روف گاردن | مزیت های کلیدی

 

 

10 مزایای کلیدی از باغ های سقفی

 


25 ژانویه 2017

 

 

در سقف و تراس شهری ، طراحی فضای بیرونی

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

1. ROOF GARDENS ارزش دارایی را به طور اساسی افزایش می دهد

 


روف گاردن ارزش فروش مجدد یا اجاره را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. ارزش دارایی را افزایش می دهد. واضح ترین مزیت روف گاردن به عنوان یک امکانات رفاهی ارزشمند است که ارزش ساختمانی را که برای هزینه نسبتاً کمی هزینه می کند افزایش می دهد. این یک فضای قابل استفاده اضافی یا بازیابی شده است. محققان مستقل در لندن (مارش و پارسون) دریافته اند که یک روف گاردن یا بالکن به طور معمول 10 تا 25 درصد ارزش بیشتری به ملک در محله های گران قیمت می افزاید.

 

roof garden increase real estate value

 

 

2. یک باغچه پشت بام می تواند امید به زندگی سقف شما را افزایش دهد

 


یکی از مزایای بزرگ روف گاردن ، باغ عمودی و بام سبز این است که با محافظت از پوشش سقف ، عمر پارچه سقف موجود را تا 200 درصد افزایش می دهند. سقف سبز از غشای سقف در برابر شرایط اقلیمی و سوء استفاده فیزیکی محافظت می کند و در نتیجه طول عمر سقف را تا حد زیادی افزایش می دهد.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

This existing roof is protected by a rubber drainage mat, with pedestals supporting the lightweight pavers. The actual roof is completely protected from climatic extremes.  In the event of any roof repair, these pavers can be lifted up with eas…

 

این سقف موجود توسط یک تشک تخلیه لاستیکی محافظت می شود و پایه ها از سنگفرش های سبک پشتیبانی می کنند. سقف واقعی کاملاً در برابر شرایط آب و هوایی محافظت می شود. در صورت هر گونه تعمیر سقف ، می توان این آسفالت ها را به آسانی بلند کرد تا هرگونه تعمیر و نگهداری را انجام دهد.

 

 

3. انگیزه های مالیاتی مالکیت برای سقف های سبز

 


شهر نیویورک به تازگی قانونی را تصویب کرده است که به صاحبان ساختمان که 50 درصد از فضای پشت بام را با سقف سبز پوشش می دهند با یک سال مالیات تا 100000 دلار مالیات بر املاک پاداش می دهد. این اعتبار معادل 4.50 دلار به ازای هر فوت مربع مساحت پوشش داده شده با پوشش گیاهی یا تقریباً 25 درصد هزینه های معمول مربوط به مصالح ، کار ، نصب و طراحی بام سبز است. بیشتر و بیشتر شهرداری ها و سایر نهادهای دولتی مشوق هایی را ارائه می دهند که می تواند هزینه های سقف سبز را جبران کند.

 

 

roof garden property tax incentive

 

 

4. یک باغ پشت بام در برابر حرارت و سرما عایق بندی می کند

 

 

ساختمان هایی با روف گاردن در زمستان 30 درصد گرمای کمتری از دست می دهند ، در تابستان خنک تر هستند و عایق صوتی در طول سال ارائه می دهند. سقف سبز می تواند مقاومت حرارتی مجموعه سقف را در طول سال ، به ویژه در ماه های تابستان با کاهش هزینه های سرمایش و صرفه جویی در سوخت ، بهبود بخشد. کاهش سطح سر و صدا از پشت بامهای سبز معمولی (رسانه های رو به رشد 3 اینچ - 4 اینچ) صدای بازتابنده را تا 3 دسی بل کاهش می دهد و عایق صوتی را تا 8 دسی بل بهبود می بخشد.

 

 

In 1991 As part of an EPA study and initiative to combat the urban heat island effect and to improve urban air quality, Mayor Richard M. Daley and the City of Chicago used City Hall as a showcase to promote green roofs.

 

در سال 1991 به عنوان بخشی از مطالعه و ابتکار EPA برای مقابله با اثر جزیره گرمایی شهری و بهبود کیفیت هوای شهری ، شهردار ریچارد ام دالی و شهر شیکاگو از تالار شهر به عنوان یک ویترین برای ارتقای سقف سبز استفاده کردند.

 

 

5. پشت بام های سبز و باغهای پشت بام آبگرم را حفظ و مدیریت می کنند

 


احتباس آب طوفان: سقف های سبز تا 75 درصد بارندگی را جذب می کنند ، بنابراین رواناب را به طرز چشمگیری کاهش می دهد و خطر سیلاب های شهری را کاهش می دهد. بسته به طراحی روف گاردن ، سقف سبز معمولاً می تواند رواناب طوفان را بین 50 تا 90 درصد کاهش دهد. علاوه بر این ، حجم پیک جریان تا حد زیادی کاهش می یابد و دوره اوج جریان تا 4 ساعت به تأخیر می افتد و تأثیر آن بر سیستم های فاضلاب موجود را به حداقل می رساند.

 

 

Water sensitive urban design slows stormwater runoff and improves filtration and infiltration.

 

 

طراحی شهری حساس به آب ، رواناب طوفان را کند کرده و فیلتراسیون و نفوذ را بهبود می بخشد.

 

 

6. ارائه مزایای اجتماعی

 


سقف های سبز از طریق حیاط ، باغ ها و چشم اندازها مفید بودن ساختمان ها را افزایش می دهد. کاشت باغچه ، هم در سطح زمین و هم در آسمان ، نه تنها فضاهای فوق العاده ای را برای استراحت و لذت فراهم می کند ، بلکه از نظر دیدن نیز عالی است!

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

roof gardens in manhattan

 

 

7. بهبود کیفیت هوا

 


گیاهان اکسیژن تولید می کنند و دی اکسید کربن را از هوا خارج می کنند. آنها همچنین تا 85 درصد ذرات معلق در هوا را در سطح برگ خود به دام می اندازند. گیاهان ، خاک و هوای به دام افتاده در خاک نیز عایق های صوتی خوبی هستند.

 

 

8. باغهای بالابرده ، آب و هوای میکرو شهری را اصلاح می کنند

 


شهرهای بتنی و آسفالته ، گرما را حفظ کرده و "جزایر حرارتی شهری" را ایجاد می کنند ، به اندازه 10F گرمتر از حومه اطراف. گیاهان ، از طریق تعرق ، مستقیماً هوا را خنک می کنند و می توانند دمای سقف سطحی را تا تابستان 75 درجه فارنهایت کاهش دهند.

 


9. باغهای پشت بام ، زیستگاه های متنوعی را ارائه می دهند

 


باغ های پشت بام ، زمانی که با گیاهان بومی کاشته شوند ، می توانند زیستگاه های مهمی را برای جمعیت پرندگان و حشرات بومی فراهم کنند. سقف سبز باعث ایجاد تنوع زیستی می شود.

 

 

Growing native plant material on a roof garden can attract birds.

 

رشد مواد گیاهی بومی در پشت بام می تواند پرندگان را به خود جذب کند.

 

 

10. گواهینامه LEED

 

 

فرصتی برای کمک به دستیابی به گواهینامه LEED در چندین گروه به جذابیت ساخت یک روف گاردن کمک می کند.

 

در یک محیط متراکم شهری نیاز به فضای سبز است. باغ ها یک دنیای اثیری هستند - آنها باید فضاهایی آرامش بخش باشند و شما را به وضعیت روحی دیگری منتقل کنند.

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

منبع :

 

https://www.toddhaimanlandscapedesign.com/gardening-resources/10-key-benefits-of-roof-gardens