در فصل است ، یک باغ کوچک باید آن را تحویل دهد. مواردی را که کاشته اید و نتایج آن به خوبی نیازهای شما را برآورده می کند ، یادداشت کنید. به این ترتیب ، می توانید کاشت های سال آینده را بر این اساس تنظیم کنید.

 

برای لذت بردن از طعم های تازه باغ پشت بام در فصل سوپ زمستانی ، باید یک باغ بزرگتر بکارید و قصد دارید قسمت هایی از محصول خود را مانند گوجه فرنگی ، فلفل یا لوبیا سبز منجمد کنید. محصولاتی مانند سیب زمینی ، پیاز ، سیر و کدو زمستانی به راحتی برای مدت طولانی (حتی ماه ها) در شرایط خنک و مرطوب نگهداری می شوند.

 

برای استفاده بیشتر از مناطق در حال رشد ، محصولات خوراکی را در بسترهای کاشت موجود قرار دهید. یا ممکن است ساخت تخت خواب های اختصاصی اختصاص داده شده به باغ سوپ را در نظر بگیرید. روشهای کاشت را که حداکثر استفاده از فضا را افزایش می دهند ، مانند باغبانی با فوت مربع یا کاشت با ردیف وسیع مطالعه کنید. بسیاری از سبزیجات و گیاهان نیز به خوبی با ظروف سازگار می شوند و به شما این امکان را می دهند که از باغ سوپ در عرشه یا حیاط خود مراقبت کنید.

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

منبع :

 

https://www.hgtv.com/outdoors/gardens/garden-styles-and-types/plant-a-soup-garden