طراحی کلاسیک

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

مقدمه 

 

یکی از دلایلی که من عاشق طراحی داخلی هستم این واقعیت است که مهم نیست سلیقه شما چیست ، هرگز اشتباه نیست. من می دانم که بسیاری از طراحان داخلی می توانند با من مخالفت کنند اما اگر همه ما به فکر "داخل جعبه" ادامه می دادیم ، آثار کلاسیک جدیدی اختراع نمی شد و اکنون خیلی خسته خواهیم شد.

دنیای داخلی تغییر کرده و طراحان داخلی جدید بسیاری از قوانین را نقض کرده اند و به لطف آنها اکنون شاهد فضای داخلی بسیاری از طراوت و جالب هستیم ، دقیقاً مانند این موردی که می خواهیم ببینیم.

 

در هنگام طراحی این خانه ، طراح داخلی امی میلر نمی خواست دکور مطابق با معماری سنتی این خانه داشته باشد. آنچه او می خواست این بود که دکوراسیون مکمل معماری آن باشد. برای آن ، او برخی از عناصر کلاسیک و همچنین برخی لوازم جانبی شگفت آور را برای ایجاد یک خانه متعادل در کل معرفی کرد.

متوجه خواهید شد که ، حتی خانه ای کلاسیک با رویکردی کلاسیک ، فضای داخلی جذاب است. خنثی است ، بدون کسل کننده ، آرام بخش ، بدون خواب آلودگی است!

یک فضای موفق زمانی محقق می شود که طراحان یا صاحبان خانه بدانند که چگونه نوع مورد علاقه طراحی آنها برای آنها دوباره معنی و تفسیر می کند و این تعبیر Amy از طراحی کلاسیک برای این خانه است.

 

خانه کلاسیک

این جایی است که معماری کامل با طراحی کلاس جهانی مطابقت دارد.

 

ورودی

این سالن مسافرتی است که هرگز قدیمی به نظر نمی رسد. انتخاب های کلاسیک همیشه این را ارائه می دهد.

 

طراحی اتاق نشیمن

یک کلاسیک جدید؟ شاید! اتاق نشیمن همزمان احساس خیاطی و آرامش می کند.

 

ناهارخوری

ما می توانم اتاق های غذاخوری بزرگ را تحسین کنم ، اما هیچ چیز به عنوان یک اتاق دنج جذاب تر نیست. این اتاق ناهار خوری از مقیاس عالی برخوردار است ، و شومینه همیشه یک امتیاز مثبت است!

 

طراحی آشپزخانه

این آشپزخانه یک سورپرایز خوب است. خطوط تمیز دارد و ترکیبی از سبک صنعتی و خانه ای است.مواد کف 3-1 / 4 بلوط سفید انتخاب شده است.

 

غذاخوری

سازنده این کابینت ها "Downsview" است. علامت "بخور" را می توان در اینجا یافت.

 

منطقه غذا خوردن

همه چیز به زیبایی برای این فضا انتخاب شده است و شما به راحتی نمی توانید واقعیت این اتاق را به باغ باز کنید.

 

روشویی

روشویی دارید؟ برقش بنداز!

 

در اینجا ، طراح یک آینه خیره کننده ، قلاب های آهنی ، کاغذ دیواری از چمنزار و یک غرور کلاسیک با یک سینک ظرفشویی اضافه کرده است. اکنون ، این راهی برای تحت تأثیر قرار دادن مهمانان خود است.

 

خارج از منزل

این بهترین زمان سال برای لذت بردن از فضای بیرون خود است ، بنابراین حتماً از آنجا بیرون بروید! آفتاب را احساس کنید ، کمی هوای تازه تنفس کنید و آواز پرندگان را بشنوید.

 

با تشکر فراوان از طراح برای به اشتراک گذاشتن جزئیات بالا.
منابع: معمار: معماران فیلیپ عاج. طراح داخلی: امی میلر آشپزخانه: جوان هادسون عکاس: باری هالکین پیمانکاران عمومی: اسپنسر-ابوت ، شرکت

 

این خانه چندین فضای بیرونی دارد و تک تک آنها با در نظر گرفتن سرگرمی طراحی شده اند. کف پاسیو از سنگ آبی است.

 

از اینکه امروز متوقف شدید متشکرم من احساس فوق العاده مثبتی نسبت به این روز دارم که تازه شروع شده است ...

آغوش ، قلب خود را باز کنید و تمام نعمت هایی را که در زندگی شما اتفاق می افتد در آغوش بگیرید.

عشق همیشه نزدیک است. برای آن باز باشید!

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

منبع :

 

https://www.homebunch.com/classic-home-5